Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Kaži kam gamina ir oro linijos perka wide body, kai single aisle dar patogiau long haulint
    Kad daugiau keleivių pervežti, paprasta matematika, 777 iš VNO į Turkiją skraido irgi ne dėl to, kad keleiviams patogiau, o kad jų daugiau pervežti vienu skrydžiu. JetBlue skraido tarp atlanto ir visi labai patenkinti.
    Parašė sL^ Rodyti pranešimą
    Teko skristi į Kanarus su Air Baltico a220 buvo tikra kančia, nors ir daugiau vietos kojoms pasiėmiau. Sėdynės nepritaikytos tokios trukmės skrydžiams.
    Mano patirtis kaip tik priešinga, ilgas skrydis praėjo lengviau nei Ryanair koks 4 val. skrydis, o sėdėti 2 vietose prie lango geriau nei kur 3 būna.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.11, 13:32.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Kad daugiau keleivių pervežti, paprasta matematika, 777 iš VNO į Turkiją skraido irgi ne dėl to, kad keleiviams patogiau, o kad jų daugiau pervežti vienu skrydžiu. JetBlue skraido tarp atlanto ir visi labai patenkinti.


      Mano patirtis kaip tik priešinga, ilgas skrydis praėjo lengviau nei Ryanair koks 4 val. skrydis, o sėdėti 2 vietose prie lango geriau nei kur 3 būna.
      Genius... tai aišku, kad dviese sėdėt geriausias variantas, ypač jei su savo žmogum, bet naujienoje minimas B737 Max, kuris nebent US oro linijose business klasėj turės dvi sėdynes. (beje B777 taip pat būna 2-4-2 kai kuriose konfigūracijose ties galu siaurėjant fiuzeliažui)

      Comment


        Iš skrydžio palydovo pusės, tai tikrai kolegoms užuojauta, bus sunkus reisas.
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Viskas priklauso nuo oro uosto, Romoje Fumicino net ir Wizz su Ryanair prie rankovių parkuojasi.
          Prieš kelis metus WizzAir WAW-FCO paleido perono viduryje. Šiandien WizzAir BGO priekį išleido per rankovę, galą - trapu. Čia gal labiau nuo tolimesnės reisų programos priklauso.

          Comment


            LTOU pajamos pirmąjį šių metų pusmetį siekė 33,8 mln. eurų https://www.lrt.lt
            Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos oro uostų (LTOU) pajamos, neaudituotais duomenimis, sudarė 33,8 mln. eurų – 9,1 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Apie du trečdalius pajamų sausio-birželio mėnesiais sudarė aviacinės veiklos pajamos, kurios siekia beveik 22,3 mln. eurų, o tai yra 1,8 mln. daugiau negu pirmą pusmetį praėjusiais metais. Tuo metu pajamos iš neaviacinės veiklos dėl vykstančių rekonstrukcijų ir kitų plėtros darbų per metus išaugo nuo 10,5 mln. iki 11,5 mln. eurų.
            LTOU vadovo Simono Bartkaus teigimu, pusmečio finansiniai rezultatai atspindi pozityvias tendencijas, kurias lėmė rekordiškai išaugęs keleivių srautas. „Per Lietuvos oro uostus keliavo daugiau kaip 3,3 mln. keleivių. Tai – beveik 9 proc. daugiau nei per tą patį šešių mėnesių laikotarpį praėjusiais metais. Taip pat 6 proc. augo skrydžių skaičius, vyko 28,5 tūkst. skrydžių“, – pranešime cituojamas S. Bartkus.
            Bendrovės investicijos į infrastruktūros plėtrą per pirmą šių metų pusmetį sudarė apie 15 mln. eurų. Taip pat tarptautinių LTOU skrydžių žemėlapis sausio-birželio mėnesiais buvo išplėstas 7 naujomis kryptimis.
            koreguotas veiklos pelnas iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) pirmąjį šių metų pusmetį sudarė 11,1 mln. eurų ir išliko beveik toks pats kaip ir pirmą 2024 m. pusmetį.
            p.s. ir tai vyksta nemerkiant šimtų mln į tautinių oro linijų kūrimą.
            Paskutinis taisė Arunasx; 2025.08.30, 08:24.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              LTOU pajamos pirmąjį šių metų pusmetį siekė 33,8 mln. eurų https://www.lrt.lt

              p.s. ir tai vyksta nemerkiant šimtų mln į tautinių oro linijų kūrimą.
              Ir taip ir ne. Ar Maximos pelnas priklauso nuo vilkikų, kurie pristato prekes, ar nuo pirkėjų?

              Avialinijos yra įrankis, kurį gali naudoti įvairiems tikslams. Ši statistika rodo, kad Vilniaus regionas pats iš savęs turi daugiau potencialo nei Ryga, Tallinas jau iškrito iš žaidimo (tą parodė ir FlyDubai, kurie ten nebeskraidys).

              Ryga važiuoja iš senos inercijos - Transavia skrydžiai, BA, Norwegian bazė, visi degina pinigus. Paradoksas, bet žiūrint tik į P2P vietinę rinką, turbūt BA būtų labiau apsimojėję paleisti reisą iš Palangos. Dabar maitinamas tik britų turistų.

              Bet žinant, kiek maršrutų nestartavo dėl variklių problemų (Wizz ir BT), vėluojančių lėktuvų (Flydubai ir Ryanair), Vilniuje dar daug potencialo augti. Turbūt liko vos keli metai, kai tiesiogiai skrendančių iš Vilniaus bus daugiau nei iš Rygos ( atmetus transferius).
              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.08.31, 11:35.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Bet žinant, kiek maršrutų nestartavo dėl variklių problemų (Wizz ir BT), vėluojančių lėktuvų (Flydubai ir Ryanair), Vilniuje dar daug potencialo augti. Turbūt liko vos keli metai, kai tiesiogiai skrendančių iš Vilniaus bus daugiau nei iš Rygos ( atmetus transferius).
                Tos "variklių problemos" ar "vėluojantys lėktuvai" yra tik mandagus būdas pasakyti VNO, kad mūsų rinka nepakankamai pelninga. Būtų norėję - būtų perbazavę lėktuvus iš kitų bazių. Tiek BT, tiek tuo labiau Wizz, turi daugybę lėktuvų kitose šalyse, todėl čia jau prasideda management'o sprendimai kur kiek bazuoti.

                Ryanair - kitas reikalas, plečiasi Kaune, dėl ekonomiškai nelogiškų KUN mokesčių, t.y. situacijos, kuomet Lietuvos oro uostų pelną uždirba VNO, ir tuomet gautais pinigais yra dotuojamas Kaunas, kad Ryanair galėtų skraidyti už dabartinę 1.3 Eur/pax rinkliavą

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Tos "variklių problemos" ar "vėluojantys lėktuvai" yra tik mandagus būdas pasakyti VNO, kad mūsų rinka nepakankamai pelninga. Būtų norėję - būtų perbazavę lėktuvus iš kitų bazių. Tiek BT, tiek tuo labiau Wizz, turi daugybę lėktuvų kitose šalyse, todėl čia jau prasideda management'o sprendimai kur kiek bazuoti.
                  Tai savaime aišku, kad trūkstant lėktuvų nuimamos mažiau pelningos kryptys, o ne daugiau pelningos.
                  Taip, kad visiškai teisinga priežastis - lėktuvų trūkumas.



                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Ryanair - kitas reikalas, plečiasi Kaune, dėl ekonomiškai nelogiškų KUN mokesčių, t.y. situacijos, kuomet Lietuvos oro uostų pelną uždirba VNO, ir tuomet gautais pinigais yra dotuojamas Kaunas, kad Ryanair galėtų skraidyti už dabartinę 1.3 Eur/pax rinkliavą
                  O tai ne visur taip yra, kad norint į mažiau patrauklų uostą pritraukti l, reikia daryt mažesnius mokesčius?
                  Į Stansted ar Hahn negi tiek pat moka kaip ir į Heathrow ar Frankfurt?
                  Taip pat KUN reikia įvertinti ir remonto Ryanair bazę, kuri daug daugiau naudos neša nei tos nuolaidos.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Tai savaime aišku, kad trūkstant lėktuvų nuimamos mažiau pelningos kryptys, o ne daugiau pelningos.
                    Taip, kad visiškai teisinga priežastis - lėktuvų trūkumas.
                    Taip, nes didinti dažnį, kur esi įsitinklinęs ar skraidyti į Šri Lanką iš DXB yra pelningiau, nei įsukinėti maršrutus iš Rygos, Talino ir Vilniaus, kaip buvo suplanuota pradžioje.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Naujausi duomenys:

                      Airport passenger numbers for August:
                      Vilnius Airport: 510K, +7% y-o-y (new record)
                      Kaunas Airport: 155K, +7% (new record);
                      Palanga Airport: 42K, +4%.
                      @LTairports total: 707K, +7% (NEW RECORD)

                      Riga Airport: 690K, -7%
                      Tallinn Airport: 334K, -4%.
                      Rygos keleivių skaičius toliau traukiasi.

                      https://x.com/simonasbartkus/status/1963535404214214795

                      Comment


                        LT jau viršijo LV. Skaičiuojant prieš metus LT buvo 661K, o LV 738K.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          LT jau viršijo LV. Skaičiuojant prieš metus LT buvo 661K, o LV 738K.
                          Smagu žinoma, bet kai supranti jog čia didelis nuopelnas keliaujančių Baltarusijos piliečių, kurie bet kada gali užsiraukti, jei tektų sienas uždaryti, nebepalieka taip šviesu ant dūšios.
                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                          - Rusija su Amerika kariauja.
                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                          - O amerikiečiai?
                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                          Comment


                            Riga Airport saw a consistent ~20% of its total passengers use the airport for transit.

                            T.y. tiesiogiai skrendančių 5,6 mln.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

                              Smagu žinoma, bet kai supranti jog čia didelis nuopelnas keliaujančių Baltarusijos piliečių, kurie bet kada gali užsiraukti, jei tektų sienas uždaryti, nebepalieka taip šviesu ant dūšios.
                              Nepamiršk, kad tie patys belarusai skraido ir iš Rygos. Tai jei užsidarys, tai ir ten užsidarys.

                              Comment


                                Retas atvejis, bet panašu darbai nestos, tik vietoje planuotos pabaigos 2027/2028 m., atidarymas planuojamas 2029 m.

                                Lietuvos projektavimo bendrovė „Aplan“ taikiai baigė ginčą su Lietuvos oro uostais (LTOU) dėl Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo projektuotojo konkurso

                                https://madeinvilnius.lt/transportas...oogle_vignette
                                Paskutinis taisė Ciurlionis; Šiandien, 09:49.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment

                                Working...
                                X