Parašė eXtuning
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Kam tu rašai "Vilniaus ir Klaipėdos yra dar Šiauliai, Panevėžys ir netgi Daugavpils bei Suwalki", jei jie į oro uostą neužsuka. Tai kam juos čia makaluot? Aš kalbėjau tik apie Ollex, juk rašiau "važiuojantys iš oro uosto". O anuos pamiršk, jie visai kitus keleivius veža ir neaišku ar jie kada nors užsuks į oro uostą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
senasis parduodamas arba nuomojamas. Siaip pastaba noreciau issakyt del parkavimo... aparatu mazai, o nusileidus vakare keliems lektuvams - didziules eiles. atidarius daugiau skrydziu ,tai taps gan nemazqa problemaParašė SAULIUS Rodyti pranešimąO kaip senasis oro uosto terminalas, ar ten kas dabar vyksta? Kiek esu girdėjęs ten turėjo būti kavinė ar kažkas panašaus. Beje palyginimui ten maistas skanesnis būdavo nei yra dabar naujoje kavinėje.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Taigi tam ir rašau, kad niekam nereikia tokio bardako, kad tarpmiestiniai autobusai užsuktu i oro uostą. Kauno AS turi tapti hub'u kuris rinktu keleivius iš visos Lietuvos ir ne tik. Hub'as turi pasiūlyti PATOGU susisiekimą su oro uostu.Parašė amiko Rodyti pranešimąKam tu rašai "Vilniaus ir Klaipėdos yra dar Šiauliai, Panevėžys ir netgi Daugavpils bei Suwalki", jei jie į oro uostą neužsuka. Tai kam juos čia makaluot? Aš kalbėjau tik apie Ollex, juk rašiau "važiuojantys iš oro uosto". O anuos pamiršk, jie visai kitus keleivius veža ir neaišku ar jie kada nors užsuks į oro uostą.
Comment
-
Zinai kiek kainuoja tuo mikroautobusu nuvaziuot i Vilniu? Jeigu butu alternatyva ji rinktusi nebent pasimete uzsienieciai.Parašė amiko Rodyti pranešimąKad nelabai... Jau nuo Kauno oro uosto važiuoja mikroautobusas į Vilnių ir Klaipėdą, taigi apie 40-55 proc. tų miestų gyventojų, keliausiančių be mašinos, rinksis kelionę nuo oro uosto.
Comment
-
Dar viena užduotis Kauno rajono valdžiai - priversti Karmėlavos Oro uosto gatvės gyventojus susitvarkyti savo kiemus, nes vaizdelis ten tikrai nekoks. Suprantu, kadaise ten buvo kiemų tolimoji dalis, nes gatvės ten nebuvo, tačiau dabar visokiom būdom ir rakandais užkišti kiemai, šaligatviu lakstančios vištos vaizdo negerina. Taip pat, baigiant privažiuoti prie oro uosto dešinėje pusėje stūkso nebaigtas statyti ir jau apgriautas pastatas. Reikėtų savininkus prispausti jį pabaigti arba nugriauti. Už kelių metų, atsiradus Karmėlavos aplinkkeliui gal tai nebus labai aktualu, bet dabar tai svarbu.
Comment
-
Kiek esu girdėjęs tas pastatas tai turėjo tapti viešbučiu, bet deja taip ir netapo, viduj dar matosi, kad turėjo būt baseinas ir pan. Ir beje toje vietoje daug nenaudojamo ploto, galėtų kokį daugiaukštį garažiuką pastatyt su mini viešbučiu.Parašė Linas Rodyti pranešimąTaip pat, baigiant privažiuoti prie oro uosto dešinėje pusėje stūkso nebaigtas statyti ir jau apgriautas pastatas. Reikėtų savininkus prispausti jį pabaigti arba nugriauti. Už kelių metų, atsiradus Karmėlavos aplinkkeliui gal tai nebus labai aktualu, bet dabar tai svarbu.
Comment
-
Nepriversi. Bardakas kiemuose niekam gresmes nekelia. O kitu priemoniu priversti nera.Parašė Linas Rodyti pranešimąDar viena užduotis Kauno rajono valdžiai - priversti Karmėlavos Oro uosto gatvės gyventojus susitvarkyti savo kiemus, nes vaizdelis ten tikrai nekoks. Suprantu, kadaise ten buvo kiemų tolimoji dalis, nes gatvės ten nebuvo, tačiau dabar visokiom būdom ir rakandais užkišti kiemai, šaligatviu lakstančios vištos vaizdo negerina. Taip pat, baigiant privažiuoti prie oro uosto dešinėje pusėje stūkso nebaigtas statyti ir jau apgriautas pastatas. Reikėtų savininkus prispausti jį pabaigti arba nugriauti. Už kelių metų, atsiradus Karmėlavos aplinkkeliui gal tai nebus labai aktualu, bet dabar tai svarbu.
Comment
-
Grėsmės, žinoma, nekelia, bet vaizdas prastas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepriversi. Bardakas kiemuose niekam gresmes nekelia. O kitu priemoniu priversti nera.
Comment
-
Dar vienas dalykas visai netoli oro uosto yra vadinamas "gorodokas", ten gyvena daug romų tautybės asmenų, tai ko norėt. O kas dėl priemonių priversti susitvarkyti tai reikia ATPK straipsniuką išleist, kad privačių namų savininkų kiemai turi būti tvarkingi ar kažkas panašaus. O jei ne baudelė. Viskas kartais taip atrodo paprasta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepriversi. Bardakas kiemuose niekam gresmes nekelia. O kitu priemoniu priversti nera.
Comment
-
Pastatyti garsą izoliuojančią sieną ir pigiau ir gražiau ir žmonem mažiau triukšmo.Parašė Linas Rodyti pranešimąGrėsmės, žinoma, nekelia, bet vaizdas prastas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
39 Lt. Na ir baisi jau čia ta kaina? Kas nori patogiai nuvažiuoti, tai kaina dar dar pakenčiama. Be to, dar už 20 Lt, priveža prie pat namų Vilniuje.Parašė deep'as Rodyti pranešimąZinai kiek kainuoja tuo mikroautobusu nuvaziuot i Vilniu? Jeigu butu alternatyva ji rinktusi nebent pasimete uzsienieciai.O kaip tu juos siūlai priversti? Juokingai skamba...Parašė Linas Rodyti pranešimąDar viena užduotis Kauno rajono valdžiai - priversti Karmėlavos Oro uosto gatvės gyventojus susitvarkyti savo kiemus, nes vaizdelis ten tikrai nekoks. Suprantu, kadaise ten buvo kiemų tolimoji dalis, nes gatvės ten nebuvo, tačiau dabar visokiom būdom ir rakandais užkišti kiemai, šaligatviu lakstančios vištos vaizdo negerina. Taip pat, baigiant privažiuoti prie oro uosto dešinėje pusėje stūkso nebaigtas statyti ir jau apgriautas pastatas. Reikėtų savininkus prispausti jį pabaigti arba nugriauti. Už kelių metų, atsiradus Karmėlavos aplinkkeliui gal tai nebus labai aktualu, bet dabar tai svarbu.O kaip tą "tvarkingumą" numatuoti? Kuo? Įstatyme turi būti ne tik reikalavimai, bet ir kontrolės sistema.Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąDar vienas dalykas visai netoli oro uosto yra vadinamas "gorodokas", ten gyvena daug romų tautybės asmenų, tai ko norėt. O kas dėl priemonių priversti susitvarkyti tai reikia ATPK straipsniuką išleist, kad privačių namų savininkų kiemai turi būti tvarkingi ar kažkas panašaus. O jei ne baudelė. Viskas kartais taip atrodo paprasta.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.21, 15:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, jeigu jei reikalavimas susitvarkyti skamba juokingai, tai nežinau, kam tuomet Lietuvoje valdžia. Negalima daryti iš nuosavybės šventos karvės. Aišku, Vakarų šalys kitokiomis sąlygomis gyveno, ten niekas nuosavybės nebuvo atėmęs, bet ten valdžia sau pailieka didesnes teises tokiais klausimais.
Comment
-
O tu mąstyk blaiviai. Valdžia turi dirbti, o ne iš kitų reikalauti. Kaip dabar gali ateiti kažkas iš valdžios ir sakyti "susitvarkyk kiemą". Viena, jei tai kelia grėsmę, bet kitkas, jei tik estetinis vaizdas blogas. Ne visi turi už ką ir susitvarkyti... Kažkokiu sovietizmu dvelkia man tavo siūlymas-reikalavimasParašė Linas Rodyti pranešimąNa, jeigu jei reikalavimas susitvarkyti skamba juokingai, tai nežinau, kam tuomet Lietuvoje valdžia. Negalima daryti iš nuosavybės šventos karvės. Aišku, Vakarų šalys kitokiomis sąlygomis gyveno, ten niekas nuosavybės nebuvo atėmęs, bet ten valdžia sau pailieka didesnes teises tokiais klausimais.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Galvojant į ateitį tai ten iš viso turėtų būti tik oro uostas su viešbučiais visa infrastruktūra ir pan, o gyventojus reikėtų iškelti kitur. Vis vien dauguma dirba Kaune, na o kas dirbo Karmėlavoje tai apmokyti ir įdarbinti oro uosto sistemoje, na čia gal ir labai drastiškas siūlymas, bet manau geras. Nebus ir kiemį baisių su visokiais rakandais ir panParašė amiko Rodyti pranešimąO tu mąstyk blaiviai. Valdžia turi dirbti, o ne iš kitų reikalauti. Kaip dabar gali ateiti kažkas iš valdžios ir sakyti "susitvarkyk kiemą". Viena, jei tai kelia grėsmę, bet kitkas, jei tik estetinis vaizdas blogas. Ne visi turi už ką ir susitvarkyti... Kažkokiu sovietizmu dvelkia man tavo siūlymas-reikalavimas
Comment
-
Dar gali pridėti užsakomuosius reisus, nes čia Tamsta paminėjai tik reguliariuosiusParašė eXtuning Rodyti pranešimąAš manau reikia ekspreso, maždaug tokio: Geležinkelio stotis - Autobusų stotis - Hyper Maxima - Savas - Aerouostas. Kaina 3-4 lt. Maršruto ilgis ~15km. Reikia kad važiotu kas 30-40 min. Prisidėti turėtu LG ir Kautra. Kautra turėtu būti labiausiai suinteresuota šio atveju.
Ryanair žada 120 skrydžiu per savaite. Taigi turim: 120 x 189(vietų lėktuve) x 0,81(ryanair lėktuvų užpildimo koeficientas Kaune) = 18370 potencialiu ekspreso klientų per savaite.
Kiek iš jų pasinaudotu šia paslauga neaišku. Aš manau galima butu pritraukt iki 30%. Dauguma jų atvyktu/išvyktu per Kautros valdoma AS.
Yra dar AirBaltic, bet jie manau šio atveju jokio srauto nesudaro.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kaip tai kaina nebaisi?Parašė amiko Rodyti pranešimą39 Lt. Na ir baisi jau čia ta kaina? Kas nori patogiai nuvažiuoti, tai kaina dar dar pakenčiama. Be to, dar už 20 Lt, priveža prie pat namų Vilniuje.
Visi virkauja, kad viskas brangsta, o dabar mat ši kaina yra pagrįsta.
Juk ji kaštų neatitinka. Suprast apie kaštus padeda atitinkamus atstumus įveikiančių mikroautobusų įkainiai, kurie per pus mažesni.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Jei 2iese pirmyn atgal 160 Lt. Tai yra nenormalu.Parašė amiko Rodyti pranešimą39 Lt. Na ir baisi jau čia ta kaina?
Comment
Comment