Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Jeigu iš Kauno RB būtų iki varšuvos tiesi styga ir išvystytų didelį greitį, tai net neabejoju, kad atsirastų norinčių skraidyti iš Varšuvos. Vilniečiai skristų su sąlyga jei tarp VNS ir KNS būtų taip pat labai greitas susisiekimas. Varšuvos oro uostas turi daug daugiau skrydžių ir geresnėm kainom, plius dar plečiasi.Parašė udrius Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu matyt greitai ne tik produktų į Lenkiją važiuosim bet ir skraidysim iš ten
Comment
-
Aha, gaištų laiką ir važiuotų iki Varšuvos greituoju traukiniu, kurio bilieto kaina didesnė nei tiesioginio skrydžio iš VNO.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jeigu iš Kauno RB būtų iki varšuvos tiesi styga ir išvystytų didelį greitį, tai net neabejoju, kad atsirastų norinčių skraidyti iš Varšuvos. Vilniečiai skristų su sąlyga jei tarp VNS ir KNS būtų taip pat labai greitas susisiekimas. Varšuvos oro uostas turi daug daugiau skrydžių ir geresnėm kainom, plius dar plečiasi.
Comment
-
Tiesioginių skrydžių su low costais nebus tiek, kiek iš Varšuvos. Žinoma, su sąlyga, jeigu traukiniu kelionė būtų neilgesnė kaip 4h ir nekainuotų daugiau kaip 50eur.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aha, gaištų laiką ir važiuotų iki Varšuvos greituoju traukiniu, kurio bilieto kaina didesnė nei tiesioginio skrydžio iš VNO.
Gali skristi su persėdimu pvz. per Londoną. Tačiau yra rizika, kad skrydis vėluos ir tenka pasilikti daug laiko persėdimui ir šiaip dažnai taip susidelioja skrydžiai jog turi imti nakvynę. Traukiniai eina labai tiksliai, gali išvykti prieš pat skrydį.
Kalbu tik apie menamą galimybę, rimtai tokių temų diskutuoti neįmanoma neturint konkrečių skaičių ir kompetencijos šioje srityje.Paskutinis taisė andyour; 2017.08.16, 09:22.
Comment
-
Sakėt visuose yra atstumai 50-100 km, pasirodo nei viename, o pvz. Berlyne ar Kopenhagoje iš vis tik 10 km. Beje, ir Helsinkyje iki centro ne 45, o tik 20 km.:Parašė udrius Rodyti pranešimąMaskva - 35 , Paryžius - 35 km, Helsinis 45 km , Stokholmas 40 km. Etc, etc... Taip kad tas kaimiečių požiūris tikrai knisa, o dar sako vilniečiai pažangūs.
https://www.google.lt/maps/dir/60.17...e3!4m2!4m1!3e0
Mane irgi toks kvailumas ir visiškas nesigaudymas užknisa, nieko keisto, kad avialinijos nenori skraidyti už 100 km į KUN, kai tokių atstumų niekur Europoje nėra.
Comment
-
Tai esminė frazė, tinkanti visoms gyvenimo temoms, ne tik oro uostui.Parašė udrius Rodyti pranešimąBlogiausia kad vardan idiotiško kaimiečių iš Wilno užsispyrimo kenčia visa Lietuva.
Comment
-
Turint vieną KTT galima aptarnauti ir 30 mln. keleivių per metus (20 mln. išvis be jokių problemų). Tai galima sakyti, kad dar minimum 30 metų be problemų pratemsime.Parašė udrius Rodyti pranešimą
na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.
Comment
-
Ne Kaunas nori atimti, o tai kad tokiai šaliai kaip Lietuva 3 oro uostai yra per didelė prabanga. O iš dviejų, esančių vienas nuo kito 100 km atstumu turi likti tik vienas. Arba bent Palangą uždaryti. Ko Lietuvai reikia, tai ne RB, o būtent greitojo geležinkelio Klaipėda - Kaunas - Vilnius (su stotimi ir prie oro uosto), kad per 1,5 val būtų galima iš Klaipėdos pasiekti Vilnių, tada visi bezdėjimai apie 3 oro uostus baigtųsi. Pilnai pakaktų vieno - Vilniaus.
Comment
-
Na, palyginkime Lietuvą su Lenkija, tarkime. Lenkijoje visi bent jau Kauno dydžio miestai turi savo oro uostus. Ir iš jų skraidinama ne viena ar dviem kryptim, o daugiau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe Kaunas nori atimti, o tai kad tokiai šaliai kaip Lietuva 3 oro uostai yra per didelė prabanga. O iš dviejų, esančių vienas nuo kito 100 km atstumu turi likti tik vienas. Arba bent Palangą uždaryti. Ko Lietuvai reikia, tai ne RB, o būtent greitojo geležinkelio Klaipėda - Kaunas - Vilnius (su stotimi ir prie oro uosto), kad per 1,5 val būtų galima iš Klaipėdos pasiekti Vilnių, tada visi bezdėjimai apie 3 oro uostus baigtųsi. Pilnai pakaktų vieno - Vilniaus.
Latvijoje ir Estijoje tik po vieną oro uostą, bet šių šalių su Lietuva negalima lyginti. Abiejose šalyse ir bendras gyventojų skaičius mažesnis, ir jos turi tik po vieną miestą, kur gyventojų skaičius didesnis nei 100 tūkst., Lietuva - netgi keturis.
Tad Lietuvai tikrai reikalingi trys oro uostai, dėl šito neabejoju. Dar suprasčiau Kauną, bet kam uždarinėti Palangos oro uostą, kuris aptarnauja visą pajūrio ir pamario regioną ir kasmet stipriai auga? Ar gera idėja pajūrio gyventojams keliones, pavyzdžiui, į Londoną pailginti 4 valandomis?
Gal ir galima būtų svarstyti vieno oro uosto palikimą, jei, kaip ir minėta, tarp trijų didžiausių Lietuvos miestų būtų nutiestas itin greitai geležinkelis su sustojimu Vilniaus oro uoste. Bet tai kol kas tėra svajuko dramblionės, ir labai labai abejoju, ar toks projektas bent jau per artimiausią dešimtmetį būtų įgyvendintas. Tad kol kas, kol to nėra, apie KUN ir PLQ uždarymą, manau, neverta ir kalbėti.
- 1 patinka
Comment
-
Toli gražu ne visi Kauno dydžio miestai turi oro uostus, pvz. ta pati Balstogė neturi ir daug kitų, o tokio mažo dydžio kaip Klaipėda tuo labiau. Plius dar nepamirškit, kad Lenkijoje visai kitas gyventojų tankumas ir aplink pvz. Kauno dydžio Katovicus gyvena ne keli šimtai tūkstančių gyventojų, o keli milijonai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, palyginkime Lietuvą su Lenkija, tarkime. Lenkijoje visi bent jau Kauno dydžio miestai turi savo oro uostus. Ir iš jų skraidinama ne viena ar dviem kryptim, o daugiau.
Latvijoje ir Estijoje tik po vieną oro uostą, bet šių šalių su Lietuva negalima lyginti. Abiejose šalyse ir bendras gyventojų skaičius mažesnis, ir jos turi tik po vieną miestą, kur gyventojų skaičius didesnis nei 100 tūkst., Lietuva - netgi keturis.
Tad Lietuvai tikrai reikalingi trys oro uostai, dėl šito neabejoju. Dar suprasčiau Kauną, bet kam uždarinėti Palangos oro uostą, kuris aptarnauja visą pajūrio ir pamario regioną ir kasmet stipriai auga? Ar gera idėja pajūrio gyventojams keliones, pavyzdžiui, į Londoną pailginti 4 valandomis?
Gal ir galima būtų svarstyti vieno oro uosto palikimą, jei, kaip ir minėta, tarp trijų didžiausių Lietuvos miestų būtų nutiestas itin greitai geležinkelis su sustojimu Vilniaus oro uoste. Bet tai kol kas tėra svajuko dramblionės, ir labai labai abejoju, ar toks projektas bent jau per artimiausią dešimtmetį būtų įgyvendintas. Tad kol kas, kol to nėra, apie KUN ir PLQ uždarymą, manau, neverta ir kalbėti.
Comment
-
Lietuva kentėtų, jei būtų įgyvendintos kelių tinginčių važinėti kaimiečių Europoje precedento neturinčios užgaidos perkelti oro uostą arčiau jų į kaimą, iš kuriuo net Ryanair nenori skraidyti.Parašė udrius Rodyti pranešimąKeista, o mano žiniomis kaimiečiai iš Vilniaus nenori niekur važiuoti ir jiems nusispjauti kad dėl jų užsispyrimo kenčia visa Lietuva, negalinti privilioti nei investicijų nei normalių aviakompanijų.
Comment
-
Bratislava turi savo modernų oro uostą 8 km nuo miesto centro, tačiau net ir jo niekas neperkelinėja į didžiulį Vienos oro uostą vos už 50 km, nes tai didelis atstumas, bet jūs vis tiek siūlot VNO perkelti į Elektrėnus.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa mes turime pavyzdį su Bratislava - tai šalies sostinė, bet praktiškai skrydžiai vykdomi į Vieną. Irgi variantas.Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 09:17.
Comment
-
Tai ir sąlyginai arti Talino esantis Helsinkio oro uostas turbūt dusina Talino oro uosto plėtrą. Bet tai skirtingos valstybės ir užsienio valstybei neišeis nurodinėti. Kalbant apie Lietuvą, tik nuo valdžios sprendimų priklauso, kad Vilniaus ir Kauno oro uostai vienas kito nedubliuotų. Daugiau prasmės būtų plėsti Palangos oro uostą (šalia Klaipėda, vakarų Lietuva ir galimybės nugriebti keleivių iš Rygos oro uosto).
Comment
-
Niekas iš sostinės oro uosto neiškelinės. O uždaryti kitus - reikia tik nustoti vaizduoti save bajorais, kai realiai esame plikbajoriai. Ir pasakyti - gana švaistyti valdiškus pinigus. Oro uostas Kaune gali likti kaip krovininis. O Palangos užkonservuoti iki geresnių laikų.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai aš irgi tą patį sakau, pilnai užtektų vieno ir ne dabartinio VNO vietoje. Tik žinai plikbajoriška tradicija... Tai metro, tai tramvajus, tai 50 km ne lygis važiuoti
Comment
-
Būtent, kad nereikia lyginti. Tarp Vilniaus ir Kauno tiesiog per mažas atstumas. Miestų dydis praktiškai nieko nereiškia, nebent kiekvienas būtų arti milijono, tada jau galima būtų klabėti apie du oro uostus abiejuose miestuose. Lenkijoje ir tai su nauju Varšuvos oro uostu buvo problemų. Kelis metus jis iš viso neveikė, nors buvo pilnai įrengtas. Tiesiog net ir Varšuvai du oro uostai yra per didelė prabanga. Tik kai ekonomika šiek tiek pagerėjo, pagaliau pradėjo eksploatuoti antrą oro uostą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, palyginkime Lietuvą su Lenkija, tarkime. Lenkijoje visi bent jau Kauno dydžio miestai turi savo oro uostus. Ir iš jų skraidinama ne viena ar dviem kryptim, o daugiau.
Latvijoje ir Estijoje tik po vieną oro uostą, bet šių šalių su Lietuva negalima lyginti. Abiejose šalyse ir bendras gyventojų skaičius mažesnis, ir jos turi tik po vieną miestą, kur gyventojų skaičius didesnis nei 100 tūkst., Lietuva - netgi keturis.
Tad Lietuvai tikrai reikalingi trys oro uostai, dėl šito neabejoju. Dar suprasčiau Kauną, bet kam uždarinėti Palangos oro uostą, kuris aptarnauja visą pajūrio ir pamario regioną ir kasmet stipriai auga? Ar gera idėja pajūrio gyventojams keliones, pavyzdžiui, į Londoną pailginti 4 valandomis?
Gal ir galima būtų svarstyti vieno oro uosto palikimą, jei, kaip ir minėta, tarp trijų didžiausių Lietuvos miestų būtų nutiestas itin greitai geležinkelis su sustojimu Vilniaus oro uoste. Bet tai kol kas tėra svajuko dramblionės, ir labai labai abejoju, ar toks projektas bent jau per artimiausią dešimtmetį būtų įgyvendintas. Tad kol kas, kol to nėra, apie KUN ir PLQ uždarymą, manau, neverta ir kalbėti.
Kas dėl Estijos, tai yra ten oro uostai ir Tartu, ir Piarnu, bet iš antrojo skraido į salas, o iš Tartu - neaišku kur... Bet kokiu atveju ten valdžia nesukišo didelių pinigų ir jie užima savas nišas, nekonkuruodami su Talinu.
Visiška nekompetencija Lietuvos valdžioje, gyvenimas iliuzijose, nesiskaitymas su realybe ir privedė prie to, kad į Kauno oro uostą buvo sukišta daug milijonų ir nieko nesigavo. Nes ir neturėjo gautis. Kaunas per arti Vilniaus, o tokioje šalyje kaip Lietuva gali normaliai veikti tik vienas oro uostas ir tik sostinėje. Dabar gaila viską likviduoti... O reikia. Arba ir toliau bus deginami pinigai, kurie galėtų būti skirti tam pačiam Vilniaus oro uostui. Uždarius Kauną, galbūt pagerėtų Palangos padėtis. Bet jei ir ten nieko gero, tai reikia ir ją uždaryti (užkonservuoti iki geresnių laikų). Pigiau jau organizuoti normalų susisiekimą gerais autobusais (ne supezusiais mikrobais, kaip dabar siūlo Ollex) VNO - Klaipėda ne kelis kartus per dieną, o ištisą parą. Kaunas pakankamai arti Vilniaus, keleiviai gali atvykti ir esamu VT, nors irgi reikėtų pagerinti susisiekimą anksti ryte ir vėlai vakare.
Ir aplamai, Lietuvoje yra didelė problema su vidaus viešuoju transportu. Žmonės net iš kitų Lietuvos didmiesčių negali pasiekti sostinės anksti ryte ar vėlai vakare, netgi naktį. Gero vidinio VT nebuvimas irgi atsiliepia oro transportui. Vienintelė variantas pasiekti oro uostą yra automobilis. Bet jį marinuoti oro uosto parkinge ne visiems pagal kišenę. Ne visi ir automobilį turi, o atvykimas ir nakvynė Vilniuje irgi brangiai atsieina. Nėra galimybės skrendant anksti ryte ir atvykus iš vakaro ar atvykus naktį ir laukiant VT į kitą miestą ryte, pernakvoti už kokius 10 Eurų...
Čia ne pavyzdys. Čia greičiau ekscesas. Tačiau Autstrija ir Slovakija - atskiros valstybės, todėl Slovakija neuždarys savo oro uosto Bratislavoje, net jei jis negali konkuruoti su Viena.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa mes turime pavyzdį su Bratislava - tai šalies sostinė, bet praktiškai skrydžiai vykdomi į Vieną. Irgi variantas.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.17, 10:10.
Comment
Comment