Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Aš vis nepataikau pavažinėti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaip tie Amberiai??? Jau beveik 3 metus vazineja, kokie ispudziai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    МАЗ-ЭТОН Т203 «Amber», GN 1719, 14 maršrutas.

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    RVR pamiršo paminėti, kad valstybiniai numeriai ant troleibusų atsirado pakankamai neseniai, todėl daugumos jų numerių skaičiai ir sutampa su paskutiniais trimis garažinio numerio skaičiais. Seniau nė vienas troleibusas neturėjo valstybinių numerių. Plačiau apie numerių atsiradimą yra parašyta transphoto.ru, kas netyngite pasiskaitykite ten.
    Paskutinis taisė 0570043; 2014.09.20, 21:50.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
    Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
    Jūs esate teisus dėl garažinių numerių valstybiniuose numeriuose. Įšimtys yra su 1666 - BNA 436 , 1555 - BNA 537, 2406 - BNA 405; 2471 - GEB 622( kuris 2012 -ųjų liepą per avariją prarado savo seną valstybinį BNA 471. Kitokius diapazonus ir skaičių neatitikimus turi troleibusai kurių trečias skaitmuo garažiniame prasideda skaičiumi 1. Tie troleibusai turi valstybinius nuo nurašytų troleibusų, numerius rezervuotus kitiems troleibusams, o taip pat ir kito raidžių diapozono numerius, kurie nieko bendro neturi su kitais troleibusais. Pavyzdžiui 1101 - BNA 601; 1112 - BNA 722; 1132 - EDF 146. Dar yra amberiai kurie yra registruoti 2011 -ųjų lapkritį. Jų valstybiniai taip pat nieko bendro neturi su garažiniais numeriais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Taip, yra berods 13 troleibusu, kurie buvo gauti 2007-2011 metu laikotarpyje. Ju valstybiniai numeriai yra EDF ir pan., bet ne BNA.
    P.S. Sorry uz nelietuviskas raides.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
    Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Solaris Trollino 15AC nr.2691:



    Škoda 14TrM nr.1664:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Pilaiti, jis užfiksuotas kai ūsai jau buvo nuleisti. Visi Solariai taip su nuleistais kaip nuotraukoje važiavo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nu tai aišku, kad Solarių vairuotojams lengviau. Beje, 1710 užfiksuotas, kai automatiškai leidžiasi ūsai ir nusileidžia ''kabliukai''.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Keletas nuotraukų, kurios darytos sekmadienį:

    Dauguma viešojo transporto maršrutų buvo pakeistos trasos. Taip, vairuotojai važiavo ten kur jiems reikėjo, bet yra didžiulis minusas - nebuvo suprogramuota kryptis arba pas Škodas nebuvo uždėta lentelių kaip per aną Danske Bank maratoną. Pvz: švieslentėje rodė tik maršrutą. Krypties net nenurodė, salone pranešinėjo visai kitas stoteles.

    Taigi, keletas nuotraukų:

    Solaris nr.1710, važiuojantis iš inercijos:



    Solario vairuotojams yra patogiau: jie įsibėgėja ir paspaudžia mygtuką kuris nuleidžia srovės ėmiklius (vad. "ūsus") ir gali važiuoti įsibėgėjęs:

    ...o iš paskos jo Škoda nr.1631:



    Škodų vairuotojams kur kas sunkiau. Jie turi pavažiuoti iki žiedinės linijos, persimest ūsus į ją ir pavažiuoti. Paskui vėl užsimest ūsus ant normalios linijos ir važiuoti toliau.

    Solaris nr.2711:



    9 ir 19 maršrutams nereikia persimest ūsų.

    Solaris nr.1703:



    Švieslentėje galite pamatyti kaip buvo suprogramuotos Solarių švieslentės.
    Paskutinis taisė Arelis; 2014.09.17, 18:51.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Škoda 14tr #1458, važiuojantis iš rezervo parke į kažkurį maršrutą.


    Solaris trollino 15AC #1701 Vaduvos st.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Arelis
    Su fotoaparatu ir nuotraukomis viskas gerai. Tiesiog gal fotografavau ne "geruoju" laiku.
    Su 2470 nuotraukomis ne visai gerai - šiek tiek per didelis išlaikymas gavosi, todėl nuotraukos pernelyg šviesios.
    Beje, kadangi dažnai fotografuoji prie spaudos rūmų, rekomenduoju šią vietelę >> Čia netrukdys medžių šešėliai ir troleibusai važiuos lėtai, nes ten yra iešmas

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Škoda 14Tr nr.1526:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Panašu, kad iš VT entuziastų likau vienas su "veidroduške", taigi veidrodinio fotoaparato nuotraukos vakare :

    2683 dirbantis 19 maršrutu:



    2613 dirbantis 7 maršrutu:



    2470 "susitvarkantis" prie 2-ojo troleibusų parko:





    Ir amžino poilsio ilsisi 1568:

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandieninis šlapias fotoreportažas iš apylankų, kur važiavo keletas pakeistų troleibusų maršrutų vykusio Vilniaus Velomaratono 2014 metu.
    Škoda 14tr #2548 Stotyje.


    Solaris trollino 15AC #1676 Antakalnio gatvėje, grįžtantis iš Edukologijos u-to žiedo. Šiemet jokių lentelių nebuvo visuose pakeistuose maršrutuose (pas Solarius priekyje, pas Škodas - šone), kad važiuoja pakeista trasa iki Edukologijos un. žiedo/Stoties.


    Škoda 14tr #1649 2 maršrute ir Škoda 14trM #1653 10 maršrute. Pirmasis troleibusas buvo pusiau užpildytas keleivių, o iš paskos važiuojantis 10-as - tuščias. Nesuprantu kam reikėjo leist 10-ą ta pačia trasa /\


    Po gerų 10 min link Saulėtekio traukia kitas Solaris - #1675.


    #1699 17 maršrute. Skirtumas nuo pernai metų tas, kad šiemet jo apsisukimo vieta ne Tuskulėnų žiedas (kitaip tariant "Minsko"), o Edukologijos. Taip padaryta dėl to, kad Žirmūnų gyventojai turėtų galimybę persėsti į 9-ą troleibusą, kuris po pertvarkos sutrumpintas iki Šiaurės miestelio. Iki Tuskulėnų žiedo važiavo 12-o maršruto troleibusai. Iš Panerių į Stotį važiavo 6-o maršruto troleibusai.


    Vienintelis troleibusas, rodantis kryptį švieslentę, ir tai įprastą - #1658. Šioje vietoje vairuotojams reikia perkelti ūsus į laikiną liniją, po to, apsukus ratą žiede, grįžti į normalią liniją.


    #1503 10-am maršrute, kurio vairuotojas tuoj permes ūsus į normalią liniją. Už jo - riedantis tiesiogine to žodžio prasme #1680. Kai kurie Solarių vairuotojai įsibegėja iki 10-20 km/h, automatiškai vieno mygtuko paspaudimu nuleidžia ūsus ir rieda iki vietos, kur užsidės ūsus ant normalios linijos


    #1680 ūsų dėjimo į normalią liniją procedūroje


    Plytinės žiede prailgintos pietų pertraukos metu ilsisi du 10-o maršruto troleibusai - #1653 ir #1642, laukiantys galimybės važiuoti įprasta trasa į Naujininkus


    Ir pabaigai - į pietus ką tik atsistojęs ir pasiruošęs įprastam maršruto darbui #1680

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    2684



    2598



    2452



    2669



    2588



    2502



    2499



    2624



    2714

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Solaris 2689:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Solaris Trollino 2684:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    2566 16 maršrute:



    2647 7 maršrute:



    2668 18 maršrute:

    Komentuoti:

Working...
X