Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Barbarai afrikiečiai galvoja, kokie barbarai tie europiečiai, kariauja ir kariauja, dar ir III-iąjį pasaulinį rengiasi sukelti, negali gyventi taikiai kaip mes.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
Aha persilekiam gyventi pas barbarus, o Lietuvą atiduodam rusam, trust the plan
- 1 patinka
Comment
-
Esu pakalbėjęs su vienu afrikiečiu, taip ir galvoja kad mes čia šiaurėj nieko daugiau nemokam tik vienas kitą pjudyt nuo amžių amžinųjųParašė Sula Rodyti pranešimą
Barbarai afrikiečiai galvoja, kokie barbarai tie europiečiai, kariauja ir kariauja, dar ir III-iąjį pasaulinį rengiasi sukelti, negali gyventi taikiai kaip mes.
Comment
-
NamibijojeParašė ngtvs001 Rodyti pranešimąDrąsūs pareiškimai. Asmeniškai net negalėčiau ant greitųjų pasakyt, kur dabar Afrikoje nevyksta perversmų, pilietinių karų ar šiaip karinių konfliktų ir neramumų.
Comment
-
afrika turėtų ginklų, tai jau būtų 10 pasaulinis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Barbarai afrikiečiai galvoja, kokie barbarai tie europiečiai, kariauja ir kariauja, dar ir III-iąjį pasaulinį rengiasi sukelti, negali gyventi taikiai kaip mes.
Beje šiandien (ar vakar) RSF užėmus miestą Sudane iššaudė šimtus civilių. Tiesioginės nuorodos neduosiu, bet vaizdų galite rasti po šia nuoroda https://x.com/ThomasVLinge
Net ir rusai pasirodo dar visai humaniški šiam kontekste
Comment
-
Taigi dėl visų Afrikos problemų kalti vakarų pasaulio baltieji.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
afrika turėtų ginklų, tai jau būtų 10 pasaulinis.
Beje šiandien (ar vakar) RSF užėmus miestą Sudane iššaudė šimtus civilių. Tiesioginės nuorodos neduosiu, bet vaizdų galite rasti po šia nuoroda https://x.com/ThomasVLinge
Net ir rusai pasirodo dar visai humaniški šiam kontekste
- 2 patinka
Comment
-
Man šeip smalsu, prie šimonytės 600+ ba;ionų oro uosto nauždarinėjo. Bet staiga pyst - prisireikė. Bl žiūri Putka ir žvengia, kap litofcais vidinėse rietenose gerkles kandžioja patys sau, už jokius pinigus nenupirksi šito. O problemos srendimas - tik leist kriminalistam dirbt...*censored*
- 1 patinka
Comment
-
šeip balionų srautas nepasikeitė. Kiek buvo tiek yra, kažkiek daugiau trackina. bet srautas išliko daigiau mažaiu panašus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąkoncervatoriai papirko bulbašenką kad balionus leistų ir diskredituotų dešrinius bebrus.
*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Tai iš kur tuomet statistika?Parašė PukiS Rodyti pranešimą
šeip balionų srautas nepasikeitė. Kiek buvo tiek yra, kažkiek daugiau trackina. bet srautas išliko daigiau mažaiu panašus.
Pažįstamas pasienietis sako, kad balionai naudojami buvo senų seniausiai, tik kažkaip jie toli neskrisdavo. Kontrabandininkai veikė max. 40 km nuo sienos.
Kai atsirado dronai, tai daugiau buvo naudojami jie, nes gerokai patikimesni.
Dabar skirtumas tas, kad balionai skrenda į tolį su nesuprantama logika. Nors turi GPS trekerį, bet kažin, ar prekeivių tikslas gauti siuntą kažkur Anykščių miškuose.
