Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia sumaišytos dvi temos. ES reglamentavo skysčių dydžio ribojimą, tai nei vienas negalėjo savavališkai leisti kitokio dydžio talpas neštis. Bet pas mus įsidiegę naują įrangą neatšaukė reikalavimo išiminėti skysčių iš bagažo, nors tokios būtinybės nebeliko. Ir viešai skelbė, kad to reikalauja ES, nors tokio reikalavimo nėra, kadangi bent pusėje ES oro uostų nereikia traukalioti tų buteliukų beprasmiškai.
    Nesumaišytos. Atsakymas žemiau.


    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne oro uostai sprendžia. ES lygiu užsukę laikė, buvo rašyta ne kartą.
    Ne.
    Buvo kažkoks langas pradžioje kol nebuvo ES užraukę.

    Ir mūsų oro uostas sakė, kad didelių talpų neleidžiam, kad nepainiotume keleivių, neva Kaune prasineš litrinį butelį, o kitam oro uoste jau nebe.
    Lyg keleiviai tokie kvaili, kad nesuprastų, kad ne visi oro uostai turi naujus skanerius.
    Ir sakė, kad leis tik tada kai išpopuliarės kituose uostuose. Suprask kitas uostas gali pirmas tą leisti, bet mes savanoriškai būsim paskutiniai.

    Forume buvo diskusija apie tai, viena minčių buvo, kad duty free lobistai nenorėjo, kad žmonės neštųsi savo gėrimus, į neoirktų jų parduodamų už kosmosą


    PS: radau ir datą kada ES uždraudė, nors prieš tai jau buvo galima leisti didelius skysčius:

    The 100ml liquid limit at European airports was temporarily reintroduced in September 2024 after being relaxed in some locations due to concerns about the accuracy of new security scanners
    Paskutinis taisė Gator; 2025.07.30, 17:12.

    Comment


      Daugybėje variklių – brokas: nutupdyti lėktuvus priversta „Wizz Air“ klimpsta į bėdas https://www.lrytas.lt
      Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ kapanojasi bėdų liūne. Nesibaigiantis problemų ruožas prasidėjo nuo „Pratt & Whitney“ lėktuvams gaminamų variklių – paaiškėjo, kad jie turi trūkumų, dėl ko daugybę orlaivių teko nutupdyti ant žemės ir kiekvienam jų atlikti kone metus trunkančią patikrą.
      „Wizz Air“ tai palietė itin skausmingai. Jau prieš metus skrydžių bendrovė ėmė siųsti žinią apie rūpesčius, su kuriais susiduria. Dėl to 2024 m. vasaros sezono įkarštyje „Wizz Air“ buvo priversta nutupdyti ketvirtadalį savo laivyno.
      Nauji „Pratt & Whitney“ varikliai „Airbus A320neo“ ir „A321neo“ lėktuvuose leido sumažinti degalų sąnaudas. Tačiau 2023 m. gamintoja pranešė, kad iš daugybės „Airbus“ orlaivių reikia išimti variklius – tenka tikrinti mikroskopinius įtrūkimus. Paaiškėjo, kad metalo milteliuose, kurie buvo naudojami tam tikroms variklio dalimis gaminti 2015–2021 m., rasta mikroskopinių priemaišų. Dėl jų variklio detalės gali įtrūkti.
      Dėl „Pratt & Whitney“ variklių trūkumo bėdų kilo ir kitiems vežėjams – sustabdžius eksploataciją, reikia patikrinti 1200 „Airbus A320“ šeimos variklių. Štai „AirBaltic“ vasaros skrydžių grafike atšaukė 19 maršrutų ir sumažino skrydžių dažnį 21-ame kitame maršrute. Iš viso bus atšaukta 4670 skrydžių, pranešė „Reuters“. Visa tai maišo kortas dėliojant augimo perspektyvas.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment

      Working...
      X