Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

    Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.
    Į Hamburgą su Airbaltic, nuo ten valanda kelio traukiniu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
    Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.
    Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
    Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu
    Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
    Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
    LH: Frankfurtą.
    FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
    W6: Dortmundą.

    Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.
    galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu. Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 12:04.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
    BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
    LH: Frankfurtą.
    FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
    W6: Dortmundą.

    Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?
    Priklauso nuo oro uosto, bet Milanas, Roma, Kopenhaga, Barselona, Londonas (iki brexit) rečiau Berlynas, Paryžius yra naudojami persėdimams.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 11:18.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.

    Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.

    Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.
    Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?
    Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.

    Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.

    Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.

    Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.
    Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.
    Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.

    Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
    Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
    Tai kad jau seniai VNO turi 2x239 (A321Neo), dabar tiesiog grąžina trečią lėktuvą, kurį buvo nuėmę dėl variklių problemų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Statome 2026-uosius: "Wizz Air" taip pat atsiunčia trečią orlaivį į Vilnių bei grįžta į Palangą https://simonasbartkus.substack.com/...-wizz-air-taip
    Naujos "Wizz Air" kryptys iš Vilniaus į Podgoricą, Nicą, Turku, Krokuvą, Tiraną ir Taliną, o taip pat bendrovė grįžta į Palangos oro uostą.
    2025 m. vasarą savo žemėlapį iš Vilniaus papildžiusi naujomis kryptimis iš Vilniaus į Budapeštą, Bergeną, Kataniją ir Bilundą, “Wizz Air” tęsia plėtrą Lietuvoje atidarydama naujus maršrutus, o taip pat gruodžio pradžioje į bazę Vilniaus oro uoste atsiųsdama trečią “Airbus A321NEO” orlaivį. Šis 239-vietų lėktuvas yra papildoma bendrovės investicija Lietuvoje.
    Būtent šį pavasarį aviakompanija iki tol laikytus “Airbus A320” lėktuvus pakeitė į “Airbus A321NEO”, o žymiai padidinusi pačius orlaivius dabar aviakompanija pasiryžo pusantro karto didinti pasiūlą Vilniuje atsiųsdama trečią lėktuvą. Pirmą kartą iš Vilniaus vyks tiesioginiai skrydžiai į Podgoricą - Lietuva vienintelė iš Šiaurės ir Baltijos šalių turės tiesioginį susiekimą su Juodkalnijos sostine.
    Iš viso su dabartiniu tvarkaraščiu “Wizz Air” ateinančiais metais pasiūlys virš 1,5 mln. vietų skristi. Iš esmės “Wizz Air” grįžta į veiklos apimtis Lietuvoje, kurias turėjo dar 2018 m., o vėliau jas teko sumažinti pradžioje dėl pandemijos, o po to dėl didelių problemų su P&W varikliais jų lėktuvų parke. Būtent 2018 m. “Wizz Air” fiksavo rekordinį keleivių srautą Lietuvos oro uostuose (1,56 mln. keleivių) ir rekordinę rinkos dalį (28%).
    Turiu pripažinti, jog kai kurių “Wizz Air” krypčių pasirinkimas iš esmės yra įdomus - bendrovė šiuo metu nusitaikiusi pasiūlyti trumpų skrydžių regione, kur savo ypatingai žemomis kainomis stimuliuotų paklausą ir vystytų turizmą į abi puses. Po labai sėkmingo Vilnius-Budapeštas starto šią vasarą “Wizz Air” eina į kitus skrydžius mažiau nei 1000km atstumu - prieš metus bendrovė neturėjo nė vieno tokio skrydžio Lietuvos rinkoje, o dabar turės penkis.
    “Wizz Air” papildomą resursų impulsą gavo nusprendusi atsisakyti bendros bendrovės su valstybe Abu Dabyje: dabar ten buvę orlaiviai perkeliami į Centrinės Europos bazes - vieną iš jų gauna Vilnius.

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Ryt (rugsėjo 12d) „Wizz Air“ pristatys naujienas, susijusias su Lietuva ir plėtros planais.
    Įdomu ar bus naujų krypčių.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
    Ryanair iš Kauno 2021-2022 neišsilaikė. Teko skristi pačiu pirmuoju reisu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
    2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13,5 tūkst. keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą.
    “Wizz Air” skelbiasi, jog Vengrijos rinkoje užima net 50% rinkos dalį, o šiuo metu iš Budapešto oro uosto vykdo skrydžius 70 skirtingų maršrutų. Vilniaus oro uoste pirmą šių metų ketvirtį “Wizz” užėmė 14% rinkos dalį, o vasaros tvarkaraštyje numatyti 13 maršrutų.
    “Wizz Air” skrydžius iš Budapešto į Vilnių vykdys Vengrijoje bazuojamu orlaiviu, tad šis maršrutas yra papildomas, išplečiantis aviakompanijos programą. Po šios plėtros “Wizz Air” yra numačiusi iš viso 38 išvykimus per savaitę iš Vilniaus.
    Tai jau ketvirtas naujas maršrutas, kurį “Wizz Air” paskelbė šiai vasarai: aviakompanija gegužės 5 dieną atidarys skrydžius į Bergeną ir Kataniją, o liepos 3 d. pakeis “Ryanair” maršrute į Bilundą. Po didelės lėktuvų variklių trūkumo krizės “Wizz Air” auga Vilniuje vėl - be naujų maršrutų bazuojami orlaiviai pakeisti į 59 sėdynes daugiau turinčius “Airbus A321neo”. Kova dėl antro didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste tarp “airBaltic” ir “Wizz Air” gali būti įtempta.

    Komentuoti:

Working...
X