Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Čia yra "lochatronas", o ne parkavimo sistema. Yra antras aukštas ir tiek žinių.
    "Lochatronas" yra tas vairuotojas tavo pavyzdyje, o ne pati sistema. Aš esu tik už kad išvytų visus tuos laukiančius antram aukšte, nes, kaip jau kažkada minėjau, per juos kartais nelieka vietos kur žmones išlaipint. Tegul laukia Norfos aikštelėje arba prie Nordikos.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Nereikia jokių užkardų, užtenka ženklų, kad pvz. stovėti galima tik vieną min., ir kamerų su numerių nuskaitymais prie įvažiavimo ir išvažiavimo. Nebeliks nei vieno gudručio.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Nereikia jokių užkardų, užtenka ženklų, kad pvz. stovėti galima tik vieną min., ir kamerų su numerių nuskaitymais prie įvažiavimo ir išvažiavimo. Nebeliks nei vieno gudručio.
        1min yra nerealus ir žiaurus variantas. Panašiai kaip bobsėjaus startas. Nespėsi net saugos diržų atsisegti ir iššokti iš mašinos. Nors atseit nemačiųsių laiko apribojimo bus visada nepaisant trukmės
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Reiktų baigti su pasiėminėjimu viršuje: leisti visiems (tiek taksi, tiek šiaip bet kam pasiimti keleivius prie atvykimo durų. Kad visi tilptų, reiktų išplėsti pasiėmimo aikštelės plotą (galima padaryti stogelius ir stovėjimo vietas visur aplink į šonus, kad būtų patogiau dar galima padaryti daugiau durų baisiojoje stalininėje dalyje.

          Ir prie išvykimo salės vietos iškart atsilaisvins.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą
            Reiktų baigti su pasiėminėjimu viršuje: leisti visiems (tiek taksi, tiek šiaip bet kam pasiimti keleivius prie atvykimo durų. Kad visi tilptų, reiktų išplėsti pasiėmimo aikštelės plotą (galima padaryti stogelius ir stovėjimo vietas visur aplink į šonus, kad būtų patogiau dar galima padaryti daugiau durų baisiojoje stalininėje dalyje.

            Ir prie išvykimo salės vietos iškart atsilaisvins.
            Pasiėmimą viršuje galima lengvai panaikinti ribojant ten esamą laiką, o apačioje nėra tam vietos, tik taxi ir VT, kas dabar būtų, jei visi atvažiavę kažko pasiimti į trumpalaikio stovėjimo ar ilgesnio stovėjimo aikšteles bandytų prie atvykimo susigrūsti, nėra jokių problemų paeiti 10 metų iki aikštelės.

            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

            1min yra nerealus ir žiaurus variantas. Panašiai kaip bobsėjaus startas. Nespėsi net saugos diržų atsisegti ir iššokti iš mašinos. Nors atseit nemačiųsių laiko apribojimo bus visada nepaisant trukmės
            Čia tik pvz., bet ilgiau nei 3 min. tikrai nereikia norint kažką išleisti. O jeigu norima kažką pasitikti ar palydėti ilgiau, tai tam ir yra krūva aikštelių aplink oro uostą iki kurių vos keli žingsniai.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Nereikia jokių užkardų, užtenka ženklų, kad pvz. stovėti galima tik vieną min., ir kamerų su numerių nuskaitymais prie įvažiavimo ir išvažiavimo. Nebeliks nei vieno gudručio.
              Tai ir dabar stovi ženklai, kurie draudžia stovėti. O sustoti pagal KET gali tik išlaipinti/įlaipinti keleivius ar iškrauti/pakrauti krovinį. Stovėti ir laukti ten neturi teisės.
              Jeigu nebus užtvaro, tai kas iš tų ženklų ir kamerų su numerio nuskaitymu? Įvažiavau ir išvažiavau po 10 min. Kaip ta kamera įrodys, kad aš ten stovėjau? Gal labai letai judėjau. Be to ženklas leidžiantis stovėti 1 min nenaudojamas, nes tam yra ženklas draudžiantis stovėti, o leidžiantis tik sustoti. Atvežus keturis keleivius su bagažu, nespėsi susisukti jų išlaipinti per 1 min.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Tai ir dabar stovi ženklai, kurie draudžia stovėti. O sustoti pagal KET gali tik išlaipinti/įlaipinti keleivius ar iškrauti/pakrauti krovinį. Stovėti ir laukti ten neturi teisės.
                Jeigu nebus užtvaro, tai kas iš tų ženklų ir kamerų su numerio nuskaitymu? Įvažiavau ir išvažiavau po 10 min. Kaip ta kamera įrodys, kad aš ten stovėjau? Gal labai letai judėjau. Be to ženklas leidžiantis stovėti 1 min nenaudojamas, nes tam yra ženklas draudžiantis stovėti, o leidžiantis tik sustoti. Atvežus keturis keleivius su bagažu, nespėsi susisukti jų išlaipinti per 1 min.
                Ar negalima pastatyti tokio ženklo, kad galima "įvažiuoti į teritoriją" tik kokioms pvz. 3 min.? Jeigu pagal KET to neišeina padaryti, tada lieka variantas tik užkardos kaip prie prekybos centrų, tą reguliuoti bet kokiu atveju tikrai reikia.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ar negalima pastatyti tokio ženklo, kad galima "įvažiuoti į teritoriją" tik kokioms pvz. 3 min.? Jeigu pagal KET to neišeina padaryti, tada lieka variantas tik užkardos kaip prie prekybos centrų, tą reguliuoti bet kokiu atveju tikrai reikia.
                  Manau, kad galima dėti šlagbaumus kur nuskaitomi automatiškai numeriai ir viskas. Taip yra prie Berlyno Tegel oro uosto, atvažiuoji 5 min galima įvažiuoti, po penkių minučių moki 5 eurus.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Manau, kad galima dėti šlagbaumus kur nuskaitomi automatiškai numeriai ir viskas. Taip yra prie Berlyno Tegel oro uosto, atvažiuoji 5 min galima įvažiuoti, po penkių minučių moki 5 eurus.
                    Vilniuje bus 10 eur

                    O jei rimtai, pasitikimai antrame aukšte baigsis, kai bus pasiėmimas žemės lygyje. Jis gali būti toliau nei VT stotelė, su teise luktelėti.
                    Išleidimą reiktų atskirti nuo pasitikimo. Pasitikime yra laukimo fazė. Nes Šengeno patikra neveikia, dar kažkas. O išleidus nėra ko laukti.

                    Galėtų būti pvz. išleidimas antrame aukšte 5 min ir po to moki vienkartinį tarkime 5 eur. Pasitikimas kiek toliau, erdviau, 30 min. ir po to 1 eur valanda.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Vilniuje bus 10 eur

                      O jei rimtai, pasitikimai antrame aukšte baigsis, kai bus pasiėmimas žemės lygyje. Jis gali būti toliau nei VT stotelė, su teise luktelėti.
                      Išleidimą reiktų atskirti nuo pasitikimo. Pasitikime yra laukimo fazė. Nes Šengeno patikra neveikia, dar kažkas. O išleidus nėra ko laukti.

                      Galėtų būti pvz. išleidimas antrame aukšte 5 min ir po to moki vienkartinį tarkime 5 eur. Pasitikimas kiek toliau, erdviau, 30 min. ir po to 1 eur valanda.
                      Labai teisingai. Svarbu įrengti porą išvažiavimo šlagbaumų nes koks nors lochotronas užkiš pavėlavęs ir nesumokėjęs ir nukentės kiti.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Gamtos išdaigos gali sutrukdyti lėktuvams leistis Vilniaus oro uoste

                        Vilniaus oro uoste vykstant paskutiniams pasiruošimo rekonstrukcijai darbams, prastesnės oro sąlygos, lietus ir perkūnija, gali sutrikdyti įprastinį oro uosto eismo ritmą.

                        Comment



                          Liberalai ir konservatoriai siūlo atidėti Vilniaus oro uosto rekonstrukciją

                          Nusiperki bilietus iš Kauno, o pasirodo reiks skristi iš to pačio Vilniaus. Ir Ryanairui nebereiks nutraukti skrydžių.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.05, 12:52.
                          Flickr

                          Comment


                            Likus 7 dienoms iki planuojamo uždarymo?? Seime žmonės gyvena lygiagrečioje realybėje

                            P.S.Neneigiu, kad uždarymui pasiruošta prastokai.

                            Comment


                              Kažkoks BS, ypač ši vieta patiko:
                              „Oro uosto uždarymui Vilniuje yra nepasiruošta. Kodėl aš tą taip drąsiai sakau? Nes nuo šio pirmadienio Vilniuje jau nebeveikia tikslaus artėjimo tūpti sistema. Tai reiškia, kad jei yra prastesnės oro sąlygos, iš karto lėktuvai nukreipiami į Kauną. Faktiškai jau nuo pirmadienio (praėjusio - BNS) viskas turėtų būti, kaip turės būti nuo penktadienio (liepos 14-osios). Faktiškai Vilniaus oro uostas kai kurių lėktuvų negali priimti jau šiandien, tai rodo, kad perkėlimui nėra pasiruošta“, - tvirtino S. Gentvilas.
                              Tai jei tūpimo sistema planuotai išjungta, reiškia nepasiruošta? Much logic.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Likus 7 dienoms iki planuojamo uždarymo?? Seime žmonės gyvena lygiagrečioje realybėje
                                Opozicija atrodo gavo saulės smūgį, pirma šantažas dėl miškų reformos ir siūlymai sugrąžinti subsidijas šildymui, dabar siūlymai nebeuždaryti VNO....
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Liberalai ir konservatoriai siūlo atidėti Vilniaus oro uosto rekonstrukciją

                                  Nusiperki bilietus iš Kauno, o pasirodo reiks skristi iš to pačio Vilniaus. Ir Ryanairui nebereiks nutraukti skrydžių.
                                  Matyt gerokai padaugino liberalai, konservai ir atėjo į posėdį visi girti

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Likus 7 dienoms iki planuojamo uždarymo?? Seime žmonės gyvena lygiagrečioje realybėje

                                    P.S.Neneigiu, kad uždarymui pasiruošta prastokai.
                                    Liūdniausia bus kai jie pradėję darbus praneš, jog nespės iki numatyto termino ir du kartus atidės atidarymo datą.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                      Liūdniausia bus kai jie pradėję darbus praneš, jog nespės iki numatyto termino ir du kartus atidės atidarymo datą.
                                      Tai būtų vienas rimčiausių apsižioplinimų ir reputacijos susigadinimas. Tikiuosi oro uostų vadovai tai supranta. Nors iš kalbų (ir dalinai - darbų) požiūris šiek tiek lengvabūdiškas.

                                      Comment


                                        Vakar teko parskristi į Kauno oro uostą, vaizdas išties atrodo liūdnai. Prieš savaitę išskrendant laukimo aikštelėje "virė" darbai, visur kažkas nepabaigta, kabo laidai, darbininkų keletas. Laikinos patalpos pastatytos, matosi kai kuriose jų sėdmaišių pridėta, matyt laukimo salė, visur pilna laikinų tvorų, kurios nekelia saugumo jausmo.
                                        Nežinau kaip bus organizuojamas išvykimas, bet stipriai sumažinta vietos antrame pastato aukšte, dėl ko likę gal 5-6 langeliai check in'ui (bagažo pridavimui), nekalbant, kad vieno skrydžio belaukiant visa salė buvo pilna...
                                        Atvykimas taip pat kelia klausimų, nes sunkiai įsivaizduoju, kad laikinose patapose bus pastatytas bagažo atsiėmimo takas, o šiuo metu jis yra tik vienas pastate.

                                        O galų gale neesminiai, bet prie bendro vaizdo prisidedantys niunsai kaip ratu besisukantis išėjimas ir įėjimas, kuris patogus esant mažam keleivių skaičiui, bet visiškai nepatagus kai keleivių daugiau, taip pat visiškai nepritaikyta aplinkinė infrastruktūra bagažo tempimui, vežimėliams su vaikais, net nekalbant apie neįgaliojo vežimėlį, su aukštais bortais, laiptais iki automobilių stovėjimo aikštelės,

                                        Kolkas kelia daug klausimų kaip bus susitvarkyta, bet tikėkimės tie kas organizuoja, žino, ką daro.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Laikinose paalpose bus bagažo atsiėmimas, tik be takelių. Tai matyt sudės lagaminus ant stalų ir turėsi susirast savo.
                                          O pačiam senam terminale bus tik dalis skrydžių, t.y ne šengeno zona (Maskva, anglija, gal dar kas). Visa kita - išvykimas vienoj palapinėje, atvykimas kitoj.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X