Parašė tajus2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
O leidžiantis MSQ nėra galimybės kad jis sprogs virš Minsko ar virš Minsko apilinkių? T.y kaip oro uosto pakeitimas sąlygoja lėktuvo sprogimo ar nesprogimo galimybę? Manau pilotai suinteresuoti kuo greičiau nutupdyti lėktuvą, kad spec. tarnybos galėtų patikrinti lėktuvą ir neutralizuoti bombą jei tokia būtų. Prailgindami lėktuvo skridimo laiką jie tik padidintų sprogimo galimybę jei tokia būtų buvus. Taigi net turint prielaidą kad bomba yra reikia leistis į artimiausią oro uostą.
-
Atsižvelgiant kad 4 keleiviai kurie labai norėjo areštuoti tą žurnalistą ryte parskrido ne į vilnių o iš maskvos atskrido atskiras lėktuvas juos pasiimti tai sankcijos turėtu būti pritaikytos ir rusijai.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Jokios sankcijos nepadės nuversti Lukašenkos kol bus Rusija. Galų gale užkrovus Baltarusiją sankcijom, Lukašenka visą kaltę dėl ekonominių problemų permes ant vakarų, kas beje vyksta ir Rusijoje. Vienintelis šansas nuversti Lukašenka yra kylanti Ukrainos ekonomika bei pragyvenimo lygis.
Komentuoti:
-
Pagrindinis momentas yra tas, kai pilotas paklausia koks pavojaus lygis ir dispečeris atsako, kad pavojaus lygis raudonas, t.y. pats įmanomas aukščiausias (kas būna beje labai retai) ir tai reiškia, kad dispečeriai pagal pateiktą informaciją įsitikinę, kad bomba tikrai yra lėktuve ir lėktuvas tikrai sprogs virš Vilniaus. Sėdint lėktuve ir būnant atsakingu už 120 žmonių tai tikrai nereikia grasinimu, kad priimtum sprendimą keisti kursą. Taip pat pilotai pagal visą savo mokymąsi ir darbo karjerą viską grindžia tuo, kad reikia laikytis taisyklių. Jeigu pilotai dar turės pradėti galvoti ar jiems pateikiama informacija nėra melaginga, tai čia jau reikės iš naujo treniruoti pilotus ir pasekmės to bus tikrai mažesnis saugumas.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąPagal laikus susideliojau chronologiją iš viešai prieinamų šaltinių:
1. Baltarusiai pilotui praneša apie bombą ir rekomenduoja skristi į Minską 12:32
2. Manevrą į Minską pilotas pradeda daryti 12:48 (iki tol skrido tiesia linija)
3. Iki sienos likę 30km arba 2 min. tuo greičiu kuriuo skrendama (900 km/h)
4. Maždaug 2 min. užtrunka vien viražas kad pakeistų kursą link Minsko t.y nedarant viražo jau būtų Lietuvoje
5. Baltarusių MIGas kyla 13:04 t.y kai keleivinis lėktuvas jau yra atlikęs viražą (pakeitęs kursą) ir artėja prie Minsko
6. 13:15 keleivinis lėktuvas nusileidžia Minsko oro uoste
Na niekaip nesueina galai:
1. Kodėl pilotas priėmė sprendimą leistis Minske nors Vilniuje būtų nusileidęs greičiau? O sprendimą tokiu atveju priėma tik pilotas ir niekas kitas.
2. Kodėl priėmė sprendimą nors kažkokių grąsinimų nebuvo, o vien rekomendacijos. Galima būtų teisintis jei naikintuvas darytų 'perėmimą' ir nutupdymą, bet pilotas naikintuvo akyse nematė nes jis buvo arčiausiai priartėjęs per 40km, radijo ryšys su naikintuvu užmegztas nebuvo t.y greičiausiai pilotas net neturėjo supratimo kad ore yra naikintuvas.
3. Kodėl 16 min. galima skirti pokalbiams su Ryanair vadovybė ir galbūt VNO, bet negalima patempti laiko dar 2 min. ir įskristi į Lietuvą? Dar porą minučių galėjo 'kalbėtis' su Ryanair vadovybe ar su kuo ten kalbėjosi, kur problema?
Baltarusių veiksmus suprantu: nutupdyti lėktuvą ir suimti Protocevičių, bet Ryanair veiksmai visiškai nesuvokiami.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pagal laikus susideliojau chronologiją iš viešai prieinamų šaltinių:
1. Baltarusiai pilotui praneša apie bombą ir rekomenduoja skristi į Minską 12:32
2. Manevrą į Minską pilotas pradeda daryti 12:48 (iki tol skrido tiesia linija)
3. Iki sienos likę 30km arba 2 min. tuo greičiu kuriuo skrendama (900 km/h)
4. Maždaug 2 min. užtrunka vien viražas kad pakeistų kursą link Minsko t.y nedarant viražo jau būtų Lietuvoje
5. Baltarusių MIGas kyla 13:04 t.y kai keleivinis lėktuvas jau yra atlikęs viražą (pakeitęs kursą) ir artėja prie Minsko
6. 13:15 keleivinis lėktuvas nusileidžia Minsko oro uoste
Na niekaip nesueina galai:
1. Kodėl pilotas priėmė sprendimą leistis Minske nors Vilniuje būtų nusileidęs greičiau? O sprendimą tokiu atveju priėma tik pilotas ir niekas kitas.
2. Kodėl priėmė sprendimą nors kažkokių grąsinimų nebuvo, o vien rekomendacijos. Galima būtų teisintis jei naikintuvas darytų 'perėmimą' ir nutupdymą, bet pilotas naikintuvo akyse nematė nes jis buvo arčiausiai priartėjęs per 40km, radijo ryšys su naikintuvu užmegztas nebuvo t.y greičiausiai pilotas net neturėjo supratimo kad ore yra naikintuvas.
3. Kodėl 16 min. galima skirti pokalbiams su Ryanair vadovybė ir galbūt VNO, bet negalima patempti laiko dar 2 min. ir įskristi į Lietuvą? Dar porą minučių galėjo 'kalbėtis' su Ryanair vadovybe ar su kuo ten kalbėjosi, kur problema?
4. Kodėl pirmosios žinios Delfi kas liečia lėktuvo tupdymą buvo ne apie bombą, bet apie kažkokį tariamą konfiktą lėktuve (tą jau visi pamiršo). Iš kur Delfi traukė šitą informaciją (tiksliau dezinformaciją). Iš baltarusių - vargiai tikėtina. Iš VNO gal tada, bet VNO gi turi tiesioginį ryšį su pilotu, kam jiems dezinformuoti Lietuvos žiniasklaidą?
Daug nelogiškumų. Baltarusių veiksmus suprantu: nutupdyti lėktuvą ir suimti Protocevičių, bet Ryanair veiksmai visiškai nesuvokiami. Gal visi viską suprato tik pagalvojo nafik tą Protocevičių, bus auka ir tiek? Būtų įdomu paklausyti pokalbius su Ryanair vadovybe ir VNO tik abejoju ar kada pavyks.Paskutinis taisė Gladiator; 2021.06.03, 09:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bandoma sekti versijas, kad abipusis skrydžių leidimų atšaukimas susijęs ne su Baltarusija, o su Aerofloto noru padidinti skrydžių į Vokietiją skaičių.
Kommersant.ru 2021.06.02
Россия и Германия обменялись авианевлетами
https://www.kommersant.ru/doc/4839166?from=main_4
Komentuoti:
-
Gal reikia pridėti straipsnį, kaip atsako vokiečiai į rusų norą, kad būtų skraidoma per Baltarusiją.
DELFI.lt 2021.06.02
Vokietija blokuoja atvykstančius Rusijos skrydžius
https://m.delfi.lt/verslas/verslas/a...hp?id=87366181
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man rodos rusų FSB`šnikai dabar pradėjo operaciją prieš Ryanair su bombos pranešimais:
https://www.france24.com/en/europe/2...er-bomb-threat
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima skristi iš Armėnijos į Turkiją:Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąVa kokių įdomių maršrutų šiais laikais atsiranda. Iš Armėnijos negalima įskristi į Turkiją, iš Rusijos į Ukrainą, dabar reikia aplenkti ir Baltarusiją. Ispanijos SwiftAir skrenda iš Jerevano į Kiolną
Štai 2021-05-30 skrydis Jerevanas-Kijevas (Armėnija-Turkija-Ukraina):
Taip pat turkai, graikai, ir pan. be problemų skrenda tranzitu per Ukrainą tiesiai į Rusiją.
Komentuoti:
-
-
Nu esme ta, kad ir lėktuvo pilotui skrydžio metu dispetčeris (kgbšnikas?) sakė, kad jie gavo emailą. Tai jeigu to emailo jie net gavę nebuvo tuo metu tai būtų dar viena liūdna detalė į šią nevykusią istoriją.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip. Bet bandymas tokiais laiškais įrodinėti, kad atseit bomba buvo vis tiek labai juokingas ir kvailas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.
