Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie lėktuvus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    https://www.delfi.lt/boredpanda/keli....d?id=85855675
    egzistuoja iš aplinkos neišsiskiriančios durys orlaivio gale, kur baigiasi keleivinių sėdynės ir yra užuolaidomis atskirta patalpa, pritaikyta laikyti maistui bei kitiems produktams. „Duris pravėręs radau laiptus, vedančius į viršų. Lipant paskubomis, galima į lubas susitrenkti galvą. Patekę į įgulos poilsio vietą, matome šešias lovas“, – pasakoja keliautojas. „Įgulos miegamasis yra šauniausia lėktuvo vieta, nes ten patekti paprastam žmogui – neįmanoma. Taip pat tikrai įdomu tai, kad ji yra aukščiau keleivių, taigi niekas apie tai tikrai nežino. Čia įtaisyti dūmų detektoriai, gesintuvai, nešiojamos deguonies talpyklos, naudojamos kritinės padėties atvejais. Taip pat yra patogumo elementų, tokių kaip rozetės, nedidelis veidrodėlis, paltų kabliukai ir telefonas, kuriuo galima paskambinti kolegoms lėktuvo denyje. Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad ten labai ankšta. Tačiau lovos iš tikrųjų yra gana patogios“, – tęsė pasakojimą Z. Griffas. Jis tikina, kad tokios patalpos lėktuve yra dvi, panaši dar viena įrengta už pilotų kabinos. Į abi jas patekti galima tik surinkus specialų kodą ant durų.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      #42
      Tada jums irgi bus idomu tualetai Lufthansos A340-600 cargo “rusyje”.

      Comment


        #43
        Airbus Increases The Range Of The A220-300
        The range increase would take the A220-300 from its currently enhanced range of 3,350 NM to 3,550 NM. Available as a line-fit option, it is nothing more than a paperwork change – no physical alterations are needed.
        Paskaičiavo, kad lėktuvas gali nešti dar tona daugiau svorio (MTOW), kas prideda taip visai nemažai.

        Comment


          #44
          „Boeing 737 Max” turi naujų problemų
          Penktadienį JAV aviacijos bendrovė „Boeing“ dėl galimos elektros sistemos problemos rekomendavo 16 savo klientų sustabdyti lėktuvų „737 Max“ eksploatavimą.

          Pasak „Boeing“, rekomendacija pateikta siekiant įsitikinti, ar vienas elektros sistemos komponentų yra tinkamai įžemintas, rašo CNN.

          Comment


            #45
            These double-decker airplane cabin concepts could be the future of flying https://edition.cnn.com/travel/artic...rds/index.html
            Keliauti kapsulėje kaip pavaizduota 5 ar 8 piešinuke būtų visai liuks.Gali skristi per naktį miegodamas.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              #46
              Ir daabar miegamų vietų būna už rimtas kainas.
              O čia rašo, kad kartu su įprasta vieta reiktų pirkti, tai irgi signalizioja apie kainų lygį.

              Comment


                #47
                Last action hero:
                Boeing completes the last ever delivery of the iconic 747 jumbo jet https://www.engadget.com/boeing-deli...104545510.html
                The company has ended production for the four-engine widebody plane. As Reuters notes, the company only delivered five 747s in 2022, though the whole program itself produced 1,574 jets. The last planes Boeing delivered, including this one, will be used to transport cargo in the years to come. Yes, we won't be seeing any new 747 anymore, but Bloomberg says the orders delivered for freighter use could be around until the 2050s. Boeing Commercial Airplanes CEO Stan Deal said in a statement:
                "This monumental day is a testament to the generations of Boeing employees who brought to life the airplane that 'shrank the world,' and revolutionized travel and air cargo as the first widebody. It is fitting to deliver this final 747-8 Freighter to the largest operator of the 747, Atlas Air, where the 'Queen' will continue to inspire and empower innovation in air cargo."
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  #48
                  „Boeing“ stabdo kai kurių „737 MAX“ pristatymą, akcijos smuko 4,7% https://www.vz.lt/rinkos/2023/04/14/...cijos-smuko-47
                  Problema, su kuria susidūrė „Boeing“, yra susijusi su netinkama jungtimi tarp uodegos ir lėktuvo korpuso, praneša „Fox Business“. Šias dalis bendrovei tiekė „Spirit AeroSystems“. Su šia problema gali susidurti nuo 2019 m. gaminami „737 MAX“ modeliai. Anot įmonės, su problema gali susidurti „reikšmingas kiekis“ dar klientams nepristatytų lėktuvų – tiek gaminamų, tiek ir sandėlyje esančių.
                  nelaimingas modelis dabar gali užpakalį pamesti.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    #49
                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    nelaimingas modelis dabar gali užpakalį pamesti.
                    Kiek suprantu Boeing su 737 MAX bandė pataupyti (vietoj to, kad sukonstruoti iš esmės naują, kaip pvz. B787), štai ir "sutaupė"..
                    Paskutinis taisė Sula; 2023.04.14, 20:55.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Kiek suprantu Boeing su 737 MAX bandė pataupyti (vietoj to, kad sukonstruoti iš esmės naują, kaip pvz. B787), štai ir "sutaupė"..
                      Ten ne viskas taip paprasta. Avialinijos pačios norėjo tokio varianto, su kuriuo nereikėtų papildomų pilotų apmokymų.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kiek suprantu Boeing su 737 MAX bandė pataupyti (vietoj to, kad sukonstruoti iš esmės naują, kaip pvz. B787), štai ir "sutaupė"..
                        737 MAX buvo kurtas kaip atsakas į 320 NEO. Tai iš principo čia Airbusą reikia kaltinti, kad anie pataupyti nusprendė vietoj naujo modelio konstravimo

                        Comment


                          #52
                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Airbus wins record order for 500 jets from India’s IndiGo at Paris Air Show
                          Kuriuos pristatytys dešimtmečio pabaigoje.

                          Comment


                            #53
                            Kelionių organizatorius „Join Up Baltic“ pristato naują kelionių kryptį – Šri Lanką, į kurią nuo ketvirtadienio prasidės tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus oro uosto.

                            Žiūrėkite daugiau: https://lnk.lt/straipsniai/verslas/i...Y5y_XqATD7goZw
                            Tas tiesioginis toks sąlyginis - SkyUp, kurie skraidins iki Šri Lankos didžiausias orlaivis yra Boeing 737-800, kuro pasipildymas Bahreine. Menkas malonumas 6 valandos iki Bahreino ir dar iki Šri Lankos su Ryanair tipo salono konfigūracija. Tiesą pasakius nesinorėtų skristi, net jei tai būtų nemokamas skrydis.

                            4 valandos narrow-body lėktuvuose yra optimali riba, bet ne 12.

                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.12.20, 15:32.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #54
                              O kuo iš esmės skiriasi ar sėdėti tokios konfiguracijos, ar didesnės lėktuve? Platesnės kėdės? Daugiau vietos kojoms?

                              Comment


                                #55
                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                O kuo iš esmės skiriasi ar sėdėti tokios konfiguracijos, ar didesnės lėktuve? Platesnės kėdės? Daugiau vietos kojoms?
                                Šiaip viskas priklauso nuo konkrečios konfigūracijos, bet in general, jei ta pati economy, tai vis tiek wide body turės infotainment sistemas, reguliuojamas galvos atramas, USB ar rozetas (nors Finnair kažkokiu būdu į savo naujus A350 sugebėjo neįdėt), tai čia grynai iš fizinių funkcijų. O bendrai, tai tiesiog erdvės pojūtis kitas, priklausomai nuo konfigūracijos, jei 2-4-2, tai tau max reikės vieną žmogų pakelt, arba pačiam praleist einant į WC. Taip pat jie turės daugiau nei du tulikus, ir mid ir galinius galley kur gali šiaip pastovėt, atsigaut nuo sėdėjimo, ir priklausomai nuo oro linijų, prigriebt užkandį/gėrimų.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Šiaip viskas priklauso nuo konkrečios konfigūracijos, bet in general, jei ta pati economy, tai vis tiek wide body turės infotainment sistemas, reguliuojamas galvos atramas, USB ar rozetas (nors Finnair kažkokiu būdu į savo naujus A350 sugebėjo neįdėt), tai čia grynai iš fizinių funkcijų. O bendrai, tai tiesiog erdvės pojūtis kitas, priklausomai nuo konfigūracijos, jei 2-4-2, tai tau max reikės vieną žmogų pakelt, arba pačiam praleist einant į WC. Taip pat jie turės daugiau nei du tulikus, ir mid ir galinius galley kur gali šiaip pastovėt, atsigaut nuo sėdėjimo, ir priklausomai nuo oro linijų, prigriebt užkandį/gėrimų.
                                  2-4-2 tai čia reta pasaka, dažniausiai eina 3-4-3 ir sėdynių pitch'as būna net mažesnis už narrow body.. vienintelis pliusas gal, kad daugiau WC, o daugiau privalumų tai nežinau.. infotainment - man visada užteko savo telefono ir powerbanko. Iš tikrųjų tai man nesvarbu ar narrow ar wide body - visur vienodai blogai economy klasėje. Wide body man dar kažkaip visada su kaimynais nesiseka - nuolat atsilošę ar nugarą spardo ar vaikų belenkiek, tas nuo lango nuolat į tuliką nori ar pašnekėt ir pan. labai ilgai ruošiuos morališkai 12-14val skrydžiams, o jei dar skrydis seka saulę, o ne naktinis tai išvis atskrendu leisgyvis.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Tas tiesioginis toks sąlyginis - SkyUp, kurie skraidins iki Šri Lankos didžiausias orlaivis yra Boeing 737-800, kur pasipildymas Bahreine. Menkas malonumas 6 valandos iki Bahreini ir dar iki Šri Lankos su Ryanair tipo salono konfigūracija. Tiesą pasakius nesinorėtų skristi, net jei tai būtų nemokamas skrydis.

                                    4 valandos narrow-body lėktuvuose yra optimali riba, bet ne 12.
                                    Kad jau ir per Atlantą tokie skraido, šiaip jei skrendi ekonomine klase tai skirtumo iš esmės nėra, nes kėdžių dydžiai ir tarpai vienodi.

                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Šiaip viskas priklauso nuo konkrečios konfigūracijos, bet in general, jei ta pati economy, tai vis tiek wide body turės infotainment sistemas, reguliuojamas galvos atramas, USB ar rozetas (nors Finnair kažkokiu būdu į savo naujus A350 sugebėjo neįdėt), tai čia grynai iš fizinių funkcijų. O bendrai, tai tiesiog erdvės pojūtis kitas, priklausomai nuo konfigūracijos, jei 2-4-2, tai tau max reikės vieną žmogų pakelt, arba pačiam praleist einant į WC. Taip pat jie turės daugiau nei du tulikus, ir mid ir galinius galley kur gali šiaip pastovėt, atsigaut nuo sėdėjimo, ir priklausomai nuo oro linijų, prigriebt užkandį/gėrimų.
                                    Infotainment sistemos šiais laikais nebelabai aktualios, kai žmonės turi išmanius telefonus/planšetes, kurie beveik visada turės naujesnius/geresnius ekranus ir gali savo individualų turinį žiūrėti. Rozetės irgi neaktualu, jei nepamiršti įsimesti power banką. Kavą, maistą taip pat stiuardesnės atneša, ką nori. Stovėti irgi gali nors ir visą skrydį bet kokiame lėktuve, jei tik taip patinka.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.20, 09:29.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kad jau ir per Atlantą tokie skraido, šiaip jei skrendi ekonomine klase tai skirtumo iš esmės nėra, nes kėdžių dydžiai ir tarpai vienodi.



                                      Infotainment sistemos šiais laikais nebelabai aktualios, kai žmonės turi išmanius telefonus/planšetes, kurie beveik visada turės naujesnius/geresnius ekranus ir gali savo individualų turinį žiūrėti. Rozetės irgi neaktualu, jei nepamiršti įsimesti power banką. Kavą, maistą taip pat stiuardesnės atneša, ką nori. Stovėti irgi gali nors ir visą skrydį bet kokiame lėktuve, jei tik taip patinka.
                                      Iš mano paskutinio skrydžio prieš mėnesį patirties tai sistemos aktualios, mažuma naudojo savo ekranus.

                                      Pliusas - daugiau erdvės, mažiau jausmo it sėdint mažam vamzdyje. Plius yra labiau kur pavaikščioti, gale yra didesnė bendra erdvė.

                                      Comment


                                        #59
                                        Priklausomai nuo avialinijų, bet pradėkim nuo kėdžių, jos ergonomiškesnės, dažnai tarpas tarp economy kėdžių yra didesnis, nuo 5 iki 10 cm. Yra kaklo atramos, kurios išsigaubia, gali miegoti.

                                        Vienos populiariausių oralaivių a330, vis dar turi konfigūraciją 2-4-2. Lėktuvo lubos yra aukštesnės, daugiau tualetų ir vietos, kad ir prie atsarginių išėjimų, kur gsli prasitampyti.

                                        Entertainment, naudojasi didžioji dalis, ekranas didesnis, nereikia laikyti telefono ar nepatogiai žiūrėti, juolab galvoti, kad išsikraus.

                                        Gal kielvienam savaip, bet po 5 valandų narrowbody aš jaučiuosi gerokai blogiau negu dideliam lėktuve po 12 valandų. Bet čia kiekvienam individualiai turbūt.

                                        P.s. pats skrydžio pojūtis yra maponesnis su dideliu lėktuvu.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                          Iš mano paskutinio skrydžio prieš mėnesį patirties tai sistemos aktualios, mažuma naudojo savo ekranus.
                                          .
                                          Neaktualios ta prasme, kad jei jų nebūtų, nebūtų tiem naudojusirms didelio pablogėjino jei tektų naudoti savo įrenginius, su savo pasiruoštu turiniu.
                                          Ta prasme akirtumas tarp info sistemos ir nieko yra milžiniškas ir lavai liūdna būtų be sistemos, bet skirtumas tarp info sitemos ir savo įrenginio yra mažas ir nėra ypatingo minuso jei nebus sistemos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X