Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai žiemos sezoną pradeda nauja kryptimi į Šanoną Airijoje, dažnesniais reisais į Maskvą ir Amsterdamą bei papildomais šventinio laikotarpio skrydžiais. Sekmadienį prasidėjęs ir kovo 29 dieną pasibaigsiantis žiemos skrydžių sezonas siūlo keliauti į 33 šalis 61 kryptimi.

    http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31383631

    Comment


      Keista, kad pats VNO nepasigyrė žiemos sezono naujienomis.

      Comment


        Parašė Eipas65 Rodyti pranešimą
        Atsiprašau už nekokybiška foto

        Šiandien iš Vlniaus Oro Uosto pakilo dvejus metus lipdytas ir pabaigtas "Russian Airlines Airbus A320-214"
        Atvaizdas

        Atvaizdas

        Skrenda į Saint Peterburgo oro uosta
        Atvaizdas
        (Foto is interneto)
        Atvaizdas
        Kokias tu čia nesąmonės rašai, lėktuvui per dvi savaites forma padarė.

        Comment


          Nuo birželio 27d. Ukraine International Airlines atidaro naują maršrutą Odesa- Vilnius. Skraidoma bus iki rugsėjo 14d., du kartus per savaitę su Boeing B734.

          Comment


            Pernai šalies oro uostai perskraidino daugiau keleivių, nei Lietuvoje yra gyventojų

            Per 2014 metus Lietuvoje esančiais oro uostais iš viso pasinaudojo 3,79 milijono keleivių. Didžioji jų dalis teko Vilniaus tarptautiniam oro uostui.

            Palyginti su 2013 metais, pernai Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose keleivių srautas išaugo 9 proc., skrydžių padaugėjo 10 proc. Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas teigia, kad lėktuvų keleivių augimą lemia dabartinės šalies verslo vystymo sąlygos ir vis didėjantis žmonių mobilumas, Lietuva tampa vis patrauklesnė užsienio šalių turistams.

            "Šiais metais, kai esame išrinkti į pasaulio kelionių patarėjo "Lonely Planet" ir amerikietiškojo verslo žurnalo "Forbes" lankytinų šalių trejetuką, tikimės sulaukti dar didesnio srauto atvykstančiųjų", - teigia G. Almantas.

            Keleivių skaičius pernai didėjo visuose trijuose šalies oro uostuose: Vilniuje jų aptarnauta 2,9 mln., iš čia keleiviai dažniausi vyko į Londoną, Frankfurtą ir Rygą. Kaune 2014 m. aptarnauta 724 tūkst., populiariausios buvo vasaros atostogų kryptys. Palangos oro uostu pasinaudojo133 tūkst. keleivių, dažniausiai skraidinta į Danijos sostinę Kopenhagą. Visi oro uostai 2014 m. priėmė ir išleido 47 tūkst. skrydžių.

            Prie pernai išaugusio keleivių srauto labiausiai prisidėjo "Wizz Air", "Turkish Airlines" ir SAS avialinijos.

            Comment


              Dėl tokio rūko negali leistis lėktuvai?
              Vilniuje turėję nusileisti lėktuvai nukreipiami į Kauną
              http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-479359?cf=df
              Nors gal ir nieko keista - Vilniaus oro uoste rūkas visada didesnis nei bet kur kitur.
              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.01.18, 20:26.

              Comment


                Mieste rūko beveik nėra, o oro uoste už 20 metrų nieko nesimato, kažkur skaičiau kad oro uostas pastatytas ant pelkės.

                Comment


                  Šiaip ir slidu labai šiuo metu. Katik buvau lauke tai kelio danga čiuošti galima, toks nematomas ledukas.

                  Comment


                    Mieste kaip tik labai didelis rūkas. Pradedant Naujamiesčiu ir visais Naujininkais matomumas ne daugiau 40 metrų.
                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Dėl tokio rūko negali leistis lėktuvai?
                      Lėktuvai teoriškai gali nusileisti rūke be jokių problemų, naudodami ILS(instrument landing system), tačiau dėl saugumo minimalus matomumas yra privalomas.

                      Lėktuvai ir oro uostai turi sistemas, leidžiančias leistis esant prastam matomumui, daugeliu atvejų šiuolaikiniai orlaiviai gali nusileisti su minimaliu piloto pilotavimu.

                      Esant keliasdešimt pėdų nuo žemės lektuvo kompiuteris duoda signalą "minimum", tai yra momentas, kuomet pilotas privalo priimti sprendima, jei jis negali matyti tako tuo momentu , jis atlieka "go around" ir pabando dar kartą arba jis priima sprendimą leistis kitur.

                      Tai parodantis video:
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Apie 21:20 išlipau savo stotelėje ir mačiau apšviestą oro uosto taką. Netoli mano namų (apie 1km) yra oro uosto pakilimo-nusileidimo takas
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Pakankamai neilgai buvo, po kokio gero pusvalandžio Transaero iš Maskvos leidosi, o va prieš minutę ir Aeroflot irgi iš Maskvos nusileido. Tik Wizz "divertino" į RIX, O RYR į KUN, o keli buvo atšaukti.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.01.18, 21:31.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Dėl tokio rūko negali leistis lėktuvai?
                            Vilniuje turėję nusileisti lėktuvai nukreipiami į Kauną
                            http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-479359?cf=df
                            Nors gal ir nieko keista - Vilniaus oro uoste rūkas visada didesnis nei bet kur kitur.
                            O koks tas "toks rūkas" ? Buvau mieste, tai išvažiuojant iš Pašilaičių (apie 19 val.) buvo gana tirštas rūkas, kai tuo tarpu Centre rūko beveik visiškai nebuvo. Gryžtant (apie 22:30) Fabijoniškėse buvo vietų kur matomumas tiesiekė kokius 30-40 metrų.

                            Comment


                              Vakar buvo "freezing fog" situacija, tai yra labai tirštas rūkas prie (-3) temperatūros. Gana retas reiškinys Lietuvoje.

                              Na, o VNO ir KUN vieninteliai Baltijos šalyse turi ILS CATII kategoriją, to neturi nei Talino, nei Rygos oro uostai. Tačiau vistiek yra 250m matomumo minimumas - vakar buvo 50 m.

                              Be to, vertinant rūką lėktuvams yra vertinamas vertikalus matomumas, o tai ką mes matome gatvėje yra horizontalus matomumas. Kartais jie būna labai labai skirtingi: vertikalų matomą vizualiai yra sunku įvertinti, nebent prie televizijos bokšto atsistojus ar kito aukšto pastato.

                              Comment


                                Taip išeina, kad jeigu nėra 250m matomumo, lėktuvas leistis negali, nepriklausomai nuo oro uoste ir lėktuve įdiegtų sistemų?

                                Comment


                                  Taip, VNO negali leistis lėktuvai, jei nėra 250 m. vertikalaus matomumo minimumo.

                                  Comment


                                    Ar tai galioja tik VNO, ar tai universalus standartas?

                                    Comment


                                      John, sudėtinga atsakyti. Taip, yra CATIIIc standartas, sudėtingiausia sistema, kuri leidžia tupdyti lėktuvą esant "zero ceiling, zero visibility" sąlygomis.
                                      Realiai ILS (instrument landing systems) yra trys:
                                      - CATI (tokią turi visi normalūs oro uostai, kaip Palangos, Rygos, Talino ir kt.);
                                      - CATII (tokią turi VNO, KUN ir maždaug 100 didžiausių oro uostų Europoje);
                                      - CATIII, kuri skirstosi į CATIIIa, CATIIIb ir CATIIIc (priklausomai nuo matomumo).
                                      CATI ir CATII turi "runway visual range" ir "decisión height", CATIII neturi "decision height".

                                      Tačiau, pirma:
                                      - tą kategoriją turi turėti: 1) lėktuvas 2) aerodromas 3) įgula. Jei kažkas kažko neturi naudojama maksimaliai ta, kuri yra žemiausia.

                                      Realiai vidutinio nuotolio lėktuvams nemontuojama daugiau nei CATIII ir pilotai neruošiami CATIII - per brangu, neefektyvu ir daugiau priežasčių.

                                      Ir - CATIIIc sistemos (ir kitos sudėtingos sistemos) nėra naudojamos "šiaip sau", t.y. jeigu yra alternatyvus aerodromas, kur lėktuvas yra tinkamas arti, pilotai nepriima sprendimo to naudoti; jeigu yra tikimąsi, jog rūkas išsisklaidys per valandą/kitą - nepatariama to naudoti.

                                      Esu bendravęs su pilotu, skraidžiusiu virš 10 000 valandų B747 British Airways - jis prisipažino, jog CATIIIc yra (ne simuliatoriuje) panaudojęs savo karjeroje vieną kartą, nors įranga yra visuose BA747, jis paruoštas ir LHR paruoštas.

                                      Ar lėktuvas gali nusileisti "zero visibility" sąlygomis - gali, ir technologija tam paruošta. Bet realiai, naudojama tik esant būtinybei.

                                      Realiai CATII capability šiuo metu Europoje yra aukščiausio lygio standartas tiek įguloms, tiek pilotams, tiek lėktuvams, kas liečia trumpus/vidutinio nuotolio skrydžius.

                                      Comment


                                        Šiandien nuo pat ryto VNO viskas buvo be problemų, nors buvo krūva re-routintų ar neišskridusių iš vakar keleivių. Bet ačių dievui VNO už Fast Track opciją (kainuojančią beveik 5 EUR) saugumo kontrolei, kurios nenaudojant 6 ryto iš Vilniaus laiku išskristi būtų neįmanoma, nes eilės prie kontrolės tuo metu nežmoniškos. Ar neįmanoma būtų VNO išspręsti tos problemos?
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Ką turi omenyje "nežmoniškos" eilės? Jeigu eilė išlenda iš užpildytos gyvatės iki kioskų, tai reiškia laukimas yra 20 min., kas, manyčiau yra adekvatu piko metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X