Ironizuojate?
Vakarinis Frankfurtas, Helsinkis (jau netekome), Kopenhaga, Stokholmas - ar mintis jau aiški?
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
Buvo renkama statistika.
Talinas apskritai kai kurie reisai 100% keleivių verslo tikslais. Rašau kaip "insideris" beveik 20 metų.
Tiesa, po pandemijos kažkiek galėjo keistis. Jau aš to nežinau.
Buvo renkama statistika.
Talinas apskritai kai kurie reisai 100% keleivių verslo tikslais. Rašau kaip "insideris" beveik 20 metų.
Tiesa, po pandemijos kažkiek galėjo keistis. Jau aš to nežinau.
Kokio tipo verslai? Kažkaio retai girdžiu apie bet kokias verslo keliones į Taliną, gana neįprastai skamba, kad net visas lėktuvas pastoviai keliauja. Ir šiaip pvz Verslo žiniose irgi nelabai matau kažkokių straipsnių apie lietuvių verslavimus ten. Neneigiu, tieisog smalsu.
Kiek žinau, tokio klausimo apklausose nebuvo.
Tik prisimenu, kad 50-60% nelietuvių.
Nepaisant neretai nedidelio apkrovimo, tai pelningas reisas aviakompanijoms.
Savo laiku ir AIG skraidydavo.
Kokio tipo verslai? Kažkaio retai girdžiu apie bet kokias verslo keliones į Taliną, gana neįprastai skamba, kad net visas lėktuvas pastoviai keliauja. Ir šiaip pvz Verslo žiniose irgi nelabai matau kažkokių straipsnių apie lietuvių verslavimus ten. Neneigiu, tieisog smalsu.
Tarptautinės kompanijos, priskiriančios Baltijos šalis vienam struktūriniam vienetui, su centru Rygoje/Taline/Vilniuje ir pan.
Nors nuo vakar į Taliną pradėjo skraidyti ir Wizz Air, tai dabar bus rinkoje daug pigių bilietų, tai turbūt šis maršrutas iškris iš "verslo keliautojų" sąrašo
Comment