Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Beje, man įdomus toks dalykas: pagal skrydžių vykdymo sutartį (kurią Estonian nutraukė) paslaugas teikė estai. Pagal komercinių paslaugų sutartį (kuri, kaip suprantu, nėra nutraukta) paslaugas irgi teikia/teikė jie. Tai jeigu jie teikė paslaugas, Air Lituanica už jas turėjo mokėt, tai iš kur tada estų skola lietuviams? Avansiniai mokėjimai kažkokie ar kas?Got sun in my face, sleeping rough on the road
-
+1.Parašė Aš Rodyti pranešimąKeistas drąsos suvokimas. Drąsa nelygu durnumas. Ar tu demonstruotum savo drąsa kišdamas galvą į ugnį?
Savivaldybė nėra biznio subjektas. Suprask tokią paprastą idėją ir nereikės verkt. Verslu užsiima privatus kapitalas, savivaldybė teikia viešąsias paslaugas. Jei Zuokas nori steigt avialinijas, jis tai gali daryt asmeniniu kapitalu ir ieškot partnerių sau, ne savivaldybei.
Yra tam tikros sritys, kuriose veikia savivaldybė. Susisiekimas dažnai yra viena iš jų, nes dažnai, deja, jis yra nuostolingas. Todėl privatus kapitalas ten neinvestuoja arba veiklą plėtoja labai ribotai, tik ten, kur rentabilu. Tuo tarpu paslauga laikoma būtina, todėl į ją pinigus merkia savivaldybė.
Oro susisiekimas irgi yra svarbus ir ne tik dėl paties žmonių judėjimo, bet ir dėl investicijų atėjimo. Tačiau, jei Zuokas nusprendė, kad Lietuvai reikia oro linijų, jis turėtų tai vykdyt su Vyriausybės palaiminimu, o ne numest viską savivaldybei. Juk tos oro linijos turėtų būt nacionalinėm, ne municipalinėm.
Ir šiaip kažkaip nieko bendro Zuoko politika neturi su deklaruojama liberalia ideologija. Kodėl jam nepasekus paskui savo žmoną.
Tu iš kur su tokiom įžvalgom parėjai? Iš baro? Taip, neprotingi sprendimai turi būt šalinami, jei neteikia vilčių. Ar prasiskolinus savivaldybė turėtų būt toliau klampinama į skolas? Pradėkim nuo to, kad tokios avialinijos niekada neturėjo būti savivaldybės projektas. Kartais yra darbų, kurių taisyti nebeapsimoka, naikinti ir kurti from scratch yra paprasčiau
Šimašius.
Dauguma cia postinanciu dar serga 'vaikiska kairumo liga komunizme', isivaizduodami, kad valstybe (ar savivaldybe) kuria pridetine verte, o ne tik ja perskirsto ... Nieko, vaikiskos ligos, kaip ir tikejimas seneliu salciu, praeina ...
Dauguma pavyzdziu cia vienas su kitu galinciu pakonkuruoti kriziu, pinigu svaistymo ir korupcijos skandalais. Alitalia - BVP generatorius? HHHmmmmmParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąValstybinių kompanijų kurios prasideda prie BVP generacijos, net ne visada kurdamos realų įmonės pelną?
KLM (dukterinės kompanijos: Martinair,Transavia.com)
LOT
Czech Airlines
Scandinavian Airlines
Alitalia
Swiss
Ukraine International Airlines
TAPThere is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Negi bręsta jau ir antrojo lėktuvo problema ?
Newstodate 2013-12-03: Air Lituanica leasing aircraft to cover acute shortfall
http://newstodate.aero/?page=newsitem&news_id=19293
Comment
-
- tai, kad turi.Parašė Mastytojas Rodyti pranešimąkurie neturi ilgametės patirties oro linijų bendrovių versle.