Comment
-
Dabar aiškėja, kad taip ir yra. Balionai skraido senai, tik koncervatorių vyriausybė problemą ignoravo, nes kažkaip visi liberalūs koncervatoriai labiausiai suinteresuoti laisvu Maskvos ir Baltarusijos tranzitu per LT.Parašė PukiS Rodyti pranešimąšeip balionų srautas nepasikeitė. Kiek buvo tiek yra, kažkiek daugiau trackina. bet srautas išliko daigiau mažaiu panašus.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Na be ankstyvųjų (išvykstančių) ir vėlyvųjų (sugrįžtančių) Rygos, Frankfurto ir t.t. - kurie dažniausiai ir paveikiami balionų - ne kažin kur ir nuskristum iš Vilniaus. Reikia suprasti sąlyginai nedidelių oro uostų realybę, ypač kai neturime savo oro vežėjo.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
O lėktuvai dienos metu turėtų būt norma nes šiuo metu žiūrima kaip pataikauti avialinijoms, o ne aplink oro uostą gyvenantiems žmonėms.
Dėl turistinių skrydžių kita kalba, bet be naktinių reisų į turkijas ir egiptus turbūt nenuvyktų kas antras lietuvis, kaip yra dabar. Elementariausia kaina.
Comment
-
Tetos su gėlėmis irgi suinteresuotos laisvu Maskvos ir Baltarusijos tranzitu, bet kažkodėl nepalaiko užingridų.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar aiškėja, kad taip ir yra. Balionai skraido senai, tik koncervatorių vyriausybė problemą ignoravo, nes kažkaip visi liberalūs koncervatoriai labiausiai suinteresuoti laisvu Maskvos ir Baltarusijos tranzitu per LT.
Dalinai palaiko Ingutės-Žemaitaičio vyriausybę ir - še tau, boba, devintinės. Zrada!
- 2 patinka
Comment
-
Buvo paskelbti keli pranešimai apie Lietuvos oro uostų nuostolius dėl kontrabandinių balionų atakos.
Tačiau tie 81 tūkst. EUR yra tik nuostolių pradžia.
ELTA 2025.10.27
Dėl sutrikdytų skrydžių Vilniaus ir Kauno oro uostai patyrė per 81 tūkst. eurų nuostolių
.Dėl meteorologinių balionų antplūdžio ne kartą laikinai veiklą sustabdyti turėję Vilniaus ir Kauno oro uostai spalį patyrė daugiau kaip 81 tūkst. eurų siekiančius nuostolius.
„Skaičiuojame bendrus nuostolius – per visą spalio mėnesį oro uostai preliminariai patyrė daugiau nei 81 tūkst. eurų nuostolių – iš jų beveik 67 tūkstančiai per praėjusią savaitę“, – Eltai raštu komentavo Lietuvos oro uostų Komunikacijos projektų vadovė Lina Beišienė.
„Tačiau svarbu paminėti, kad tai yra tik tiesioginiai oro uostų nuostoliai, kur kas didesnius juos patiria oro bendrovės, taip pat ir keleiviai“, – teigė ji.
Anot L. Beišienės, spalio mėnesį dėl oro erdvės ribojimų buvo paveikti 172 skrydžiai ir beveik 27 tūkst. keleivių. Daugelio kelionių planus pakeitė laikinas Vilniaus oro uosto veiklos stabdymas. Tuo metu Kauno oro uoste paveikti 3 skrydžiai ir 510 keleivių.
Dėl kontrabandinių balionų iš Baltarusijos pastarąją savaitę keturis kartus uždarius Lietuvos oro erdvę, sutrikdyta daugiau nei 170 skrydžių, sako Lietuvos oro uostų (LTOU) Saugos, saugumo ir atsparumo departamento direktorius Vidas Kšanas.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...euru-nuostoliu
Tikri oro uosto nuostoliai bus, kai avialinijos suskaičiuos savo nuostolius ir imsis kažkokių veiksmų - nuo reisų atšaukimo iki papildomų nuolaidų už didesnę riziką.
