Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Collapse
X
-
-
Greenpeace Is Challenging the E.U. to Ban Short Flights and Shift to Trains
Trumpi skrydžiai GP apibrėžime reikštų mažiausiai visur, kur būtų įmanoma kelionė traukiniu nuvykstanti iki 6 valandų. + kalbama ir apie papildomų/didesnių kuro taršos mokesčių įvedimą ir bet kokių lengvatų ar subsidijų aviacijai atsisakymą.
Komentuoti:
-
Many Air France Domestic Flights Will Be Replaced By Trains
Air France will significantly scale back its domestic network in a bid to cut costs and reach environmental goals required by its bailout deal. The changes will mean that the airline’s domestic network out of Paris Orly Airport will shrink drastically, with routes to cities like Lyon and Bourdeaux canceled and replaced by train services. Here’s more on these changes.
Air France has been offering a Flight + Train service for some years now, connecting several destinations to its hubs in Paris. However, the airline’s €7bn ($8.3bn) bailout package last year requires it to take steps to reduce its environmental footprint further, starting with cutting domestic connections.
Under the bailout conditions, Air France cannot compete with the high-speed TGV trains on routes under 2.5 hours. This means routes like Paris Orly to Lyon, Bourdeaux, Nantes, and more have been axed. However, connecting flights through Paris CDG are still allowed under the rules, keeping some services in the air.
While the decision might be mandated by the bailout loan, Air France doesn’t see it as completely negative. The airline operated its domestic network at a loss of €200mn ($238mn) in 2019, finding it hard to compete with the cheaper and efficient rail network.
This comes with the benefit of significantly reducing emissions in the future since trains are much more environment-friendly. Considering the threat of climate changes, governments are moving quickly to reduce emissions where possible, with the aviation industry being a significant polluter.
Komentuoti:
-
DB and Lufthansa announce expansion to Lufthansa Express Rail
GERMAN Rail (DB) and German airline Lufthansa have announced plans to connect a further five cities to the Lufthansa Express Rail network in the second half of this year using extra-fast Sprinter trains.
The service will expand to Frankfurt Airport from Hamburg and Munich from July, with additional connections to the airport from Berlin, Bremen and Münster from December. This will coincide with the launch of new sprinter services that will reduce the Munich – Cologne journey time to under four hours. Two daily return services without intermediate stops will be introduced from Munich and Nuremberg to Frankfurt Airport, further reducing the journey time by half an hour.
DB and Lufthansa already offer 134 daily services from 17 cities to Frankfurt Airport, following a previous expansion of the scheme in July 2020 to include services to and from Hannover, Leipzig and Basle.
The partners also announced other improvements to the service. From April, trains will now be bookable for as long as their associated connecting flight. Lufthansa Express Rail passengers will also have access to the fast lane at security checkpoints when airport traffic increases again. In addition, when landing at Frankfurt Airport, Express Rail passenger luggage will be given priority.
The services will retain features included on other Lufthansa Express Rail services such as reserved seats on the train, connection security, mileage credit for the train journey as well as first-class travel and access to DB’s lounges for business and first-class customers. Other features will also be added in the future.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai dabar niekas nedraus ir aš nesiūlau. Tik tikėtina, kad ateityje trumpi skrydžiai bus labiau ribojami dėl aplinkosauginių priežasčių.
O jungiamųjų skrydžių mažėjimas apskritai gali tapti natūraliu, nes nedideli narrow body lėktuvai dabar gali nuskristi gerokai didesnius atstumus. Kam skraidinti keleivius iš Vilniaus į Varšuvą su A320 ir ten skrydžiui skrydžiui į New Yorką juos kartu su lenkais persodinti į A350 kai su kokiu A321XLR gali tą skrydį daryti tiesiogiai iš Vilniaus?
Jei norim ekologijos ir sveikatos, tai gal pirma reiktų uždrausti miestuose važinėti supuvusiems kledarams išpjautais filtrais ir kurenti visokį šlamštą nuosavų namų katiluose, o ne bloginti ir taip ne itint gerą susisiekimą su Lietuva oru.Paskutinis taisė Lettered; 2021.01.05, 17:35.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lėktuvų ir traukinių pranašumai bei trūkumai verti atskiros diskusijos, nors kol kas nėra nutiesta Rail Baltica, o lėktuvai vis dar stovi oro uostuose,
Sukurta atskira tema.
Perkelta / nukopijuota du puslapiai pranešimų iš temos "Rail Baltica II atšaka Kaunas - Vilnius"
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai siūlot uždrausti skrydžius į Rygą ir Varšuvą? Kuom jungimas į Paryžių per Rygą ar Varšuvą blogesnis nei pro Frankfurtą ar Kopenhagą? Nebent tada apskritai uždraudžiam bet kokius jungimus visoje Europoje.
O jungiamųjų skrydžių mažėjimas apskritai gali tapti natūraliu, nes nedideli narrow body lėktuvai dabar gali nuskristi gerokai didesnius atstumus. Kam skraidinti keleivius iš Vilniaus į Varšuvą su A320 ir ten skrydžiui skrydžiui į New Yorką juos kartu su lenkais persodinti į A350 kai su kokiu A321XLR gali tą skrydį daryti tiesiogiai iš Vilniaus?
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.
Komentuoti:
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąBet visada galima išsiprašyti pastovėti kol vietų atsiras, kas lėktuve būtų neišsivaizduojama.
Komentuoti:
-
Tai ten tik galimi variantai.
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ateina laikas, kai aplinkosaugos klausimai stos pirmiau laisvos rinkos.
Parašė mantasm
Panašiai kaip dabar sveikatos apsaugos klausimai turėtų stot pirma laisvos rinkos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip visada, ES reguliuos agurkų ilgį ir bananų kreivumą... Tolimam susisiekimui aviacija neturi konkurentų ir dirbtinis ribojimas kaip jis susisiekia su ES deklaruojama konkurencija ir laisva rinka???
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.02, 11:42.
Komentuoti:
-
Na, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.
Komentuoti:
-
Tai ten lokalių problemų sprendimas Prancūzijoje koronos akivaizdoje. Nu negali valdžia paremti ir geležinkelių, ir Air France vienu metu pilna apimtimi. Tai nereiškia, kad vidinių skrydžių visai neliks. Tai reiškia, kad Air France juos peržiūrės ir daug maršrutų uždarys. Bet tai nereiškia, kad neateis kokie pigūs vežėjai ir jie neskraidys tais maršrutais, kai tik ims atsigauti viskas po koronos. Ta pati Air France gal vėl atnaujins vietinius skrydžius po kurio laiko.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, tarp Grigiškių ir Lentvario išeis net trys geležinkelio trasos: senoji, regioninė greitoji ir tikroji Rail Baltica.
Tikrai turtingai gyvenam, nors pervažos Lentvaryje laukėme bene 30 metų.
Netikių, kad greitosiose linijose bus leistinos vieno lygio pervažos.
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Air France ordered to curb competition with rail in France
https://www.railjournal.com/passenge...ail-in-france/
https://m.delfi.lt/plius/nuomones/ar...hp?id=86112853Paskutinis taisė Lettered; 2021.01.02, 11:05.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir vis tiek kelionės kaina nėra kosminė. Neskaitant visų kompensacijų ir dotacijų... Skrydžiai bet kokiu atveju liks, kaip ir skraidantys tais trumpais maršrutais. Viskas priklausys nuo konkretaus maršruto ir kitų aplinkybių. Todėl teigti, kad ES viską užrauks iki ten kokių tai 400 km yra nesąmonė. Pilna pavyzdžių, kai net ir 250-300 km atstumu alternatyva traukiniu ar autotransportu yra labai jau nepatraukli laiko požiūriu: tai kalnai, jūros ir pan.
https://www.railjournal.com/passenge...ail-in-france/
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky
Lektuvas yra ypatingai padidintos rizikos ir pavojaus objektas, todel jo valdymui reikia specialiu ziniu ir ypatingos kvalifikacijos. Ji uzgrobus ir nukreipus i civilius objektus auku skaicius gali buti ypatingai didelis, ka ir mateme per Rugsejo 11. Metro sprogdinimai, sunkvezimiu rezimaisi i zmoniu minias auku skaiciumi neprilygsta, tokio didelio teroro masto nepasieksi. Auka yra auka, bet saugumo priemoniu lygis taikomas atitinkamai pagal pavojingumo ir protingumo kriterijus.
Paskutine mano zinute sita tema, labai jau OT.
Dar kartą kartoju, kad jokia kontrolė nepadės sustabdyti grandiozinio teroro akto, kurį rengia daugybė profesionalų, o ne eilinis debilas. Debilui paprasčiau susprogdinti parduotuvę ar įsirėžti į minią.
Komentuoti:
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kaip jau ir minėjau iš pradžių, masinė gamyba pigių ir prastų daiktų liks Kinijoje iki EU žaliosios direktyvos, vykdant žiedinės ekonomikos tikslus. Po direktyvos įsigaliojimo nebebus galimybių parduoti daiktų EU be dalių tiekimo bent 10 metų. Tikslūs užsakymai nėra tik kariniai, pvz medicinos įrangą retai sutiksi pagamintą ne EU, Japonijoje, Korėjoje, USA ar Izraelyje. Kad ir medicinines kaukes, kurias naudoja operacinėse ligoninės Lietuvoje pagamintos Lenkijoje, Gavau vieną dėžutę dovanų, kokybė nereali, ne veltui žmonės skundžiasi, kad per Kinišką kviepuoti neįmanoma.
