Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-10-09 at 09-41-12 Facebook.png
Views:	531
Size:	40,7 kB
ID:	2224107
    Šita citata niekaip neatsako į sula klausimą.
    Bet ir klausimas neatrodo pagrįstas, nes sulos cituotas dalykas nebūtinai prieštarauja faktui, kad vno dar nepasiekė prieš pandemijos skaičių ir tik dar tuoj aplenks.

    Comment


      Nepamirškit, kad nebėra skrydžių (ir keleivių) į/iš rytų.

      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Šita citata niekaip neatsako į sula klausimą.
      Bet ir klausimas neatrodo pagrįstas, nes sulos cituotas dalykas nebūtinai prieštarauja faktui, kad vno dar nepasiekė prieš pandemijos skaičių ir tik dar tuoj aplenks.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Nepamirškit, kad nebėra skrydžių (ir keleivių) į/iš rytų.


        žiūrint, ką turi omeny sakydamas "keleiviai iš rytų".. kiek suprantu (ir kiek girdžiu VNO) pilna skrendančių baltarusių, ukrainiečių, turbūt kažkiek rusų.. suvažiuoja autobusais ir skrenda. Neveltui VNO daugiau autobusų į Minską negu į bet kurį Lietuvos meistą. Jeigu pilnai uždarytų sieną su BY, jaučiu pasijaustų oro uostui ir rekordai būtų matomi kaip savo ausys.

        Comment


          Ryanair sakydami, kad 2 proc. mažesnis, neturėjo omeny keleivių srauto savo lėktuvuose? Nes jie tikrai nekalba apie oro uostų skaičius savo komunikacijoje, visada kalba tik apie save.

          Kaip bebūtų - Ryanair vis mažiau primena LCC iš kainodaros. Jei renkiesi pilną paketą, dažnu atveju skristi su Lufthansa nėra brangiau.

          O Lufthansa dar į gardus nesuvaro, registruojantis kartu, sąmoningai neišskiria, galiausiai ir sumuštinį duoda. Tad jei Ryanair į Londoną pakeistų British airways, į Paryžių Transavia, į Oslą - SAS, į Atėnus - Aegean, o Romą ITA - laimėtų mūsų keleivis, nes atsivertų visi šių avialinijų hub'ai ir papildomos galimybės jungtis.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Ryanair sakydami, kad 2 proc. mažesnis, neturėjo omeny keleivių srauto savo lėktuvuose? Nes jie tikrai nekalba apie oro uostų skaičius savo komunikacijoje, visada kalba tik apie save.

            Kaip bebūtų - Ryanair vis mažiau primena LCC iš kainodaros. Jei renkiesi pilną paketą, dažnu atveju skristi su Lufthansa nėra brangiau.

            O Lufthansa dar į gardus nesuvaro, registruojantis kartu, sąmoningai neišskiria, galiausiai ir sumuštinį duoda. Tad jei Ryanair į Londoną pakeistų British airways, į Paryžių Transavia, į Oslą - SAS, į Atėnus - Aegean, o Romą ITA - laimėtų mūsų keleivis, nes atsivertų visi šių avialinijų hub'ai ir papildomos galimybės jungtis.
            Žiemą 14% augimas.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-10-10 at 10-18-04 (1) Home _ X.png
Views:	298
Size:	26,6 kB
ID:	2224299

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              .

              Kaip bebūtų - Ryanair vis mažiau primena LCC iš kainodaros. Jei renkiesi pilną paketą, dažnu atveju skristi su Lufthansa nėra brangiau.

              O Lufthansa dar į gardus nesuvaro, registruojantis kartu, sąmoningai neišskiria, galiausiai ir sumuštinį duoda. i
              Kas tas pilnas paketas? LH jau seniai neduoda nemokamo registruoto bagažo, kaip ir Ryanair reikia pirkti papildomai.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Kas tas pilnas paketas? LH jau seniai neduoda nemokamo registruoto bagažo, kaip ir Ryanair reikia pirkti papildomai.
                Taip, bet LH, BT ar pan. vežėjai leidžia į saloną įsinešti lagaminą + kuprinukę/rankinuką, o Ryanair tik kuprinukę/rankinuką

