Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Yra ir išimčių. Tarkim British Airways skraido iš London City į JFK Niujorke su Airbus A318. Lėktuvas all business konfigūracijos su 32 vietomis keleiviams. Žinoma tai toks absoliučiai nišinis produktas. Normaliomis sąlygomis veikia elementari masto ekonomija, kuo daugiau keleivių, tuo mažesnė vienos vietos savikaina. Analogiškai ir B747-ti neskraido vidiniuose valandos-dviejų valandų maršrutuose, nes tai neracionalu, nors ir čia yra išimčių, specialiai modifikuoti 747-ti atlieka tokius skrydžius Japonijoje, bet čia jau rinkos specifika, t.y. ekstremumas kitoje pusėje .
    Na London City oro uostas tikrai ekskliuzyvinis takas jo tik 1500m, todel a318 vienas optimaliausiu variantu

    O del 747, tai buna tokiu atveju kad tie patys British Airways 747 pasiuncia i Maskva is Londono. Bet cia labiau jau irgi isimtis nei taisykle. Skirtingai nei Azijoje, kur zmoniu srautai palyginus su Europa yra kelis kart didesni, todel jie turi daug vietiniu marsrutu operuojamu b747, b777, a330 lektuvais.
    Vienintelis klausimas tai metalo devejimasis, bet cia jau grynai techniku sritis, bent jau kol kas jie priziuriu tobulai lektuvus
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Grįžtant prie faktų 2008m. Gegužę FlyLAL įsigijo pirmajį savo vidutinio nuotolio Boeing 757-204. Pagamintas 1994m, prieš atvykdamas į Lietuvą, skraide kaip Thomsonfly.
      2009m buvo išnuomuotas SCAT air.
      LY-FLG



      Nuotraukos iš Airliners.net
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:54.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Ir antrasis FlyLAL Boeing 757-29J. Pagamintas 1993m. pabaigoje. Lietuvoje pasirodė 2008m. Rugsėjį. Atvykęs iš JAV, su Lietuviškais registracijos numeriais skriadė iki 2011m. Šiuo metu skraido, kaip Nordwind Airlines(Rusija).
        LY-FLA



        Ir tai paskutinis FlyLAL, kada nors įsigytas lėktuvas. Dar karta pasižiūrejau, bet rodos nė vieno nepamiršau paminėti, skraidžiusio kaip Lietuvos Avialinijos- FlyLAL(1991-2008m.). Žinoma poto buvo Small Planet Airlines, bet apie tai vėliau.

        Nuotraukos iš Airliners.net
        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:54.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Įkurta 1995m Aurela yra pirmoji, privati aviakompanija Lietuvoje. Kompanija veiklą pradėjo vykdididama užsakomuosius skrydžius, tik su vienu orlaiviu -TU 134a.
          Pastaruoju metu kompanija išgyvena ne pačius geriausius laikus, maža to 2012m Aurelos Boeing 737-300(LY-SKA) patyrė incidentą Didžiojoje Britanijoje, kuomet nuslydo nuo pakilimo tako. Toliau plačiau apie kiekvieną Aurelos turėtą orlaivį.



          Nuotraukos iš Airliners.net
          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:54.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Įkurta 1995m Aurela yra pirmoji, privati aviakompanija Lietuvoje. Kompanija veiklą pradėjo vykdididama užsakomuosius skrydžius, tik su vienu orlaiviu -TU 134a.
            Pastaruoju metu kompanija išgyvena ne pačius geriausius laikus, maža to 2012m Aurelos Boeing 737-300(LY-SKA) patyrė incidentą Didžiojoje Britanijoje, kuomet nuslydo nuo pakilimo tako. Toliau plačiau apie kiekvieną Aurelos turėtą orlaivį.

            Atvaizdas


            Nuotraukos iš Airliners.net
            Tokio tipo incidentas gali turėti finansinių nuostolių? (bauda ir pan)
            Ir dar vienas klausimas, kaip yra su vėliavomis ant lėktuvų, pavyzdžiui Air France turi Prancūzijos ir Europos Sąjungos vėliavas, Airbaltic turi Latvijos bei EU taip pat, bet British Airways, jokiu vėliavų neturi ant savo lėktuvų, kokia tvarka tuos dalykus reglamentuoja_?

            Comment


              Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
              Tokio tipo incidentas gali turėti finansinių nuostolių? (bauda ir pan)
              Ir dar vienas klausimas, kaip yra su vėliavomis ant lėktuvų, pavyzdžiui Air France turi Prancūzijos ir Europos Sąjungos vėliavas, Airbaltic turi Latvijos bei EU taip pat, bet British Airways, jokiu vėliavų neturi ant savo lėktuvų, kokia tvarka tuos dalykus reglamentuoja_?

              Na Aurelai didžiausia bauda buvo tai, kad Monarch Airlines, iškart nutraukė sutartį su jais.
              O dėl oficialių nuobaudų, tai visų pirma turi būti atliktas incidento tyrimas. Jo išvadose turi būti nurodyta, ar tai įvyko dėl techninių reglamentacijų nesilaikymo, piloto klaidos, tako būklės. O tada jau sprendžiama, kokias sankcijas taikyti- bet tai jau EASA(European Aviation Safety Agency) IR CAA (Civilinės Aviacijos Administracija) prerogatyva. O kaip buvo Aurelos atveju nežinau, labai nesigilinau.


              Dėl vėliavų, tai ne tik British Airways, kurie nenaudoja ES ženlinimo, bet ir Lufthansa, SAS, bei nemaža dalis kitų aviakompanijų.
              Bet iš esmės nėra tokio ES reglamento, kuris įpareigotų turėti ES ženklinimą ant lėktuvo, tai sprendžia pačios avilinijos. Yra tokių, kurios neturi net savo šalies vėliavos.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Pirmasis Aurelos lėktuvas buvo TU-134A. Pagamintas 1977m. pirmus skrydžius Lietuvoje pradėjo 1996m. Vėliau grįžo į Rusiją ir skraidė, kaip Tulpar Air Service ir Sirius Aero. Šiuo metu nebėra naudojamas.
                LY-ASK



                Nuotruakos iš Airliners.net
                Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:55.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Antrasis Aurelos orlaivis buvo JAK-42D. Pagamintas 1988m. ankščiau skraidęs, kaip ''Vnukovo AL'', o vėliau išvyko į Ukrainą ir skraidė, kaip ''Tavria Aviakompania''(UR-CDU), šiandien yra toliau sėkmingai naudojamas.
                  LY-SKB



                  Įdomus faktas, kad šis lėktuvas yra skraidęs, kaip Lietuvos Avialinijų LY-AAX.

                  Nuotraukos iš Airliners.net
                  Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:55.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Dar vienas Aurelos JAK-42D, pagamintas 1990m. Prieš atvykdamas į Lietuvą skraidė Kuboje-Cubana(CU-T1278) . Vėliau išvyko į Ukrainą skraidė, kaip South Airlines(UR-CFA).

                    LY-SKC


                    Nuotrauka iš Airliners.net
                    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:55.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Trečiasis Aurelos Jak-42D buvo pagamintas 1989m. Skraidė, kaip Aurela nuo 2003m. Atvyko iš Tavria Aviakompania(UR-CER), veliau išvyko į Kazachstaną ir skraidė, kaip Khozu-Avia(UN‑42640).

                      LY-SKD



                      Nuotrauka iš Airliners.net
                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:56.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        2004m. Aurela pradėjo orlaivių parko atnaujinimą Boeing lėktuvais. Pirmasis Aurelos parką papildė Boeing 737-382 pagmaitnas 1992m.
                        Praeitą rudenį teko matyti jį EYVI, nudažytą Kyrgyzstan avialinijų spalvomis. Oficialią informaciją, kurią kolkas radau:
                        "Boeing 737-382 Kyrgyzstan Aircompany - Due", turbūt yra baigiami arba jau baigti paruošiamieji darbai, eskplotacijai.
                        LY-SKW



                        Nuotrauka iš Airliners.net
                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:56.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          "Boeing 737-382 Kyrgyzstan Aircompany - Due", turbūt yra baigiami arba jau baigti paruošiamieji darbai, eskplotacijai.
                          LY-SKW
                          Stovi jau kurį laiką užkonservuotas Talino oro uoste, su užrašu Kyrgyzstan - tas užrašas jau gerą pusmetį kaip užklijuotas.

                          Comment


                            Antrasis Aurelos Boeing 737-35B buvo pagamintas 1988m. Lietuva pasieke 2006m, atvykes is JAV. Sitas orlaivis 2012m, tupdamas Didziojoje Britanijoje nuvaziavo nuo tako. Kaip tik jis ir stovi siuo metu Talino oro uoste.
                            LY-SKA



                            Nuotraukos is Airliners.net
                            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:56.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              2008m. prie jau esamos Aurelos flotilės prisijungė Boeing 757-23N pagamintas 2000m. Tuo metu buvęs paknakamai naujas orlaivis. 2010m buvo perregistruotas į Flycorp Ltd(M-ABDG). Šiuo metu skraido kaip Icelandair.
                              LY-SKJ


                              Nuotrauka iš Airliners.net
                              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:56.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                1999m. gamybos Boeing 757-23N papilde Aurelos gretas 2008m, keliais menesiais anksciau, nei LY-SKJ. 2010m Buvo perregistruotas, kaip M-ABDF- Flycraft II Ltd.
                                Siuo metu skraido, kaip Fly Jamaica.

                                LY-SKR -Vilniuje


                                Nuotrauka is Airliners.net
                                Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:57.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Ot buvo laikai kai VNO perone stovėjo 4x 757 LY-SKR ir LY-SKJ labai gražiai atrodė su Aurelos livery.

                                  Comment


                                    Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                    Ot buvo laikai kai VNO perone stovėjo 4x 757 LY-SKR ir LY-SKJ labai gražiai atrodė su Aurelos livery.

                                    Na pridek dar visus FlyLAL ir Aurelos 737, kelis Saab'us bei AirBaltic'u pora. Lietuvos aviacijos klestejimo epogejus, beveik, kaip 1989m.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                      Ot buvo laikai kai VNO perone stovėjo 4x 757 LY-SKR ir LY-SKJ labai gražiai atrodė su Aurelos livery.
                                      Todel ir bankrutavo, lektuvai turi kabeti ore, o nestoveti perone, tik tokiu atveju jie nesa piniga, o ne nuostoli.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Pabaigai Aurelos trys mažieji. Pirmasis 1984m gamybos British Aerospace HS-125-700B įsigytas 2001m.

                                        LY-BSK



                                        Nuotrauka iš Airliners.net
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:57.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Antrasis Aurelos "mažiukas" 2006m. gamybos Raytheon Hawker 800XP.

                                          LY-DSK



                                          Nuotrauka iš Airliners.net
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:57.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X