Dar ir kaip prašo paramos, o be jos kartais net nepradeda skrydžių. LCC nėra didžiausias srautas. Ir ne visiems tinka, toli gražu, Ryanair ir Wizz, dėl to, kad jie teikia gan mažą kelionės paketą, su labai mažai opcijų.Ir apskritai kodėl blogai Wizzair, Ryanair? Ir kiti privatūs operatoriai? Atlieka funkcijas skraidymo. Turi ilgalaikę patirtį, maža rizika, kad keleiviai patirs nemalonumų su nuostoliais. Moka mokesčius, efektyviai dirba, nebankrutuoja, neprašo iš valstybės.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Alitalia smaugia Ryanair paleidęs vietinius skrydžius, Easyjet ir Vueling. Taip ilgainiui Alitalia, laukia liūdna ateitis, jei niekas nesikeis.Parašė nomad Rodyti pranešimąDauguma pavyzdziu cia vienas su kitu galinciu pakonkuruoti kriziu, pinigu svaistymo ir korupcijos skandalais. Alitalia - BVP generatorius? HHHmmmmmAviate, navigate, communicate
Comment
-
„Estonian Air“ vadovas J.Palméris: ne mes „Air Lituanicai“, o jie mums skolingi milijonus
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2mcdDJSgJ
Kadangi mes buvome priversti anksčiau laiko nutraukti šiuos santykius, mes reikalausime didelių nuostolių priteisimo iš bendrovės „Air Lituanica“. Šios pretenzijos, kartu su sumomis, kurias mums yra skolinga bendrovė „Air Lituanica“, smarkiai viršys sumas, kurias laikome mes“, – aiškino „Estonian Air“ vadovas Janas Palméris.
Comment
-
„Air Lituanica“ rytoj pradės savarankiškus skrydžius į Berlyną
Variantai realūs dabar turbūt du. Atstatyti AMS, išsinomoti dar vieną lėktuvą, pridėti CDG.
Antras pridėjus CDG, po pirmininkavimo atsisakyti Briuselio ir operuoti vienu lėktuvu.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Gal sitas projektas pades Vilniui isbristi is skoluParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą„Air Lituanica“ rytoj pradės savarankiškus skrydžius į Berlyną
Variantai realūs dabar turbūt du. Atstatyti AMS, išsinomoti dar vieną lėktuvą, pridėti CDG.
Antras pridėjus CDG, po pirmininkavimo atsisakyti Briuselio ir operuoti vienu lėktuvu.
Ziurek, kiek mokesciu sumoka, kiek turistu atveza, kokia reklama ir pan.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Na su Astana kiek gal problematiška, su tokiu mažiuku skristi, gal kiek neapsimoka.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąManau, kad kita kryptis galėtų būti DME, arba dar geriau, TSE su sustojimu Maskvoje. Taip pat vis daugiau į Tbilisį keliauja.
DME-Domodedovo oro uostas, Maskva
TSE-Astanos oro uostas
Comment
-
Blgieji estukai cia viska sugalvojo. Aplinka kaltaParašė ratVilniaus miesto skrydžių bendrovės „Air Lituanica“ akcininkų paieška primena verslininkų reketą
Gerai "užstūmė", net skanu paliko.Show must go von!
Comment
-
Baltic CONVENE joins forces with newcomer Air Lituanica -
http://www.traveldailynews.com/news/...ns-forces-with
CONVENE, the Baltic Sea Region meetings industry convention, has announced a partnership with the new national airline Air Lituanica.
Comment
-
Girdėjau, kad yra planų atimti pinigų iš Kauno bei Žalgirio ir skirti juos AL. Tai gal dar nebankrutuos.Parašė Jopapa Rodyti pranešimąIdomu kada bankrotas?
Comment
-
Gal ir nieko baisaus, jei dalį Kauno pinigų skirtų AL, bet su griežta sąlyga - proporcinga skrydžių dalis turi būti į Kauną.Parašė John Rodyti pranešimąGirdėjau, kad yra planų atimti pinigų iš Kauno bei Žalgirio ir skirti juos AL. Tai gal dar nebankrutuos.
Comment
Comment