Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Sudaryti ,,iliuzija'' to nežinantiems žmonėms,kad jie ir toliau ten nakvoja,nes buvo panaudota nemažai pinigų linijai įrengti,gali kilti didelis triukšmas dėl jų,galima sakyt,iššvaistymo. Juokingiausia,kad 254 niekada nedirdo nei 7, nei 11 maršrutuose,Lapkričio 30 d. savo akim prie kauno pilies mačiau kaip tech. pagalba jį tempė iš ,,Autrolio'' į ,,KA'',o 240 kaip ir 250 ,,Ka'' buvo rezerviniai kad sugedus kuriam nors iščia nakvojančių nereiktu rezervo varyti iš Islandijos pl. .Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl jie ten stovi? Juk nuo gruodžio atsisakyta 7 ir 11 maršrutų troleibusų nakvojimo autobusų parke, dabar jau visi važiuoja į Islandijos pl.
Comment
-
Klausimas is 'Surask 10 skirtumu' srities... Jau kelinta karta bandau isiziureti ir suprasti, kuo isoriskai skiriasi 14TR pvz. garaziniai 230 - 260 ir 261-299... Aisku, kad vieni yra senesni, kiti naujesni... Vizualiai, lyg ir skirtingi, bet kur tas skirtumas nesuprantu.
Jei neklystu, Skodos lyg pas mus buvo keturiu (5+) leidimu:
215 - ??? (zinau, kad 14Tr prasidejo nuo 215... lyg ir negalejo buti visi iki 260 tu paciu gamybos metu.)
??? - 260
261 - 301 (speju, kad cia 1988. leidimo)
303 -304 (nebegyvi 15Tr)
302, 305 - 326 (speju, kad naujesnes nei 1988m)
328-329 (15Tr: sudeges 328 ir perdarytas 329 i 327)
330-335 (apie 2000m atsiradusios 14Tr senienos... cia tie patys kaip ir ... - 260???)
336-345 ir 347 - 351 (naujos 14Tr partijos)
346 (tamsiai melynas perdarytas is autobuso... isnykes n metu atgal)
352 baltai melynas Jelcz
353 geltonas Jelcz
354-363(???, dar viena partija 14Tr senienu... sitie lyg is EE atkeliave - tup paties gimimo kaip ir .... - 260?).
Comment
-
Kiekvienoj modifikacijoje atsiranda kokia nors naujove.Kaune darant remontus tų skirtumu like nedaug,tai kaireje pusėje pirmas tarplangis(,,stoikė'') už vairuotojo kabinos ir priešpaskutinis gale šono.Taip pat pas pirmuosius nebuvo posūkio žibintų priekyje,jie buvo šonuose ant kampų.Senose modifikacijose kopečios uzlipti ant stogo buvo gale,vėliau jos buvo šone prie galinių durų,tokio tipo kaip pas 9tr (troleibusuose kurims neseniai darytas kapitalinis remontas panaikintos,nes pagal valdžios nurodymą linijoje nėra ko lipti ant troleibusų stogo). Taip pat skyrėsi kabinos,tureklų išdėstimas,tvirtinimai,taip pat sedynių tvirtinimai,porankiai sedynių forma .Skirtumus galima vardinti ir vardinti.Parašė invisible Rodyti pranešimąKlausimas is 'Surask 10 skirtumu' srities... Jau kelinta karta bandau isiziureti ir suprasti, kuo isoriskai skiriasi 14TR pvz. garaziniai 230 - 260 ir 261-299... Aisku, kad vieni yra senesni, kiti naujesni... Vizualiai, lyg ir skirtingi, bet kur tas skirtumas nesuprantu.
Jei neklystu, Skodos lyg pas mus buvo keturiu (5+) leidimu:
215 - ??? (zinau, kad 14Tr prasidejo nuo 215... lyg ir negalejo buti visi iki 260 tu paciu gamybos metu.)
