Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?
Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.
Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.
Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.
Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.
Comment
-
Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 11:18.
Comment
-
Priklauso nuo oro uosto, bet Milanas, Roma, Kopenhaga, Barselona, Londonas (iki brexit) rečiau Berlynas, Paryžius yra naudojami persėdimams.Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
LH: Frankfurtą.
FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
W6: Dortmundą.
Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
Comment
-
galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu. Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
LH: Frankfurtą.
FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
W6: Dortmundą.
Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 12:04.
Comment
-
Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimągalima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu
Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
- 1 patinka
Comment
-
Į Hamburgą su Airbaltic, nuo ten valanda kelio traukiniu.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.
- 1 patinka
Comment
-
IATA kodai nėra stebuklas. Bet kad būtų aišku, kas liečia LTOU:Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
BT- AirBaltic
FR -Ryanair
W6- Wizzair
SK- SAS
LO- LOT
LH- Lufthansa
DY- NorwegianAviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
- 2 patinka
Comment
-
Niekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?Parašė alga Rodyti pranešimą
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu skrendu ypač ne rytiniu skrydžiu tai visada pasižiūriu per flightradar24 ar jau sugrįžo laiku mano būsimas lėktuvas, kaip bendrai vyko jo tos dienos skrydžiai. Kartais gali nemaloniai nustebti, kai lėktuvas vėluoja smarkiai.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNiekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.Parašė alga Rodyti pranešimą
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
- 1 patinka
Comment
-
Diselė dauguma kodų turi prasme ir nėra sunku iššifruoti ypač tokius, kaip LO, LH, Briuselio SN (likęs nuos senojo pavadinimo Sabena).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
AirLituanica turėjo - LT, Lietuvos avialinijos - buvo labai įdomus TE.
Bet tema buvo apie W6(Wizz) dubliuojamas kryptis.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Na, bet į kuriuos Vokietijos miestus skraido kurie operatoriai irgi yra informacija, įdomi daug mažiau už 1% populiacijos. Čia entuziastų forumas, ar ne taip?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-2539254– Dalis „Wizz Air“ orlaivių šiuo metu negali skristi dėl techninių problemų su „Pratt & Whitney“ varikliais. Kiek šiuo metu orlaivių yra prastovose ir kaip tai veikia jūsų skrydžių grafiką bei keleivių patirtį?
– Šiuo metu iš 240 orlaivių apie 35 yra neleidžiami skristi – tai sudaro apie 15 procentų. Mes šią problemą stengiamės išspręsti: varikliai siunčiami į dirbtuves techniniam aptarnavimui, keičiamos sugadintos dalys, taip pat daug investuojame į naujus atsarginius variklius.
Tačiau tai yra ilgalaikis procesas – maždaug ketverių–penkerių metų ciklas. Šiuo metu esame šio ciklo viduryje ir tikimės, kad problema bus visiškai išspręsta iki 2027 m. pabaigos.
Per pastaruosius dvejus metus, ypač 2024 m., dėl ant žemės paliktų orlaivių negalėjome plėsti verslo tiek, kiek buvome planavę. Tačiau dabar vėl augame. Pavyzdžiui, Lietuvoje šiais metais matome 20 proc. augimą, o kitais metais tikimės 30 proc. augimo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment