Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
    OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
    Tas nepakartojamas jausmas perone, kai matai kad tavo traukinys pajuda, ir žinai kad į sekantį vietų jau nėra.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos į Ukrainą pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.



    Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.

    Jau tie laikai senai baigėsi, pigieji vežėjai drąsiai eina į didelius oro uostus, kur subsidijos ne tik nėra galimos, bet dar reikia mokėti už galimybę iš to oro uosto skraidyti. O mažuose oro uostuose subsidijos padeda išsukti kryptį skraidant be pelno, bet valstybė uždirba iš turistų, todėl noriai ir subsidijuoja tokius skrydžius. Bet kaip matome tos kompanijos turi labai didelius pelnus ir daug nuosavo turto. Didžioji dalis pelno ateina ir iš ypač pigiai perkamų lėktuvų.


    Tai jau kaip ir minėjau, kad Kinija užsiima geru lobizmu ir propoganda. O nėra nieko lengviau kaip falsifikuoti statistiką.
    EU ruošiasi patvirtinti žaliąjį planą, kad visos elektronikos gamintojai, turėtų suteikti dalių tiekimą remonto įmonėms bent 10 metų, kitaip negalės prekiauti EU. Po tokių planų paskelbimo daugybė įmonių ieško galimybės persikelti į Europą, nes Kinija laikos tik ant žemos kokybės prekių gaminimo, kurių nėra galimybės remontuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.

    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą


    Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
    Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
    Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
    O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
    Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 13:18.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
    Nežinau, todėl tik konstatuoju faktus.
    Realiai pelningos tik privačios avialinijos ir tai pastaruoju metu tik žemų kaštų, o ir uždirba ne iš aviacinių paslaugų, bet iš čigonų turgaus lėktuvo salone.
    Jei ne valstybinės subsidijos tai Europoje liktų tik Ryanair ir Wizz Air, tai reliai tų pačių akcininkų valdomos kompanijos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ispanijoje į greituosius traukinius irgi tik po patikrinimo. Bet tik įlipant ir greitai, per rentgeno aparatą bagažą praleidžia. Šiaip tai ilgiau užtrunka tik jei būna daug keleivių. Bet vis tiek trumpiau nei į lėktuvą.

    Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.
    Čia matyt palikimas po Madrido traukinių sprogdinimų. Pas mus matyt niekada nieko panašaus nebus. Kaip ir daug kur kitur.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie ko čia tas flyLAL, jei jis buvo privatizuotas tam, kad nuvaryti į bankrotą... Yra du dalykai, dėl ko dirbti pelningai neišeina - 1.) blogas veiklos organizavimas ir 2) rinkos konjunktūra, dėl kurios neįmanoma dirbti pelningai. Pavyzdys - viešasis transportas. Arba parduotuvė kaime su 100 gyvnetojų. Kad ir kaip veiklą organizuok, vis tiek pelningai dirbti nepavyks. Todėl ir nėra parduotuvių kaime su 100 gyventojų, jei tik kaimas ne prie pagrindinio kelio...
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 09:49.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
    Paklausk flyLAL kaip ten su pelningumu transportuojant keleivius

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nuvažiuok į Rusiją ir patikros VNO atrodys kaip supergreitos.
    Nereikia perdėti. Patikros yra tik didmiesčiuose ir tai nėra jos tokios, kaip oro uostuose. Taip, tai nervina, nes nuo jokio terorizmo jos neapsaugo, yra N būdų, kaip patekti į traukinį su bet kuo ir tik debilas teroristas sės į traukinį ten, kur tikrinama, kai galima sėsti N stočių, kur jokios patikros nėra.
    Lygiai taip pat debiliškas ir perdėtas tikrinimas ir oro uostuose, nes nafig sprogdinti lėktuvus, jei galima kur kas paprasčiau surengti ne mažiau kruviną teroro aktą bet kur, kur daug žmonių, ką ir rodo eilės paskutinių metų įvykiai...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
    Railbaltic bus labai sėkmingas projektas
    O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
    Parašė digital
    O kam į tą durnyną važiuot?
    Nežinau, todėl tik konstatuoju faktus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
    Ispanijoje į greituosius traukinius irgi tik po patikrinimo. Bet tik įlipant ir greitai, per rentgeno aparatą bagažą praleidžia. Šiaip tai ilgiau užtrunka tik jei būna daug keleivių. Bet vis tiek trumpiau nei į lėktuvą.

    Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
    Nuvažiuok į Rusiją ir patikros VNO atrodys kaip supergreitos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.
    Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms.
    Jeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Sugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.
    Nebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms. Paprastai ir važiuoti iki oro uosto gerokai toliau ir sudėtingiau, nei geležinkelio stoties. Galutiniam rezultate skirtumas tampa nelabai reikšmingas. O kitų privalumų važiuojant traukiniu - nors vežimu vešk. Aišku išliks ir skrydžių rinka, bet konkurencija bus reali ir labiausiai dėl to išlošim mes t.y. keleiviai.
    Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 20:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.
    Tai ir nesakau, jog traukinys važiuos iki pat Niujorko Bet pigių skrydžių aukso amžius praeis, trumpi atstumai ilgės ir galiausiai pats skrydis Vilnius - Talinas nebesugebės konkuruoti su kelione traukiniu, nereikės ir jokio ekofašizmo. Esu dėl to užtikrintas, šiandien dar kart tikrinausi su krištoliniu rutuliu O ekofašizmas pasirūpins jog slidinėti (tiksliau laipioti, nes sniego nebebus ) į Alpes nebe skristume, o irgi važiuotume (naktiniu) traukiniu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Dabar gal tai skamba kaip ekofašizmas, bet ateityje tai bus tiesiog politinė reakcija į dėl klimato atšilimo griūvančias ekosistemas Ir nesvarbu kas tą atšilimą sukėlė - žmonija su savo veikla ar natūralus ciklas. Politikai sustabdė pasaulį dėl toli gražu nemirtingiausios žmonijos istorijoje pandemijos, nors tai visiškai natūralus procesas, o skrydžių primažinimas į aukštesnį (!) lygį negu turime šiuo metu tikrai nebus kažkas drastiško.
    Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
    Gal nereikia šito ekofašizmo. Tai atsiritimas į gūdžią praeitį. Lėktuvai prieš 90 metų jau skraidė, tarybiniais metais vietinė aviacija buvo plėtojama net ir nedideliais atstumais, o dabar staiga vėl visi į parovozikus. Taip nebus, nebent ekofašizmas taps religija. Aviacija buvo ir bus tokiais atstumais. Tuo labiau Europos periferijoje. Kur ribos ar uždraus, tai kokioje Vokietijoje ar Prancūzijoje vidinius skrydžius iki 400-500 km. Bet ten grietieji geležinkeliai ir taip yra. Be to Vilnius - Talinas kiek daugiau nei 500 km...

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.
    Ir dar daugiau važinėtų traukiniais, jei tik būtų normalūs traukiniai esamu geležinkeliu, nereikia jokios RB.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 09:14.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Po keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas. ​​
    Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Iš kur 400km?
    Kaip tik pažiūrėjau, Frankfurtas - Miunchenas ICE atkarpa pan. ilgio kaip Vilnius - Ryga per Kauną, maksimalus greitis ten 300 km/h, realiai važiuoja virš 3 val., tai kažko greičiau tikrai tikėtis neverta.

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai ​ Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
    Po keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas. ​​

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?

    Nors tiek.

    Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).
    Kiek važiuoja tų autobusų? Tiek, kad laisvai užtektų vieno traukinio per dieną. Tai ok, tiek ir bus, bet kaip ir sakiau, čia ne konkurencija lėktuvams, o tik entuziastų reikalas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 23:07.

    Komentuoti:

Working...
X