Parašė ZYKLON-B
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimągalima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu
Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.
Komentuoti:
-
galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu. Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
LH: Frankfurtą.
FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
W6: Dortmundą.
Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 12:04.
Komentuoti:
-
BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
LH: Frankfurtą.
FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
W6: Dortmundą.
Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Priklauso nuo oro uosto, bet Milanas, Roma, Kopenhaga, Barselona, Londonas (iki brexit) rečiau Berlynas, Paryžius yra naudojami persėdimams.Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?
Komentuoti:
-
Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 11:18.
Komentuoti:
-
Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.
Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.
Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.
Komentuoti:
-
Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?
Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.
Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.
Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.
Komentuoti:
-
Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIlgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.
Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąIlgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
Komentuoti:
-
Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
Komentuoti:
-
Tai kad jau seniai VNO turi 2x239 (A321Neo), dabar tiesiog grąžina trečią lėktuvą, kurį buvo nuėmę dėl variklių problemų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąWizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
Komentuoti:
-
WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Statome 2026-uosius: "Wizz Air" taip pat atsiunčia trečią orlaivį į Vilnių bei grįžta į Palangą https://simonasbartkus.substack.com/...-wizz-air-taip
Naujos "Wizz Air" kryptys iš Vilniaus į Podgoricą, Nicą, Turku, Krokuvą, Tiraną ir Taliną, o taip pat bendrovė grįžta į Palangos oro uostą.
2025 m. vasarą savo žemėlapį iš Vilniaus papildžiusi naujomis kryptimis iš Vilniaus į Budapeštą, Bergeną, Kataniją ir Bilundą, “Wizz Air” tęsia plėtrą Lietuvoje atidarydama naujus maršrutus, o taip pat gruodžio pradžioje į bazę Vilniaus oro uoste atsiųsdama trečią “Airbus A321NEO” orlaivį. Šis 239-vietų lėktuvas yra papildoma bendrovės investicija Lietuvoje.
Būtent šį pavasarį aviakompanija iki tol laikytus “Airbus A320” lėktuvus pakeitė į “Airbus A321NEO”, o žymiai padidinusi pačius orlaivius dabar aviakompanija pasiryžo pusantro karto didinti pasiūlą Vilniuje atsiųsdama trečią lėktuvą. Pirmą kartą iš Vilniaus vyks tiesioginiai skrydžiai į Podgoricą - Lietuva vienintelė iš Šiaurės ir Baltijos šalių turės tiesioginį susiekimą su Juodkalnijos sostine.
Iš viso su dabartiniu tvarkaraščiu “Wizz Air” ateinančiais metais pasiūlys virš 1,5 mln. vietų skristi. Iš esmės “Wizz Air” grįžta į veiklos apimtis Lietuvoje, kurias turėjo dar 2018 m., o vėliau jas teko sumažinti pradžioje dėl pandemijos, o po to dėl didelių problemų su P&W varikliais jų lėktuvų parke. Būtent 2018 m. “Wizz Air” fiksavo rekordinį keleivių srautą Lietuvos oro uostuose (1,56 mln. keleivių) ir rekordinę rinkos dalį (28%).
Turiu pripažinti, jog kai kurių “Wizz Air” krypčių pasirinkimas iš esmės yra įdomus - bendrovė šiuo metu nusitaikiusi pasiūlyti trumpų skrydžių regione, kur savo ypatingai žemomis kainomis stimuliuotų paklausą ir vystytų turizmą į abi puses. Po labai sėkmingo Vilnius-Budapeštas starto šią vasarą “Wizz Air” eina į kitus skrydžius mažiau nei 1000km atstumu - prieš metus bendrovė neturėjo nė vieno tokio skrydžio Lietuvos rinkoje, o dabar turės penkis.
“Wizz Air” papildomą resursų impulsą gavo nusprendusi atsisakyti bendros bendrovės su valstybe Abu Dabyje: dabar ten buvę orlaiviai perkeliami į Centrinės Europos bazes - vieną iš jų gauna Vilnius.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ryt (rugsėjo 12d) „Wizz Air“ pristatys naujienas, susijusias su Lietuva ir plėtros planais.
Įdomu ar bus naujų krypčių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ryanair iš Kauno 2021-2022 neišsilaikė. Teko skristi pačiu pirmuoju reisu.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąUžtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13,5 tūkst. keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą.
“Wizz Air” skelbiasi, jog Vengrijos rinkoje užima net 50% rinkos dalį, o šiuo metu iš Budapešto oro uosto vykdo skrydžius 70 skirtingų maršrutų. Vilniaus oro uoste pirmą šių metų ketvirtį “Wizz” užėmė 14% rinkos dalį, o vasaros tvarkaraštyje numatyti 13 maršrutų.
“Wizz Air” skrydžius iš Budapešto į Vilnių vykdys Vengrijoje bazuojamu orlaiviu, tad šis maršrutas yra papildomas, išplečiantis aviakompanijos programą. Po šios plėtros “Wizz Air” yra numačiusi iš viso 38 išvykimus per savaitę iš Vilniaus.
Tai jau ketvirtas naujas maršrutas, kurį “Wizz Air” paskelbė šiai vasarai: aviakompanija gegužės 5 dieną atidarys skrydžius į Bergeną ir Kataniją, o liepos 3 d. pakeis “Ryanair” maršrute į Bilundą. Po didelės lėktuvų variklių trūkumo krizės “Wizz Air” auga Vilniuje vėl - be naujų maršrutų bazuojami orlaiviai pakeisti į 59 sėdynes daugiau turinčius “Airbus A321neo”. Kova dėl antro didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste tarp “airBaltic” ir “Wizz Air” gali būti įtempta.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: