Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ir taip ir ne. Airbus'ai ir Boeing'ai tokių metų ir komplektacijos kainuotų pasaką. Dauguma Lietuvoje esančių orlaivių pagaminti iki 2000m. pvz Airbus 1991m. galima nusipirkti už kokius 23mln. litų. Tiesa dauguma oro kompanijų nomuojasi lėktuvus, bet nėra jųs įsigijusios.
    nea, mintis - apie Lietuvoje registruotus, tame tarpe ir apie LT registruotus Boeingus ir Airbusus

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Gal prieš savaitę pirmą kartą jį mačiau, kai testavo lėktuvą ir skraidė tarp Vilniaus ir Kauno.



      Ir taip ir ne. Airbus'ai ir Boeing'ai tokių metų ir komplektacijos kainuotų pasaką. Dauguma Lietuvoje esančių orlaivių pagaminti iki 2000m. pvz Airbus 1991m. galima nusipirkti už kokius 23mln. litų. Tiesa dauguma oro kompanijų nomuojasi lėktuvus, bet nėra jųs įsigijusios.
      Kad pasaka skaicius turetu http://www.boeing.com/boeing/commercial/prices/
      P.S. kainos gali skirtis truputi priklausomai nuo kompanijos, pvz.: Ryanair uzpraeito uzsakymo metu vienas 737-800 atseidavo 70 mln. $.
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        nea, mintis - apie Lietuvoje registruotus, tame tarpe ir apie LT registruotus Boeingus ir Airbusus
        Taip aš irgi apie Lietuvoje registruotus, bet jie gali būti registruoti Lietuvoje, nors priklauso Airiams ar Rusams, o mūsų kompanija tik juos nuomuojasi, tuo atveju jie neįvardijami, kaip "Lietuviški".
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Bet, kaip ir sakiau, registruoti Lietuvoje, priklausantys užsienio kompanijom ar mūsiškėm yra apie dažniausiai apie 15m. senumo. Todėl naujasis Charter Jets lėktuvas, turbūt tikrai, vienas brangiausių Lietuvoje.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Šiai dienai paskutinis "Avion Express" orlaivis, Airbus A320-212, pagamintas 1992m. Kaip Avion Express skraido nuo 2011m.

            LY-VEZ



            Nuotrauka iš Airliners.net
            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:16.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Dar viena Lietuviška aviakompanija, teikusi oro taksu, bei krovinių pervežimo oru paslaugas- Apatas Air, gyvavusi 1994-2009m. Kompanijos bazė buvo Kauno Oro uostas. Pagrinde operavusi čekų gamybos Let L-410 UVP lėktuvais.

              Pirmasis LY-AVA



              Nuotrauka iš Airliners.net
              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:17.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Antrasis "Apatas Air" orlaivis, 1988m. gamybos L-410 UVP-E.

                LY-AVT



                Nuotrauka iš Airliners.net
                Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:17.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Trečiasis "Apatas Air" Let L-410UVP Turbolet

                  LY-AVP



                  Nuotrauka iš Airliners.net
                  Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:17.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    1989m. pagamintas, dar vienas "Apatas Air" L-410 UVP-E, lėktuvas.

                    LY-AVZ



                    Nuotrauka iš Airliners.net
                    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:18.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Įdomu, ar kas nors apie šį oro uostą ir ten buvusius lėktuvus yra žinoma ?

                      Rumpiškės dvaras buvo pietinėje Klaipėdos miesto dalyje, beveik viduryje tarp Kuršių marių ir Sendvario. 1923 m. miestas dvaro centrą nupirko ir pritaikė aerodromui. Ši nuotrauka daryta apie 1933 m. Matomas lakūnų gyvenamasis namas ir angaras trims lėktuvams.

                      Comment


                        Šis aerodromas berods vadinosi Klaipėdos(Memlio) oro uostu. Ir nuotraukoje lėktuvas Junker, turbūt priklausė vokiečiams, turbūt ir dingo su visais vokiečiais.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Ir paskutinis šios kompanijos lėktuvas, Cessna 421B Golden Eagle

                          LY-ATV



                          Nuotrauka iš Airliners.net
                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:18.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Vasario 16d. proga noriu trumpam nukrypti nuo civilinės aviacijos ir aptarti Lietuvos kariuomenės karinių oro pajėgų eskadrilę, nuo 1919m. iki šių dienų.

                            Pirmasis lėktuvas- buvo karo grobis, 1919m. atimtas iš bolševikų, netoli Jiezno- Sopwith "Strutter".




                            Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.02.15, 19:40.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Antrasis Lietuvos karo lėktuvas buvo, vokiečių gamybos dvivietis "LVG C VI". Lietuvoje jie pasirodė 1919m. pradžioje buvo nupirkta 8 lėktuvai, poto dar 5. Išviso Lietuvoje jų priskaičiuojama iki 16 bei vienas "LVG C V". Vienas buvo panaudotas dalimis.



                              Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Dar vienas aviacijos grobis patekęs į mūsų rankas, tai "Junkers F 13" prototipas pavadinimu "Annelise".
                                1919m. įskridęs į Lietuvą be leidimo, buvo priverstas nutūpti Rokiškio rajone, netoli Obelių.



                                Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Šitos temos pildymo laukiam nekantraudami
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    1921 m. buvo įsigyti du britų gamybos, Martinsyde F-4 naikintuvai, už tautiečių, gyvenančių už Atlanto paaukotas lėšas.


                                    Martinsyde F-4 "Buzzard"



                                    Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Dar vienas aviacijos grobis, tai "Friedrichshafen" G llla -vokiečių gamybos, vidutinio dydžio bombonešis. 1920m. įskrisdo be leidimo į Lietuvos teritoriją ir buvo pašautas prie Aleksoto. Lėktuvas gabeno brangakmenius į Vokietiją. Lietuviai suremontavo lėktuvą ir pervadino jį -"Gota".



                                      Foto ir info iš plienosparnai.lt
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Pirmasis lietuviškos konstrukcijos lėktuvas, buvo pagamintas 1922m. leitenanto Jurgio Dobkevičiaus DOBI-I.



                                        Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          1923m. į orą pakilo ir antrasis Jurgio Dobkevičiaus suprojektuotas dvivietis, žvalgybinis lėktuvas Dobi-II. Po dviejų nesėkmių, patirtų leidžiantis buvo atsisakyta minties apie serijinę lėktuvo gamybą.



                                          Nuotrauka iš plienosparnai.lt
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X