Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Viską jie moka, bet tingi. Jauni žmonės dirbtų kur kas entuziastingiau ir ryžtingiau, nors ir šie būtų spaudžiami politinės aplinkos... Kaip jau kažkur rašiau, geras tarnautojas yra ne tas, kuris dirba žmonėms ir visuomenei, bet tas, kuris nepridirba kitiems politikams, esantiems aukščiau ir neiššvaisto pinigų liaudžiai (lieka daugiau patiems priedams išsimokėti).Parašė praetor Rodyti pranešimąHehe, kaip tikri jaunojo biurokrato užrašai
Atsakant, iš to yra tik viena išvada galima: nemoka diedai susitart ir sutvarkyt popierių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mano pateiktas pasiūlymas buvo toks: sukurti greitąjį 29 maršrutą iki geležinkelio stoties, kuris stotų: Kauno oro uostas, Karmėlava, Kalniečių polikl., K. Petrausko g., Autobusų st., Geležinkelio st. Maršrutas iš oro uosto iškart prie šviesoforo suka į kairę link Kauno, o ne į dešinę link Jonavos, kaip paprastasis maršrutas, ir renka karmėlaviškius... Greitojo maršruto vieno reiso trukmė piko metu 30-33 min., ne piko metu 23-25 min. Keleivių įlipimas tik pro priekines duris, bilieto kaina 3 Lt, e. bilieto mėnesiniai ir 3 mėn. bilietai negalioja, bet galioja 3 ir 7 dienų bilietai. Bilietas perkamas iš vairuotojo. Lengvatinės nuolaidos, žinoma, galioja. Maršrute daugiausia transporto priemonių - dvi. Geriausia, kad būtų du nepertraukiamo darbo laiko grafikai dviem pamainom, tokiu atveju maršrutas galėtų kursuoti daugiausia nuo 6:30 val. iki 00:30 val. (dvi pamainos po 9 darbo valandas). Numatomas kursavimo dažnumas - 30-50 min. (piko metu labiau kas 40 min., nes nepavyktų pasiekti dažnesnio su tiek autobusų; o vairuotojų pietų pertraukos metu dėl vieno pietaujančio, kursuotų kas 6o min.). Iš išvaizdos tvarkaraštis būtų panašus į šio pirmąją dienos dalį, tik su didesniais intervalais (http://www.marsrutai.lt/kaunas/lt/#R...119,20119,5213). O 29-ąjį būtų galima suretinti 3o-40 proc. (sumažinti autobusų skaičių).Parašė Linas Rodyti pranešimąBe sustojimų irgi blogai. Jei tau reikia išlipti Kalniečiuose, o tave veža į stotį - ar patogu? Kita vertus, tuomet turėtų būti atskiras maršrutas, nes daug karmėlaviškių, Ramučių bei kitų pakeliui esančių gyventojų gan gausiai naudojasi 29-uoju.
1. Dėl 29 įmanomos įvairios variancijos, bet idealiausia būtų jį trumpinti Kauno oro uostoas - gelež. stotis ir palikti su visomis stotelėmis. O dalį 43 reisų nukreipti į Vičiūnus. Čia galima sukurti šalia dar ir 43A Islandijos pl. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Klinikos - Parodos g. - Vytauto pr. - Juozapavičiaus pr. - Onkologijos lig. (Vičiūnai) su viena transporto priemone. 43 būtų su tiek pat autobusų, kiek dabar. Abu maršrutai važiuotų į Vičiūnus tai reisais, kuriais reikia, bet nevažiuotų tada į Onkolog. lig. Čia 43A sukūrimas - tas pats, kas vieno grafiko pridėjimas prie esamo 43, tik skirtumas, kad tas pridėtas kursuotų trumpesne trasa dėl per mažo keleivių skaičiaus tolimesnėje atkarpoje. Tuo pačiu pagerėtų susisiekimas iš dalies Šiaurės pr., Sukilėlių pr. ir Klinikų link stoties ir Onkolog. lig.
2. Galima į Vičiūnus organizuoti naują maršrutą, kuris kursuotų iki Tilto g. arba gelež. stoties, bet mano nuomone, tai būtų nuostolinga ir nepatogu Slaugos ligoninės darbuotojams.
3. Galima būtų pratęsti dalį 24-ojo reisų iki Vičiūnų, bet tai būtų prasčiausias parinkimas dėl: a) iš Vičiūnų daug kam reikia į darbą ir mokyklą Juozapavičiaus pr., o šis ten nevažiuoja; b) nukreipus dalį reisų į Vičiūnus, tiek pat reisų nevažiuotų į Onkolog. lig. (o jei važiuotų, tai pernelyg ilgai užtruktų kelionė iš Vičiūnų į centrą), o tai smarkiai suprastintų susisiekimą iš Onkolog. lig. į patį centrą ir Kauno pilį (ir taip prastas); c) Šiame maršrute autobusų skaičius gana mažas, o trasos pratęsimas smarkiai gadintų grafiką. Be to, dėl per menko keleivių skaičiaus Romainiuose, tada dalis reisų turėtų būti trumpinama iki Kauno pilies.
4. Galima dalį 3-iojo reisų nukreipti iki Onkolog. lig. Įtariu, kad dėl paprastumo bus pasirinktas būtent šis variantas, nes: a) tai dažniausiai kursuojantis maršrutas į Onkolog. lig., taigi dalis prarastų į Onkolog. lig. reisų nebūtų toks pastebimas susisiekimo suprastėjimas, kaip nukreipus 43 maršrutą; b) be to, nukreipus dalį 3-iojo reisų, netgi yra galimybė nepridėti nei vieno papildomo autobuso į šį maršrutą (skirtingai, negu 43-iojo atveju).
Panašiai ir bus. 50-ojo, manau nenukreips į oro uostą, motyvuojant, kad šiuo maršrutu kursuoja per seni autobusai. Nors dabar "Merula" įsigijo naujesnių ir patogesnių autobusų... Tai jei būtų didelis visuomenės spaudimas, GAL ir būtų galimybė IKI 2o proc. reisų nukreipti į oro uostą, tai būtų kas 1 val. 2o min. (į vieną pusę). Šiuo metu šiame maršrute kursuoja 1o autobusų; 2 iš jų važiuoja iki Salupių Jonavos rajone, dar 2 iš jų užsuka į Ramučių gyvenvietę, dar 2 iš jų vėlyvą pavasarį, vasarą ir rudenį važiuoja iki Naujųjų Karmėlavos kapinių, taigi užsukimui vasarą galima naudoti daugiausia 4 ir žiemą - daugiausia 6 autobusus. Realiausia, kad į oro uostą užsukimui būtų panaudoti 2 autobusai.Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąTai manau 29 galima palikti, tik jis nebevažiuotų į oro uostą, dar taip pat važiuoja 50 autobusas ir 120 mikroautobusas, taip, kad dėl to problemų nekiltų vietiniams gyventojams tikrai.
129-asis, pagal neseniai patvirtintą tvarkaraštį, tam tikrais reisais privalo užsukti į oro uostą, bet neužsuka, net prašant (čia kažkuris forumietis jau tai liudijo).Spardysis, bet pritars. Gal teks per juos pakoreguoti tvarkaraštį, gal teks paretinti, gal šiek tiek vilkins eigą, bet dažninimui pritars. Nors čia iškart įtariu, kad bus didelis "Merulos" spaudimas (50 aut. maršrutas). Tai Kauno rajono vežėjas ir jį Kauno rajono savivaldybė gins.Parašė Linas Rodyti pranešimąNetikiu, kad rajonas su sudažnintu 29 grafiku nesutiktų. Būtų visiški nevėkšlos ir parodytų, kad jų darbai labai skiriasi nuo žodžių. Kvailus principus gal ir galima demonstruoti kitais atvejais, bet ne tokiu strateginiu. Stalino laikais už tokius dalykus šaudydavo.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 11:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
29 važiuos Karmėlavoje kaip ir dabar, nebent greitasis aplenks tą stotelę. Tai būtų logiškiausia ir sąžiningiau. Negalime atimti saldainio iš keleivių - staiga nebevažiuoti ten, kur ilgą laiką važinėjo, bet to, ten ir keleivių nemažai ryte įlipa. Reikia ten jo. O paeiti ten nemažai. Štai greitasis neužsuktų. Jei dar 120 ir 50 nepasikuklintų retsykiais užvažiuoti į oro uostą ir dar keletas tarpmiestinių apsilankytų - būtų idealu. Gal netgi idealiau, nei VilniujeParašė Linas Rodyti pranešimąIr manyčiau, 29 važiuodamas iš oro uosto, neturėtų sukti link 2-osios Karmėlavos, nes ten užtrunka kelias minutes, o iš ten keleiviams tikrai būtų netoli paėjėti iki Šaltinių stotelės.
Tuo pačiu primenu, kad temoje Hobis: Viešasis transportas esu paskelbęs užduotį, kaip su esamais maršrutais ir pakoregavus kitus, pagerinti susisiekimą iš Kauno oro uosto į Kauną ir kitus Lietuvos miestus. Siūlau prisijungti, nes užduotį reikia atlikti greitai
Manau kiekvienam įdomu bus pamodeliuoti...
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 11:40.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taigi, kolegos, mano nusiųstas raštas, dėka greitų Lietuvos pašto paslaugų, šiandien jau pateko į Kauno oro uosto direktoriaus rankas, šis iškart paskambino man paplepėti
Toks pats raštas įteiktas ir Kauno miesto merui. Kitą savaitę numatomas Kauno miesto ir rajono savivaldybių susitikimas su Kauno oro uosto direktoriumi, greičiausiai, kad būsiu ir aš. Taigi reikškite savo mintis, kurios yra racionalios (o tokių čia daugiausia) aš panaudosiu (ne nusisavinsiu, bet paminėsiu kaip visuomenės nuomonę). Rašykit, prašykit čia savo svajones - gal pavyks įgyvendinti
BandysiuParašė Aš Rodyti pranešimąamiko, tu dar gali laimėti, jei tik įkalbėtum Olegą (?) kainą sumažinti perpus. Laikykis, nepasiduok!
Aš rimtai.Užteks ir manęsParašė praetor Rodyti pranešimąVat šitoj vietoj ir aš kooperuotis norėčiau pasiūlant jiem apsikarpyt sparnelius.
Atkreipsiu dėmesį į šį klausimą.Parašė NAVY Rodyti pranešimąMan tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?Ačiū, geras pagrindas.Parašė alm Rodyti pranešimąMano nuomone idealu, jei preiš kiekvieną išvykimą būtų autobusas atvykstantis maždaug 2 val. prieš tiems, kam reikia priduoti bagažą ar kitų reikalų oro uoste turi ir maždaug 1 val. prieš kurie eina tiesiai skristi. Po nusileidimų autobusas po 20-30 min. nežioplinėjantiems ir kai lėktuvas nevėluoja, po kokios pusantros valandos tiems atvejams kai vėluoja ar kurie keleiviai dar oro uoste visokios informacijos renkasi. Bet, manau, dėl kelių panašiu metu atskrendančių lėktuvų atskirų autobusų reisų nereikia.
Didžiausias procentas užsieniečių bus iš Tamperės, mažiausias Dublino ir Londono, kituose reisuose maždaug panašiai vidutiniškai, gal dar į Barseloną ir Milaną mažiau, bet ten bus daug mūsiškių turistų kuriems autobusai aktualu.Ok.Parašė 118 Rodyti pranešimąO oro uosto puslapis neblogai atšviežintas, nemažai turistinės informacijos, kai ko trūksta anglų kalba, bet informacija kaip nusipirkti autobuso bilietą ir kiek jis kainuoja kaip tik turėtų būti anglų kalba.Čia šiek tiek kita tema, bet ir čia prikišiu nagus, jei bus nuotaikaParašė Aisttiiss Rodyti pranešimąPrie gel. stoties geriausia būtų mikroautobusų ir autobusų aikšteles sujungti į vieną plačią. Kitas dalykas reikia paieškot galimybių dalį autobusų palikt ne prie stoties, o prie Kauno pilies. Pavyzdžiui, iš keturių 23 du palikt Kauno pilies aikštelėje, po pietų juos nukreipti į Rokus, o du palikt Gel. stoties aikštelėje ir nukreipt į Domeikavą su tokiu transporto organizavimu nebūtų makalynės Gel. stotį, kai žmonės nesupranta kokia kriptymi autobusas važuos. Dar galima 15 autobuso organizuot 2 reisus iki Partizanų g., tada 1 autobusu sumažės prie stoties. Taip jau 3 autobusai stovėtų ne prie stoties ir vietos atsirastų. Paieškojus atsirastų ir daugiau variantų.
Žiūrėsiu kaip sveikata leis, nes paskutiniu metu su širdim negerai, o ir migrena kartais pakankina - todėl kartais būnu piktas ir naglas
Kainų pavyzdžiai man patiko, gal galima daugiau?Parašė zanaz Rodyti pranešimąP.S. dar prisiminiau tokį variantą su Edinburgo oro uostu (9mln keleivių, ~300 skrydžių per dieną). Važiuojant iš šiaurės traukiniu ar autobusu nereikia važiuoti į patį miestą, o išlipi ansčiau ir persėdi į shuttle oro uostan, gali bilietus pirkt ir atskirai tačiau bendras pigiau. Atitiktų maždaug kaip kad važiuoji iš Vilniaus traukiniu ir išlipi Palemone ar spec autobusų stotelėj prie austrados ir iš ten surenka į oro uostą.
Beje iš oro uosto į miestą irgi yra iiiilagi važiuojantis miestinis autobusas už £1,20, ekspresas už £3,50 bei naktinis pusiau ekspresas už £2 (tada tie 2 nevažiuoja aišku)
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 12:37.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaip gi taip. Netausoti jegu...Parašė amiko Rodyti pranešimąŽiūrėsiu kaip sveikata leis, nes paskutiniu metu su širdim negerai, o ir migrena kartais pakankina - todėl kartais būnu piktas ir naglas.
Comment
-
Kol jaunas, noriu būti visur ir su visais = nuveikti visuomenės labui + spėti pasimokyti + pasidžiaugti studentišku gyvenimu + pragyvenimui užsidirbti + stengiuosi neatitrūkti nuo VT naujienų ir politikos aktualijų + kaunastrans.lt priežiūra + šiokia tokia veikla maršrutai.lt + draugai + tėvai + meilės reikalai + neatsakingas laisvalaikis su velnio lašais kartais (keliskart per pusmetį leidžiu sau)Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip gi taip. Netausoti jegu...
Be to, sergu priklausomybe nuo kompiuterio
Toks tempas ir reikalavimas iš savęs, nori nenori, bet daro neigiamos įtakos sveikatai, o norisi tiek daug nuveikti ir su visais pabūti - skubu džiaugtis gyvenimu ir dar naudos kitiems sukurti
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 14:04.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bet jei bilietas koks 17,50 Lt, kaip pavyzdžiui, tai ir tas 105 ne taip baisiai atrodo.Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąAciu.
Dabar sprendziu dilema, skristi su Ryanair ar Star1... Ryanair labai brangiai ima uz lagaminus... 
Comment
-
Bilietas ~120lt, 2 lagaminai ~ 175lt. Star1 - 199lt su mokesciais. Bet man klaipedieciui patogiau is Kauno.Parašė Linas Rodyti pranešimąBet jei bilietas koks 17,50 Lt, kaip pavyzdžiui, tai ir tas 105 ne taip baisiai atrodo.
Comment
-
Tai pasiskaičiuok, iš Klaipėdos iki Kauno + bilietai ar iki Vilniaus + bilietai pigiau kainuotųParašė WILD_WEST Rodyti pranešimąBilietas ~120lt, 2 lagaminai ~ 175lt. Star1 - 199lt su mokesciais. Bet man klaipedieciui patogiau is Kauno.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Klaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviska
Comment
-
Na tai viskas kaip ir aišku, nesuprantu, ką mąstyti. Kas taupo pinigus, rinksis pigesnį, bet sunkesnį variantą.Parašė JlL Rodyti pranešimąKlaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviska
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na taip, preke lietuviska. Bet pirkdamas is Ryanair is dalies irgi perku lietuviska preke. Juk skrendu ne per Ryga ar dar koki uzsienio oro uostaParašė JlL Rodyti pranešimąKlaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviska
Bet man is Londono reikia vaziuoti toliau. Is Vilniaus i Londona lektuvas atskrenda velokai. Cia sioks toks minusas :/
Comment
-
na jei lygint ryanaira ir star1 lietuviskos prekes prasme tai santykis butu kazkur 1:10Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąNa taip, preke lietuviska. Bet pirkdamas is Ryanair is dalies irgi perku lietuviska preke. Juk skrendu ne per Ryga ar dar koki uzsienio oro uosta
Comment
-
Nu tai ir žiūrėk pirma kaip Anglijoje važiuoti - ten kainos kartais skiriasi priklausomai kokią akciją užtaikai. Dar pasirodys, kad geriausia su Wizzair iš Rygos į Lutoną skristParašė WILD_WEST Rodyti pranešimąNa taip, preke lietuviska. Bet pirkdamas is Ryanair is dalies irgi perku lietuviska preke. Juk skrendu ne per Ryga ar dar koki uzsienio oro uosta
Bet man is Londono reikia vaziuoti toliau. Is Vilniaus i Londona lektuvas atskrenda velokai. Cia sioks toks minusas :/
Ir į oro uostą čia nebus problemų nuvažiuot.
kaip?
Comment
Comment