Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
    Ne per mažas, pavasarį prasidės tiesioginiai reisai į Madagaskarą, kas yra dar toliau nei koks Niujorkas.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Berods Čiurlionis apie tai anksčiau kalbėjo. Wide body lėktuvai gali leistis ir kilti, bet būtų niuansų su maksimaliu svoriu. Kas reiškia, kad negalėtų turėti duag degalų arba krovinio.
    Čia jei būtų norima skraidyti iki kokio Singapūro ar Australijos, iki Niujorko jokių realių niuansų nėra.
    Flickr

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?
      Turgaus tvora:

      R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. (iš čia)

      Comment


        Transatalantinius nebent turima omeny kokį b747 ar b773 į rytinę pakrantę, bet kur mes pririnksim po 500 keleivių reisui? Kitas dalykas nebent jis kalbą apie vakarų pakrantę. Beje kokios problemos su ilginimu? takas keliais šimtais metrų gali būti ilginamas dabartinėje oro uosto teritorijoje, nebėda ir pora trobų už oro uosto pietinės dalies nugriaut Net griauti jų nereiktų - jei sutiktų, kad žemėjimo lempas ant stogų užkels.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Turgaus tvora:
          R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. (iš čia)
          Nu ir kas? Teorinis klausimas tau: Kokios avialinijos tavo manymu galėtų atidaryti tokį reisą, kad apsimokėtų, būtų pakankamas keleivių srautas ir t.t.?
          Kai yra šalia Varšuva, Stockholmas, Helsinkis su savo avialinijomis.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Aš tokį klausimėlį turiu: jei VNO 2018 metais aptarnavo 4,8 mln keleivių, kas į tai įeina? Jei aš skridau į užsienį ir po savaitės grįžau, tai mane skaičiuoja kaip 2 keleivius (pirmyn ir atgal) ar kaip 1?

            Comment


              Parašė Evier Rodyti pranešimą
              Aš tokį klausimėlį turiu: jei VNO 2018 metais aptarnavo 4,8 mln keleivių, kas į tai įeina? Jei aš skridau į užsienį ir po savaitės grįžau, tai mane skaičiuoja kaip 2 keleivius (pirmyn ir atgal) ar kaip 1?
              Kaip du.

              Comment


                Tada kažkoks labai jau mažas skaičius atrodo...

                Comment


                  Parašė Evier Rodyti pranešimą
                  Tada kažkoks labai jau mažas skaičius atrodo...
                  Kodėl mažas?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Kodėl mažas?
                    Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą

                      Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
                      Del tako ilgumo tai manau nesamone,nes yra neviena karta leidesi su Boeing 747.,tai takas tikrai neproblema.

                      Comment


                        Parašė Edis Rodyti pranešimą

                        Del tako ilgumo tai manau nesamone,nes yra neviena karta leidesi su Boeing 747.,tai takas tikrai neproblema.
                        Manau, kad tas gali priklausyti nuo kuro kiekio (gali riboti skrydžio atstumą) ir konfigūracijos. T.y. leistis tikrai gali, bet labai ilgų skrydžių (į kokį Sidnėjų) gali ir nepavykti padaryti.

                        O šiaip visokių krovininių 747, krovininių ir vyriausybinių 777 skrisdamas iš Vilniaus esu matęs ne kartą.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                          Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.
                          Daug turistų atvyksta į Vilnių ne lėktuvais.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Evier Rodyti pranešimą

                            Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.
                            Nebūtinai kurie išvyksta iš Vilniaus į jį ir pavyksta bei priešingai. Mažiausio ji dalis turistų atvyksta lėktuvu.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Na jo gal ir tiesa. Prie turistų skaitos ir latviai, baltarusiai bei lenkai, kurie ko gero dažniausiai ne lėktuvu atskrenda.

                              Comment


                                Parašė Evier Rodyti pranešimą
                                Na jo gal ir tiesa. Prie turistų skaitos ir latviai, baltarusiai bei lenkai, kurie ko gero dažniausiai ne lėktuvu atskrenda.
                                Skirtingai nei į Rygą, kur pagrindiniai srautai yra iš oro uosto, mums tik pavydėti
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Skirtingai nei į Rygą, kur pagrindiniai srautai yra iš oro uosto, mums tik pavydėti
                                  Dėl antžeminių "turistų" mes greičiau nei Ryga IKEA gavom

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Manau, kad tas gali priklausyti nuo kuro kiekio (gali riboti skrydžio atstumą) ir konfigūracijos. T.y. leistis tikrai gali, bet labai ilgų skrydžių (į kokį Sidnėjų) gali ir nepavykti padaryti.

                                    O šiaip visokių krovininių 747, krovininių ir vyriausybinių 777 skrisdamas iš Vilniaus esu matęs ne kartą.
                                    Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

                                    Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

                                    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                                    Flickr

                                    Comment



                                      Be šešių naikinamų wizzair skrydžių, tyliai išnyko SCAT maršrutas į Astaną, Ryanair nebeskraidys į Birmingemą..
                                      Taigi po kelis metus regėto augimo šiais metais turime apmažėjimą.. Kažin ar nebus naujų maršrutų iki šios vasaros..
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

                                        Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

                                        https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                                        Kaip čia pasakius “toloka”, jei per metus 31% paaugo

                                        Comment


                                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                          Kaip čia pasakius “toloka”, jei per metus 31% paaugo
                                          Šiemet neaišku, ar apskritai bus augimas, kai tiek skrydžių panaikinama, o naujų vos keli.

                                          2018 m. VNO apžvalga:
                                          http://simonas.bartkus.lt/blog/2019/...-uosto-metais/
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.06, 10:03.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X