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Taip, bet LH, BT ar pan. vežėjai leidžia į saloną įsinešti lagaminą + kuprinukę/rankinuką, o Ryanair tik kuprinukę/rankinuką
                  Susimoki, leis ir Ryanair. Vis tiek bus pigiau, nei Lufthansa. Gali gerti šampaną, valgyti lazaniją sėdynėje su neribotu legroom ir vistiek bus pigau nei Lufthansoj nemokamus riešutukus griaužti ir sedėt sub-standartinėje sėdynėje

                  Comment


                    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                    Susimoki, leis ir Ryanair. Vis tiek bus pigiau, nei Lufthansa. Gali gerti šampaną, valgyti lazaniją sėdynėje su neribotu legroom ir vistiek bus pigau nei Lufthansoj nemokamus riešutukus griaužti ir sedėt sub-standartinėje sėdynėje
                    Tiesą sakant, skraidant iš Skandinavijos su 20kg lagaminu, niekada nebuvo tiesioginis Ryanair skrydis pigiau negu AirBaltic per Rygą. Tiesą sakant, visada AirBaltic truputį pigiau, be to, jis leidžia 23 kg, o ne 20kg, mažas skirtumas, bet būna ramiau, kad nereikės labai kruopščiai sverti lagamino dedantis. Tad aš renkuosi tiesiogiai skristi su Ryanair tik kai be bagažo.

                    Comment


                      Ryanair griežčiau tikrina bagažus ir nuolat prisikabina prie vos per didelių kuprinių. Skrisdamas su Ryanair turi labai gerai pagalvoti kiek ir ko vešiesi, nes bagažo ir apskritai visko gausi lygiai tik tiek už kiek sumokėjai ir nieko daugiau, todėl skrydžiai LH, LX, SK tiesiog jaučiasi mažiau įtempti, gauni tą bandelę, skrendi su daugiau bagažo, turi daugiau legroom. Tavo pasaulis nesibaigia ties tom keliom kryptim į kurias skrenda Ryanair (nebent ant savo rizikos mėgsti daryti fake persėdimus Charleroi, Stansted ir pan). Taip pat Ryanair nevisad skrenda į patogų orouostą šalia miesto ir prie bilieto sumos turi priskaičiuoti valandos trukmės autobusą. VIsumoje kelionė mažiau išvargina skrendant su legacy oro linijomis, nes mažiau galvos sukimo, daugiau orientuota į keleivio patogumą ir dažnu atveju nėra taip stipriai brangiau už LCC. Pažiūrėkite kas darosi Ryanair kainose į DUB, BCN ir pan: LCC produktas už legacy airline kainą.
                      Nesupraskite neteisingai, nesu Ryanair heiteris, bet matau didelę problemą, kad nevaldoma Ryanair plėtra gali stipriai pakenkti Lietuvos pasiekiamumui nukonkuruodama legacy bendroves tam tikrose kryptyse

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą

                        Tiesą sakant, skraidant iš Skandinavijos su 20kg lagaminu, niekada nebuvo tiesioginis Ryanair skrydis pigiau negu AirBaltic per Rygą. Tiesą sakant, visada AirBaltic truputį pigiau, be to, jis leidžia 23 kg, o ne 20kg, mažas skirtumas, bet būna ramiau, kad nereikės labai kruopščiai sverti lagamino dedantis. Tad aš renkuosi tiesiogiai skristi su Ryanair tik kai be bagažo.
                        Čia gal keista kryptis, nes pvz Stokholmas at Kopenhaga su Ryanair 20-80 EUR dažniausiai, tiesa į Kauną. Kiek su AirBaltic būtų?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Čia gal keista kryptis, nes pvz Stokholmas at Kopenhaga su Ryanair 20-80 EUR dažniausiai, tiesa į Kauną. Kiek su AirBaltic būtų?
                          Dabar rodo Kaunas-Kopenhaga Balandžio 2 Airbaltic 55 Eur, Ryanair 50 Eur, tuo tarpu Balandžio 4 Airbaltic 55 Eur, Ryanair 97 Eur. Aišku Airbaltic su persėdimu Rygoje. Bet Airbaltic laikai geresni, 9h ryto gali būti Kopenhagoje kai su Ryanair 21h.

