Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Boeing pristatė savo naująjį lėktuvą

    Atvaizdas
    Nuotrauka truputį iškraipyta. Pagalvojau, kad čia kažkoks visai naujas dizainas

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Straipsnyje parašyta, kad B747-8 modeliui nelabai sekasi su užsakymais, įdomu, kodėl taip yra? Nebėra poreikio tokio dydžio lėktuvams? Nors A380 atrodo užsakymų nemažai gavo ir dar turi.
      A380 per dešimt metų gavo apie 250 užsakymų, kas yra visai neblogai. b747 tiesiog neberanda savo rinkos, nors Boeing išleido naujos kartos b747-8, bet jų užsakyta vos 50.

      Klientai norintys didelio lėktuvo dažniausiai renkasi a380- tinkamesnis modelis šios dienos rinkai?, šiek tiek mažesnio b777. Tad B747 tarsi atsidūrė tarp šių dviejų mėsmalės ir neturi pranašumų, kad laimėtų šią kovą.

      Tai mirštantis lėktuvas, kaip b767, B757, A340.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Tęsinys.....Vienos neseniai įsteigtos oro transporto bendrovės vadovas penktadienį pareiškė esąs senokai legaliai nusipirkęs tris lėktuvus „Boeing 747“, kurie neva buvo užmiršti Malaizijos oro uoste, ir stebėjosi šio oro uosto vadovybės tvirtinimu, kad tų lėktuvų savininkas nerastas

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=69830974

        Comment


          The days of the jumbo jet are coming to an end — here's a look back at its glory years
          http://www.businessinsider.com/the-d...-years-2015-12
          Daug nuotraukų.

          Comment


            Oro vežėjai Rusijoje valstybės meldžia gelbėjimosi rato

            Comment


              Transatlantinių skrydžių bendrovių kuro vartojimo efektyvumas.

              Flickr

              Comment


                Lėktuvų konstruktorių planai: iš Vilniaus į Australiją – per pusantros valandos

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69849806

                Comment


                  Pažvelkime į keletą garsiausių užmojų. Štai Bostone įsikūrusi kompanija „Spike Aerospace“ planuoja sukurti pirmąjį viršgarsinį verslo lėktuvą, kuris skries panašiu greičiu kaip „Concordai“. Laineris S-512 iš Londono Niujorką pasieks per tris valandas. Kad sumažintų oro pasipriešinimą, lėktuvas neturės langų – vietoj to keleiviai salone matys ekranus, kurie ir rodys lauko vaizdą. Vienas toks laineris kainuos apie 80 mln. eurų, o pirmieji skrydžiai turėtų prasidėti jau greitai – 2020 m.

                  Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69849806
                  Verslo klasei skirti lėktuvai. O visi kiti - entuziastų fantazijos. Jei teisingai kažkur skaičiau, pagrindinė problema yra variklių perkaitimas, skrendant gerokai greičiau nei garso greitis.
                  Laivui jau tūkstančiai metų, bet kažkodėl niekas nenori plaukti viršgarsiniais greičiais. Oras yra savotiškas vanduo, tik daug retesnis. Kelionės kaštai auga neproporcingai greičiui.

                  Comment


                    Kas iš pradžių dėl kainos būna prieinama tik turtingiems, patobulėjus technologijoms atpinga ir tampa prieinama visiems. Anksčiau buvo prabanga ir elementarus skrydis lėktuvu ar net nuosavas automobilis.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Šiuo metu už aviacijos saugą, atsakingos institucijos koriduoriuose sklando projektas, reglamentuojantis nuolatinį, dviejų asmenų buvimą pilotų kabinoje. Reikia tikėtis, kad jo patvirtinimo ilgai laukti nereikės.


                      Kuriama nauja kompiuterizuoto ploto sistema „ACROSS„. Visa tai prisidės prie aviacijos saugos didinimo.
                      Kaip tik vakar skaitydamas apie ACROSS pagalvojau, kad vis tiek nepanaudos jos, nes kaiptik tik griežtinami reikalavimai, kad kabinoje būtų du pilotai...Tai vienas kitam prieštaraujantys dalykai...

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kaip tik vakar skaitydamas apie ACROSS pagalvojau, kad vis tiek nepanaudos jos, nes kaiptik tik griežtinami reikalavimai, kad kabinoje būtų du pilotai...Tai vienas kitam prieštaraujantys dalykai...
                        Ateityje manau apskritai lėktuvuose nebeliks pilotų (ir langų greičiausiai), dėl ko atpigs patys lėktuvai ir skrydžiai, atsiras daugiau vietos keleiviams. Liks tik skrydžių vadovai, kurie dėlios maršrutus ir paleidinės lėktuvus.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Ateityje manau apskritai lėktuvuose nebeliks pilotų (ir langų greičiausiai), dėl ko atpigs patys lėktuvai ir skrydžiai, atsiras daugiau vietos keleiviams. Liks tik skrydžių vadovai, kurie dėlios maršrutus ir paleidinės lėktuvus.
                          Kad jau labai ten tos vietos ir neatsilaisvins išėmus pilotus. O langų nebuvimas kažin kiek tepriduoda ekonomijos. Apie lėktuvo langų įtaką rašoma tik straipsniuose apie viršgarsinius greičius.

                          Comment


                            Nuo 2016 vidurio Lietuvoje planuojama atsisakyti oro trasu visai.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Nuo 2016 vidurio Lietuvoje planuojama atsisakyti oro trasu visai.
                              Oro trasos gal liks, bet jų valdymą perims centralizuotos dispečerinės ES mastu?
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Nea, nebeliks, liks tik taškai....

                                Comment


                                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                  Nea, nebeliks, liks tik taškai....
                                  Ką tai reiškia? Info detaliau su linku
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Lėktuvų maršrutai susideda iš "airways" ir "airpoints". Pvz. lėktuvas skrenda iš taško a į tašką b, per linija kuri vadinasi c. A,B ir C turi savo kodinius ir unikalius pavadinimus. Spėju tai ką omeny turi Agnette , kad nebeliks c- tai yra linijų, bet tai, kad neliks linijų dar nereiškia, kad bus panaikinti oro aukščio koridoriai.

                                    Gator, dėl ACROSS nemau, kad tai bus pakaitalas antrajam pilotui, aš tai pavadinčiau naujos kartos interaktyviai su aplinka reaguojančiu autopilotu. Jis palengvins darbą ir turėtų teoriškai apsuagoti nuo pilotų žmogiškųjų klaidų.
                                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.31, 16:09.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Neee... jokiu koridorių... tik taškai! Maršrutai planuojami per tuos taškus kaip patogu/naudinga/saugu.
                                      Naujove vadinasi "LAISVŲ MARŠRUTŲ ORO ERDVĖ"

                                      Laisvų maršrutų oro erdvė (FRA) - tam tikra oro erdvė, kurioje naudotojai gali laisvai planuoti maršrutą tarp
                                      nustatytų įskridimo ir išskridimo taškų, turėdami galimybę pasirinkti maršrutą per tarpinius paskelbtus ir nepaskelbtus
                                      LAT/LONG maršruto taškus (I), nepriklausomai nuo ATS maršrutų tinklo. Šioje oro erdvėje skrydžiai išlieka pavaldūs
                                      skrydžių valdymui.


                                      Nuoroda

                                      Comment


                                        Tai taip neliks "airways", bet aukščio koridorių panaikinimas pridės saugumo?
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Išliks ir vertikalus skirstymas... ir horizontalus... viskas bus priziurima "Oro navigacijos"... chaoso nebus... skrydziu sauga nenukentes. Suprantoma kad pagrindinis rupestis - susidurimu isvengimas. Bet kadangi dabar visi skraido su FMSais ir TCASais, tai tokia laisve oro erdveje kaip ir nepavojinga. Mes ne pirmi naudojam ja, pvz. vengrai jau isbande...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X