Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Norwegian: A Trailblazer With Serious Fees


    The promise: A comprehensive network of routes that start at just $65 between New York and Dublin or Edinburgh. The latest addition: $199 from Seattle to London Gatwick.

    The perks: Service out of 13 U.S. airports and into 123 European cities gives Norwegian the broadest route coverage of any trans-Atlantic low-cost carrier. And a fleet made up mostly of Boeing 787 Dreamliners means you’re likely to get free video on demand and built-in power outlets.

    Sticker shock: The lowest economy fares don’t include checked bags ($65), seat selection ($45 each way), drinks ($4-$15), blankets ($5), snacks ($4-$11), or meals ($45). You can, however, buy those extras as bundles to save money overall.

    What it really costs: We successfully tracked down $199 fares from Seattle to London, but return legs started at $279 on most days from September to November. Tally up the extra costs, and you’re looking at $660 round-trip, minimum.

    How much you save: Not much. British Airways and Virgin Atlantic operate on this route, and their lowest average airfares in the same time frame come in at … $628. Seat selection is extra on both airlines (up to $75)—a small price to pay to earn more valuable frequent-flier miles on a bigger carrier.
    Ne pasaulio pabaiga, jei nepasirinksi kur sėdėti. Visas tas avialinijų maistas tai geriau gal nevalgyti net ir visą dieną. Belenkiek pinigų už prastą skonį. Taip pat dažniausiai ir su rankiniu bagažu galima apsieiti.

    Comment


      Nežinau, ar daug žmonių į kitą žemyną skraido vien su rankiniu bagažu ir ar ištempia 8 val. nevalgę . Reaguodamos į pigių skrydžių bendrovių konkurenciją senosios tradicinės bendrovės pasiūlo neblogas kainas ir dažnai jas rinktis patogiau, nes perki bilietą ir gauni pagrindinius dalykus - nereikia sukti galvos dėl kiekvienos paslaugos. Pvz., sausio mėn. pilna Lufthansos pasiūlymų iš Skandinavijos sostinių į Niujorką (pirmyn atgal) už 260 eur. (su vienu persėdimu). Tai pigiau nei pigu.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Nežinau, ar daug žmonių į kitą žemyną skraido vien su rankiniu bagažu ir ar ištempia 8 val. nevalgę . Reaguodamos į pigių skrydžių bendrovių konkurenciją senosios tradicinės bendrovės pasiūlo neblogas kainas ir dažnai jas rinktis patogiau, nes perki bilietą ir gauni pagrindinius dalykus - nereikia sukti galvos dėl kiekvienos paslaugos. Pvz., sausio mėn. pilna Lufthansos pasiūlymų iš Skandinavijos sostinių į Niujorką (pirmyn atgal) už 260 eur. (su vienu persėdimu). Tai pigiau nei pigu.
        Jeigu nesi pastovus verslo keliautojas, o tik turistas (į ką orientuotos pigių skrydžių bendrovės), tai laisvai gali pabūti nevalgęs 8h (daug kas tiek ir būna darbe nevalgę) ir su rankiniu bagažu.
        Flickr

        Comment


          Man įdomu kada kelionėje valgai kas 4-5 valandas? Nebent jei keliauji vienam mieste
          Šiaip, 50eur už pašildytą pusfabrikatį yra žiauriai. Tokių kainų neteko matyti.
          Paskutinis taisė andyour; 2017.11.30, 11:29.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            Man įdomu kada kelionėje valgai kas 4-5 valandas? Nebent jei keliauji vienam mieste
            Na tai jeigu yra koks tarpžemyninis 8val. ar daugiau skrydis tai ir duoda daugiau negu vieną kartą pavalgyt. Ne visi gi gali ištempt tiek nevalgę O antro sakinio tai visiškai nesupratau prie ko jis čia, aviacijos temoje
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Čia buvo apskritai apie nevalgymą bet kur. Jeigu kelionėje dažnai tenka nepavalgyti ir 10h, tai keista būtų mokėti 50eur už pusfabrikatį nepavalgius 8h. Gal dauguma žmonių niekad nekeliauja toliau nuo kavinių Bet jei tai keli meal'ai, tai gal ir ne pasaulio pabaiga. Nors jei snacks ($4-$11) gali kainuoti 10eur, tai gal du meal'ai bus už tuos 50eur. Dar kas keista, kėdės pasirinkimas į vieną pusę 45eur, jei skrendant Europoje 2eur. Tai gal apskritai transatlantiniame visos kainos x20.
              Paskutinis taisė andyour; 2017.11.30, 12:29.

              Comment


                Ne per seniausiai rašiau, kad JAE mažų kainų bendrovė Flydubai galėtų ateiti į Vilnių, tai ji jau žengia artyn, nes nuo pavasario iš Dubajaus skraidys į Krokuvą. Ateis laikas ir Vilniui .

                flydubai Announces New Destinations in Europe

                https://www.albawaba.com/business/pr...europe-1057698

                Comment


                  Panašu, kad reikia būti mazochistu, jei planuoji skristi Ryanair prieš šventes:
                  Ryanair pilotai streikuoja prieš Kalėdas

                  http://www.bbc.com/news/business-42320733
                  Paskutinis taisė Romas; 2018.11.01, 17:35.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    „Small Planet“ palieka Jungtinę Karalystę, pranešė apie įspūdingą sandorį

                    Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

                    Comment


                      Zeimelio ji?

