Parašė Palergonijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRyanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos į Ukrainą pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.
Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.
Jau tie laikai senai baigėsi, pigieji vežėjai drąsiai eina į didelius oro uostus, kur subsidijos ne tik nėra galimos, bet dar reikia mokėti už galimybę iš to oro uosto skraidyti. O mažuose oro uostuose subsidijos padeda išsukti kryptį skraidant be pelno, bet valstybė uždirba iš turistų, todėl noriai ir subsidijuoja tokius skrydžius. Bet kaip matome tos kompanijos turi labai didelius pelnus ir daug nuosavo turto. Didžioji dalis pelno ateina ir iš ypač pigiai perkamų lėktuvų.
Tai jau kaip ir minėjau, kad Kinija užsiima geru lobizmu ir propoganda. O nėra nieko lengviau kaip falsifikuoti statistiką.
EU ruošiasi patvirtinti žaliąjį planą, kad visos elektronikos gamintojai, turėtų suteikti dalių tiekimą remonto įmonėms bent 10 metų, kitaip negalės prekiauti EU. Po tokių planų paskelbimo daugybė įmonių ieško galimybės persikelti į Europą, nes Kinija laikos tik ant žemos kokybės prekių gaminimo, kurių nėra galimybės remontuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 13:18.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
Nežinau, todėl tik konstatuoju faktus.
Jei ne valstybinės subsidijos tai Europoje liktų tik Ryanair ir Wizz Air, tai reliai tų pačių akcininkų valdomos kompanijos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ispanijoje į greituosius traukinius irgi tik po patikrinimo. Bet tik įlipant ir greitai, per rentgeno aparatą bagažą praleidžia. Šiaip tai ilgiau užtrunka tik jei būna daug keleivių. Bet vis tiek trumpiau nei į lėktuvą.
Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.
Komentuoti:
-
Prie ko čia tas flyLAL, jei jis buvo privatizuotas tam, kad nuvaryti į bankrotą... Yra du dalykai, dėl ko dirbti pelningai neišeina - 1.) blogas veiklos organizavimas ir 2) rinkos konjunktūra, dėl kurios neįmanoma dirbti pelningai. Pavyzdys - viešasis transportas. Arba parduotuvė kaime su 100 gyvnetojų. Kad ir kaip veiklą organizuok, vis tiek pelningai dirbti nepavyks. Todėl ir nėra parduotuvių kaime su 100 gyventojų, jei tik kaimas ne prie pagrindinio kelio...Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 09:49.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuvažiuok į Rusiją ir patikros VNO atrodys kaip supergreitos.
Lygiai taip pat debiliškas ir perdėtas tikrinimas ir oro uostuose, nes nafig sprogdinti lėktuvus, jei galima kur kas paprasčiau surengti ne mažiau kruviną teroro aktą bet kur, kur daug žmonių, ką ir rodo eilės paskutinių metų įvykiai...
Komentuoti:
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąRailbaltic bus labai sėkmingas projektas
Parašė digitalO kam į tą durnyną važiuot?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąLabai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 20:43.
Komentuoti:
-
Sugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Dabar gal tai skamba kaip ekofašizmas, bet ateityje tai bus tiesiog politinė reakcija į dėl klimato atšilimo griūvančias ekosistemas Ir nesvarbu kas tą atšilimą sukėlė - žmonija su savo veikla ar natūralus ciklas. Politikai sustabdė pasaulį dėl toli gražu nemirtingiausios žmonijos istorijoje pandemijos, nors tai visiškai natūralus procesas, o skrydžių primažinimas į aukštesnį (!) lygį negu turime šiuo metu tikrai nebus kažkas drastiško.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
Parašė index Rodyti pranešimą
Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 09:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPo keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur 400km?
Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 23:07.
Komentuoti:
Komentuoti: