Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
RVR pamiršo paminėti, kad valstybiniai numeriai ant troleibusų atsirado pakankamai neseniai, todėl daugumos jų numerių skaičiai ir sutampa su paskutiniais trimis garažinio numerio skaičiais. Seniau nė vienas troleibusas neturėjo valstybinių numerių. Plačiau apie numerių atsiradimą yra parašyta transphoto.ru, kas netyngite pasiskaitykite ten.Paskutinis taisė 0570043; 2014.09.20, 21:50.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąPastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
Komentuoti:
-
Taip, yra berods 13 troleibusu, kurie buvo gauti 2007-2011 metu laikotarpyje. Ju valstybiniai numeriai yra EDF ir pan., bet ne BNA.
P.S. Sorry uz nelietuviskas raides.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
Komentuoti:
-
Pilaiti, jis užfiksuotas kai ūsai jau buvo nuleisti. Visi Solariai taip su nuleistais kaip nuotraukoje važiavo.
Komentuoti:
-
Nu tai aišku, kad Solarių vairuotojams lengviau.Beje, 1710 užfiksuotas, kai automatiškai leidžiasi ūsai ir nusileidžia ''kabliukai''.
Komentuoti:
-
Keletas nuotraukų, kurios darytos sekmadienį:
Dauguma viešojo transporto maršrutų buvo pakeistos trasos. Taip, vairuotojai važiavo ten kur jiems reikėjo, bet yra didžiulis minusas - nebuvo suprogramuota kryptis arba pas Škodas nebuvo uždėta lentelių kaip per aną Danske Bank maratoną. Pvz: švieslentėje rodė tik maršrutą. Krypties net nenurodė, salone pranešinėjo visai kitas stoteles.
Taigi, keletas nuotraukų:
Solaris nr.1710, važiuojantis iš inercijos:
Solario vairuotojams yra patogiau: jie įsibėgėja ir paspaudžia mygtuką kuris nuleidžia srovės ėmiklius (vad. "ūsus") ir gali važiuoti įsibėgėjęs:
...o iš paskos jo Škoda nr.1631:
Škodų vairuotojams kur kas sunkiau. Jie turi pavažiuoti iki žiedinės linijos, persimest ūsus į ją ir pavažiuoti. Paskui vėl užsimest ūsus ant normalios linijos ir važiuoti toliau.
Solaris nr.2711:
9 ir 19 maršrutams nereikia persimest ūsų.
Solaris nr.1703:
Švieslentėje galite pamatyti kaip buvo suprogramuotos Solarių švieslentės.Paskutinis taisė Arelis; 2014.09.17, 18:51.
Komentuoti:
-
Škoda 14tr #1458, važiuojantis iš rezervo parke į kažkurį maršrutą.
Solaris trollino 15AC #1701 Vaduvos st.
Komentuoti:
-
Parašė ArelisSu fotoaparatu ir nuotraukomis viskas gerai. Tiesiog gal fotografavau ne "geruoju" laiku.
Beje, kadangi dažnai fotografuoji prie spaudos rūmų, rekomenduoju šią vietelę >> Čia netrukdys medžių šešėliai ir troleibusai važiuos lėtai, nes ten yra iešmas
Komentuoti:
-
Panašu, kad iš VT entuziastų likau vienas su "veidroduške", taigi veidrodinio fotoaparato nuotraukos vakare:
2683 dirbantis 19 maršrutu:
2613 dirbantis 7 maršrutu:
2470 "susitvarkantis" prie 2-ojo troleibusų parko:
Ir amžino poilsio ilsisi 1568:
Komentuoti:
-
Šiandieninis šlapias fotoreportažas iš apylankų, kur važiavo keletas pakeistų troleibusų maršrutų vykusio Vilniaus Velomaratono 2014 metu.
Škoda 14tr #2548 Stotyje.
Solaris trollino 15AC #1676 Antakalnio gatvėje, grįžtantis iš Edukologijos u-to žiedo. Šiemet jokių lentelių nebuvo visuose pakeistuose maršrutuose (pas Solarius priekyje, pas Škodas - šone), kad važiuoja pakeista trasa iki Edukologijos un. žiedo/Stoties.
Škoda 14tr #1649 2 maršrute ir Škoda 14trM #1653 10 maršrute. Pirmasis troleibusas buvo pusiau užpildytas keleivių, o iš paskos važiuojantis 10-as - tuščias. Nesuprantu kam reikėjo leist 10-ą ta pačia trasa /\
Po gerų 10 min link Saulėtekio traukia kitas Solaris - #1675.
#1699 17 maršrute. Skirtumas nuo pernai metų tas, kad šiemet jo apsisukimo vieta ne Tuskulėnų žiedas (kitaip tariant "Minsko"), o Edukologijos. Taip padaryta dėl to, kad Žirmūnų gyventojai turėtų galimybę persėsti į 9-ą troleibusą, kuris po pertvarkos sutrumpintas iki Šiaurės miestelio. Iki Tuskulėnų žiedo važiavo 12-o maršruto troleibusai. Iš Panerių į Stotį važiavo 6-o maršruto troleibusai.
Vienintelis troleibusas, rodantis kryptį švieslentę, ir tai įprastą - #1658. Šioje vietoje vairuotojams reikia perkelti ūsus į laikiną liniją, po to, apsukus ratą žiede, grįžti į normalią liniją.
#1503 10-am maršrute, kurio vairuotojas tuoj permes ūsus į normalią liniją. Už jo - riedantis tiesiogine to žodžio prasme #1680. Kai kurie Solarių vairuotojai įsibegėja iki 10-20 km/h, automatiškai vieno mygtuko paspaudimu nuleidžia ūsus ir rieda iki vietos, kur užsidės ūsus ant normalios linijos
#1680 ūsų dėjimo į normalią liniją procedūroje
Plytinės žiede prailgintos pietų pertraukos metu ilsisi du 10-o maršruto troleibusai - #1653 ir #1642, laukiantys galimybės važiuoti įprasta trasa į Naujininkus
Ir pabaigai - į pietus ką tik atsistojęs ir pasiruošęs įprastam maršruto darbui #1680
Komentuoti:
Komentuoti: