Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Kolegos, nepamirškim, kad rezervinis yra tik pats troleibusas. Vairuotojas tai turi būti iš sugedusio. Ir tai, tik tuo atveju, kai gedimas yra nedidelis ir vairuotojas gali toje pačioje galinėje stotelėje palikti savo troleibusą. Kitais atvejais arba stovima ir laukiama kol troleibusas bus sutaisytas ir vietoje jo nėra jokio rezervo, arba tempiamas troleibusas į parką, iš kur vairuotojas ima rezervinį troleibusą ir važiuoja į artimiausią didelį žiedą, nuo kurio galės pradėti darbą pagal savo grafiką.

    Taigi, nelabai tikiu, kad iš Žirmūnų kažkas važiuotų į Šiaurės miestelį. 9 maršrutas juk turi 1 galinį punktą su rezerviniu troleibusu - Karoliniškes.
    P.S. kažkaip nė karto nemačiau, kad kur nors pastoviai stovėtų iškart 2 rezervai, kaip minėjo ssnaiperis.
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.07.29, 10:48.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    1. Ten tik 1 rezervinis.
    2. Neatvažiuotų, nes nėra kaip pasukti nuo šaltinėlio pusės link Lukšio. Nebent per aplinkui arba praleisti Lukšio stotelę. Jau geriau iš TP.
    Kodėl būtent nuo Lukšio stotelės pradėt? Gali sėkmingai pradėti nuo Šiaurės miestelio stotelės /\

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Škoda 14TrM nr.2669

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Rezerviniai troleibusai yra tie, kurie visą dieną nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro stovi galiniuose punktuose, kur yra dispečerinės: Šaltinėlyje, Plytinėje, Antakalnyje, Žemynoje, Skalviuose ir Pasakų parke - šiuose galiniuose punktuose stovi po du rezervinius troleibusus. Šiuo atveju 1643 ir 1115 yra darbo dienų pertraukiamo grafiko troleibusai, kurie dirba nuo ankstaus ryto iki 8-10 ryto ir 14-19 valandos (laikai preliminarūs, kiekvienam grafikui skirtingai prasideda/baigiasi darbo laikas).

    O šiaip jei troleibusas sugestų Šiaurės miestelyje, atvažiuotų pakaitinis troleibusas iš Šaltinėlio. Ten yra atsarginės 9-o maršruto lentelės
    1. Ten tik 1 rezervinis.
    2. Neatvažiuotų, nes nėra kaip pasukti nuo šaltinėlio pusės link Lukšio. Nebent per aplinkui arba praleisti Lukšio stotelę. Jau geriau iš TP.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Beje, įdomiai gavosi 2-a nuotrauka , kur rezerviniai troleibusai 1643 ir 1115, ant jų stogo, atrodo lyg priklijuota 8-23
    Paskutinis taisė Mantas95; 2014.07.28, 16:10. Priežastis: Perkelta iš autobusų fotografijos temos.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Rezerviniai troleibusai yra tie, kurie visą dieną nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro stovi galiniuose punktuose, kur yra dispečerinės: Šaltinėlyje, Plytinėje, Antakalnyje, Žemynoje, Skalviuose ir Pasakų parke - šiuose galiniuose punktuose stovi po du rezervinius troleibusus. Šiuo atveju 1643 ir 1115 yra darbo dienų pertraukiamo grafiko troleibusai, kurie dirba nuo ankstaus ryto iki 8-10 ryto ir 14-19 valandos (laikai preliminarūs, kiekvienam grafikui skirtingai prasideda/baigiasi darbo laikas).

    O šiaip jei troleibusas sugestų Šiaurės miestelyje, atvažiuotų pakaitinis troleibusas iš Šaltinėlio. Ten yra atsarginės 9-o maršruto lentelės

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Škoda 14Tr nr.1585, Povilo Lukšio žiedas:



    Pertraukiamo grafiko troleibusai nr.1643 ir 1115, Povilo Lukšio žiedas:

    Paskutinis taisė Arelis; 2014.07.28, 15:18.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pirmadieniniai stopkadrai:
    1594, Žirmūnų g.


    1118, suremontuotas po avarijos


    1595


    1678 su 1629


    1116


    Ir pabaigai - neseniai po padažymo išvažiavęs į liniją 1607 2-am maršrute žemagrindžio grafiku

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Škoda 14TrM nr.2669, 16 maršrutas:





    Škoda 14Tr nr.1535, 2 maršrutas:



    Škoda 14Tr nr.2626, 7 maršrutas:



    Škoda 14TrM nr.2673, 16 maršrutas:



    Škoda 14Tr nr.1631, 20 maršrutas:



    Škoda 14Tr nr.1107, 15 maršrutas:

    Priekis:



    Salonas:



    Galas:

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    1985 m. Škoda 14Tr05 Nr1106.
    GN naujo šrifto?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Dar sako , kad troleibusu truksta
    Kas taip sako? Trūksta vairuotojų, o ne troleibusų.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Dar sako , kad troleibusu truksta
    Ir pradės tuoj trūkt labai daug troleibusų, nes vienas troleibusas važinėja su išlaužtom durim, kitas labai labai staigiai stabdo.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Taip. Ankščiau čia buvo parkingo aikštelė, bet paskui vietoj jos sukišo visus senus, norinčius amžino poilsio troleibusus. Čia troleibusai buvo "atitempti" iš 1 ir 2 Vilniaus troleibusų parko. Iš šių troleibusų dar ~10 po remonto galėtų važinėti.
    Dar sako , kad troleibusu truksta

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001
    Rimtai??? nurašyti troleibusai laiko šitaip???
    Taip. Ankščiau čia buvo parkingo aikštelė, bet paskui vietoj jos sukišo visus senus, norinčius amžino poilsio troleibusus. Čia troleibusai buvo "atitempti" iš 1 ir 2 Vilniaus troleibusų parko. Iš šių troleibusų dar ~10 po remonto galėtų važinėti.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Škoda 14Tr nr.2502:



    Škoda 14Tr nr.2598:



    Škoda 14Tr nr.2626:



    Škoda 14Tr nr.2521:




    Šie troleibusai kažkada važinėjo Vilniaus gatvėmis... :





    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Solaris Trollino 15AC nr.2696, 7 maršrutas:



    Škoda 14Tr nr.2620, 3 maršrutas:



    Solaris Trollino 15AC nr.2715, 7 maršrutas:





    Škoda 14TrM nr.2667, 1 maršrutas:



    Škoda 14Tr nr.2548, 7 maršrutas:



    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Esu ne kartą matęs toje vietoje stovinčius autobusus.
    Jeigu jie ten stovėjo - jiems irgi elektros įrangą remontavo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Dabar jam čia kažką montuos, nes stovi ant elektros įrangos remonto kelio. Vėliau mačiau, kad prie jo privažiavo techninės pagalbos mašina ir tikriausiai nutempė gal į parko garažus, gal dar kažkur...
    Esu ne kartą matęs toje vietoje stovinčius autobusus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nežinau kiek tiesos, bet pagal mano šaltinius šis troleibusas nebus eksperimentuojamas Vilniuje, o bus vežamas į kažkokią parodą neaišku kur /\

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ar tikrai čia tas pats troleibusas kaip ir Ostravoje? Šis, panašu, be elektros įrangos ant stogo.
    Be to, čia greičiausiai jis ir buvo atvežtas birželio 17 d. į 2-ą parką ir paskui kažkur dingęs. Matomai boksuose slėpė.
    Dabar jam čia kažką montuos, nes stovi ant elektros įrangos remonto kelio. Vėliau mačiau, kad prie jo privažiavo techninės pagalbos mašina ir tikriausiai nutempė gal į parko garažus, gal dar kažkur...

    Komentuoti:

Working...
X