Komentuoti:
-
Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.Parašė index Rodyti pranešimą
Bombos labiau negali būti todėl, kad laiškas rašytas KGB praktikanto.
Komentuoti:
-
Tai, kad neegziatuojanti visi suprantam.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYpač apie neegzistuojančias bombas.
Aš kalbėjau, kad bendrai imant nėra teisingas teiginys, kad bombos negali būti vien todėl, jei laiškas atėjo vėliau nei sužinojomas apie ją.
Komentuoti:
-
Pasvajokim. Nebloga sankcijėlė Rusijai aviacijos srityje būtų neįsileisti privačių lėktuvų, Paprasti žmonės nenukentėtų, paveikti būtų tik tie kas turi įtakos.
Komentuoti:
-
Į tą pačią temą.Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąMhm, jei tai pasitvirtins, tai yra gana stipru. Taip Kremlius tikrai gali sužlugdyti Baltarusijos oro erdvės boikotą. Yra daug maršrutų, kur aviakompanijos Rusijos oro erdvės aplenkti negalės, jau nekalbant apie skrydžius į pačią Rusiją:
Prancūzijos aviacijos bendrovė „Air France“ atšaukė reisą AF1154 Paryžius-Maskva, – skrydį į Rusiją pagal naująjį maršrutą, aplenkiant Baltarusijos teritoriją. Lėktuvui nebuvo išduotas leidimas įskristi į Rusijos oro erdvę.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=87307065
Jau pranešta, kad ir reisui iš Vienos neduotas leidimas įskristi į Rusiją aplenkiant Baltarusiją. Ir dar vienam reisui iš Prancūzijos
Rusija gilina konfliktą su Europos Sąjunga
Rusijos Rosaviacyja vieniems duoda, kitiems neduoda leidimų, jei aplenkiant Gudijos teritorija. Rusijos transporto ministerija nieko nekomentuoja, avialinijos nežinioje.
Kažkas panašaus į naftotiekio į Mažeikius uždarymą dėl "techninių kliūčių".
Облетать некуда, впереди Москва
Россия входит в конфликт с ЕС через воздушное пространство Белоруссии
https://www.kommersant.ru/doc/4828902?from=main_1
Kol kas virš Baltarusijos nelabai sumažėjo tranzitinių reisų - liko Rusijos ir tolimųjų Rytų reisai.
Logiškas atsakomasis ėjimas būtų "neoficialiai" ar ir oficialiai neleisti Rusijos lėktuvams skristi per Lietuvą ir Lenkiją į Kaliningradą, jei jie atskrido per Baltarusijos teritoriją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būna apie bombas tarnybos iš kitų šaltinių sužino ir anksčiau nei vykdytojai išsiunčia grasinamą laišką.Parašė arturiux Rodyti pranešimąJei čia ne sarkazmas, kas čia įtikinamo? Laiškas parašytas 12.57, o dar 12.30 baltarusių dispečeriai orlaivio kapitonui praneša apie bombą lėktuve. Kaip įmanoma patikėt?
Komentuoti:
-
Įdomu, kokius reikalavimus galima įvykdyti laiku, kai orlaivis de fakto turi leistis VNO (13:00 LT or 10:00 UTC) ??Parašė index Rodyti pranešimą
Raštu sarkazmą sunku perteikti.
Labai "įtikinamai" atrodo pavardė Ahmed Yurlanov ir laiško tema "Allahu akbar".
Gal bomba "sprogtų" tuščiame lėktuve Vilniaus oro uosto perone?
Komentuoti:
-
Raštu sarkazmą sunku perteikti.Parašė arturiux Rodyti pranešimąJei čia ne sarkazmas, kas čia įtikinamo? Laiškas parašytas 12.57, o dar 12.30 baltarusių dispečeriai orlaivio kapitonui praneša apie bombą lėktuve. Kaip įmanoma patikėt laišku?
Labai "įtikinamai" atrodo pavardė Ahmed Yurlanov ir laiško tema "Allahu akbar".
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jei čia ne sarkazmas, kas čia įtikinamo? Laiškas parašytas 12.57, o dar 12.30 baltarusių dispečeriai orlaivio kapitonui praneša apie bombą lėktuve. Kaip įmanoma patikėt?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: