Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Būten aplink kažkokie laukai ir sodai, tik plėskis, geresnes galimybes plėtrai pasaulyje nebent Dubajus su savo dykumum aplink teturi.
    Kažkokie paistalai apie ribotas plėtros galimybes, nes visiškai nepasakoma kas trukdo tą plėtrą. Jeigu verkiant reikėtų ilgesnio KTT, tai gal ir galima būtų kalbėti apie ribotas plėtros galimybes, nors ir esamoje vietoje pailginti taką būtų nepalyginamai pigiau, nei statyti visą oro uostą nuo 0. Juo labiau, kad žiūrint į perspektyvą, tai vis labiau net ir transatlantiniams skrydžiams populiarėja mažesni lėktuvai, kurie tobulėjant technologijoms gali nuskristi vis ilgesnius atstumus. Vargu ar kažkas čia pradės skraidyti su A380 ir pan., kad prireiktų labai ilgo KTT. Na nebent patys planuojame įkurti dideles transatlantines avialinijas ir užsipirkti tokių lėktuvų.
    Jeigu kalbant apie terminalų dydį, tai vietos plėstis yra per akis, net ir esamoje vietoje perstatant ir perkeliant kai kurias tarnybas, galima pastatyti kelis kartus didesnį terminalą. Jeigu reikia didesnių peronų ir terminalų, tai kitapus KTT, Lydos pl. pusėje yra bene 2x daugiau ploto, nei užima dabartinė infrastruktūra, tik imk ir plėskis. Na nebent kažkas prognozuoja kokius 30-40 mln. keleivių. Bet čia mažai tikėtina, o augti iki 15 mln. galima be problemų ir netaškant milžiniškų pinigų naujam oro uostui.

    Visiems tokiems planuotojams reikėtų gerai išsianalizuoti Berlyno Brandenburgo oro uosto pavyzdį, nes panašu, kad panašus scenarijus gali pasikartoti. Ne tik laiko prasme, bet ir kainos,

    Comment


      Nu gal ir neblogai. Salia Kauno bus du neblogi oro uostai

      Comment


        Labai kukliais skaičiavimais naujas oro uostas kainuotų apie 1 mlrd. EUR (nenustebčiau jei bestatant išaugtų dvigubai). Tai nėra fantastinė suma, bet matant kaip stringa visi strateginiai projektai Lietuvoje, be stipraus politinio-ekonominio palaikymo šiuo atveju nieko neišeis. Arba, neduok Dieve, pasikartotų Nacionalinio stadiono likimas.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Labai kukliais skaičiavimais naujas oro uostas kainuotų apie 1 mlrd. EUR (nenustebčiau jei bestatant išaugtų dvigubai). Tai nėra fantastinė suma, bet matant kaip stringa visi strateginiai projektai Lietuvoje, be stipraus politinio-ekonominio palaikymo šiuo atveju nieko neišeis. Arba, neduok Dieve, pasikartotų Nacionalinio stadiono likimas.
          1 mlrd. čia žiauriai kukliais skaičiavimais. Vien keliai, geležinkeliai kainuos nemažai, o kur visos komunikacijos, el. tinklai. Kažkodėl man atrodo, kad mažiau nei 2 ar net 3 mlrd. nesigaus

          Comment


            Na, dėl geležinkelių, tai rašo „Pats tikslas yra tas, kad oro uostas būtų tarp Vilniaus ir Kauno, tačiau kartu siejamas su „Rail Baltica“ stotimi“, tai reikia suprast, jog prie pat geležinkelio statys.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              1 mlrd. čia žiauriai kukliais skaičiavimais. Vien keliai, geležinkeliai kainuos nemažai, o kur visos komunikacijos, el. tinklai. Kažkodėl man atrodo, kad mažiau nei 2 ar net 3 mlrd. nesigaus
              Sutinku. Na tokią sumą įvardijo oro uosto vadovai remdamiesi konsultantų pateiktais skaičiavimais. Kas į tą projektą įtraukta, nėra man tiksliai žinoma. Bet privažiuojamieji keliai ir geležinkeliai tikrai ne. Tik artimiausia infrastruktūra. Be abejo, tie skaičiavimai jau sensta. O ir pačio oro uosto pajėgumai turi būti ko gero reikalingi didesni, nei planuota. Dabar skaičiuota, kad naujas oro uostas turėtų "generuoti" apie 8-10 mln. keleivių nelabai tolimoje ateityje (2035 m.?). Toks RIX jau pasieks 8 mln. jau ko gero dar šiemet.

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Na, dėl geležinkelių, tai rašo „Pats tikslas yra tas, kad oro uostas būtų tarp Vilniaus ir Kauno, tačiau kartu siejamas su „Rail Baltica“ stotimi“, tai reikia suprast, jog prie pat geležinkelio statys.
                O RB projekte numatyta stotis Elektrenuose?

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  O RB projekte numatyta stotis Elektrenuose?
                  Dar net nėra aiški atšakos trasa, tik neseniai skelbtas konkursas atšakos vystymo planui rengti, kurio metu "turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis."

                  Plačiau: https://www.vz.lt/2019/04/02/skelbia...#ixzz5r5pOt0bu
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Nu gal ir neblogai. Salia Kauno bus du neblogi oro uostai
                    Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?
                      KUN nebus uždarytas:
                      „Tikėtina, kad didžioji dalis keleivių persikeltų į naująjį oro uostą. Šiuo atveju, manau, kad Kaune liktų viena kita kryptis, o pats oro uostas tikrai liktų, nes jis turėtų tiek krovinių pergabenimo funkciją, tiek orlaivių remonto funkciją“, – kalbėjo ministras.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                        Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?
                        Tai naujas ir toliau dotuotu KUN. Planuojamas naujas terminalas, gelezinkelio stotis, tiems keliems skrydziams, anot Masiulio, turetu uztekti

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          KUN nebus uždarytas:
                          Ar visa to negalima bus daryti naujame oro uoste? Koks tada apskritai naujo oro uosto Elektrėnuose tikslas, jei lieka KUN su visais išplaukiančiais išlaikymo kaštais?
                          Flickr

                          Comment


                            O dabar koks tikslas KUN su visais islaikymo kastais?

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Bet prie pat KUN kuriasi ir jau įsikūrė nemažai įmonių, esamų ir potencialių oro uosto klientų.
                              Prie VNO dar daugiau prisikūrę, tai pagal tokią logiką reiktų KUN perkeltį į Elektrėnus, o ne VNO.
                              Flickr

                              Comment


                                Tai kam tada tas naujas oro uostas Elektrėnuose, jei KUN ir toliau sėkmingai gyvuotų ? Vien tam, kad vilniečiams prisidėtų 50km papildomo važinėjimo ?

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Tai kam tada tas naujas oro uostas Elektrėnuose, jei KUN ir toliau sėkmingai gyvuotų ? Vien tam, kad vilniečiams prisidėtų 50km papildomo važinėjimo ?
                                  Isdidumas neleidzia vaziuoti 100 km, tai sukande dantis nusileido bent iki 50 km

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Tai kodel KUN statys nauja keleiviu terminala?
                                    Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

                                    O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt

                                    Taip pat nežinia, ar Elektrėnuose, ar kitur būtų oro uotas, nereiktų užbėgt įvykiams už akių.
                                    Paskutinis taisė lukass; 2019.06.17, 12:58.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

                                      O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt

                                      Taip pat nežinia, ar Elektrėnuose, ar kitur būtų oro uotas, nereiktų užbėgt įvykiams už akių.
                                      Čia jūs rimtai? 800 tūkst. pajėgumas per metus? Gaunasi 91 keleivis per valandą, Ok, išmetam naktį, gaunasi 137 keleivis per valandą dienos metu. Jeigu 7000 kvadratų terminalas tik tiek sugeba aptarnauti keleivių, kokio ploto reiktų norint aptarnauti bent tiek, kiek RIX dabar aptarnauja? Turbūt reiktų statyti kažką panašaus į Heathrow T5. Gal reiktų pirma išmokti optimaliai dirbti su turima infrastruktūra, o ne svaigti apie naujus terminalus VNO, KUN ir dar plius naują oro uostą Elektrėnuose.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:
                                        ...M. Gelžinis teigia, kad Vilniaus oro uosto plėtra yra apribota dėl to, kad nėra žemės plėsti oro uosto. Kitas aspektas, kad oro uostas yra per arti miesto.

                                        „Ar galėtumėte įsivaizduoti 14–15 mln. keleivių srautą šalia Senamiesčio? Kalbame apie didelį lėktuvų srautą, triukšmą, anglies dvideginio emisiją, automobilių skaičiaus didėjimą. Būtų labai stipriai užkimštas susisiekimo mazgas. Vilnius nėra toks didelis megapolis, kur yra didžiuliai atstumai“, – sako M. Gelžinis.

                                        Jo teigimu, kasmet sostinės oro uoste fiksuojamas apie 5 mln. siekiantis keleivių srautas. „Padauginkite šį skaičių iš trijų. Aš netikiu, kad būtume pajėgūs aptarnauti tokį srautą Vilniaus mieste“, – įsitikinęs Lietuvos oro uostų vadovas...
                                        Kaina taip pat "primetė" mažoką:
                                        ...„Nenorime, kad per tuos 15 metų oro uostai Lietuvoje būtų nemodernūs, todėl į juos bus investuojama ir toliau. Tačiau pasiskaičiavome, kad tos investicijos atsipirktų, o oro uostai galėtų būti parduoti“, – portalui LRT.lt tvirtino Lietuvos oro uostų vadovas M. Gelžinis bei pridūrė, kad naujo oro uosto statybos kaina galėtų siekti nuo 800 mln. iki 1 mlrd. eurų...
                                        Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X