                          Comment


                            Parašė Mantini Rodyti pranešimą

                            Dabar rodo Kaunas-Kopenhaga Balandžio 2 Airbaltic 55 Eur, Ryanair 50 Eur, tuo tarpu Balandžio 4 Airbaltic 55 Eur, Ryanair 97 Eur. Aišku Airbaltic su persėdimu Rygoje. Bet Airbaltic laikai geresni, 9h ryto gali būti Kopenhagoje kai su Ryanair 21h.
                            Balandžio.
                            Dabar pasakyk Lapkričio.

                            Vieninteliai atvėjai kada Airbaltic kainos nors kiek turi logikos lyginant su Ryanair, tai jei perki mažiausiai 5 mėnesius prieš skrydį.
                            Tuo tarpu Ryanair ne retu atvėju turės geras kainas net kitą savaitę, pvz artėjantį antradienį, spalio 14 tuo pačiu maršrutu gali nuskristi už 44eur. O jei gali palaukti iki dar sekančio trečiadienio, gali nuskristi ir už 17eur.
                            Paskutinis taisė bimbam; Vakar, 21:48.

                            Comment


                              Parašė bimbam Rodyti pranešimą

                              Balandžio.
                              Dabar pasakyk Lapkričio.

                              Vieninteliai atvėjai kada Airbaltic kainos nors kiek turi logikos lyginant su Ryanair, tai jei perki mažiausiai 2-3 mėnesius prieš skrydį.
                              Tuo tarpu Ryanair ne retu atvėju turės geras kainas net kitą savaitę, pvz artėjantį antradienį, spalio 14 tuo pačiu maršrutu gali nuskristi už 44eur. O jei gali palaukti iki dar sekančio trečiadienio, gali nuskristi ir už 17eur.
                              Airbaltic tik nuo balandžio pradės iš Kauno skraidyt. Tai ką tu nori palyginti tą Lapkritį?

                              O už kiek su Ryanair Spalio 13 galima nuskristi?
                              Paskutinis taisė Mantini; Vakar, 21:52.

                              Comment


                                Parašė Mantini Rodyti pranešimą

                                Airbaltic tik nuo balandžio pradės iš Kauno skraidyt. Tai ką tu nori palyginti tą Lapkritį?
                                Vilniaus kryptis.

                                Comment


                                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą

                                  Susimoki, leis ir Ryanair. Vis tiek bus pigiau, nei Lufthansa. Gali gerti šampaną, valgyti lazaniją sėdynėje su neribotu legroom ir vistiek bus pigau nei Lufthansoj nemokamus riešutukus griaužti ir sedėt sub-standartinėje sėdynėje
                                  Pirmas dalykas, FR labai retai, kada turi gerų opcijų, kas liečia laiką. Turbūt galime išskirti kelias keliautojų grupes, bet jeigu tau nėra svarbu atvykimo laikas, išvykimo laikas, nėra svarbu, kokiam oro uoste nusileisi, jeigu tu gali pirkti bilketus likus 3 mėn. iki skrydžio, gal ir gali rasti kažką pigesnio, tik vargu ar patogesnio.

                                  Kitas aspektas, Ryanair tau nepasiūlys alternatyvaus skrydžio esant force majeure, tiksliau pasiūlys - po trijų dienų, arba vietoje Londono, Eindhoveną. Ir didžiajai daliai keliautojų toks variantas nėra tinkamas, bet pamėgink prisiteisti 700 € už paskutinės minutės skrydį į Paryžių.

                                  Ir čia neskaičiuojant, kiek sumokėsi už taksi, nes atskridus viešasis transportas neveiks, arba reiks super anksti išskristi ir vėl reiks taksi, kad važiuosi 1,5 valandos iš Beauvais iki centro.

                                  Tad, jei skrensi kartą per metus ir tik per atoatogas, gal FR ir opcija, jei asmneninis laikas neturi didesnės vertės. Žiūrint overall produktą, Ryanair nėra nei pro kur pigiau už tradicinius vežėjus (kai sudedi visus aspektus).
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment

                                  Working...
                                  X