Gal kas nors gali paskaičiuoti, kiek avialinijoms kainuoja vieno reiso nukreipimas į kitą oro uostą, papildomi degalai ir oro uosto mokesčiai, vėluojantys vėlesni reisai, sutrikdyti įgulų grafikai, kompensacijos jungiamųjų skrydžių keleiviams, pasirūpinimas vėluojančių keleiviais (net be kompensacijų), sugaištas laikas pretenzijoms nagrinėti ir kitos išlaidos.
Situaciją jau pakomentavo LOT ir airBaltic. Mažų kaštų kompanijos skaičiuojančios kiekvieną centą situacijos nekomentavo- jos tyliai vertina nuostolius ir galimus variantus. O čarterinės linijos su buvusiais pigesniais naktiniais reisais į turkijas ir egiptus irgi kažką turės daryti.
Delfi.lt 2025.10.28
Yra rizikų, kad oro linijos peržiūrės tvarkaraščius į Lietuvą
Egzistuoja rizika, kad dėl periodinių oro erdvės uždarymų į Lietuvą ir iš jos skraidančios oro linijos gali imtis tvarkaraščių peržiūros, „Delfi“ sakė Civilinės aviacijos asociacijos (CAVIA) valdybos pirmininkė Inga Duglas. Ji taip pat komentuoja, kad veiksmų šalies valdžia ėmėsi nepakankamai operatyviai. (...)
„Delfi“ šaltinis nurodė, kad dėl praėjusią savaitę Lietuvoje kelis kartus uždarytos oro erdvės avialinijos galėjo patirti nuo 1 iki 5 mln. eurų nuostolių. CAVIA vadovė pripažino, kad tokie skaičiai yra realūs, nes nuostoliai išties gali siekti milijonus. (...)
Latvijos aviakompanija „airBaltic“ komentare „Delfi“ sakė, kad dėl kelių laikinų Vilniaus oro erdvės uždarymų pastarosiomis savaitėmis buvo paveikta 18 „airBaltic“ tiesioginių skrydžių į Vilnių ir iš jo, o tai savo ruožtu turėjo įtakos platesnei oro linijų veiklai ir tolesniems skrydžių grafikams, įskaitant jungiamuosius skrydžius. „Dėl šių sutrikimų skrydžiai buvo atšaukti, nukreipti ar atidėti, keleiviams buvo sukeltas nepatogumas, o bendrovė patyrė didelių papildomų veiklos išlaidų“, – teigė „airBaltic“.
Klausiama, ar neplanuos nutraukti skrydžių į Lietuvą ir iš jos, įmonė sakė, kad kaip viena iš pirmaujančių aviakompanijų Lietuvoje „airBaltic“ ir toliau yra visiškai įsipareigojusi šiai rinkai. „Aviakompanija toliau vykdo visus skrydžius į Vilnių ir Palangą bei iš jų ir šiuo metu neplanuoja mažinti ar atšaukti skrydžių, nebent oro erdvės apribojimai laikinai padarytų veiklą neįmanomą“, – sakoma komentare
Lenkijos LOT oro linijų atstovas Krzystofas Moczulskis „Delfi“ sakė, kad įmonė neplanuoja atšaukti ar stabdyti maršruto Varšuva–Vilnius skrydžių.(...) Jis neatsakė, kokių nuostolių patyrė bendrovė.
„Lufthansa“ savo atsakyme nurodė, kad turėjo atidėti kai kuriuos skrydžius, tačiau akcentavo, kad Vilniaus oro uoste vykdo tik apie du skrydžius per dieną. „Esame užsienio vežėjas ir klientas, ne vietinis vežėjas. Nenorime teikti jokių patarimų ar komentarų šiuo klausimu ir siūlome kreiptis į atitinkamus vežėjus Vilniaus oro uoste.“, – sakė bendrovė.
Į „Delfi“ užklausą pirmadienį neatsakė „Ryanair“ ir „WizzAir“ bendrovės.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...tuva-120166372
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...XEImlvDkdo8gUw
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...F83Am0H68AD5UA
Rezultate - balionai skrenda, oro uostai dirba.*censored*
- 1 patinka
Comment
Comment