Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Taip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.
      O lietuviai akcijų panašu, kad atsisakys pirkti.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Jei tu pardavinėji pupas, bet staiga pusę pupų atiduodi už savikainą kažkam ir tas kitas parduodamas tavo pupas kraunasi pelną didesnį už taviškį, tad klausimas ar normalu atiduoti pupas? Ar geriau pačiam jas pardavinėti?

        Gausas padarė daug gero, deja pastarųjų metų sprendimai buvo į vienus vartus - pirminis BT tikslas pasiekti pelningumą vežant keleivius, ne nuomojant lėktuvus.
        Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.
          Žinoma yra ir tas aspektas, bet dalis sprendimų, kurie nebuvo patys optimaliausi, tikėtina tapo tuo kabliuku.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Mano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
              Mano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.
              Po CEO atleidimo dabar jau tikrai nebeįvyks, būtų logika atleisti bent jau po fakto (nesėkmingo), o ne prieš. Truputį nerimtai atrodo Latvijos vyriausybės kalbos, kad dėl IPO niekas nesikeičia ir tikslas išlieka.
              Flickr

              Comment


                Comment


                  „Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
                  p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
                  Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
                  Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.15, 20:28.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    „Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
                    p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
                    Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
                    Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.
                    Turbūt reikia nustoti daryt iš RIX hub'ą. Airbaltic, kaip labai lokalus hubas dar ok, bet subsidijuoti, kad suomis skris per RIX į Prancūziją, ar Ispanas per RIX į Tiraną.. Manau laikas jau seniausiai parodė, kad tai neveikia.

                    Ryga yra pakraštys, nėra tikslo deginti kurą, kad per RIX vien dėl kainos daryti tokius viražus. HUB yra likusi politinė ambicija.

                    Kuo greičiau tai supras, greičiau atsisakys, tuo bus geriau, bent jau finansiškai.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      „Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
                      p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
                      Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
                      Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.
                      ouch , does not bode well for the `RIX hub
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Įdomesnė naujiena - Air Baltic Pilot Academy pilotus ruoš ir Kupiškio aerodrome:
                        https://kmintys.lt/2025/05/16/kupisk...nalus-pilotai/
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Videoreportažas apie tą patį:
                          https://www.15min.lt/m/video/kylam-a...rodrome-267510
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment

                          Working...
                          X