Parašė Lincas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei keletas dirbs su keliais autobusais, bus kaip kalbėjom anksčiau: nesaugos, važiuos kaip nori ir t.t., o ir kt. autobusas bus neišnaudojamas. Patys vairuotojai nelabai būtų patenkinti lakstyti nuo vieno ant kito. Kuo daugiau rankų, tuo didesnė tikimybė autobusus apibraižyti, nuskelti kokį kampą ir t.t., tokiu atveju kaltus sunkiau surasti.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.
 O kad mažesnės eksploatacinės išlaidos, tai tikrai taip nėra. Kažkada forume aptarinėjom dujinių autobusų pliusus ir minusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukusParašė Buss fanas Rodyti pranešimąKazkaip per daug cia tu sutapimu  
 man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
 Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma? Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus. Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O vis del to tas 2 turetu buti, yra numanomas ar tai visgi atskira kolona?Parašė Lincas Rodyti pranešimąKoks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus. Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į šios "Scania" galą įvažiavo "Saffle" #1812. Yra temoj "Viešojo transporto įvykiai ir prasižengimai" Raikkonen'o nuotraukaParašė copper Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susvyravo nuostolingai dirbančio „Busturo“ vadovo kėdė
 
 Šiaulių valdžia vis grįžta prie galvosūkio, ką daryti su nuostolingiausia savivaldybės įmone – keleivių vežimo bendrove „Busturas“. Įmonės reorganizacijos šįsyk planuose nėra, darbo grupė imsis elektroninio bilieto įvedimo, kontrolės veiklos, nepelningų maršrutų ir išlaidų kompensacijoms analizės. Neatmetamas nepriklausomo audito ir vadovo keitimo variantas.
 
 Šiaulių miesto savivaldybės įmonė – keleivių vežimo bendrovė „Busturas“ 2012 metus baigė su 2 mln. litų skola. Ketvirtadienį į pirmą posėdį rinksis savivaldybės sudaryta darbo grupė, kuri analizuos situaciją dėl keleivių kontrolės, elektroninio bilieto įvedimo, aiškinsis, kurie maršrutai ir veiklos sektoriai pelningi, kurie – ne, kodėl kompensacijoms už lengvatinius bilietus Šiauliai kasmet išleidžia 10 mln. litų, kai tuo tarpu Panevėžys – perpus mažiau.
 
 Tai, kad darbo grupė išvadas numato pateikti kovo pabaigoje – nesulaukusi „Busturo“ išrinkto auditoriaus išvadų gegužę, leidžia spėti, jog kai kurie sprendimai jau padaryti.
 
 Nebesitęsia po profesinės darbuotojų sąjungos kreipimosi į generalinę prokuratūrą pradėtas tyrimas dėl lengvatinių bilietų skaidrumo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš Šiaulių Krašto straipsnio:
 
 http://www.skrastas.lt/?data=2013-02...&id=1361380268„Tikimės, kad mums pavyks ir toliau Šiauliuose plėsti ekologiškų autobusų parką. Šiuo metu vykdome kitą projektą, tad, sėkmės atveju, įsigysime dar aštuonis dujomis varomus autobusus bei vieną hibridinį – varomą dujomis ir elektra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na štai, ir Šiauliai ruošiasi įvesti priekinių durų tvarką
 
 Miesto autobusai: neišgujami benamiai, vandalai ir viešas seksas
 
 Seks didžiųjų miestų pavyzdžiu
 
 Jau birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleivių laukia naujovės. „Keleiviai bus įleidžiami tik pro priekines duris. Tai, galima sakyti, elektroninio bilieto pradėjimo taikyti etapas. Tikimasi pagerinti keleivių kontrolę“, – viliasi bendrovė „Busturas“ direktorius T.Bielinskas. Elektroniniam bilietui įgyvendinti tėra vos pusė milijono. Jau dabar aišku, kad jo nusipirkti nepavyks.
 
 „Klaipėdai elektroninis bilietas atsiėjo beveik 2 mln. Lt. Kadangi su miesto valdžia nepavyksta susikalbėti taip, kaip tikėtasi, o daugiau lėšų gauti ne tik iš jos, bet ir iš struktūrinių fondų kol kas nenusimato, spręsime klausimą dėl išperkamosios nuomos – ne pirkimo“, – žada T.Bielinskas.
 
 Patys vairuotojai ir džiaugiasi, ir nerimauja dėl naujos tvarkos. „Įlipimas pro priekines duris nėra blogai. Didžiausia blogybė, kad prarasime greitį“, – mano A.Jonušas.
 
 „Priekinės durys“ pasiteisino
 
 Įlipimo pro priekines duris tvarka Lietuvoje nėra naujovė – ji taikoma daugelyje Vakarų Europos miestų, taip pat Kaune, Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje. Vienerius metus per priekines autobusų bei troleibusų duris lipo ir vilniečiai. Vėliau ši tvarka sostinėje buvo atšaukta dėl gyventojų skundų. Žmonės buvo nepatenkinti tuo, kad susidaro didžiulės grūstys ar apskritai nespėjama įlipti. Kituose miestuose įlipimas pro priekines duris pasiteisino.
 
 Vien Kaune per pusmetį pajamos augo beveik puse milijono litų. Kiek augs bendrovės „Busturas“ pajamos, jos vadovai kol kas iš anksto neprognozuoja. Viliamasi, kad pradėjus taikyti minėtą tvarką „zuikių“ sumažės 3-5 proc.
 
 Birželio viduryje miesto maršrutinių autobusų keleiviams užsitrenks galinės ir vidurinės durys – žmonės bus įlaipinami tik pro priekines.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiauliuose dauguma autobusų nepritaikyti tokiai tvarkai - siauros durys, siauri praėjimai, minkštos sėdynės trukdo judėti viduje. Be to bilbietai popieriniai, tai iš priekinių durų tvarkos mažai naudos - zuikiai žymės tuos pačius bilietus n kartų.
 Verčiau išguitų mikrobus, kurie nugraibo nemažą dalį keleivių.
 
 Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo.
 
 http://www.15min.lt/naujiena/verslas...rbo-667-337855Paskutinis taisė Al1; 2013.05.31, 14:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
 Paskutinis taisė Raikkonen; 2013.06.01, 23:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žemagrindžius buvo nustota žymėti prieš gerus 4 metus. Todėl anokia čia naujovė.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKas daugelyje miestų jau įprasta, Šiauliuose - naujovė. Neseniai stotelių tvarkaraščiuose pradėta nurodyti kuriais reisais važiuoja žemagrindžiai autobusai (kiek pastebėjau tik 7 ir 24 maršrutuose), taip pat kai kuriuose mikroautobusų galiniuose punktuose nurodomi jų išvykimo laikai. Tokia informacija iki šiol niekur nebuvo pasiekiama...
 Atvaizdas
 
 O dėl mikroautobusų tvarkaraščių, taip, čia yra naujiena. Iki šiol, ši informacija buvo pasiekiama tik savivaldybės tinklapyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaulių mikrobai - atskira istorija. Niekur kitur nemačiau kad jie važinetu tom pašom linijom su beveik tuo pačiu numeriu (+30), kaip ir miesto maršrutiniai autobusai. Jie vaziuoja prieš autobusus surenkant visus to maršruto keleivius, paliekant autobusams tik nedidele dalį. Keista, ane? Žmones moka mokescius iš kuriu išlaikomas Busturas, o po to dar moka už pravažiavimą mikrobams. Moka du kartus!Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Beje, virš Šiaulių mikrobų irgi kabo kardas ant siūlo...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment










Comment