Avialinijos Lenkijoje bandė konkuruoti mušdamos kainas iki 1 eu, o greitieji geležinkėliai Lenkijoje nelabai dempinguodami rinkos puikiai išgyveno ir klesti. Grįžtant prie žaliosios temos, tik laiko klausimas kada dyzelinius autobusus pradės stumti iš gatvių dideli taršos mokesčiai, baterijos dar nėra labai tobulos tai, kurį laiką dideliems atsumams įveikti realiausia bus su traukiniu ar lėktuvu.
Faktas, kad Talinas-Varšuva keleiviniam traukiniui bus šiek tiek per ilgas maršrutas, bet Kaunas Talinas ir Kaunas-Varšuva tikrai labai gerose pozicijoje, o mums Lietuviams tai ir turėtų būti svarbiausia, Nors Estai galės džiaugtis geru susisiekimu su Latvija ir Lietuva, o gal net ir su Suomija.
Taigi dar kartą kartoju, apie konkrečiai kokius maršrutus Lenkijoje kalba. Aš kalbu apie konkrečius Vilnius - Talinas ir Vilnius - Varšuva. Jei ten koks skrydis iš Olštyno į Milaną, tai nieko nuostabaus... Ar iš kokių Katovicų į Briuselį...
Niekas anksčiau laiko tų autobusų iš gatvių neišstums, kol nebus realios ekonomiškai pagrįstos alternatyvos. Ir ypač dabar, kai visam VT suduotas didelis smūgis, kai jau prognozuojama, kad keleivių srautams augti iki buvusių lygių reikės eilės metų. Mažiau keleivių - mažiau pajamų, brangesnis VT. O jis išlaikomas iš tos pačios valstybės kišenės. Vadinasi, VT dar nesveikiau brangtų ir kas visą tai išlaikytų? O jei keleivių mažiau, tai taip ar taip VT kursuos kiek rečiau ir mažiau terš. Ir svarbiausias dalykas bukiems ekofašistams - orą teršia asmeninis transportas, o ne VT. Net ir paprastas dyzelinis autobusas, jei tik jie vežtų kokią pusę tų, kurie važiuoja automobiliais, terštų mažiau, nei tie automobiliai.
Kas dėl tarpmiestinio susisiekimo, tai jis Europoje pradėjo vystytis tik paskutinius kelis metus. Jo V. Europoje ir ne tik iš viso neegzistavo kaip susisiekimo rūšies. Viskas buvo traukiniais. Kurių bilietų kainos iškilo iki nesveikų aukštumų, kas ir leido sparčiai paplisti Flixbus ir kai kuriems kitiems vežėjams ekonominiame segmente.
Parašė Sklansky
Nu bet tu ir kali zirniais i siena. Tai del to ir nesprogdina lektuvu, nes didele patikra. Kur daugiau zalos, susprogdint lektuva ar nuvairuot i dangoraizi ar tie desperatiski furu nuvairavimai i zmoniu minias?
Paskutinis taisė Al1; 2021.01.01, 17:20.
Komentuoti:
-
Tavo informacija pasenusi kokiais 20 metų. Bet aišku čia jau offtopic, tai tikriausiai reiškia, kad norėtum apie tai rašyti tam skirtose temose
Tas nepakartojamas jausmas perone, kai matai kad tavo traukinys pajuda, ir žinai kad į sekantį vietų jau nėra.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Visi masinė gamyba Kinijoje, o taip, kariniai ir kitokie tikslūs užsakymai, paaiškink, kokią dalį rinkos segmento sudaro???
Kas sako, kad RB veš už 1 Eurą. Flixbus reklamavosi irgi vežantis už 5 eurus. Daug tokių bilietų? 1 autobuse ir tai šiais laikais (iki koronos) jau tokių kainų praktiškai nebuvo, o normalios kainos siekė traukinių kainas, kai kuriais atvejais netgi buvo brangesnės už geležinkelių.
RyanAir ir Wizzair po 1 Eurą irgi neskraidina. Ne kainoje esmė. O tame, kad ir kokie kiti susisiekimo būdai bus, lėktuvai tarp Vilniaus ir Talino ar Varšuvos sklaidys. Kokius ten Lenkijos pavyzdžius turėjai omenyje, aš nežinau. Jei iš kokių užkampių oro uostų palyginti artimus skrydžius debiliškais laikais ar su debiliškomis persėdimais,tai nėra ko norėti. Tas negalioja Vilniaus - Varšuvos ar Talino kryptims. Taip. Apie Vilnius - Ryga net nekalbame, nes esant gerant traukinių susisiekimui, skrydžiai neturi prasmės, tik nebent jungiamieji, kai ir Rygos skrendama toliau.
