Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
airBaltic
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai mes ne dėl įtiklinimo, o tam, kad garantuoti ir generuoti srautus, LH vistiek būtų pirkę, mes turėtume daugisu svertų dėl krypčių. Argumentas, kad centras Rygoje, keistokas turint vos 20 proc. akcijų.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTodėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.01.30, 05:44.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau buvo labai pigus variantas kompensuotis, ar kaip čia, SAS išėjimą, tą ir padarė, kad minusas būtų mažesnis. Gausas atiduodamas seat'ą išsaugo saviškį su mažiau akcijų, kiek suprantu. O vat ar Latvija gerai pasvėrė visus už ir prieš yra klausimėlis, ir kaip tai paveiks lanksčiuosius codeshare'us – antras? SkyT žymiai gardesnis variantas, bet kaip jau ir užimtas pernai.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTodėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.
Truputi gaila latvių, kad planai sutampa su TAP ir panašu nesulaukia tiek jau dėmesio verto susidomėjimo.Paskutinis taisė bato_usai; 2025.01.30, 08:46.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Lufthansa has acquired a 10% stake in airBaltic for €14 million ($14.6 million), securing a board seat and expanding their wet-lease partnership. The deal aligns with Lufthansa’s European expansion, following its 41% stake in ITA Airways.
airBaltic will provide 21 Airbus A220-300s for Lufthansa Group airlines, boosting capacity and flexibility. The transaction closes in Q2 2025, pending antitrust approval."
Už 14 mln. eurų keliems metams gausi 21 lėktuvą, kuomet lėktuvų rinkoje ypatingai trūksta. Lėktuvus per kokius 5 metus gerai utilizuosi (padroši), tuomet atsisakysi tų 10 proc., juos parduodamas LV valstybei už 24 mln. eurų.
BT įdomų žaidimą žaidžia su tokiomis investicijomis, prioritetu laikydama wet-lease, o ne namų rinkas. Diversifikuoti pajamas yra gerai, bet ne tokiu mastu.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.03, 23:32.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei Lietuva nusipirktų kokią nors neesminę dalį akcijų, tai tas nieko nepakeistų, jei net LV nesugeba užtikrinti parduotų bilietų įvykdymo, tai yra kad nebūtų skrydžių atšaukimo dėl LH ar kokio Urugvajaus reikmių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
LH reikmės užtikrinamos būtent dėl to, kad LH yra akcininkas (o Urugvajuje lėktuvai bus naudojami žiemą, kada Europoje nepavyksta jų pilnai utilizuoti). Jeigu Lietuva būtų BT akcininkas, gal ir BT būtų labiau suinteruoti vykdyti skrydžius Lietuvoje (taip kaip dabar yra labai suinteresuoti vykdyti skrydžius Vokietijoje). O Latvijoje karposi dėl to, kad nebepavyksta atstatyti tinklo ir dabar generuoja didžiulius nuostoliusParašė Arunasx Rodyti pranešimąJei Lietuva nusipirktų kokią nors neesminę dalį akcijų, tai tas nieko nepakeistų, jei net LV nesugeba užtikrinti parduotų bilietų įvykdymo, tai yra kad nebūtų skrydžių atšaukimo dėl LH ar kokio Urugvajaus reikmių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir LT rinka yra pelningesnė nei LV. Vilnius yra auksas lyginant ne tik su TLL ar Tampere. Bet Vilniuje, kai kurie maršrutai nuneša Rygą ir labai stipriai.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
LH reikmės užtikrinamos būtent dėl to, kad LH yra akcininkas (o Urugvajuje lėktuvai bus naudojami žiemą, kada Europoje nepavyksta jų pilnai utilizuoti). Jeigu Lietuva būtų BT akcininkas, gal ir BT būtų labiau suinteruoti vykdyti skrydžius Lietuvoje (taip kaip dabar yra labai suinteresuoti vykdyti skrydžius Vokietijoje). O Latvijoje karposi dėl to, kad nebepavyksta atstatyti tinklo ir dabar generuoja didžiulius nuostolius
Manau strateginė klaida yra atimti iš Vilniaus 800 skrydžių. Jie nusiėmė vasarines kryptis, vasaros metu, tai yra uogą ant torto.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
24 mln suderėta kaina?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą"Lufthansa has acquired a 10% stake in airBaltic for €14 million ($14.6 million), securing a board seat and expanding their wet-lease partnership. The deal aligns with Lufthansa’s European expansion, following its 41% stake in ITA Airways.
airBaltic will provide 21 Airbus A220-300s for Lufthansa Group airlines, boosting capacity and flexibility. The transaction closes in Q2 2025, pending antitrust approval."
Už 14 mln. eurų keliems metams gausi 21 lėktuvą, kuomet lėktuvų rinkoje ypatingai trūksta. Lėktuvus per kokius 5 metus gerai utilizuosi (padroši), tuomet atsisakysi tų 10 proc., juos parduodamas LV valstybei už 24 mln. eurų.
BT įdomų žaidimą žaidžia su tokiomis investicijomis, prioritetu laikydama wet-lease, o ne namų rinkas. Diversifikuoti pajamas yra gerai, bet ne tokiu mastu.
Koks tikslas airBaltic taip elgtis, juk čia brangiau nei paskola praktiškai.
Ir dar lėktuvus atiduos papildomai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia spėjimas, bet net neabejoju, kad tai nėra rimta LH investicija, nes ji būtų sumokėjus ir už 80 % akcijų, jei šis žingsnis būtų buvęs rimtas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
24 mln suderėta kaina?
Koks tikslas airBaltic taip elgtis, juk čia brangiau nei paskola praktiškai.
Ir dar lėktuvus atiduos papildomai.
O mokės daugiau po 5 metų žinoma, juk vien infliacija ką padsrys, didesnis lėktuvų parkas, išplėsta geografija, vertė BT bus pakilusi.
Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks jausmas, kad tai susiję su Martino Gauso išėjimu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Čia spėjimas, bet net neabejoju, kad tai nėra rimta LH investicija, nes ji būtų sumokėjus ir už 80 % akcijų, jei šis žingsnis būtų buvęs rimtas.
O mokės daugiau po 5 metų žinoma, juk vien infliacija ką padsrys, didesnis lėktuvų parkas, išplėsta geografija, vertė BT bus pakilusi.
Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.
Visgi bene 15 metų jau vadovauja Air Baltic.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagrindinė šio sandorio žinutė yra ko gero čia "Šis sandoris suteikia „airBaltic“ papildomą finansavimą ir padeda įgyvendinti augimo planus, kurie apima „wet lease“ nuomos sutarčių plėtrą, taip pat patvirtina „airBaltic“ pirmaujančią padėtį rinkoje ir unikalų hibridinį verslo modelį."
Man keista, kad Latvijos vyriausybė leidžia vykdyt ACMI veiklą, kai patys mokesčių mokėtojai yra priversti skristi senom lyzinginėm geldom. Jeigu nori vykdyt ACMI, tegul išeina į biržą ar parsiduoda kam nors, valstybinės įmonės prioritetas turėtų būti namų rinkų keleivių pervežimas.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai siauras mąstymas. Čia panašiai kaip pasakyti, kad Ignitis veikla turėtų būti tik elektros tiekimas Lietuvos vartotojams, kam tos įmonės Lenkijoje ir Latvijoje ir investicijos ten. Panašiai ir su kokiais LG. Atitinkamai ir Lietuvoje veikia ir verslą daro ne viena įmonė, kurios akcininkas valstybė. Manau nepriklausomai, kas yra akcininkas, įmonė turėtų siekti veikti efektyviai ir pelningai. airBaltic stipriai kirto RU, BY ir UA rinkų uždarymas, pačios Latvijos vidaus rinka maža, o orlaivių užsakyta daug, tai kažką su jais reikia daryti. Pvz. dabar Lietuva iš biudžeto lėšų subsidijuoja tam tikrus skrydžius, tai manau čia geresnis variantas būtų, kad nacionalinės avialinijos iš pelningų veiklų padengia kai kurias būtinas paslaugas, panašiai kaip LG dengia iš krovinių vežimo pelno keleivių vežimą.Parašė sL^ Rodyti pranešimąMan keista, kad Latvijos vyriausybė leidžia vykdyt ACMI veiklą, kai patys mokesčių mokėtojai yra priversti skristi senom lyzinginėm geldom. Jeigu nori vykdyt ACMI, tegul išeina į biržą ar parsiduoda kam nors, valstybinės įmonės prioritetas turėtų būti namų rinkų keleivių pervežimas.Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.04, 12:04.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip kaip suprantu LTG tiesiogiai nedengia keleivių vežimo krovinių vežimo pajamomis, krovinių vežimo pajamos eina dividendais savininkui (t.y. Susisiekimo ministerijai), ir Susisiekimo ministerija turi pasirašiusi subsidijavimo sutartį su LTG Link kuri dengia keleivių vežimo išlaidas nepadengtas bilietų kainomis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai siauras mąstymas. Čia panašiai kaip pasakyti, kad Ignitis veikla turėtų būti tik elektros tiekimas Lietuvos vartotojams, kam tos įmonės Lenkijoje ir Latvijoje ir investicijos ten. Panašiai ir su kokiais LG. Atitinkamai ir Lietuvoje veikia ir verslą daro ne viena įmonė, kurios akcininkas valstybė. Manau nepriklausomai, kas yra akcininkas, įmonė turėtų siekti veikti efektyviai ir pelningai. airBaltic stipriai kirto RU, BY ir UA rinkų uždarymas, pačios Latvijos vidaus rinka maža, o orlaivių užsakyta daug, tai kažką su jais reikia daryti. Pvz. dabar Lietuva iš biudžeto lėšų subsidijuoja tam tikrus skrydžius, tai manau čia geresnis variantas būtų, kad nacionalinės avialinijos iš pelningų veiklų padengia kai kurias būtinas paslaugas, panašiai kaip LG dengia iš krovinių vežimo pelno keleivių vežimą.
Bet tokią pačia struktūrą galima laisvai ir su nacionalinėmis oro linijomis daryti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš kur tokios žinios, kad Lietuvos rinka pelningesnė ? BT yra vienvaldis lyderis tiek Latvijoje (~60% rinkos), tiek Estijoje (~30% rinkos), o Lietuvoje smarkiai gauna į galva nuo Ryanair, ir eina kakta į kaktą su Wizzair. T.y. nesiginčiju kad Lietuva yra didžiausia ir ekonomiškai stipriausia rinka, bet tuo pačiu metu ir pati konkurencingiausia.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ir LT rinka yra pelningesnė nei LV. Vilnius yra auksas lyginant ne tik su TLL ar Tampere. Bet Vilniuje, kai kurie maršrutai nuneša Rygą ir labai stipriai.
Manau strateginė klaida yra atimti iš Vilniaus 800 skrydžių. Jie nusiėmė vasarines kryptis, vasaros metu, tai yra uogą ant torto.
BT iš Vilniaus nuėmė tokias kryptis kaip Tel Avivas (kur ir taip yra 3 skirtingi vežėjai) ar Rodas (kur yra Ryanair bei krūva užsakomųjų skrydžių su kelionių organizatoriais). Paliko tokius naujus maršrutus kaip Praha ar Tirana, kur konkurencijos nėra, tad manau viskas kaip ir aišku.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
BT jau pranešė, kad šią vasarą nuomuosis 3 papildomus lėktuvus iš Carpatair, bet aš spėju kad lėktuvų nuomos kaštai kyla, o pajamos iš bilietų - ne taip smarkiai (BT buvo pelningi 2023, ir patyrė nuostolį 2024), tai turbūt dėl to ir pasiskaičiavo, kad labiau apsimoka tiesiog uždaryti nuostolingiausius maršrutus - iš Rygos šią vasarą jie nebeskraidys į tokius miestus kaip Skopjė ar PrištinaParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes Ryga yra tranzitinis oro uostas, atimkit iš Rygos trasferius ir palikit poit to point, pamatysit keleivių kritimą iki 4 mln.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal užteks burti kad Lietuvos rinka yra stipresnė nei Latvijos. Vilniaus užimtumas yra artimesnis Talinui nei Rygai. Net ir sudėjus visus Lietuvos oro uostus kartu, jie aptarnauja mažiau keleivių nei Ryga.Aviate, navigate, communicate
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai koks skirtumas? Kas ir kada zada "atimti" is Rygos transferius? Lietuva neturi tranzito, ir tai yra minusas Lietuvai. Kazkoks absurdiskas skaiciavimas - neskaiciuok to, neskaiciuok ano, ir va Lietuva laimi. Cia panasiai kaip per futbolo rungtynes numinusuoti legionieriu ivarcius, ir sakyti va, musu komanda butu laimejusi, jei ne to oponentu legionieriaus ivartis. Bet nelaimejo, ir i kita etapa nepraejo. Taip ir cia. Nesvarbu is kur susirinko papildomu keleiviu. Taciau ju daugiau susirinko nei Lietuva.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes Ryga yra tranzitinis oro uostas, atimkit iš Rygos trasferius ir palikit poit to point, pamatysit keleivių kritimą iki 4 mln.Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.05, 20:45.
- 5 patinka
 
Comment
 
Comment