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Zeimelio ji?
                        Formaliai - ne. O kaip yra iš tiesų nežinia.

                        Comment


                          Austrijos oro linijos priėjo liepto galą

                          Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

                          Comment


                            End of an era: Boeing 747 takes last US commercial flight https://sg.news.yahoo.com/end-era-bo...034116625.html
                            The Boeing 747, the original jumbo jet that was the favorite American presidents and key to affordable mass market air travel in the United States, will pass into aviation history this week.
                            Nearly 50 years after the its debut, the 747 will take its final commercial flight with an American carrier Tuesday on Delta Air Lines' Seoul-to-Detroit route.
                            The 747 will still be in the skies for Lufthansa, British Airways and Korean Air Lines.
                            And Boeing also will still build the jet as a freight carrier and for a few unique clients, including the US president, who has used a specially-outfitted 747 as Air Force One since 1990.But the American aerospace giant has been shifting to more fuel-efficient models for commercial travel.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2017.12.17, 21:15.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              End of an era: Boeing 747 takes last US commercial flight https://sg.news.yahoo.com/end-era-bo...034116625.html
                              Deltai, tai paskutinis skrydis, bet toks "misleading" straipsnis, nes be LH, BA ir KE, yra dar nemažai 747 operatorių, bet faktas, kad nebe ilgam:

                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._747_operators
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                Deltai, tai paskutinis skrydis, bet toks "misleading" straipsnis, nes be LH, BA ir KE, yra dar nemažai 747 operatorių, bet faktas, kad nebe ilgam:

                                https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._747_operators
                                Vadinasi didelio hub-to-hub lėktuvo koncepcija nepasiteisina šiais laikais? Kažkas kažką prastai suprognozavo?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Vadinasi didelio hub-to-hub lėktuvo koncepcija nepasiteisina šiais laikais? Kažkas kažką prastai suprognozavo?
                                  Emiratams su savo A380 flotile visai neblogai sekasi su šia koncepcija. B747 tiesiog nukonkuravo kiti lėktuvai, tas pats A380, kuris pilnai dviaukštis ir atitinkamai daugiau keleivių talpiną ir B777, kuris tik vos mažesnis už B747, bet ekonomiškesnis dėl dviejų variklių.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Emiratams su savo A380 flotile visai neblogai sekasi su šia koncepcija. B747 tiesiog nukonkuravo kiti lėktuvai, tas pats A380, kuris pilnai dviaukštis ir atitinkamai daugiau keleivių talpiną ir B777, kuris tik vos mažesnis už B747, bet ekonomiškesnis dėl dviejų variklių.
                                    Bet tai A380 gamybą irgi planuojama stabdyti, nes jau treti metai naujų užsakymų nėra..
                                    Dėl B747-8 dar nelabai aišku. Gal Boeing kažkiek gelbsti freighter'io versija? Nes A380F visiškai nepatrauklus dėl konstrukcijos ypatumų.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Bet tai A380 gamybą irgi planuojama stabdyti, nes jau treti metai naujų užsakymų nėra..
                                      Dėl B747-8 dar nelabai aišku. Gal Boeing kažkiek gelbsti freighter'io versija? Nes A380F visiškai nepatrauklus dėl konstrukcijos ypatumų.
                                      Kaip ir Airbus a340, esmė, kad šie lėktuvai prarandą prasmę, nes nebėra apribojimo, kokius atstumus tarp oro uostų galima skristi su dviem varikliais (ETOPS). Kitaip tariant, anksčiau buvo, kuo daugiau variklių turi, tuo toliau nuskristi gali, ko pasekoje buvo atsiradę, tokių transatlantinių trivariklių lėktuvų, kaip MD-11, ar DC-10. Turbūt geriausiai viskas nupasakota šiame video:



                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Kaip ir Airbus a340, esmė, kad šie lėktuvai prarandą prasmę, nes nebėra apribojimo, kokius atstumus tarp oro uostų galima skristi su dviem varikliais (ETOPS). Kitaip tariant, anksčiau buvo, kuo daugiau variklių turi, tuo toliau nuskristi gali, ko pasekoje buvo atsiradę, tokių transatlantinių trivariklių lėktuvų, kaip MD-11, ar DC-10. Turbūt geriausiai viskas nupasakota šiame video:
                                        Kai A380 buvo pagamintas, tas jau nebebuvo aktualu, tiesiog nėra tokių galingų variklių, kad užtektų tik dviejų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Be to, mažo korpuso lėktuvai tiek patobulėję, kad jie darosi tinkami vis ilgesniems skrydžiams. Pvz., Airbus321LR galės įveikti 7400 km atstumą. Norwegian žada juos naudoti transatlantiniams skrydžiams (Boeing 737 Max jau naudoja). Apskritai mažų kainų bendrovėms, kurios užima vis didesnę rinkos dalį, mažo korpuso lėktuvai ir prieinamesni, ir mažiau rizikingi pajamų prasme, nes juos lengviau užpildyti. Naujausi modeliai ir šiaip yra gerokai ekonomiškesni.
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.18, 12:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X