Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Rašyt galime bet ką ir bet kaip, bet kad Kaunas nukentėjo ir nukentės tai faktas. Vilniui manau tas visiškai nepasijaus, bet va Kauną Ryanairo skrydžiai buvo stipriai atgaivinę....
    Vilnius nukentės, kai vėl liks prie suskilusios geldos.

    Comment


      Parašė kostasas Rodyti pranešimą
      Vilnius nukentės, kai vėl liks prie suskilusios geldos.
      Kaip sakoma, už gerą - geru, už blogą - blogu likimas atlygina.

      Comment


        Tai jei vilnieciai siekia vieno airiko tai tegu ir pasiekima su juo padaro normalu. Nes dabar tiek diena, tiek nakti su Vilniumi, jau nekalbant apie kitus miestus susiekimas tragedija. tegul buna naktiniai mikrobai ir pan. Kaune tas buvo/yra.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          O gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
          Ne šituose piniguose laimė. Anksčiau žinojau ir ne vienam esu pasakojęs, kaip iš Vilniaus pasiekti KUN, kad važinėja oro uosto ekspresas. Jei reikia pačiam skristi iš VNO ar atskrenda kas iš giminių ar draugų, sėdu į mašiną ir važiuoju. Negaliu pasiūlyti: "Sėsk oro uoste į autobusą ir atveš tave į Kauno centrą" Per VNO neišeidavo planuoti "open jaw" kelionės- jei jau nuvažiavai į VNO, per jį turi ir grįžti. Dabar, kai KUN užsmaugtas, tai nebeaktualu. Gal ateityje bus galima planuoti savaitgalines keliones per Modliną ir Vilnių, bet tam dar nėra patogaus visuomeninio transporto.
          Plati skrydžių geografija iš KUN, matyt, lėmė, kad nebeliko autobuso iš Kauno į RIX, niekas nevažiuoja iš Kauno į VNO. Gal dabar atsiras pokyčių?
          Apie sąmokslo teorijas. Šiaurės rytų Lenkija buvo balta dėmė Ryanair žemėlapyje. Tą regioną dengė KUN, bet dabar lenkai nebevažiuos į KUN, jiems priimtiniau Modlin. Lietuviai vis tiek skris, ar per KUN ar per VNO, bet VNO yra geriau baltarusius pratinant prie Ryanair. Taip, kad skrydžių perkėlime galima įžiūrėti paprasčiausią Ryanair plėtimąsį į rytus.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Tai jei vilnieciai siekia vieno airiko tai tegu ir pasiekima su juo padaro normalu. Nes dabar tiek diena, tiek nakti su Vilniumi, jau nekalbant apie kitus miestus susiekimas tragedija. tegul buna naktiniai mikrobai ir pan. Kaune tas buvo/yra.
            Buvo ne todėl, kad Kaunas yra geriausias oro uostas pasaulyje, buvo todėl, kad ženkli KUN keleivių dalis buvo Vilniečiai. Yra paklausa - atsiranda ir pasiūla, natūralūs ekonominiai dėsniai. Jei autobusų kompanijos matys, kad čia galima uždirbti, bus ir maršrutai. Kažkodėl keletai veikėjų atrodo, kad kažkas iš dangaus turi liepti viesiem kažką daryti. Iš kur ir kaip skraidyti, kada iš kur ir kokiais maršrutais autobusams važinėti ir t.t. Man regis jau beveik 25 metai kaip tokių dalykų nebereikėtų rašinėti.

            Comment


              Ne taip supratai. Kaune specialiai prie airiko buvo priderintas 29 marsutas, vakare vaziavo specialus 29E. Marsutu kursuoja tik nauji autobusai. Buvo bandymas su "Kautros" mikrobais, bet su jais nieko nesigavo, bent jau pabandyta. O Vilniuje tuo klausimu padaryta nieko. Visi keikia konservus, bet jie bent sugebejo siuo klausimu teigiamai dirbt Kaune.

              Comment


                Parašė 118 Rodyti pranešimą
                Lietuviai vis tiek skris, ar per KUN ar per VNO, bet VNO yra geriau baltarusius pratinant prie Ryanair. Taip, kad skrydžių perkėlime galima įžiūrėti paprasčiausią Ryanair plėtimąsį į rytus.
                O čia šuo ir gali būti užkastas. Rajanų vadovybėje nedurni žmonės dirba - nuolat ieško naujas rinkas, bando visokiausius variantus. Jeigu nesigauna pritraukti keleivių - keičia skrydžių tinklą.

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  Buvo ne todėl, kad Kaunas yra geriausias oro uostas pasaulyje, buvo todėl, kad ženkli KUN keleivių dalis buvo Vilniečiai. Yra paklausa - atsiranda ir pasiūla, natūralūs ekonominiai dėsniai. Jei autobusų kompanijos matys, kad čia galima uždirbti, bus ir maršrutai. Kažkodėl keletai veikėjų atrodo, kad kažkas iš dangaus turi liepti viesiem kažką daryti. Iš kur ir kaip skraidyti, kada iš kur ir kokiais maršrutais autobusams važinėti ir t.t. Man regis jau beveik 25 metai kaip tokių dalykų nebereikėtų rašinėti.
                  Kad ir kaip norėtum, ne visi keleiviai vno yra vilniečiai ar važiuojantys į vilnių. Kad ir kaip nesinorėtų skristi per tą aerodromą, bet ne visada iš Rygos ar Varšuvos gali būti patogu.

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                    O kas parasymo autorius? Udrius? Linas? daugiau tokiu geniju lyg ir nebuvo...

                    Kai kas dar pyksta ant Jonh del ironijos. Po tokiu diskusiju tik tas ir belieka. Sekanciam puslapi vel islys tie patys veikejai ir vel sauks kad valstybe sumokejo 25mln kad atimtu skrydzius is Kauno
                    Skirk kiek nori raudonų kvadračiukių, vaikeli, bet aš nuomonės nepakeisiu. Tuoj ta tavo "tiesa" bus kaip ant delno, gal net byla bus iškelta.

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      Apie kokius 40Lt čia kalba eiti gali?
                      Be reikalo ten taip smarkiai skaiciavai, juk zmogus pries tai aiskia jau buvo parases, kad su rainair buvo sudereta kita suma...

                      Kalbama apie apskritai kompanijas, kurios mestu aki i oro uosta, pamatytu 40Lt ir sakytu - "ai gal ne" net nesuzinoje, kad galima deretis. Zodziu neefektyvu tokia kaina laikyti.

                      Comment


                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                        Akivaizdu kad del ryanair perkeltu skrydziu laimejo visa Lietuva o Kaunas ne.
                        Parašė tajus Rodyti pranešimą
                        Manau Lietuvai iš esmės jokio skirtumo. Vienintelis pasikeitimas, kad bus sumokėta daugiau oro uosto mokesčių, bet tuo pačiu, tai ir bilietų kainos šiek tiek didesnės, tai patys lietuviai tą skirtumą ir sumokėsim.
                        Nusisnekat. Del perkelimo Lietuva akivaizdziai pralaimejo. Pateiksiu citata is auksciau numesto blogo (+ zurnalo veido skaiciavimai):

                        Kur veda ši bičiulio oro uosto protegavimo „strategija“? Ogi į keleivių srautų praradimą. Didelei daliai Lietuvos yra patogiau, greičiau ir pigiau nuvykti į Rygą, nei Vilnių. Nemaža dalis jų skraidė iš Karmėlavos, tačiau dabar dažniau žvalgysis į Latviją ir ten palikinės savo pinigus. Tas pats ir su vilniečiu keleiviu – jei anksčiau buvo vienas reisas per dieną, o dabar du reisai minėtas keleivis pasirinks vieną iš jų, o kitas nebebus užpildytas kokiu nors šiauliečiu, kuris į tą kėdę būtų sėdęs jei ji būtų buvus Karmėlavoj. Dabar jis galbūt sės Rygoje. Kiekvienam sveiko proto žmogui aišku, kad centralizacija yra blogiau šaliai, o ne geriau. Kad nereikėtų tikėti tik manimi galiu pacituoti autoritetingo žurnalo „Veidas“ nuomonę, kuris teigia, kad dėl šio VNO oro uosto parazitavimo Lietuva praras 12 procentų keleivių:
                        Dviejų to paties savininko – valstybės įmonių konkurencija duos trumpalaikę naudą daliai vartotojų ir padarys ilgalaikę žalą visai valstybei, nes keleivių srautai sumažės apie 12 proc, rašo portalas veidas.lt.


                        Tai juk yra elementaru.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Nusisnekat. Del perkelimo Lietuva akivaizdziai pralaimejo. Pateiksiu citata is auksciau numesto blogo (+ zurnalo veido skaiciavimai):

                          Kur veda ši bičiulio oro uosto protegavimo „strategija“? Ogi į keleivių srautų praradimą. Didelei daliai Lietuvos yra patogiau, greičiau ir pigiau nuvykti į Rygą, nei Vilnių. Nemaža dalis jų skraidė iš Karmėlavos, tačiau dabar dažniau žvalgysis į Latviją ir ten palikinės savo pinigus. Tas pats ir su vilniečiu keleiviu – jei anksčiau buvo vienas reisas per dieną, o dabar du reisai minėtas keleivis pasirinks vieną iš jų, o kitas nebebus užpildytas kokiu nors šiauliečiu, kuris į tą kėdę būtų sėdęs jei ji būtų buvus Karmėlavoj. Dabar jis galbūt sės Rygoje. Kiekvienam sveiko proto žmogui aišku, kad centralizacija yra blogiau šaliai, o ne geriau. Kad nereikėtų tikėti tik manimi galiu pacituoti autoritetingo žurnalo „Veidas“ nuomonę, kuris teigia, kad dėl šio VNO oro uosto parazitavimo Lietuva praras 12 procentų keleivių:
                          Dviejų to paties savininko – valstybės įmonių konkurencija duos trumpalaikę naudą daliai vartotojų ir padarys ilgalaikę žalą visai valstybei, nes keleivių srautai sumažės apie 12 proc, rašo portalas veidas.lt.


