Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Truputis užsilikusių kadrų temos atgaivinimui:

    Solaris trollino 15AC #1675 ir#1706, T. Kosciuškos g.


    #1703, Antakalnio g.


    #1707


    Škoda 14trM #1651 ir #1700, Žygimantų g. / Arsenalo g.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1986 m. Antrasis Vilniaus TP.



    http://wordpress.com

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Nors iš ten pat kaip 1132 nuotraukos, bet Solaris 3-u tikrai retas vaizdas.







    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Bent pamaininiu galėjo dirbti, o vietoj jo tame grafike dirbęs Škoda.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Šiandien pertraukiamu grafiku dirbo Solaris Trollino 15AC, numeris 2685, Karoliniškės, st. Pasakų parkas, 3 maršrutas.





    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Šios dienos nuotraukos:

    Solaris Trollino 15AC nr.1703, Žygimantų gatvė:



    Škoda 14Tr nr.1590, Žygimantų gatvė:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Rezervinis Škoda 14Tr nr.2527 važiuojantis iš 2-ojo parko į kažkurį maršrutą:



    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Amberiuose zymiai jauciasi erdves trukumas, palyginus su Skodomis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Aš vis nepataikau pavažinėti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaip tie Amberiai??? Jau beveik 3 metus vazineja, kokie ispudziai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    МАЗ-ЭТОН Т203 «Amber», GN 1719, 14 maršrutas.

    Komentuoti:


  • 0570043
    replied
    RVR pamiršo paminėti, kad valstybiniai numeriai ant troleibusų atsirado pakankamai neseniai, todėl daugumos jų numerių skaičiai ir sutampa su paskutiniais trimis garažinio numerio skaičiais. Seniau nė vienas troleibusas neturėjo valstybinių numerių. Plačiau apie numerių atsiradimą yra parašyta transphoto.ru, kas netyngite pasiskaitykite ten.
    Paskutinis taisė 0570043; 2014.09.20, 21:50.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
    Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
    Jūs esate teisus dėl garažinių numerių valstybiniuose numeriuose. Įšimtys yra su 1666 - BNA 436 , 1555 - BNA 537, 2406 - BNA 405; 2471 - GEB 622( kuris 2012 -ųjų liepą per avariją prarado savo seną valstybinį BNA 471. Kitokius diapazonus ir skaičių neatitikimus turi troleibusai kurių trečias skaitmuo garažiniame prasideda skaičiumi 1. Tie troleibusai turi valstybinius nuo nurašytų troleibusų, numerius rezervuotus kitiems troleibusams, o taip pat ir kito raidžių diapozono numerius, kurie nieko bendro neturi su kitais troleibusais. Pavyzdžiui 1101 - BNA 601; 1112 - BNA 722; 1132 - EDF 146. Dar yra amberiai kurie yra registruoti 2011 -ųjų lapkritį. Jų valstybiniai taip pat nieko bendro neturi su garažiniais numeriais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Taip, yra berods 13 troleibusu, kurie buvo gauti 2007-2011 metu laikotarpyje. Ju valstybiniai numeriai yra EDF ir pan., bet ne BNA.
    P.S. Sorry uz nelietuviskas raides.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
    Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Solaris Trollino 15AC nr.2691:



    Škoda 14TrM nr.1664:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Pilaiti, jis užfiksuotas kai ūsai jau buvo nuleisti. Visi Solariai taip su nuleistais kaip nuotraukoje važiavo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nu tai aišku, kad Solarių vairuotojams lengviau. Beje, 1710 užfiksuotas, kai automatiškai leidžiasi ūsai ir nusileidžia ''kabliukai''.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Keletas nuotraukų, kurios darytos sekmadienį:

    Dauguma viešojo transporto maršrutų buvo pakeistos trasos. Taip, vairuotojai važiavo ten kur jiems reikėjo, bet yra didžiulis minusas - nebuvo suprogramuota kryptis arba pas Škodas nebuvo uždėta lentelių kaip per aną Danske Bank maratoną. Pvz: švieslentėje rodė tik maršrutą. Krypties net nenurodė, salone pranešinėjo visai kitas stoteles.

    Taigi, keletas nuotraukų:

    Solaris nr.1710, važiuojantis iš inercijos:



    Solario vairuotojams yra patogiau: jie įsibėgėja ir paspaudžia mygtuką kuris nuleidžia srovės ėmiklius (vad. "ūsus") ir gali važiuoti įsibėgėjęs:

    ...o iš paskos jo Škoda nr.1631:



    Škodų vairuotojams kur kas sunkiau. Jie turi pavažiuoti iki žiedinės linijos, persimest ūsus į ją ir pavažiuoti. Paskui vėl užsimest ūsus ant normalios linijos ir važiuoti toliau.

    Solaris nr.2711:



    9 ir 19 maršrutams nereikia persimest ūsų.

    Solaris nr.1703:



    Švieslentėje galite pamatyti kaip buvo suprogramuotos Solarių švieslentės.
    Paskutinis taisė Arelis; 2014.09.17, 18:51.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Matyt Solario 1701 lempa buvo nukentėjus

    Komentuoti:

Working...
X