Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kauno Škoda 14Tr Nr. 260 Babtuose.





    Komentuoti:


  • M.P.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Siūlau truputį panostalguoti... 2019 rugpjūčio pabaiga.
    Pasisaipei is Vilniaus
    Paskutinis taisė digital; 2020.09.17, 10:50. Priežastis: ištrintos be reikalo cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siūlau truputį panostalguoti... 2019 rugpjūčio pabaiga.















    Komentuoti:


  • Tigras
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą








    Pažįstami Berkhofai. Visi atkeliavo iš Olandijos miesto Arnhemo. teko su vienu pasivažinėti. Buvęs šių troleibusų savininkas - regioninė viešojo transporto kompanija - BRENG.
    Paskutinis taisė Tigras; 2019.12.02, 00:13.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    O tiesa, ar ne, kad naują solarį jau spėjo apdaužyt?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Naujas Kauno Solaris

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė dc9cd948d2 Rodyti pranešimą
    Ilgą laiką norėjau paklausti, kas čia per daiktas AutoLiet nuotraukoje Lietuviškose škodose? Kiek žiūrėjau internete, tai tik mūsų škodos tokį daiktą turi (ir tai ne visos).
    Mechaninis akumuliatorių neigiamo (masės) poliaus kirtiklis, taisyklingai taip nuskambėtų, liaudyje vadinamas "masės išjungėjas". Paprasčiausias varžtas sukamas ranka pagal laikrodžio rodyklę įjungia masę, prieš - atjungia. Vėlesnėse "Škoda 14Tr" modifikacijose jau pakeistas paprastu tumbleriu vairuotojo kabinoje, bet kai kurie troleibusai perdaryti "senoviškai".

    Komentuoti:


  • dc9cd948d2
    replied
    Ilgą laiką norėjau paklausti, kas čia per daiktas AutoLiet nuotraukoje Lietuviškose škodose? Kiek žiūrėjau internete, tai tik mūsų škodos tokį daiktą turi (ir tai ne visos).

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Praėjusios vasaros nuotraukos.











    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Petrašiūnai trečiadienį.
    Berkhof Premier AT18 #054 Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Berkhof Premier AT18 #054 Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Škoda 14tr #238 Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Akis jautriausia yra žaliai šviesai. Daltonikams tai gali būti problema. Bet vis tiek jie mato, kad, pavyzdžiui, žalias šviesoforas šviečia. Nes žalių receptorių jautrumo spektrą iš dalies perkloja raudoni. Baltos švieslentės per daug intensyvios, jei intensyvumas būtų mažesnis, tai gal ir visai nieko būtų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tos spalvos turbūt kiekvienam skirtingai matos. Bent jau man geriausiai žalia, už poros šimtų metrų lengvai galima įžiūrėti. Oranžinė labai liejasi net autobusui esant netoliese, balta kiek geriau, bet irgi sunku įžiūrėt.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kažką čia pareguliuoti tikrai reikia, nes nuotraukose akivaizdžiai matosi, kad tekstas liejasi.

    Komentuoti:


  • minde_kns
    replied
    Su regėjimo negalia turinčiam asmeniui žalia švieslentė kaip Vilniaus senuose autobusuose tai nieko gero. Nebent gerai apšviesta.

    Komentuoti:


  • karolis371
    replied
    Kodel du kartus skelbia stotele ir tiesiog nepalieka naujojo igarsinimo?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Keistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.
    Nesąmonė. Balta geriausiai matos, arba žalia. Pixel labai gerai atrodo jei apšvietimas veikia.
    Paskutinis taisė rytis001; 2017.12.25, 12:23.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Keistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Čia švieslentės spalva atvaizdavime keičiama, ar tik gamyklinė balta?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Užsiknisom visą savaitę, bet pagaliau pagavom, Tiesiog Troleibusai filmuoja, aš fotkinu Priekaištų čia būt ir negali, apart, kad naujame borto kompiuteryje šiek tiek dar su grafikais ir laikais reikia padirbėt, ir prie to, kad grafikas ir pačios švieslentės gali peršokti ant kitų grafikų. Tai štai jis.
    Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Berkhof Premier AT18 #056, Kaunas by Rytis Z., on Flickr

    Jei kam kyla klausimas kodėl nebuvo foto anksčiau, nes važinėjo su švieslente nuo ano penktadienio (regis), tai atsakymas, kad nevažinėjo. Praeitą penktadienį prieš pertrauka, ir šiandien visą pilna pertraukiama išdirbo, ir viskas, kiek per šia savaitę jis dirbo. Bet realiai, švieslentės ir naujas borto kompiuteris 9/10.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    #56, su įmontuota eksperimentine informacine įranga (išorinėmis ir vidinėmis švieslentėmis, garsine informacija, vaizdo kameromis)
    Viskas atrodo super šauniai. Ir dar tas stotelės pranešimas prieš atidarant duris, nu visiškas turn-on. Turiu pastabų turiu dėl dizaino ir švieslenčių išvaizdos, bet, žinant kad tai eksperimentas, susilaikau nuo priekaištų. Be to, akivaizdu, kad ir naujasis balsas yra baigtas įrašyti, teliko jį įdiegti į viskas kitas TP.

    Ačiū video autoriui Troleibusai Tiesiog (pabaigoje yra ir nuotraukų, todėl publikuoju čia, foto galerijoje)

    Paskutinis taisė do.; 2017.12.22, 17:31.

    Komentuoti:

Working...
X