??? - 260
261 - 301 (speju, kad cia 1988. leidimo)
303 -304 (nebegyvi 15Tr)
302, 305 - 326 (speju, kad naujesnes nei 1988m)
328-329 (15Tr: sudeges 328 ir perdarytas 329 i 327)
330-335 (apie 2000m atsiradusios 14Tr senienos... cia tie patys kaip ir ... - 260???)
336-345 ir 347 - 351 (naujos 14Tr partijos)
346 (tamsiai melynas perdarytas is autobuso... isnykes n metu atgal)
352 baltai melynas Jelcz
353 geltonas Jelcz
354-363(???, dar viena partija 14Tr senienu... sitie lyg is EE atkeliave - tup paties gimimo kaip ir .... - 260?).
Comment
-
215 buvo pirmasis Škoda 14Tr Kaune, pagamintas 1982m. Ir vienintelis iš savo partijos. Toji pati pirmoji mažytė partija su kuria jis atvyko visa atsidūrė Vilniuje, tik 215 - Kaune. 216 ir kiti atsirado metais vėliau. Apskritai tais laikais Baltijos šalys gaudavo bendrą vieną didelę troleibusų partiją ir ją išsidalindavo į keturias dalis. Todėl nieko keisto, kad Estijos trantai (354-363) yra vos ne broliai-seserys kaunietiškiems nuo maždaug 216 iki 229. Pagal gamyklinius numerius skiriasi vos per kelis skaičius.
Tuo tarpu partija (330-335) atsiradusi iš Pilzeno yra vieni seniausių 14-os markės Škodų apskritai ir pagal gamybą atitinka nebent tą patį 215.
Remontai ir visokios kaunietiškos modifikacijos pakankamai suvienodino bendrai visas Škodas, tačiau senose fotografijose skirtumai turėtų matytis žymiai geriau.
Beje, troleibusai anais laikais buvo perkami/gaunami kone kasmet po kelis ar net daugiau. Ir tų vadinamųjų partijų būta gerokai daugiau. Ganėtinai neblogą sąrašą su datom, modeliais ir gamykliniais numeriais galima peržiūrėti čia: http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=130
Comment
-
Koks skirtumas, ar troleibusai užšąla Autrolio, ar KA teritorijoje?Parašė disident Rodyti pranešimąKaip supratau, KA troleibusai nelaikomi dėl žiemos sezono. Žiemą troleibusai ir užšąla, ir reikia dažniau juos plauti, o to nepadarysi KA. Vasarą vėl sugrįš ta pati tvarka, ar ne?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Skirtumas galbūt tame, kad KA nėra tinkamos įrangos šalčio sukeltoms troleibusų bėdoms tvarkyti. Iš tiesų nežinau, tai viso labo spėlionės.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKoks skirtumas, ar troleibusai užšąla Autrolio, ar KA teritorijoje?
Comment
-
Nėra jokios įrangos šalčio bėdoms tvarkyti. Žiema troleibusai neplaunami. Nes užšala virvių viniojimo rytės (barabanai), užšala durys ir langai. Yra tik viena įranga pniaumatinės sistemos užšalimui panaikynti, tai papraščiausias, senovėje išrastas, uždegtas fakelasParašė disident Rodyti pranešimąSkirtumas galbūt tame, kad KA nėra tinkamos įrangos šalčio sukeltoms troleibusų bėdoms tvarkyti. Iš tiesų nežinau, tai viso labo spėlionės.
Comment
-
2012-03-07
261, 5-as maršrutas. Geras pokštas.
284, Troleibusų parkas. Turbūt visai neseniai po dažymo.
288, 10-as maršrutas. Iki šiol nebuvo jo nuotraukos.
292, 3-as maršrutas. Irgi gana šviežiai atrodo.
311, 14-asmaršrutas. Dar neteko matyt žalio.
361, Troleibusų parkas. Kaip suprantu jau amen - donoras.
Comment

















Comment