Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.
    Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?

    Nors tiek.

    Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
    Kalbėti apie gryną laiko pranašumą skrendant lėktuvu (kurio, šiuo atveju, beje, nebūtinai ir yra) gali nebent tie, kas nėra važiavę normaliu HS traukiniu. Tai yra visiškai kito lygio dalykas ir tikrai ne visi verslo keleiviai teiks rpeferenciją kelionei klaustrofobiškame lėktuvo salone tam, kad sutaupytų kelias minutes. Aš pamenu įvairias diskusijas ir skeptiškas nuomones kokiais 2009 apie tai, kaip Kinijos greitųjų traukinių projektas nepavyks, nes niekas nevažiuos, nes per brangu, nes per pigu, nes lėktuvu žymiai greičiau, etc. Po poros metų visi traukiniai buvo sausakimši, įskaitant verslo keleivius. Dabar jau statomos paralelinės linijos, nes pirmosios pasiekė absoliučią capacity ribą. Žmonės, tiek paprasti, tiek verslo, renkasi traukinį, nes tai yra tiesiog nepalyginamai geresnis keliavimo būdas, nei lėktuvas ar bet kas kitas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) grafiko.
    Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Lettered
    Ką tu bandai įrodyti? )))
    Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
    P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?
    90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 21:40.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lettered
    Ką tu bandai įrodyti? )))
    Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
    P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?
    Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.29, 21:33.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
    Traukiniai grizta

    https://www.cnn.com/travel/article/n...obb/index.html


    recently there has been a resurgence of night trains across Europe. And on December 8, four national rail providers teamed up to announce new routes between 13 European cities.


    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais.
    Kodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai? Iš kur toks bendro didelio paveikslo nematymas...
    Niekas nenori ir nesitiki persodinti tarp Peterburgo ir Berlyno skraidančius keleivius į traukinius. Tarp Peterburgo ir Berlyno yra daugybė 'vietinių' stotelių. Tokių kaip Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Ryga, Ryga-Talinas, Talinas- Peterburgas, ir gal būt kada nors Vilnius-Minskas. Turbūt nereikia aiškinti kad pakils turistų skaičius, net ir tų, keliaujančių tarp Berlyno ir Piterio(su pernakvojimais pakeliui). Geležinkelis yra infrastruktūra kelianti ekonomiką, integraciją, mainus, ir artinanti ryšius tarp kaimyninių šalių. Visi laimi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
    Važinėja dar ir kaip. Aišku priklauso nuo maršruto. Kinijoje ir 2000km ir dar daugiau važinėja ir traukiniai sausakimši. Nors lėktuvai irgi skrenda. Tiesiog važiavimas išsidrėbus 1st class fotelyje greituoju traukiniu visiškoje ramybėjė su kavute ir maistu ant staliuko yra visiškai kito lygio patirtis, nei grūdimasis lėktuvuose ir kvėpavimas sausu lėktuvų oru. Čia kaip važiuoti Bentley vs UAZiku. Ne visi tokie stiprūs ir ištvermingi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    pradėjo temą Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

    Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.
    Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 20:25.
Working...
X