Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Technika irgi gali sukvailioti. O kai jos daug ir kas nors sutrinka, žmogus nesugeba per trumpą laiką su ja "susidoroti". Žiūrint į oro linijas, kurioms nutiko nelaimės su šiuo lėktuvu, peršasi išvada, kad turbūt pilotai per silpnai paruošti naujam ir išmaniam lėktuvui.
    Lėktuvas nuriedėjo nuo konvejerio lapkričio mėnesį ir gal dar neišlindo visos "vaikiškos" ligos.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Labai marga keleivių sudėtis
      He said they included 32 Kenyans, 18 Canadians, nine Ethiopians, eight Italians, eight Chinese citizens, eight Americans, seven British citizens, seven French citizens, six Egyptians, five Dutch citizens, four Indians, four people from Slovakia, three Austrians, three Swedes, three Russians, two Moroccans, two Spaniards, two Poles and two Israelis.
      Belgium, Indonesia, Somalia, Norway, Serbia, Togo, Mozambique, Rwanda, Sudan, Uganda and Yemen each had one citizen onboard.
      https://www.reuters.com/article/us-e...XHxXBuyZyVz7gM

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Lėktuvas nuriedėjo nuo konvejerio lapkričio mėnesį ir gal dar neišlindo visos "vaikiškos" ligos.
        Na dėl to jis buvo testuojamas du metus, maža to kiekvienas lėktuvas yra testuojamas atskirai kelias savaites prieš pristatant užsakovui.

        Vaikiškų klaidų būt negali, ypač civilinėje aviacijoje. Gali būti sistemos defektas atitinkamomis sąlygomis, gali būti instruktavimo spragos.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Normalu, skrydys geromis avialinijomis tarp dviejų svarbių Afrikos sostinių. Liudvikas Andriulis FB rašė, kad šiuo konkrečiu reisu ir tvarkaraščiu yra 8 kartus skridęs.

          Comment


            Pirmas klausimas turbūt yra ar Boeing suspenduos 737 MAX šiąnakt.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Flight 302 took off in good weather, but its vertical speed became unstable right after takeoff, fluctuating wildly, according to data published by FlightRadar24 on Twitter. In the first three minutes of flight, the vertical speed varied from zero feet per minute per hour to 1,472 to minus 1,920 — unusual during ascent.
              Flight 302 was popular with aid workers based in Ethiopia who needed to exit and re-enter the country regularly so as not to violate work permits.
              https://www.nytimes.com/2019/03/10/w...ane-crash.html
              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.10, 23:42.

              Comment


                Kinija suspendavo visus savo 737 MAX, jie turi 97 lėktuvus iš 350 šiuo metu skraidančių. Etiopijos avialinijos taip pat suspendavo likusius 6 savo 737 MAX bei Cayman airways 2.
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.03.11, 09:22.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Na prie šio augančio sarašo dar galima prideti Australiją, Indoneziją bei Angliją. Norwegian taip pat panašu kad nusprendė suspenduoti savo B737 MAX, nors vakar teigė kad to nedarys.

                  Comment


                    Amerikiečių skrydžių bendrovės vis dar atsilaiko, bet keleiviai daro spaudimą teiraudamiesi, koks lėktuvas bus naudojamas.

                    Boeing to upgrade software in 737 MAX 8 fleet in 'weeks'

                    Boeing did not reference Sunday’s Ethiopian Airlines crash in connection to the software upgrade.
                    Aha, nesusiję.
                    https://www.reuters.com/article/us-e...-idUSKBN1QT04X

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Kinija suspendavo visus savo 737 MAX, jie turi 97 lėktuvus iš 350 šiuo metu skraidančių. Etiopijos avialinijos taip pat suspendavo likusius 6 savo 737 MAX bei Cayman airways 2.
                      Singapūras nebeįsileidžia 737 Max. Naujienose (pvz., Al Jazera), suspendavimų antraštė šiuo metu sukasi kaip top news. Ar tai ir nebus 737 Max pabaiga? Kažkaip sunku įsivaizduoti, kad po dabartinių reikalų juos kas nors dar užsakinėtų.

                      Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Singapūras nebeįsileidžia 737 Max. Naujienose (pvz., Al Jazera), suspendavimų antraštė šiuo metu sukasi kaip top news. Ar tai ir nebus 737 Max pabaiga? Kažkaip sunku įsivaizduoti, kad po dabartinių reikalų juos kas nors dar užsakinėtų.

                        Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.
                        Spėju, kad bus dabartinių užsakymų atšaukimas, o jau parduotus turės atšaukti, kad tą sistemą išjungtų.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Taip greitai dar nelaidokit paties populiariausio modelio. Bet Boeingui tai kainuos. Jau kainuoja.

                          Po katastrofos ES oro erdvėje uždraudė naudoti „Boeing 737 MAX“ orlaivius

                          Vilniaus oro uoste taip pat yra toks laineris. Jis turėjo išskristi į Madeirą, tačiau nepakilo.
                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80592379

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Singapūras nebeįsileidžia 737 Max. Naujienose (pvz., Al Jazera), suspendavimų antraštė šiuo metu sukasi kaip top news. Ar tai ir nebus 737 Max pabaiga? Kažkaip sunku įsivaizduoti, kad po dabartinių reikalų juos kas nors dar užsakinėtų.

                            Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.
                            Per anksti tikrai tokioms išvadoms, neištirtas pilnai nei vienas atvejis. O bet tačiau, pilnai pritariu 'better safe than sorry' požiūriui, uždrausti skraidyti kol nėra žinomos priežastys, nes bent iš turimos informacijos, incidentai turi per daug sutapimų.

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą

                              Per anksti tikrai tokioms išvadoms, neištirtas pilnai nei vienas atvejis. O bet tačiau, pilnai pritariu 'better safe than sorry' požiūriui, uždrausti skraidyti kol nėra žinomos priežastys, nes bent iš turimos informacijos, incidentai turi per daug sutapimų.
                              Jei tik MCAS galima pakoreguoti, nekeičiant fiuzeliažo techninių specifikacijų. Išjungti MCAS negali, patobulinti? Bet jį būtent tą ir daro, kam ir suplanuota - nuleidžia lėktuvo nosį.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Spėju, kad bus dabartinių užsakymų atšaukimas, o jau parduotus turės atšaukti, kad tą sistemą išjungtų.
                                Na problema čia gal ne problemos ištaisymas (ką matyt nesunkiai padarys su paprastu software update jeigu tai visgi yra susiję su ta sistema). Problema yra žmonių psichologija. Keleiviai tiesiog nenorės skristi su "tuo lėktuvu, kur vienas po kito nukrito". Panašių atvejų yra buvę, kai šiaip saugūs ir geri lėktuvų modeliai nebuvo komerciškai sėkmingi dėl ankstyvų problemų, kurios vėliau buvo ištaisytos, bet avialinijos jų visvien nepirko, nes lėktuvo vardas jau buvo suterštas.

                                Čia vienas geras pavyzdys iš istorijos:

                                DC-10: https://www.youtube.com/watch?v=l-085TjhUPo
                                Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 23:07.

                                Comment


                                  Sekmadienį nukritus naujam „Ethiopian Airlines“ lėktuvui „Boeing 737 Max 8“, pasaulyje įvedami draudimai šio modelio orlaivių skrydžiams. Antradienio vakarą Europos aviacijos saugumo agentūra (EASA) uždraudė šiems lėktuvams skraidyti visoje Europos Sąjungos oro erdvėje.
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...ax-8-lektuvams
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Jei tik MCAS galima pakoreguoti, nekeičiant fiuzeliažo techninių specifikacijų. Išjungti MCAS negali, patobulinti? Bet jį būtent tą ir daro, kam ir suplanuota - nuleidžia lėktuvo nosį.
                                    Software updeitą, cituoju "to make an already safe aircraft even more safer" lyg ir žadėjo jau gruodį, kas indikuotų, kad jie patys nelabai žino kas vyksta, ar kaip tai ištaisyti. Todėl svarbu sulaukti tyrimo abiem atvejais, kurie parodytų priežastis, ar jos susijusios, ar tai dėl MCAS, kurį galima ištaisyti, ar tai fundamentaliai blogas lėktuvo modelis.

                                    Comment


                                      Atrodo vienas liks kuriam laikui įkalintas ir VNO. S. Bartkaus FB:

                                      #aviacinisrokenrolas local approach.

                                      Sakot, o kaip Lietuvoj?

                                      Prieš kelias valandas iš Madeiros atskrido Travel Service čarteris su 737MAX.

                                      Kadangi prieš kelias valandas Vokietija, Prancūzija uždarė savo oro erdvę, išskrist atgal negalėjo.

                                      Dabar, 1900UTC EASA išleido draudimą Europos operatoriams naudoti 737MAX.

                                      Panašu, Vilniuje turėsim vieną groundintą, kol jiems vėl leis skraidyti.

                                      Ironiška, kad turistai į Madeirą nukentės, kol Travel Service atskraidins jiems kitą lėktuvą, kuris nebūtų toks naujas.
                                      Beje, Boeing dėl incidentų su B737 Max 8 net atidėjo savo naujo flagmano 777X debiutą, kuris turėjo įvykti šią savaitę, o akcijos krito labiausiai po 9/11. Spėju koks Ryanair vėl pasinaudos proga kaip ir po 9/11 ir užsisakys daug pigiai tų maxų.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.12, 23:59.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Atrodo vienas liks kuriam laikui įkalintas ir VNO. S. Bartkaus FB:



                                        Beje, Boeing dėl incidentų su B737 Max 8 net atidėjo savo naujo flagmano 777X debiutą, kuris turėjo įvykti šią savaitę, o akcijos krito labiausiai po 9/11. Spėju koks Ryanair vėl pasinaudos proga kaip ir po 9/11 ir užsisakys daug pigiai tų maxų.
                                        Net neabejoju, bet what if.. Žinoma investuota labai daug į 737 MAX, blogiausias scenarijus Boeing jei reiktų grįžti prie 737-8N gamybos.

                                        Airbus Neo įgytų besalygini pranašumą, o Boeing turėtų kurti visiškai naują lėktuvą - minimum 10 metų.

                                        Tiesa pasakius jie tą turėjo padaryti senai, o dėti upgradus į 1967 m. lėktuvą.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Net neabejoju, bet what if.. Žinoma investuota labai daug į 737 MAX, blogiausias scenarijus Boeing jei reiktų grįžti prie 737-8N gamybos.

                                          Airbus Neo įgytų besalygini pranašumą, o Boeing turėtų kurti visiškai naują lėktuvą - minimum 10 metų.

                                          Tiesa pasakius jie tą turėjo padaryti senai, o dėti upgradus į 1967 m. lėktuvą.
                                          Tikėkimės, kad bent 777X nekris kaip lapai, nes ištiks rimta krizė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X