Aš UŽ Kauno oro uostą kaip pagrindinį Lietuvos oro uostą. Jis yra starategiškai geroje vietoje. Lietuvos centre, taigi iš jo patogu būtų skraidyti visos Lietuvos žmonėms. Na o kas tarkim nenori gaišti laiko kelionei nuo Kauno iki Vilniaus gali skristi iš Vilniaus oro uosto. Bet manau vistiek būtina kaip įmanoma geriau gerinti susisiekimą tarp Kauno oro uosto ir Vilniaus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Pagaliau pradėjo skraidyti į Haną. Super naujienos!
Jei KUN ir toliau taip plėsis, tai tikrai turės galimybių aplenkti VNO net ir be įvairių valstybės iniciatyvų. Low-cost'ai - oro kelionių ateitis, VNO jų neįsilieisdamas kenkia pats sau.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Klausimas, ar taip jau tiesiog "neįsileidža". Vilniaus oro uostas yra kur kas brangesnis, žymiai daugiau infrastruktūros, taigi ir tarifai didesni. Matyt, dar ir prisidėjo, jog išskirtinių sąlygų pasiūlyt negalėjo. Manau optimalu, kad Kaune low-costai ir charteriai, o Vilniuje visi likę - normalių avialinijų reguliarūs reisai (kartu visa masė jungiamųjų). Taip abu uostai gali pasidalint pyragą, jog abiems užtektų.Parašė blitzPagaliau pradėjo skraidyti į Haną. Super naujienos!
Jei KUN ir toliau taip plėsis, tai tikrai turės galimybių aplenkti VNO net ir be įvairių valstybės iniciatyvų. Low-cost'ai - oro kelionių ateitis, VNO jų neįsilieisdamas kenkia pats sau.
Comment
-
Gal neefektyviai naudojamas?Parašė JohnKokia infrastruktura? Na gal tik tiek, kad yra Vilniuje 2 "rankoves", kurios visviena nenaudojamos. Stanstedo oro uostas, kuris yra vienas pagrindiniu Ryanair hub'u, turi kur kas daugiau bei kur kas siuolaikiskesnes infrastrukturos negu VNO, kurios aptarnavimas, ko gero, taip pat kainuoja keliasdesimt kartu brangiau negu VNO. O ir oro uosto mokestis naudojantis Stanstedu yra mazesnis negu VNO. Kaip tai paaiskinti sveiku protu?
Labai gali būti, kad nepaisant darbo jėgos kainos skirtumų Stansteade aptarnaut žmogų savikaina yra mažesnė nei Vilniuje. Nors ką žinau, tebandau surast kokį realų argumentą, nes "neįsileido" atrodo neįtikinama.
Comment
-
Na STN su VNO (o juo labiau KUN) net nelygintinas, nes aptarnauja kelis kartus daugiau keleivių nei visi Lietuvos aerouostai kartu sudėjus.
Manau pagrindinė priežastis yra ta, kad Ryanairas ir kiti low-costai laikomi "mužikų" avialinijomis, kuriems ne vieta VNO
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Stanstedas yra naujas, puikiai įrengtas aerouostas su visa infrastruktūra (traukinių stotimi, bėginiu transportu tarp terminalų, eskalatoriais ir tt.) ir smarkiai brangesne darbo jėga. Tai, kad VNO mokesčiai yra didesni yra visiškas absurdas, o "nuolaidų nedarymas", kuris buvo pateiktas kaip pagrindinė derybų su low-cost'ais žlugimo priežastis, buvo neprotingas žingsnis. Dabar low-cost'us, t.y. daugiausia perspektyvų turinčias avialinijas (ypač Lietuvoje), pasiiminėja KUN, o VNO toliau sėdi vietoje (bent jau lyginant su kaimynių [mažesnių!] šalių aerouostais).Parašė MeierGal neefektyviai naudojamas?
Labai gali būti, kad nepaisant darbo jėgos kainos skirtumų Stansteade aptarnaut žmogų savikaina yra mažesnė nei Vilniuje. Nors ką žinau, tebandau surast kokį realų argumentą, nes "neįsileido" atrodo neįtikinama.Paskutinis taisė blitz; 2006.04.15, 23:36.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Aš už tai, kad vienodai augtų tiek VNO tiek KUN. Kas blogo turėto 2 vidutinio dydžio orouostus? Taip pat vis daugiau skrydžių vyksta iš/į Palangą, kas irgi nėra blogai.
Manau žmonių srautų "nutekėjimas" į KUN turėtų VNO pažadinti iš letargo. Nes 20 mln. pelnas per metus tokiai daržinei tikrai pergerai
Comment
-
Gal netaip supratai: tokį pelną gavo VNO ir ilgą laiko nieko nedarė infrastruktūros gerinimui. kadangi konkurencijos nebuvo, tai ir kainų nemažino- pigių skrydžių avialinijų neįsileido. Dabar Ryanai ir Co pasirinko KUN, atitinkamai žmonių srautai iš Vilniaus ir Rygos pamažu keliasi į Kauną. Vilniaus oro uosto chebrytei tai turėtų būti signalas ką nors gero nuveiktiParašė batista/\ nu tu duodi
tai kaip cia dabar suprast? kad darzine, tai uzdirbt duot negalima net?? gal gaudamas pelna, KUN pradetu pats plestis savo lesomis...
Comment
-
Parašė vytaucManau žmonių srautų "nutekėjimas" į KUN turėtų VNO pažadinti iš letargo.

betvarke ir tiek........tai, kad planuojama visus o.u. ar bent VNO ir KUN i viena imone sujungt kazkaip sukele asociacijas su sovietiniais kolchozais...
mnu.......argumentas, kad VNO nesa daug pelno, o KUN merdeja ir negali pats saves islaikyti ir modernizuoti......
toks jausmas, kad dideli dedes aukstose kedese ne tik kad apie rytoj negalvoja, bet ir siandienos nemato...
ardyti sveika konkurencija - seni komunistiniai vieno puodo metodai......ir dar tokiu metu, kai KUN taip sauniai kapanojasi is ilgamecio miego...hmmm...
koks kosmaras....
:eina:
Comment
-
Kai sujungs, tai ir piktinsimės- kolkas tai tik kalbosParašė nawjia
betvarke ir tiek........tai, kad planuojama visus o.u. ar bent VNO ir KUN i viena imone sujungt kazkaip sukele asociacijas su sovietiniais kolchozais...
mnu.......argumentas, kad VNO nesa daug pelno, o KUN merdeja ir negali pats saves islaikyti ir modernizuoti......
toks jausmas, kad dideli dedes aukstose kedese ne tik kad apie rytoj negalvoja, bet ir siandienos nemato...
ardyti sveika konkurencija - seni komunistiniai vieno puodo metodai......ir dar tokiu metu, kai KUN taip sauniai kapanojasi is ilgamecio miego...hmmm...
koks kosmaras....
Comment
-
Iš Kauno ketina trauktis „Wizz Air“
Dėl mažos skrydžių paklausos iš Kauno oro uosto ketina pasitraukti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“. Tą ji rengiasi padaryti rugsėjo pradžioje, neišdirbusi nė metų.
Kaip teigė Lietuvos televizijos žinių laidai „Panorama“ Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas, su oro bendrove deramasi, kad ji rastų galimybių pasilikti. Šiemet kovo mėnesį „Wizz Air“ atsisakė planuotų skrydžių į Švedijos miestą Malmę iš plėstis planuojančio Kauno oro uosto.
Anksčiau labiau į krovinių pervežimą orientuotame Kauno oro uoste sėkmingai dirba „Ryanair“, kuri plečia skrydžių geografiją ir siūlo naujus maršrutus. Kauno oro uostas turi 3,25 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką ir gali priimti bet kokio tipo oro lainerius.
Lietuvos radijasW. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Gal dar apsigalvos. Bet jų maršrutai tikrai nebuvo patys sėkmingiausi...Parašė rastamanIš Kauno ketina trauktis „Wizz Air“
Dėl mažos skrydžių paklausos iš Kauno oro uosto ketina pasitraukti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“. Tą ji rengiasi padaryti rugsėjo pradžioje, neišdirbusi nė metų.
Kaip teigė Lietuvos televizijos žinių laidai „Panorama“ Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas, su oro bendrove deramasi, kad ji rastų galimybių pasilikti. Šiemet kovo mėnesį „Wizz Air“ atsisakė planuotų skrydžių į Švedijos miestą Malmę iš plėstis planuojančio Kauno oro uosto.
Anksčiau labiau į krovinių pervežimą orientuotame Kauno oro uoste sėkmingai dirba „Ryanair“, kuri plečia skrydžių geografiją ir siūlo naujus maršrutus. Kauno oro uostas turi 3,25 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką ir gali priimti bet kokio tipo oro lainerius.
Lietuvos radijas
Comment
Comment