Kaip jau ir minėjau iš pradžių, masinė gamyba pigių ir prastų daiktų liks Kinijoje iki EU žaliosios direktyvos, vykdant žiedinės ekonomikos tikslus. Po direktyvos įsigaliojimo nebebus galimybių parduoti daiktų EU be dalių tiekimo bent 10 metų. Tikslūs užsakymai nėra tik kariniai, pvz medicinos įrangą retai sutiksi pagamintą ne EU, Japonijoje, Korėjoje, USA ar Izraelyje. Kad ir medicinines kaukes, kurias naudoja operacinėse ligoninės Lietuvoje pagamintos Lenkijoje, Gavau vieną dėžutę dovanų, kokybė nereali, ne veltui žmonės skundžiasi, kad per Kinišką kviepuoti neįmanoma.
Avialinijos Lenkijoje bandė konkuruoti mušdamos kainas iki 1 eu, o greitieji geležinkėliai Lenkijoje nelabai dempinguodami rinkos puikiai išgyveno ir klesti. Grįžtant prie žaliosios temos, tik laiko klausimas kada dyzelinius autobusus pradės stumti iš gatvių dideli taršos mokesčiai, baterijos dar nėra labai tobulos tai, kurį laiką dideliems atsumams įveikti realiausia bus su traukiniu ar lėktuvu.
Faktas, kad Talinas-Varšuva keleiviniam traukiniui bus šiek tiek per ilgas maršrutas, bet Kaunas Talinas ir Kaunas-Varšuva tikrai labai gerose pozicijoje, o mums Lietuviams tai ir turėtų būti svarbiausia, Nors Estai galės džiaugtis geru susisiekimu su Latvija ir Lietuva, o gal net ir su Suomija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kadangi šiek tiek už jus žinau daugiau, tai tik pasakysiu, kad joks rimtas gamintojas neduoda gaminti gaminių Kinijai, kuriems reikalingas tikslumas ir kokybė, nebent su sąlyga, kad bus naudojama tik vietinėje rinkoje. USA valstybiniams pirkimams galima teikti tik tą įranga, kuri griežtai pagaminta ne Kinijoje ir kitose Amerikai priešiškose šalyse. Pigios plataus vartojimo prekės iš esmės yra paremtos gražia pakuote kvailam vartotojui priversti pirkti ir prasta preke, kad vartotojas pirktų vėl ir vėl. Dėl šios politikos EU nebeturi, kur dėti atliekų, todėl ir ateina komunistų taip vadinamas - žaliasis fašizmas. P.S. Net Apple įrangą skirta Profesionalams, gamina USA.
Pigieji vežėjai tampa tokiais kokiais reikia tai dienai konkuruoti rinkoje, jei gali gaut 500 eu už bilietą, kodėl tų pinigų nepasiimti ?? Valstybinės įmonės to nelabai sugeba.
Žinoma, kad Rail Baltika pritrauks skrydžių po 1 EU į Varšuva, Taliną, o gal net tarp VIlniaus ir Kauno. Bet Lenkijos pavyzdys parodė, kad net ir skrydžiai po 1 eu prieš traukinius nesugebėjo sukovoti ir sausu rezultatu laimėjo Lenkiški greitieji traukiniai.
Kas sako, kad RB veš už 1 Eurą. Flixbus reklamavosi irgi vežantis už 5 eurus. Daug tokių bilietų? 1 autobuse ir tai šiais laikais (iki koronos) jau tokių kainų praktiškai nebuvo, o normalios kainos siekė traukinių kainas, kai kuriais atvejais netgi buvo brangesnės už geležinkelių.
RyanAir ir Wizzair po 1 Eurą irgi neskraidina. Ne kainoje esmė. O tame, kad ir kokie kiti susisiekimo būdai bus, lėktuvai tarp Vilniaus ir Talino ar Varšuvos sklaidys. Kokius ten Lenkijos pavyzdžius turėjai omenyje, aš nežinau. Jei iš kokių užkampių oro uostų palyginti artimus skrydžius debiliškais laikais ar su debiliškomis persėdimais,tai nėra ko norėti. Tas negalioja Vilniaus - Varšuvos ar Talino kryptims. Taip. Apie Vilnius - Ryga net nekalbame, nes esant gerant traukinių susisiekimui, skrydžiai neturi prasmės, tik nebent jungiamieji, kai ir Rygos skrendama toliau.
Komentuoti:
Komentuoti: