Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) grafiko.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLettered
Ką tu bandai įrodyti? )))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 21:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lettered
Ką tu bandai įrodyti? )))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.29, 21:33.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
https://www.cnn.com/travel/article/n...obb/index.html
recently there has been a resurgence of night trains across Europe. And on December 8, four national rail providers teamed up to announce new routes between 13 European cities.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais.
Niekas nenori ir nesitiki persodinti tarp Peterburgo ir Berlyno skraidančius keleivius į traukinius. Tarp Peterburgo ir Berlyno yra daugybė 'vietinių' stotelių. Tokių kaip Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Ryga, Ryga-Talinas, Talinas- Peterburgas, ir gal būt kada nors Vilnius-Minskas. Turbūt nereikia aiškinti kad pakils turistų skaičius, net ir tų, keliaujančių tarp Berlyno ir Piterio(su pernakvojimais pakeliui). Geležinkelis yra infrastruktūra kelianti ekonomiką, integraciją, mainus, ir artinanti ryšius tarp kaimyninių šalių. Visi laimi.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 20:25.Žymos: Joks
Komentuoti: