Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet Vakarų pilotai prisprogę ir neskraido, ar ne?
    Buvo atvėjų:
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...imas-57-520658
    http://www.tv3.lt/naujiena/510491/gi...ne-kur-skrenda
    http://lzinios.lt/lzinios/Prie-kavos...turvalo/236387
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ijos-57-466544
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Nežinau, kas tas pilietis, nei kur jis mokėsi, bet keletas faktų:

      B777 sparnai gali lenktis iki 7 m., prieš lūždami, tiesiogine ta žodžio prasme- plasnoti. (gal žmogus apie Tuploevus mokėsi).

      800 m. atsidarome oficialius duomenis iš skrydžio: "aircraft deviated from FL350 to above FL356, then descended back to FL350 in a controlled manner".

      108 kg. dar didesnis juokas, esant tokiam "kritimui" ir 3 tonas pakeltų be poblemų, nuo žemės.

      Jokių pranešimų apie sustojusius variklius niekur nebuvo.

      Tad arba tai yra visiška žurnalisto nekompetencija tokias nesąmones perspausdinti arba sąmoninga antireklaminė akcija Aeroflotui
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Vienas įvykis metų pradžioje ir metai deja, jau nebebus tokie pat saugūs, kaip 2017 m.

        http://aviation-safety.net/database/...?id=20180211-0





        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis
          Vienas įvykis metų pradžioje ir metai deja, jau nebebus tokie pat saugūs, kaip 2017 m.

          http://aviation-safety.net/database/...?id=20180211-0
          Manau, kad į saugumo statistiką nereikėtų įtraukti rusų.

          Comment


            Aha, paliekam statistikoj 10 geriausių bendrovių ir džiaugiamės puikiais rezultatais.

            Comment


              Jo, galėtų būti bendra statistika ir statistika be rusų ir Afrikos.

              Comment


                Šita bendrovė sena, bet smulki (tik keliolika lėktuvų), o incidentų, bent pagal Wikipedia, nėra turėjusi. Bet negerų signalų jau buvo.

                On 14 October 2015, the Russian aviation authorities sanctioned Saratov Airlines after a violation of security rules. The airline was therefore no longer allowed to operate flights to destinations outside of Russia from 26 October 2015. However, by May 2016 the airline had resumed international charter services.
                https://en.wikipedia.org/wiki/Saratov_Airlines

                Comment


                  Parašė digital
                  Jo, galėtų būti bendra statistika ir statistika be rusų ir Afrikos.
                  Juodajame aviakompanijų (kuorioms draudžiama skraidyti į ES) sąraše Rusijos aviakompanijų nėra. Reiškia, viskas su jų technika ir įgulomis yra OK.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Nenoriu spekuliuoti anksčiau laiko, bet sprogimas vienoje pusėje, sprogimas kitoje, indikuojantys techninę priežastį. Nors lėktuvas praktiškai naujas.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      O tai kokie įtarimai? Teroro aktas?

                      Comment


                        Parašė senasnamas
                        O tai kokie įtarimai? Teroro aktas?
                        Labai abejočiau
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė senasnamas
                          O tai kokie įtarimai? Teroro aktas?
                          Sugedo greičiausiai.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė John
                            Vėl girti pilotai?
                            Vėl kartoji savo prasimanimus.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio
                              Vėl kartoji savo prasimanimus.
                              Uhu

                              Aeroflot says drunk pilot 'no big deal'
                              http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-big-deal.html


                              Aeroflot Flight 821
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_821

                              Aeroflot crashed, killing dozens, 'because pilot was drunk'
                              http://www.telegraph.co.uk/news/worl...was-drunk.html

                              Comment


                                Parašė John
                                Uhu
                                Štai tavo paties "mintis":
                                Parašė John
                                Jeigu buvo girti, kaip šlepetės, kas yra visai tikėtina, turint omeny, kad tai rusų pilotai, tai bus galima suprasti iš garso įrašo.
                                O paaiškėjo kad tai buvo teroro aktas.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio
                                  Štai tavo paties "mintis":
                                  O paaiškėjo kad tai buvo teroro aktas.
                                  Šiuo atveju greičiausiai kaltas senas atgyvenęs lėktuvas:

                                  „An-148 – gana senas lėktuvas – tokiais skraidoma jau seniai. Kalbėdamas apie jų patikimumą turiu pasakyti, kad bent pats negirdėjau jokių su jais susijusių rimtų incidentų“, – sakė „Aeroflot“ lakūnas. A. Litvinovas mano, kad visus senus sovietinių laikų lėktuvus būtina pakeisti nauja technika. „Jie savo jau atgyveno. Kadaise šis lėktuvas buvo geras ir patikimas. Pasenusios technikos būtina atsikratyti. Reikia įsigyti naujos“, – įsitikinęs jis.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=77140687
                                  Flickr

                                  Comment


                                    „An-148 – gana senas lėktuvas – tokiais skraidoma jau seniai. Kalbėdamas apie jų patikimumą turiu pasakyti, kad bent pats negirdėjau jokių su jais susijusių rimtų incidentų“, – sakė „Aeroflot“ lakūnas. A. Litvinovas mano, kad visus senus sovietinių laikų lėktuvus būtina pakeisti nauja technika. „Jie savo jau atgyveno. Kadaise šis lėktuvas buvo geras ir patikimas. Pasenusios technikos būtina atsikratyti. Reikia įsigyti naujos“, – įsitikinęs jis.
                                    Kada paskutinį kartą girdėjot jog nukrito AN2, t.y. "kukurūznikas"? O jis sukonstruotas 1947 metais.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered
                                      Šiuo atveju greičiausiai kaltas senas atgyvenęs lėktuvas:
                                      An-148 pradėjo skraidyti 2004 (vakar nukritęs lėktuvas buvo pagamintas 2010) - tai tikrai nėra senas modelis. Suprantama, kad didelę reikšmę turi techaptarnavimas. Bet apie vakarikščio įvykio priežastis kalbėti dar ankstoka.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė J.U.
                                        Kada paskutinį kartą girdėjot jog nukrito AN2, t.y. "kukurūznikas"? O jis sukonstruotas 1947 metais.
                                        Labai nesenai:
                                        https://lt.wikipedia.org/wiki/2015_m...os_j%C5%ABroje
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Bet šis AN148 nebuvo senas, berods 8 metų nebuvo.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X