Taip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
airBaltic
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O lietuviai akcijų panašu, kad atsisakys pirkti.Parašė B.S. Rodyti pranešimąTaip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.Aviate, navigate, communicate
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei tu pardavinėji pupas, bet staiga pusę pupų atiduodi už savikainą kažkam ir tas kitas parduodamas tavo pupas kraunasi pelną didesnį už taviškį, tad klausimas ar normalu atiduoti pupas? Ar geriau pačiam jas pardavinėti?
Gausas padarė daug gero, deja pastarųjų metų sprendimai buvo į vienus vartus - pirminis BT tikslas pasiekti pelningumą vežant keleivius, ne nuomojant lėktuvus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žinoma yra ir tas aspektas, bet dalis sprendimų, kurie nebuvo patys optimaliausi, tikėtina tapo tuo kabliuku.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.Aviate, navigate, communicate
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po CEO atleidimo dabar jau tikrai nebeįvyks, būtų logika atleisti bent jau po fakto (nesėkmingo), o ne prieš. Truputį nerimtai atrodo Latvijos vyriausybės kalbos, kad dėl IPO niekas nesikeičia ir tikslas išlieka.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.15, 21:28.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turbūt reikia nustoti daryt iš RIX hub'ą. Airbaltic, kaip labai lokalus hubas dar ok, bet subsidijuoti, kad suomis skris per RIX į Prancūziją, ar Ispanas per RIX į Tiraną.. Manau laikas jau seniausiai parodė, kad tai neveikia.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.
Ryga yra pakraštys, nėra tikslo deginti kurą, kad per RIX vien dėl kainos daryti tokius viražus. HUB yra likusi politinė ambicija.
Kuo greičiau tai supras, greičiau atsisakys, tuo bus geriau, bent jau finansiškai.Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ouch , does not bode well for the `RIX hubParašė Arunasx Rodyti pranešimą„Air Baltic“ ketvirtinis grynasis nuostolis – beveik 30 mln. Eur https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...mln-eur-567956
p.s. 10 mln per mėnesį nuostolis - ar verta būtų merkti pastoviai pinigus be labai aiškios naudos?
Turiu mintyse jei LT nuspręstų pirkti ženklesnę akcijų dalį.
Ir nereiškia, kad dėl to staiga ženkliai pagerėtų susisiekimas iš LT.
							
