Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Flickr

    Comment


      Bet kuris Lietuvos policininkas pasakys - nelaimės priežastis - viršytas greitis.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Edit: naujausia info, kad bokštas sskė 2700, o pilotas atkartojo 2300. 400 pėdų yra 120 m.
        Aš pats iš įrašo tikrai nesuprantu kokį ten skaičių pasako. Yra teigiančių, kad teisingai ir atkartojo:
        https://www.youtube.com/watch?v=R1Z0IyFzs_U#t=7m50s

        Comment


          Parašė justs Rodyti pranešimą

          Aš pats iš įrašo tikrai nesuprantu kokį ten skaičių pasako. Yra teigiančių, kad teisingai ir atkartojo:
          https://www.youtube.com/watch?v=R1Z0IyFzs_U#t=7m50s
          Neaišku, kiek tai reikšminga įvykių sekai.
          Nebūnant pilotu sunku įvertinti.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Neaišku, kiek tai reikšminga įvykių sekai.
            Nebūnant pilotu sunku įvertinti.
            Aukštis jei ir suprastas teisingai, tai dažnis tikrai nesuprastas, nes paskutinėmis sekundėmis jau ir nebepersijungia į dažnį ir nebeatsiliepia į 2 leidimus leistis. Jei dėmesys buvo nukreiptas į dažnio paiešką, tai galėjo pritrūkti dėmesio kitiems rodikliams

            Comment




              Gali buti panasus atvejis kaip su Eastern Air Lines Flight 401 Floridos everglades pelkeje - kai pilotai pradejo aiskintis del neuzgesusios lemputes ir "pamirso" pagrindini pilotu suki "Aviate, Navigate, Communicate". Siuo atveju dispecere is control tower neteisingai istare dazni - ir jie prarado komunikacija su bokstu, matyt pradejo aiskintis kodel dingo rysis vietoje tuo kad skraidyti lektuva, be to ankstyvas rytas - Circadian Rhythms... Zodziu man atrodo - kaip daznai buna, kazkas is human factor ir labai kvailo ... galu gale vienas is ju gavo "pilna burna zemes"
              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.11.27, 12:57.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Bet kuris Lietuvos policininkas pasakys - nelaimės priežastis - viršytas greitis.
                Juan taip ir pasake kad virsijo, bet link galo lyg visai neblogai buva, apart kas vyko paskutiniu momentu virs Lipovkes

                Comment


                  EYVI approach: contact tower at one one eight two zero five.
                  Nors pagal taisykles: one one eight decimal two zero five.
                  Pilotas atkartoja: one one eight zero five.

                  Maža klaida, bet jie dažnyje, kuriuo nebepasiekiami nei EYVI approach, nei bokšto.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.27, 22:03.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    O tower neturėtų pataisyti piloto neteisingai atkartotą dažnį (ar bet kokį kitą parametrą)? Ar tai nėra labai svarbu?

                    Comment


                      Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.
                        Kad šiaip tai kaip tik labai tautiškai lietuviškas "Velkam tiu Lifjuveinije" akcentas, girdimas iš Vilniaus towerio moteriškės. Būdingas dabartinei 30-40 amžiaus kartai, kai jau buvo praėjusi rusiško akcento banga, bet neprasidėjęs dabartinis jaunesnės kalbos akcentas, kuris išvis nenusakomas ir toks labai international.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O tower neturėtų pataisyti piloto neteisingai atkartotą dažnį (ar bet kokį kitą parametrą)? Ar tai nėra labai svarbu?
                          Žinoma, kad turėtų. Taip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell. Bet manau didžiausias faktorius klaidoms buvo nuovargis. Ji visą naktį budėjo, jie visą naktį skrido.

                          Čia tas momentas:

                          https://youtube.com/shorts/SWWBkWMPB...uj6i5Zr616jryJ
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.27, 22:11.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Iš akcento man pasirodė, kad VNO dispečerė rusakalbė.
                            Kad ten vyro akcentas labiau būtų panašesnis į ruso, bet ir tai ne "tagiškas"

                            Comment


                              Parašė mag Rodyti pranešimą
                              Kad ten vyro akcentas labiau būtų panašesnis į ruso, bet ir tai ne "tagiškas"
                              Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Kad nei vieno iš jų akcentas nei kiek nepanašus į rusišką. Grynai lietuviškas thicc English.
                                Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
                                  Būtent. Akivaizdu, kad Vilniaus bokštas ir pilotai tokią valandą geriau būtų miegoję, o ne ėję dirbti.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Koks skirtumas, kokia tautybė, geriau jau dirbti be klaidų...
                                    Aš sutinku pilnai, tik norėjos pakomentuot dėl tos paranojos visur rusus matyt. Po to bus kaip tam berniukui kur apie vilką šaukė.

                                    Comment


                                      Šveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis

                                      https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816

                                      Comment


                                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                        Šveicarai teigia, ka būtent skrydžių centro prastas bendravimas buvo katastrofos priežastis

                                        https://www.20min.ch/story/litauen-d...takt-103228816
                                        Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.

                                        Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.

                                          Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.
                                          Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.

                                          Aš kiek žiūrėjęs ir matęs video apie oro avarijas ir air control įrašų, tai ten atrodo nuolat daromos tos visos mini klaidelės, kalbama naaiškiai ir atrodo ir susidaro vaizdas, kad didėlė dalis sakomų dalykų nėra preciziškai didėlės svarbos ir iš esmės yra normalu daryti tas klaideles, tačiau aišku avarijos atvėju prie jų negali neprikibti.
                                          Tikrai čia buvo arba sistemos-mechaninė klaida, arba pilotų.

                                          O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300

                                          Comment

                                          Working...
                                          X