Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    ...o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau..
    Tai po draudimu pakliūva ir Vilnius-Ryga. Tuo tarpu Palanga-Ryga niekaip.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    kai pradėsim deliot belenkiek sąlygų tai ir kaina užaugs.. reiktų pirma kojas įmerkt, apsižiūrėt, o tada per strateginius įmonės meeting'us siekt savo tikslų.. pradžioj "first things first", o tada ir PLQ ir KUN ir galbūt net ORD su A321XLR.

    Skuodis žada Vilnius - Klaipėda traukinį nusigaunantį per 1,5val, o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau, kad PLQ bus ilguoju laikotarpiu strateginis tikslas, nebent iki kol nėra vėžės
    Kad ir kaip gerai idėja PLQ-VNO skamba, jūs turbūt teisus. Europa eina trumpųjų skrydžių panaikinimo link, o ne jų plėtojimo.

    Kita vertus, greitojo traukinio Klaipėda-Vilniaus oro uostas reikės dar gerokai palaukti, tad PLQ-VNO gal ir galėtų būti laikinas sprendimas? Juolab, toks skrydis būtų net ilgesnis nei PLQ-RIX. O juk egzistuoja ir HEL-TLL, kur irgi galėtum sakyti, kad galima greitai nuplaukti keltu.

    Aš tik turiu įtarimų, kad Latvijos vyriausybė apskritai gali skeptiškai pažiūrėti į papildomus akcininkus ir jų statomas sąlygas. Kam jiems veltis į tokius projektus ir atsisakyti nacionalinio oro vežėjo kontrolės, kuriam, juolab, ir be Lietuvos ir Estijos neblogai sekasi? Juk bandėme kartu ir atominę elektrinę statyti, ir matome, kaip vangiai Rail Baltica plėtra vyksta.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Turbūt vieša paslaptis, kad tiesioginės kryptis iš Vilniaus BT yra "auksinės". Lėktuvai pildosi greičiau ir brangiau, nei iš Talino ar net Rygos, tik pasiūla yra ribota. Lietuviai bilietus į Dubajų po 800 € perka.

    Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.

    Bet būdamas SUMIN derybininkų kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.

    BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.
    Nu nejaugi ? BT Taline bazuoja daugiau lėktuvų negu Vilniuje, ir turi daugiau tiesioginių krypčių, tai jeigu kryptys iš Vilniaus yra "auksinės", tai kodėl tada BT labiau plečiasi Taline, nei Vilniuje ?

    Be to, patys matom, kad BT naujus skrydžius iš Vilniaus greitai atidaro ir dar greičiau uždaro - tai irgi kažkaip nesuponuoja, kad jiems gerai čia pas mus sekasi. Paskraidė į Hamburgą du metus, šiemet jau uždarė. Į Briuselį tiesioginius skrydžius pardavinėjo kiek, du mėnesius ? Neaiškios ir ilgalaikės Berlyno perspektyvos, nes maršrutas buvo uždarytas žiemai, bet net ir vasaromis BT smarkiai susikarpė (lyginant su tuo, kiek skraidė prieš pandemiją), ir dabar tebeskraido viso labo 3 kartus per savaitę (susilpnėjusiu BT naudojasi Ryanair, kurie šią vasarą skraidys iš Vilniaus į Berlyną beveik kasdien, ir dar 3 nauji papildomi skrydžiai iš Kauno į Berlyną).

    Nieko nesakau - BT yra komercinė aviakompanija, tai normalu kad nepasiekę tam tikro pelningumo, maršrutus iš Vilniaus uždarinėja. Aišku, gal tada ir paaiškėja kodėl norima į juos investuoti - galbūt valstybės pinigai labiau juos "pririštų" prie VNO, ir neuždarinėtų taip greitai naujų maršrutų. Bet Perfect iškėlė labai gerą klausimą - kodėl tada tiesiog negalima dotuoti norimų konkrečių maršrutų ?

    Gi jau buvo parengtas naujasis skrydžių skatinimo (rizikos pasidalijimo) modelis, o dabar trukt už vadžių, vėl iš pradžių.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Dar didesnė rizika yra ta, kad kai 3 stambūs akcininkai pradės tampyti "kaldrą" į savo puses, tai pasiekti kažkokio efektyvumo tokiai įmonei bus dar sunkiau. SAS yra geras to pavyzdys. Tai yra "merdinti karvė" ir tik laiko klausimas, kada parsiduos kokiai Lufthansai ar susijungs su Finnairu.
    Tai kad šis klausimas jau atsakytas - SAS parsidavė AirFrance'ui-KLM. Iš valstybių-akcininkių lieka tik Danija, Švedija traukiasi, Norvegija pasitraukė jau prieš porą metų.

    Na bet gal dabar pats metas Danijos-Švedijos-Norvegijos tandemą pakeisti Lietuvos-Latvijos-Estijos tandemu

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Bet ar nebūtų efektyviau tiesiog remti konkrečius reikalingus maršrutus iš Vilniaus, Kauno ir Palangos? Kas dabar daroma, tik didinant apimtis.
    Buvimas akcininku aišku duoda tam tikrų pliusų, bet tuo pačiu prisiimamos ir papildomos rizikos, pvz.: prasidėjus aviacijos sektoriaus lėtėjimo ciklui gali tekti didinti įstatinį kapitalą ir pan.
    Dar didesnė rizika yra ta, kad kai 3 stambūs akcininkai pradės tampyti "kaldrą" į savo puses, tai pasiekti kažkokio efektyvumo tokiai įmonei bus dar sunkiau. SAS yra geras to pavyzdys. Tai yra "merdinti karvė" ir tik laiko klausimas, kada parsiduos kokiai Lufthansai ar susijungs su Finnairu.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai kad latviams turbūt naudingiau Lietuva o ne Estija. Be to, nenustebčiau jei čia yra koordinuotas LT-EE planas.
    Labai gerai, bus Baltijos SAS.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    kai pradėsim deliot belenkiek sąlygų tai ir kaina užaugs.. reiktų pirma kojas įmerkt, apsižiūrėt, o tada per strateginius įmonės meeting'us siekt savo tikslų.. pradžioj "first things first", o tada ir PLQ ir KUN ir galbūt net ORD su A321XLR.

    Skuodis žada Vilnius - Klaipėda traukinį nusigaunantį per 1,5val, o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau, kad PLQ bus ilguoju laikotarpiu strateginis tikslas, nebent iki kol nėra vėžės

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Turbūt vieša paslaptis, kad tiesioginės kryptis iš Vilniaus BT yra "auksinės". Lėktuvai pildosi greičiau ir brangiau, nei iš Talino ar net Rygos, tik pasiūla yra ribota. Lietuviai bilietus į Dubajų po 800 € perka.

    Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.

    Bet būdamas SUMIN derybininkų kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.

    BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.
    Dar pridėčiau sąlygą ir dėl kasdieninio pirmyn/atgal KUN - RIX (kaip, kad prieš Covid buvo).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai kad latviams turbūt naudingiau Lietuva o ne Estija. Be to, nenustebčiau jei čia yra koordinuotas LT-EE planas.
    Turbūt vieša paslaptis, kad tiesioginės kryptis iš Vilniaus BT yra "auksinės". Lėktuvai pildosi greičiau ir brangiau, nei iš Talino ar net Rygos, tik pasiūla yra ribota. Lietuviai bilietus į Dubajų po 800 € perka.

    Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.

    Bet būdamas SUMIN derybininku kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.

    BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.12, 13:04.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Mano spėjimas: Estai kaip visada mus aplenks.
    Tai kad latviams turbūt naudingiau Lietuva o ne Estija. Be to, nenustebčiau jei čia yra koordinuotas LT-EE planas.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Estai irgi nori prisijungti prie vakarėlio

    https://news.err.ee/1609217869/talli...irbaltic-stake
    Mano spėjimas: Estai kaip visada mus aplenks.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Estai irgi nori prisijungti prie vakarėlio

    https://news.err.ee/1609217869/talli...irbaltic-stake

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Dabar iki Dubajaus nakvodavo trys. Artimiausiu metus BT didinimo strategija pasieksime 4-5 tikrai. Žinant, kad BT flotilėje bus 50 lėktuvų ir dar 30(opcija+20) dar atkeliaus iki 2030 m., manau ambicija turėtų būti nemažiau 15 iki 2030 metų.
    Na, tiesioginėms kryptims iš VNO aptarnauti naudoja tik du. Tasai trečiasis 23:59 atskrenda iš Rygos į Vilnių ir pernakvojęs 05:30 skrenda atgal į Rygą - Vilniuje jis neskraido. Dėl to, manau, būtų teisingiau sakyti, kad BT šiuo metu bazuoja tik du lėktuvus.

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tik būdami akcininkai, mes galime padėti apsispręst BT atidaryti Vilnius - Briuselis, kai latviai dvejoja. Galim nebeieškoti, kas atsilieps į skatinimo programą skraidyti į Madridą. Ir patogius laikus į Romą gali turėti.
    Na taip, bet jei Vilnius - Briuselis latviai neatidaro, nes nemato, kad būtų pelninga, tai mums būnant akcininkais, šis reisas automatiškai netaps pelningu. Tad klausimas, ar management'as norės atidaryti reisą, kuris neštų jiems nuostolį. Latviai (didesnieji BT akcininkai) irgi nelabai norės deginti pinigus. O kas liečia skatinimo programas - tai jose BT gali dalyvauti ir dabartine savo forma

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

    Tai va dabar įsivaizduokim, kur airBaltic dings turėdami tokį patį skaičių lėktuvų kaip LOT, pagal pax skirtų tarp-Europiniams skrydžiams? Ar eis į tiesioginį karą su visais atidarinėdami dvidešimt bazių Europoje, ar Rygos pavyzdžiu monopolizuos užimamas rinkas?
    Tai jie ir dabar tą daro, pvz šią žiemą turi naują bazę Gran Kanarijoje iš kurios skraido į Danijos ir Norvegijos miestus, nuo 2022m. nauja bazė Tamperėje, šią vasarą dar pradės skraidyti tarp Kopenhagos ir Sandefjordo.
    Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.09, 18:47.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?
    Gal ir laikys 8-10. Bet manau jei turi kažkokių didesnių idėjų, pvz. plėsti wet-lease nuomos paslaugą. Šią vasarą, beveik trečdalis aktyvių lėktuvų buvo išnuomoti.

    Turbūt idėja plėsti bazes šiaurės šalyse, bet Turku ir skraidymo iš Kopenhagos, gal dsr koks planas yra. Na ir žinoma Talinas bei Vilnius.

    Tik būdami akcininkai, mes galime padėti apsispręst BT atidaryti Vilnius - Briuselis, kai latviai dvejoja. Galim nebeieškoti, kas atsilieps į skatinimo programą skraidyti į Madridą. Ir patogius laikus į Romą gali turėti.

    Tvaresnis skrydžių finansavimo būdas, taip labiau įpareigojantis, bet leidžiantis turėti priėjimą prie strateginio planavimo, kuris naudingas Lietuvai.

    Mažiau pragmatiškas požiūris - investuojame į kaimynų išvystytą tikrai gerą produktą, šiaip ar taip reklamuojantį mūsų regioną, tai yra Baltijos šalis.

    Mano nuomone, jei sprendimas tikrai būtų ptiimtas, tai būtų labai gera naujiena Lietuvai, kuri padėtų mažinti priklausomybę, nuo LCC.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    jeigu nemokėsim, tai nelaikys, kaip ir koks LOT ar Finnair nelaiko.
    LOT ir Finnair labai geri pavyzdžiai su savo beveik 80 lėktuvų parkais, bet tų parkų kompozicija visiškai kitokia ir šalių mąstelis (oro uostų skaičiumi) kitoks.

    Tai va dabar įsivaizduokim, kur airBaltic dings turėdami tokį patį skaičių lėktuvų kaip LOT, pagal pax skirtų tarp-Europiniams skrydžiams? Ar eis į tiesioginį karą su visais atidarinėdami dvidešimt bazių Europoje, ar Rygos pavyzdžiu monopolizuos užimamas rinkas?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?
    jeigu nemokėsim, tai nelaikys, kaip ir koks LOT ar Finnair nelaiko.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2024.01.09
    Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
    Lietuva svarsto galimybę įsigyti Latvijos nacionalinės oro bendrovės „Air Baltic“ akcijų, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
    „Jau esu turėjęs du pokalbius su Latvijos susisiekimo ministru apie galimybę galbūt Lietuvai įsigyti dalį „Air Baltic“ akcijų. Aš manau, sąlygos tokiu atveju turėtų būti tokios, kad dalis lėktuvų turėtų stovėti ir bazuotis čia, rotuoti iš Lietuvos“, – antradienį Vilniaus oro uoste žurnalistams sakė M. Skuodis.
    Anot jo, šiuo metu tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų. Kaip VŽ sakė ministras, akcijų įsigijimas yra viena iš galimybių Lietuvai. Visgi, kiek akcijų būtų perkama, kol kas neaišku, nes Latvijos vyriausybė dar nėra nusprendusi, kokios apimties paketą platintų.

    „Kaip žinote, „Air Baltic“ kompanija ruošiasi viešam akcijų platinimui šių metų pabaigoje, tai mes žiūrėsime, ar tos pirminės diskusijos, pirminiai pokalbiai gali įgauti kažkokį konkretų pavidalą, ar ne. Bet vis dėl to, svarbiausia Lietuvai, kad būtų patogūs skrydžiai, dažniai ir patogiu laiku“, – sakė ministras.
    VŽ jis pažymėjo, kad, jo nuomone, Lietuvai reikėtų įvertinti akcijų įsigijimo galimybę ir dėl to, kad „Air Baltic“ Lietuvą ir Lietuvos oro uostus „mato kaip savo vidaus rinką ir bazę, iš kurios jau dabar vykdo daug skrydžių ir ateityje vykdys dar daugiau.“

    M. Skuodis pažymėjo, kad „Air Baltic“ ateityje galėtų tapti ir visų trijų Baltijos šalių avialinijomis.
    „Kol kas yra tiesiog bendras klausimas, ar Lietuva galėtų įsigyti, ar norėtų įsigyti, kokios sąlygos būtų ir panašiai. Kaip galbūt į tai žiūrėtų Estijos Vyriausybė, ar „Air Baltic“ galėtų būti trijų Baltijos šalių kompanija, nes bent jau pati kompanija mato save kaip trijų šalių kompaniją, o ne vienos“, – sakė M. Skuodis.
    Kaip VŽ sakė ministras, vargu ar Lietuva, įsigijusi „Air Baltic“ akcijų, galėtų formuoti bendrovės strategiją ar turėti įtakos sprendžiant, kokiomis kryptimis skristi.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...-baltic-akciju

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608

    Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
    Dabar iki Dubajaus nakvodavo trys. Artimiausiu metus BT didinimo strategija pasieksime 4-5 tikrai. Žinant, kad BT flotilėje bus 50 lėktuvų ir dar 30(opcija+20) dar atkeliaus iki 2030 m., manau ambicija turėtų būti nemažiau 15 iki 2030 metų.

    Bet jei paleisime 100 naujų krypčių rinka pasprings. Mano asmenine nuomone, reikia tikrai BT rotacijų į Madridą, Romą, Atėnus, Barseloną, Londoną, Dubliną, Oslą, Lisaboną, Prahą, Atėnus, Ziurichą, Briuselį antro skrydžio per dieną į Amsterdamą. Čia papildomi 2-4 lėktuvai priklausomai nuo rotacijų intensyvumo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608

    Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
    Puikios naujienos. Įdomu, kiek jau dabar lėktuvų yra laikoma esamų 16 krypčių užtikrinimui?

    Komentuoti:

Working...
X