						"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomesnė naujiena - Air Baltic Pilot Academy pilotus ruoš ir Kupiškio aerodrome:
https://kmintys.lt/2025/05/16/kupisk...nalus-pilotai/It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Videoreportažas apie tą patį:
https://www.15min.lt/m/video/kylam-a...rodrome-267510It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Air Baltic“ atidėjo IPO planus https://www.vz.lt
„Tai mūsų bazinis scenarijus – kapitalo išlaidų mažinimas, kitų rūšių veiklos vykdymas ir pinigų srautų optimizavimas, siekiant tęsti veiklą iki galimo IPO 2026 metais“, – pabrėžė V. Jakovlevas seminare, skirtame bendrovės pirmojo pusmečio rezultatams pristatyti.
Komentuodamas, kiek laiko „Air Baltic“ galėtų tęsti veiklą be papildomo išorinio finansavimo, bendrovės finansų direktorius sakė, kad sandorį su „Lufthansa“ numatyta užbaigti rugpjūtį, o papildomų pajamų tikimasi iki trečiojo metų ketvirčio pabaigos.
Anksčiau 2024-aisiais planuotas „Air Baltic“ IPO, pritraukiant apie 300 mln. Eur bendrovės verslo planui finansuoti, buvo perkeltas į šiuos metus, motyvuojant nepalankia padėtimi civilinės aviacijos sektoriuje bei Latvijos ekonomikoje.
Latvijos vyriausybė, kuriai dabar priklauso 97,97% bendrovės akcijų, yra nusprendusi, kad po IPO valstybė turi valdyti bent 25% ir vieną akciją.
Šių metų pradžioje su „Lufthansa Group“ buvo pasirašyta sutartis, numatanti, jog strategine Latvijos oro bendrovės investuotoja tampanti Vokietijos civilinės aviacijos flagmanė investuos į „Air Baltic“ 14 mln. Eur.
Mainais „Lufthansa Group“ gaus konvertuojamą akciją, prilygstančią 10% „Air Baltic“ akcinio kapitalo, taip pat gaus vietą bendrovės stebėtojų taryboje. Vėliau, po planuojamo „Air Baltic“ IPO ši akcija būtų konvertuota į paprastąsias akcijas, o „Lufthansa Group“ valdomą akcijų dalį lemtų rinkos kaina.
Vasarį Latvijos įmonių registre įregistruotas „Air Baltic“ akcinio kapitalo sumažinimas beveik 24 kartus – nuo 596,473 mln. iki 25,179 mln. Eur, taip pat esminiai akcinio kapitalo struktūros pakeitimai. Bendrovė nurodė, jog atsilaisvinusiomis lėšomis dengiami ankstesnių metų nuostoliai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
LNK.lt 2025.08.19
Paskirtas naujas „airBaltic“ generalinis direktorius
Latvijos nacionalinės aviakompanijos „Air Baltic“ stebėtojų taryba paskyrė Erno Hildeną bendrovės generaliniu direktoriumi.
E. Hildenas naujas pareigas pradės eiti nuo šių metų gruodžio, antradienį pranešė „Air Baltic“. (...)
Suomijos pilietis E. Hildenas turi daugiau nei 25 metus tarptautinės patirties aviacijos ir finansų srityje. Iki šių metų birželio jis ėjo Skandinavijos aviakompanijos SAS vykdomojo viceprezidento ir grupės finansų direktoriaus pareigas, kur buvo vienas iš pagrindinių vadovybės narių bendrovės pertvarkymo ir kapitalo didinimo metu. Prieš prisijungdamas prie SAS, jis ėjo aukštas pareigas Saudo Arabijos „Saudi Arabian Airlines Group“ bei Suomijos „Finnair“.
https://lnk.lt/straipsniai/pasaulyje...torius-/330193
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir gerai, bus mažiau LH interesų. Kai parduodi akcijas jiems, o tada BT suplanuotus maršrutus atšaukti, ksd wet-lease paleistum pusę lėktuvų į LH grupei.Parašė Romas Rodyti pranešimąLNK.lt 2025.08.19
Paskirtas naujas „airBaltic“ generalinis direktorius
O dar prieš tai žinodamas, kad blogai su varikliais, paskelbi naujas kryptis ir krūvą akcijų, pasididini cash flow, o tada sakai sorry - kalti varikliai.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
panaši diskusija kaip ir "kada metro ar kada tramvajus atipirks Vilniuj".. niekada! BET airbaltic veža turistus, veža verslininkus, veža Latvijos vėliavą ir daro Rygą aviacijos hub'u Baltijos šalims, manau jeigu jų neliktų būtų didžiulė finansinė ir moralinė netektis Latvijai. Ačiū jiems, kad jie yra ir kad su jais galiu visai patogiai nuskrist namo.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ačiū Dievui, Lietuviai išmoko gyventi be nacionalinio oro vežėjo, be metro, be tramvajaus, be normalių valstybinių lėktuvų (neskaitau spartano ir L410 reprezentatyviniais lėktuvais valdžiai) ir išvis be normalaus viešojo transporto (kur darniai ir taktiškai veikia traukiniai, autobusai ir netgi car sharingas).. nū nes viskas turi kažkaip atsipirkt tiesiogiai, o ne per aplinkui.. ir išvis duokit man nuolaidą vokiškai mašinai ir būsiu laimingas! (sorry, nesusilaikiau)
- 10 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
viskas kainuoja, jei siuos dalykus turetume tai nebutu kitu dalyku. labai paprasta,Parašė xvoss Rodyti pranešimą
panaši diskusija kaip ir "kada metro ar kada tramvajus atipirks Vilniuj".. niekada! BET airbaltic veža turistus, veža verslininkus, veža Latvijos vėliavą ir daro Rygą aviacijos hub'u Baltijos šalims, manau jeigu jų neliktų būtų didžiulė finansinė ir moralinė netektis Latvijai. Ačiū jiems, kad jie yra ir kad su jais galiu visai patogiai nuskrist namo.
Ačiū Dievui, Lietuviai išmoko gyventi be nacionalinio oro vežėjo, be metro, be tramvajaus, be normalių valstybinių lėktuvų (neskaitau spartano ir L410 reprezentatyviniais lėktuvais valdžiai) ir išvis be normalaus viešojo transporto (kur darniai ir taktiškai veikia traukiniai, autobusai ir netgi car sharingas).. nū nes viskas turi kažkaip atsipirkt tiesiogiai, o ne per aplinkui.. ir išvis duokit man nuolaidą vokiškai mašinai ir būsiu laimingas! (sorry, nesusilaikiau)"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lengva svaičioti, kol nereikia mokėti iš savos kišenės. Airbaltic atveju jau nurašyta 570 mln.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ekonominė nauda Latvijos ekonomikai vien per metus 2 mlrd. Eur.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLengva svaičioti, kol nereikia mokėti iš savos kišenės. Airbaltic atveju jau nurašyta 570 mln.
Comment
 
			
			
		
Comment