Kolegos, nepamirškim, kad rezervinis yra tik pats troleibusas. Vairuotojas tai turi būti iš sugedusio. Ir tai, tik tuo atveju, kai gedimas yra nedidelis ir vairuotojas gali toje pačioje galinėje stotelėje palikti savo troleibusą. Kitais atvejais arba stovima ir laukiama kol troleibusas bus sutaisytas ir vietoje jo nėra jokio rezervo, arba tempiamas troleibusas į parką, iš kur vairuotojas ima rezervinį troleibusą ir važiuoja į artimiausią didelį žiedą, nuo kurio galės pradėti darbą pagal savo grafiką.
Taigi, nelabai tikiu, kad iš Žirmūnų kažkas važiuotų į Šiaurės miestelį. 9 maršrutas juk turi 1 galinį punktą su rezerviniu troleibusu - Karoliniškes.
P.S. kažkaip nė karto nemačiau, kad kur nors pastoviai stovėtų iškart 2 rezervai, kaip minėjo ssnaiperis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Kodėl būtent nuo Lukšio stotelės pradėt? Gali sėkmingai pradėti nuo Šiaurės miestelio stotelės /\Parašė 0570043 Rodyti pranešimą1. Ten tik 1 rezervinis.
2. Neatvažiuotų, nes nėra kaip pasukti nuo šaltinėlio pusės link Lukšio. Nebent per aplinkui arba praleisti Lukšio stotelę. Jau geriau iš TP.
Komentuoti:
-
1. Ten tik 1 rezervinis.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąRezerviniai troleibusai yra tie, kurie visą dieną nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro stovi galiniuose punktuose, kur yra dispečerinės: Šaltinėlyje, Plytinėje, Antakalnyje, Žemynoje, Skalviuose ir Pasakų parke - šiuose galiniuose punktuose stovi po du rezervinius troleibusus. Šiuo atveju 1643 ir 1115 yra darbo dienų pertraukiamo grafiko troleibusai, kurie dirba nuo ankstaus ryto iki 8-10 ryto ir 14-19 valandos (laikai preliminarūs, kiekvienam grafikui skirtingai prasideda/baigiasi darbo laikas).
O šiaip jei troleibusas sugestų Šiaurės miestelyje, atvažiuotų pakaitinis troleibusas iš Šaltinėlio. Ten yra atsarginės 9-o maršruto lentelės
2. Neatvažiuotų, nes nėra kaip pasukti nuo šaltinėlio pusės link Lukšio. Nebent per aplinkui arba praleisti Lukšio stotelę. Jau geriau iš TP.
Komentuoti:
-
Rezerviniai troleibusai yra tie, kurie visą dieną nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro stovi galiniuose punktuose, kur yra dispečerinės: Šaltinėlyje, Plytinėje, Antakalnyje, Žemynoje, Skalviuose ir Pasakų parke - šiuose galiniuose punktuose stovi po du rezervinius troleibusus. Šiuo atveju 1643 ir 1115 yra darbo dienų pertraukiamo grafiko troleibusai, kurie dirba nuo ankstaus ryto iki 8-10 ryto ir 14-19 valandos (laikai preliminarūs, kiekvienam grafikui skirtingai prasideda/baigiasi darbo laikas).
O šiaip jei troleibusas sugestų Šiaurės miestelyje, atvažiuotų pakaitinis troleibusas iš Šaltinėlio. Ten yra atsarginės 9-o maršruto lentelės
Komentuoti:
-
Pirmadieniniai stopkadrai:
1594, Žirmūnų g.
1118, suremontuotas po avarijos
1595
1678 su 1629
1116
Ir pabaigai - neseniai po padažymo išvažiavęs į liniją 1607 2-am maršrute žemagrindžio grafiku
Komentuoti:
-
Škoda 14TrM nr.2669, 16 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.1535, 2 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.2626, 7 maršrutas:
Škoda 14TrM nr.2673, 16 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.1631, 20 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.1107, 15 maršrutas:
Priekis:
Salonas:
Galas:
Komentuoti:
-
Kas taip sako? Trūksta vairuotojų, o ne troleibusų.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąDar sako , kad troleibusu truksta
Komentuoti:
-
Ir pradės tuoj trūkt labai daug troleibusų, nes vienas troleibusas važinėja su išlaužtom durim, kitas labai labai staigiai stabdo.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąDar sako , kad troleibusu truksta
Komentuoti:
-
Dar sako , kad troleibusu trukstaParašė Arelis Rodyti pranešimąTaip. Ankščiau čia buvo parkingo aikštelė, bet paskui vietoj jos sukišo visus senus, norinčius amžino poilsio troleibusus. Čia troleibusai buvo "atitempti" iš 1 ir 2 Vilniaus troleibusų parko. Iš šių troleibusų dar ~10 po remonto galėtų važinėti.
Komentuoti:
-
Taip. Ankščiau čia buvo parkingo aikštelė, bet paskui vietoj jos sukišo visus senus, norinčius amžino poilsio troleibusus. Čia troleibusai buvo "atitempti" iš 1 ir 2 Vilniaus troleibusų parko. Iš šių troleibusų dar ~10 po remonto galėtų važinėti.Parašė rytis001Rimtai??? nurašyti troleibusai laiko šitaip???
Komentuoti:
-
Škoda 14Tr nr.2502:
Škoda 14Tr nr.2598:
Škoda 14Tr nr.2626:
Škoda 14Tr nr.2521:
Šie troleibusai kažkada važinėjo Vilniaus gatvėmis... :
Komentuoti:
-
Solaris Trollino 15AC nr.2696, 7 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.2620, 3 maršrutas:
Solaris Trollino 15AC nr.2715, 7 maršrutas:
Škoda 14TrM nr.2667, 1 maršrutas:
Škoda 14Tr nr.2548, 7 maršrutas:
Komentuoti:
-
Jeigu jie ten stovėjo - jiems irgi elektros įrangą remontavo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąEsu ne kartą matęs toje vietoje stovinčius autobusus.
Komentuoti:
-
Esu ne kartą matęs toje vietoje stovinčius autobusus.Parašė Arelis Rodyti pranešimąDabar jam čia kažką montuos, nes stovi ant elektros įrangos remonto kelio. Vėliau mačiau, kad prie jo privažiavo techninės pagalbos mašina ir tikriausiai nutempė gal į parko garažus, gal dar kažkur...
Komentuoti:
-
Nežinau kiek tiesos, bet pagal mano šaltinius šis troleibusas nebus eksperimentuojamas Vilniuje, o bus vežamas į kažkokią parodą neaišku kur /\
Komentuoti:
-
Dabar jam čia kažką montuos, nes stovi ant elektros įrangos remonto kelio. Vėliau mačiau, kad prie jo privažiavo techninės pagalbos mašina ir tikriausiai nutempė gal į parko garažus, gal dar kažkur...Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr tikrai čia tas pats troleibusas kaip ir Ostravoje? Šis, panašu, be elektros įrangos ant stogo.
Be to, čia greičiausiai jis ir buvo atvežtas birželio 17 d. į 2-ą parką ir paskui kažkur dingęs. Matomai boksuose slėpė.
Komentuoti:
Komentuoti: