ELTA 2022.10.12
Susisiekimo ministerija: naujo oro uosto klausimas net nesvarstomas
Susisiekimo ministerija: naujo oro uosto klausimas net nesvarstomas
Šiemet patvirtintose Lietuvos aviacijos gairėse iki 2030 m. numatyta, kad šalyje plėtojamas esamų oro uostų tinklas.
Vertinant VĮ Lietuvos oro uostų veiklos perspektyvą iki 2030 m., Vilniaus oro uosto keleivių terminalo pralaidumo klausimus turėtų išspręsti 2024–2025 m. planuojamas pastatyti naujas išvykimo terminalas T4, rekonstruojami esami terminalai ir oro uosto prieigos zonų pertvarkymo projektas.
Kauno oro uosto keleivių terminalo pajėgumų didinimo poreikį turėtų patenkinti 2025 m. planuojamas šio terminalo išplėtimas, padidinant keleivių terminalo pralaidumą iki 2 mln. keleivių per metus, rašoma pranešime.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91474299
Vertinant VĮ Lietuvos oro uostų veiklos perspektyvą iki 2030 m., Vilniaus oro uosto keleivių terminalo pralaidumo klausimus turėtų išspręsti 2024–2025 m. planuojamas pastatyti naujas išvykimo terminalas T4, rekonstruojami esami terminalai ir oro uosto prieigos zonų pertvarkymo projektas.
Kauno oro uosto keleivių terminalo pajėgumų didinimo poreikį turėtų patenkinti 2025 m. planuojamas šio terminalo išplėtimas, padidinant keleivių terminalo pralaidumą iki 2 mln. keleivių per metus, rašoma pranešime.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91474299


nesąmonė teigti, jog Vilniuje trūksta vietos plėtrai, dėl to reikia griauti oro uostą. Tegul iš pradžių urbanizuoja tuos plynus laukus prie IKEA ir Vikingų gatvėje važiuojant link Oro Uosto. Po to galės imtis Kirtimų mikrorajono urbanizacijos. Po to jau galėsim padiskutuot apie tai, kaip Vilniuje trūksta vietos plėtrai
apskritai, jeigu imsim pataikauti visokių avulių užmojams, tai tuoj rimtais veidais pereisim prie diskusijos kad ir Gedimino pilį su Gedimino kalnu reikia nugriauti, nes miesto plėtrai trukdo.
Comment