Truputis užsilikusių kadrų temos atgaivinimui:
Solaris trollino 15AC #1675 ir#1706, T. Kosciuškos g.
#1703, Antakalnio g.
#1707
Škoda 14trM #1651 ir #1700, Žygimantų g. / Arsenalo g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Šiandien pertraukiamu grafiku dirbo Solaris Trollino 15AC, numeris 2685, Karoliniškės, st. Pasakų parkas, 3 maršrutas.
Komentuoti:
-
Šios dienos nuotraukos:
Solaris Trollino 15AC nr.1703, Žygimantų gatvė:
Škoda 14Tr nr.1590, Žygimantų gatvė:
Komentuoti:
-
Rezervinis Škoda 14Tr nr.2527 važiuojantis iš 2-ojo parko į kažkurį maršrutą:
Komentuoti:
-
RVR pamiršo paminėti, kad valstybiniai numeriai ant troleibusų atsirado pakankamai neseniai, todėl daugumos jų numerių skaičiai ir sutampa su paskutiniais trimis garažinio numerio skaičiais. Seniau nė vienas troleibusas neturėjo valstybinių numerių. Plačiau apie numerių atsiradimą yra parašyta transphoto.ru, kas netyngite pasiskaitykite ten.Paskutinis taisė 0570043; 2014.09.20, 21:50.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąPastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
Komentuoti:
-
Taip, yra berods 13 troleibusu, kurie buvo gauti 2007-2011 metu laikotarpyje. Ju valstybiniai numeriai yra EDF ir pan., bet ne BNA.
P.S. Sorry uz nelietuviskas raides.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad Vilniaus troleibusų valstybinių numerių skaičiai sutampa su garažinio numerio paskutiniais 3 skaičiais, ir valstybinių numerių raidės yra BNA. Panašu, kad troleibusams buvo užrezervuotas šitas diapazonas BNA, ir jau jo ribose buvo suteikiami valstybiniai numeriai, sutampantys su garažiniais. Ar taip? Kodėl taip buvo padaryta?
Ar yra Vilniaus troleibusų valstybiniai numeriai iš kitų diapazonų (ne BNA)?
Komentuoti:
-
Pilaiti, jis užfiksuotas kai ūsai jau buvo nuleisti. Visi Solariai taip su nuleistais kaip nuotraukoje važiavo.
Komentuoti:
-
Nu tai aišku, kad Solarių vairuotojams lengviau. Beje, 1710 užfiksuotas, kai automatiškai leidžiasi ūsai ir nusileidžia ''kabliukai''.
Komentuoti:
-
Keletas nuotraukų, kurios darytos sekmadienį:
Dauguma viešojo transporto maršrutų buvo pakeistos trasos. Taip, vairuotojai važiavo ten kur jiems reikėjo, bet yra didžiulis minusas - nebuvo suprogramuota kryptis arba pas Škodas nebuvo uždėta lentelių kaip per aną Danske Bank maratoną. Pvz: švieslentėje rodė tik maršrutą. Krypties net nenurodė, salone pranešinėjo visai kitas stoteles.
Taigi, keletas nuotraukų:
Solaris nr.1710, važiuojantis iš inercijos:
Solario vairuotojams yra patogiau: jie įsibėgėja ir paspaudžia mygtuką kuris nuleidžia srovės ėmiklius (vad. "ūsus") ir gali važiuoti įsibėgėjęs:
...o iš paskos jo Škoda nr.1631:
Škodų vairuotojams kur kas sunkiau. Jie turi pavažiuoti iki žiedinės linijos, persimest ūsus į ją ir pavažiuoti. Paskui vėl užsimest ūsus ant normalios linijos ir važiuoti toliau.
Solaris nr.2711:
9 ir 19 maršrutams nereikia persimest ūsų.
Solaris nr.1703:
Švieslentėje galite pamatyti kaip buvo suprogramuotos Solarių švieslentės.Paskutinis taisė Arelis; 2014.09.17, 18:51.
Komentuoti:
Komentuoti: