Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Jau ir Small Planet Airlines sudėtyje jo dienos suskaičiuotos :-).
    Deja, bet taip jau yra
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #82
      Na ir paskutinis FlyLAL Boeing 737-35B, pagamintas 1991m. Fly LAL priklause nuo 2007m, kelis metus skraide, kaip FlyLAL Charters Estonia(ES-LBD).
      Galiausiai i Lietuva grizo, kaip Small Planet Airlines(LY-AQV), kol 2012m. buvo nudzaytas SCAT air spalvomis ir isvyko i Kazchstana (UP-B3712).



      Nuotraukos is Airliners.net
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:51.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #83
        FlyLAL per keletą veiklos metų įsigijo 4 Boeing 735 lėktuvus. Pirmasis atvyko 2007m ir jau kitais metais buvo išnuomuotas SCAT air.
        LY-AWD


        Nuotraukos iš Airliners.net
        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:52.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          #84
          Aprašysi buvusius flyLAL LY-FLG ir LY-FLA, bei Aurelos LY-SKJ ir LY-SKR?

          Comment


            #85
            Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
            Aprašysi buvusius flyLAL LY-FLG ir LY-FLA, bei Aurelos LY-SKJ ir LY-SKR?
            Be abejo

            Comment


              #86
              Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
              Aprašysi buvusius flyLAL LY-FLG ir LY-FLA, bei Aurelos LY-SKJ ir LY-SKR?
              Žinoma, tik šiek tiek vėliau
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                #87
                Ar galima biški plačiau apie Boeing 737 modifikacijas? Jų tiek daug, kad sunku suprasti jų skirtumus. Gal čia yra Boeing'o expertu?
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  #88
                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Ar galima biški plačiau apie Boeing 737 modifikacijas? Jų tiek daug, kad sunku suprasti jų skirtumus. Gal čia yra Boeing'o expertu?
                  Patikslink kas būtent domina? Skirtumai tarp lėktuvo tipų, pvz tarp 734 ir 735?

                  Ar tipų modifikacijų skirtumai kaip tarp 737-505 ir 737-522 ?
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.03.29, 12:10.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #89
                    Ir tipai, ir modifikacijos...
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      #90
                      Kalbant apie tipus, tai jų yra vos 9:

                      Boeing 737-100;200; patys pirmieji 737 tipo lėktuvai pradėti gaminti 7-ajame dešimtmetyje, lengvai atpažįstami dėl savo Pratt & Whitney variklių(pailgi ir siauri - auksčiau yra keletas nuotraukų, Lietuvos avialinijos naudojo Boeing 737-200), gan nedideli galintis skraidinti iki 140 žmonių su įgula. Dažniausiai galima pamtyti oro šou, galbūt dar kai kuriuose NVS šalyse.

                      300;400;500; dar kitaip vadinama klasikinė serija, didesniu fiuzeliažu, didesniais kuro bakais, sėdimų vietų iki 150, didesnis skrydžio nuotolis ir naujais ir galingesniais CFM varikliais. Pradėti gaminti 8ajame dešimtemtyje- patys populiariausi lėktuvai Lietuvoje bei visame pasaulyje.

                      600;700; naujos kartos Boeing produktas, su novatoriška aerodinamika, naujos kartos, mažiau kuro naudojančiais varikliais. Apie 150-180 sėdimų vietų. Vizualiai šie lėktuvai labai primena klasikinę seriją. Lietuvoje Star1 naudojo 737-700 lėktuvą.

                      800;900, taip pat naujos kartos tik gerokai didesni, sėdimų vietų skaičius net iki 200, lengvai atpažįstami dėl savo dydžio ir dviejų avarinių išėjimų virš sparno. Be išimties, visi turi winglets, modifikacijas sparno gale, pagerinančias aerodinamiką. 737-800 Lietuvoje galima pamatyti kiekvieną dieną, nes be išimties 800 naudoja RYANAIR.

                      2017m pasirodys Boeing 737 MAX- greičiausiai pirmieji į Lietuvą su juo atskris Norwegian air shutle, nes jie yra užsisakę apie 100 šio tipo lėktuvų.

                      O modifikacijos, šiek tiek įdomesnės paprastam vartotojui, tai C- combi, kuomet civilinį, galima konvertuoti į cargo( krovininį)

                      ER, ERX ir visa kita tai dažniausiai techninės fiuzeliažo, variklių ar aerodinaminės modifikacijos, kaip WG.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        #91
                        LY-AWE, Boeing 737-522, labai panasaus likimo, kaip ir LY-AWD. I Lietuva atvyko 2008m is Kanados ir vos po pusmecio buvo isnuomuotas SCAT air.



                        Nuotrauka is Airliners.net
                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:52.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          #92
                          Trečiasis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m kaip ir pirmi du atvyko iš Kanados. Lietuvą pasiekė 2008m, bet ilgai neužsibuvo ir 2009m iš pradžių buvo išnuomuotas SkyEurope Airlines, o vėliau Tajik Air.
                          LY-AWF



                          Nuotrauka iš Airliners.net
                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:53.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #93
                            Paskutinis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m Lietuva taip pat pasieke is Kanados 2008 metu Birzeli. Lygiai taip pat, kaip ir LY-AWF pradzioje isnuomuotas SkyEurope Airlines poto iskeliavo i Tadzikistana ir siuo metu skraido, kaip Tajik Air.
                            LY-AWG



                            Nuotrauka is Airliners.net
                            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:53.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #94
                              LY-WAP Lietuvos aviacijos flagmanas, 2005m pradžioje Lietuvos Avialinijos įsigijo Boeing 747-400.
                              Pagamintas 1997m, lėktuvas taip ir nepasiekė Lietuvos, jis nusileido Rygos oro uoste. Kompanijos tikslas buvo pritraukti keleivius iš visų Baltijos valstyvių, savaitiniams skrydžiams į New York'ą, CHicagą ir Tokiją. Deja vos po 9mėn, lėktuvas buvo parduotas, vien dėl to kad jo užpildymas skrydžiu metu siekė vos 40%.



                              Nuotraukos iš lt-vacc.org forumo

                              Gražios Balandžio 1 !
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                #95
                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                LY-WAP Lietuvos aviacijos flagmanas, 2005m pradžioje Lietuvos Avialinijos įsigijo Boeing 747-400.
                                Pagamintas 1997m, lėktuvas taip ir nepasiekė Lietuvos, jis nusileido Rygos oro uoste. Kompanijos tikslas buvo pritraukti keleivius iš visų Baltijos valstyvių, savaitiniams skrydžiams į New York'ą, CHicagą ir Tokiją. Deja vos po 9mėn, lėktuvas buvo parduotas, vien dėl to kad jo užpildymas skrydžiu metu siekė vos 40%.

                                Atvaizdas


                                Nuotraukos iš lt-vacc.org forumo

                                Gražios Balandžio 1 !
                                Čia iš serijos "Su Balandžio 1-aja"?
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Čia iš serijos "Su Balandžio 1-aja"?
                                  Ne, čia true story. Dude...

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Paskutinis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m Lietuva taip pat pasieke is Kanados 2008 metu Birzeli. Lygiai taip pat, kaip ir LY-AWF pradzioje isnuomuotas SkyEurope Airlines poto iskeliavo i Tadzikistana ir siuo metu skraido, kaip Tajik Air.
                                    LY-AWG

                                    Atvaizdas


                                    Nuotrauka is Airliners.net
                                    Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
                                      Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?
                                      Skrenda tušti. Jeigu reikia - daro tarpinį sustojimą Airijoje arba Islandijoje. Komerciniuose reisuose tokie variantai neveikia.
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
                                        Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?
                                        Maži lėktuvai nenaudojami transatlantiniuose skrydžiuose dėl ekonominių priežasčių, pigiau, patogiau ir greičiau yra keliauti su didesniais lėktuvais.

                                        Kaip vytauc minėjo, dažnai yra daromas sustojimas. Kitas galimas variantas išplėsti kuro bakai, pvz:
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:53.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          /\
                                          Yra ir išimčių. Tarkim British Airways skraido iš London City į JFK Niujorke su Airbus A318. Lėktuvas all business konfigūracijos su 32 vietomis keleiviams. Žinoma tai toks absoliučiai nišinis produktas. Normaliomis sąlygomis veikia elementari masto ekonomija, kuo daugiau keleivių, tuo mažesnė vienos vietos savikaina. Analogiškai ir B747-ti neskraido vidiniuose valandos-dviejų valandų maršrutuose, nes tai neracionalu, nors ir čia yra išimčių, specialiai modifikuoti 747-ti atlieka tokius skrydžius Japonijoje, bet čia jau rinkos specifika, t.y. ekstremumas kitoje pusėje .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X