                          Tai juk yra elementaru.
                          Sitas kvailystes reikia kist kuo giliau ir niekam nerodyt, o ne cituot.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Sitas kvailystes reikia kist kuo giliau ir niekam nerodyt, o ne cituot.
                            Tu protingesnis net uz veida?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Tu protingesnis net uz veida?
                              Skaiciau ta straipsni ir galiu pasakyti, kad sitam forume aviacijos klausimas diskutuojantys zmones (pvz Pauliak, alm, Berliner, John, Index) yra zymiai kompetetingesni nei veido zurnalistas suraites ta istorija.

                              Comment


                                Išeina, kad kauniečiai nekompetetingi?
                                Lygiai taip pat ir perkėlimą palaikančius galima išvadint nekompetetingais.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Išeina, kad kauniečiai nekompetetingi?
                                  Lygiai taip pat ir perkėlimą palaikančius galima išvadint nekompetetingais.
                                  Tarp mano paminetu yra ir kaunieciu, gaila bet jie kurkas maziau raso nei kiti.

                                  As abejoju ar cia yra perkelima palaikanciu apskritai. Kad zmones bando paiskinti kodel Ryanair perkelineja kryptis ir paneigineja visas is pirsto lauztas samokslo teorijas bei nereikalingas emocijas tai nereiskia, kad stovi kazkurioj pusej ir kazka palaiko.

                                  Comment


                                    O jus realiai tiek tikit tom konspiracijos teorijom? Ministerija ir merija prisidejo, taciau jie nebuvo tas faktas, del kurio persikele, o persikele del konkurencijos su Wizz, pastarieji del atvykstanciu turistu turejo geresne "stovesena", o Ryan - ne. Ryan nuejo i Vilniu ir realiai naudojasi tais paciais privalumais, kaip wizz ir bando pastaraji isstumt kaina. Nors asmeniskai visada renkuosi Wizz, vien del patogesnes keliones...

                                    O Kaunui dabar vienintelis sansas yra kokio easyjet atejimas arba jungtis su kokiom rusu avialinijom ir uzpildyt spraga Lietuva-Maskva / Lietuva-Sankt Peterburgas

                                    Comment


                                      Būtent. Niekas nebando aiškinti, kad tai padaryti reikėjo ar kad nuo to visiems bus geriau. Tiesiog žmonės, kurie bando paaiškinti kokios priežastys galėjo nulemti įvykusius pasikeitimus yra automatiškai tapatinami su VNO protegotojais, kuriems Lietuva nerūpi, rūpi tik Vilnius. Juokinga ir gana toli nuo realybės.

                                      Tiesiog per daug žmonių jausmais šioje diskusijoje vadovaujasi ir linkę ignoruoti argumentuotus jiems nepalankius atsakymus.

                                      Comment


                                        Kaip ir tie ironizuotojai linke ignoruoti:
                                        *minetus 25mln (taip ne visi panaudoti buvo, bet fakto, kad jie buvo paimti proteguoti viena miesta nekeicia)
                                        *isakyma ministro, kuriame skatinamas LIETUVOS pasiekiamumas ir konkreciai nurodomos kokios kryptys turbu buti ne is Lietuvos (tai yra arba kun, arba palanga, arba vno), bet butent TIK is Vilniaus.
                                        *pacios ministerijos priimta startegija, kad KUN bus pletojama low cost'ai , o VNO rimtesnes mkompanijos
                                        * ir tt..

                                        Comment


                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          O jus realiai tiek tikit tom konspiracijos teorijom? Ministerija ir merija prisidejo, taciau jie nebuvo tas faktas, del kurio persikele, o persikele del konkurencijos su Wizz, pastarieji del atvykstanciu turistu turejo geresne "stovesena", o Ryan - ne. Ryan nuejo i Vilniu ir realiai naudojasi tais paciais privalumais, kaip wizz ir bando pastaraji isstumt kaina. Nors asmeniskai visada renkuosi Wizz, vien del patogesnes keliones...

                                          O Kaunui dabar vienintelis sansas yra kokio easyjet atejimas arba jungtis su kokiom rusu avialinijom ir uzpildyt spraga Lietuva-Maskva / Lietuva-Sankt Peterburgas
                                          Vilniuje didziausia keleiviu koncentracija ir kai abi kompanijos skraido tomis paciomis kryptimis Ryanair tenka bilietus pardavineti pigiau, kad pritraukti keleivius, kuriem papildomai kainuoja kelione i ir is Kauno + pasiulyti nuolaida uz papildomai gaistama valanda. Del to Ryanair apsimokejo perkelti skrydzius net ir numojant ranka i Kauno savivaldybes dotacijas bei mazesnius mokescius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X