Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai argumentas. Net ir Vilniuje per šalčius mažiau ne tik kad VT keleivių, bet ir automobilių gatvėse. Ir visai ne dėl to, kad vairuotojai persėda į VT. Tiesiog kai šalta, žmonės mažiau išeina iš namų. O kai šilta visi į užmiestį neišvažiuoja, tuo labiau kokią gegužę ar rugsėjį.
    Nei VT keleivių mažiau, nei mašinų mažiau... Jeigu žiema, tai žmonės nevažiuoja į darbą, į mokymo įstaigas? Tiesiog sumažėja paprastų pasivažinėjimų po parduotuves (be to retai kas į parduotuves važiuoja, visi eina pėsčiomis).

    Comment


      Ar aš rašiau būtent kas nelenda iš namų? Aišku, kad tie, kuriems nėra reikalo. Taip kad daryti išvadas, jog autobusai vežioja orą per anksti. Po kelių dienų bus aiškiau, kai nebeliks mikrobų.

      Comment


        Informuojame apie miesto maršrutinių autobusų trasų pakeitimus.

        Nuo vasario 1 d. miesto maršrutinio autobuso Nr. 14 „Skroblų - Dainų žiedas" trasa keičiama į „Medelyno žiedas - Dainų žiedas". Maršruto trasa:
        nuo Medelyno žiedo: V. Bielskio g. - Panevėžio g. - Birutės g. - V. Kudirkos g. - Aušros al. - Tilžės g. - Gegužių g.;

        nuo Dainų žiedo: Gegužių g. - Tilžės g. - Aušros al. - V. Kudirkos g. - Birutės g. - Panevėžio g. - V. Bielskio g.

        Nuo vasario 3 d. miesto maršrutiniai autobusai Nr. 29 „Sutkūnai - Gytarių žiedas" važiuos:
        iš Sutkūnų: J. Basanavičiaus g. - Vaidoto g. - Žemaitės g. - Birutės g. - J. Basanavičiaus g. - Aušros al. - Tilžės g. - Gardino g. - Lyros g. - Gytarių g. - Kviečių g.;

        nuo Gytarių žiedo: Javų g. - Gytarių g. - Lyros g. - Gardino g. - Tilžės g. - Aušros al. - Žemaitės g. - Vaidoto g. - J. Basanavičiaus g.
        .
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Šiauliuose reikia rimtesnės esamo autobusų maršrutų tinklo pertvarkos. Maršrutų yra per daug, o kai kurie iš jų kursuoja vos kelis kartus per dieną, net nėra pilnaverčiai piko valandų maršrutai. 22 iš viso tik vieno reiso maršrutas. Iš dabar esančių 25 maršrutų pakaktų ne daugiau 20-ies.

          Comment


            1994 m. Šiaulių miesto autobusų schema.



            Nebuvo kitų būdų kaip tik perfotografuoti. Deja, popierius blizgantis, apšvietimas prastas ir teko suklijuoti schemą iš kelių forografijų. Schema spalvota, t.y. atskirom spalvom, berods raudonai ir žaliai schemoje pažymėti darbo ir poilsio dienomis važiuojančių autobusų maršrutų numeriai, visos kitos linijos ir užrašai juodi. Tačiau fotografuojant netinkamomis sąlygomis praktiškai tų spalvų neįmanoma aiškiai atskirti. Todėl schemą paverčiau nespalvota.
            Čia sumažinta schema.



            Čia didesnė:

            S2.jpg - 2.9 Mb

            Atskirai maršrutų lentelė su kursavimo laikais ir intervalais. Deja, leidinyje kažkodėl nėra maršrutų sąrašo su galiniais ir tarpiniais punktais.

            Comment


              Vienas iš naujųjų Irisbus kažkur sugebėjo "pamesti" priekinės dešinės pusės dalį. Gaila nesuspėjau nufotografuoti ir pastebėti garažinio numerio. Įdomumo dėliai klausiu, ar Busturas gali turėti kokių nors atsarginių šių autobusų dalių ar jie turės laukti "pastriprinimo" ir autobusas kol kas važiuos šiek tiek apsinuoginęs ?

              Iliustracijai pasiskolinu ssnaiperio nuotrauką (tikiuosi nesupyks )(dalis su melynu neįgaliųjų ženklu):

              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Irisbus Citelis 12M CNG #1217. 4 maršrutas
              Paskutinis taisė Xedos; 2014.02.06, 20:46.

              Comment


                Pataupe Busturas dienos sviesom

                Comment


                  Šiaulių miesto autobusų ir privežamųjų maršrutų žemėlapis - http://old.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.5.jpg (2,8 Mb, galioja nuo 2014-02-01).
                  Pakeitimai:
                  • pridėti privežamieji maršrutai P1-P7;
                  • pakeistos 14, 29 maršrutų trasos ir patikslinti darbo režimai.

                  Jeigu kam reikės, galiu įkelti ir PDF versiją.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Jau šių metų rudenį Šiaulių gyventojai už važiavimą miesto ir priemiestinių maršrutų autobusais atsiskaitys elektroniniu bilietu. UAB „Busturas“ su konkurso nugalėtoja – Kauno informacinių technologijų sprendimų bendrove „Empirija“ - pasirašė elektroninio bilieto sistemos diegimo sutartį, kurios vertė siekia beveik 4 mln. litų.

                    Kada popierinį bilietą Šiauliuose išstums elektroninis?

                    Comment


                      Turbūt turėta galvoje privežamieji maršrutai, o ne priemiestiniai...
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Lietuvoje pagamintas eletrobusas rieda puikiai, bet yra brangus

                        Comment


                          Lenkijoje AMZ gamykloje surinktas, su lenkiškomis etiketėmis salone, su lenkišku valstybiniu numeriu, su lenkišku AMZ kėbulu, su čekų elektros įranga ir su lenkų kalba suprogramuotu borto kompiuteriu. Ir su vienu vieninteliu užrašu LBus ant gamyklinę lentelę atstojančio popiergalio, pakišto po plastikiniu stiklu. Ir visa tai - tikras lietuviškas autobusas, surinktas bendromis lietuvių ir čekų pastangomis.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Lenkijoje AMZ gamykloje surinktas, su lenkiškomis etiketėmis salone, su lenkišku valstybiniu numeriu, su lenkišku AMZ kėbulu, su čekų elektros įranga ir su lenkų kalba suprogramuotu borto kompiuteriu. Ir su vienu vieninteliu užrašu LBus ant gamyklinę lentelę atstojančio popiergalio, pakišto po plastikiniu stiklu. Ir visa tai - tikras lietuviškas autobusas, surinktas bendromis lietuvių ir čekų pastangomis.
                            Gal pasidžiaugtum, kad mus žino Europoje, kaip elektrobuso gamintoją, o ne aimanuotum.

                            Comment


                              Mus tokiais žino tik Lietuvoje. Visur kitur šis autobusas pristatomas kaip lenkų AMZ ir nė žodžio apie lietuvius.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Tą lietuvišką/lenkišką (ar kad ir kokios etninės kilmės jis bebūtų) autobusą šiandien teko matyti ir 24 maršrute. Matyt paleido ir kitais maršrutais. Gaila neteko išbandyti, pravažiavo pro pat nosį. Bet išties keistai atrodo, kai autobusas pravažiuoja ir neskleidžia garso .

                                Comment


                                  Nuo vasario 17 d aptarnaujantys vietinio priemiestinio susisiekimo maršrutus Šiaulių rajone vežėjai turi turėti vaizdo registratorius ir filmuoti visą veiksmą esantį autobuso salone(kaip sakant vaizdo registratorių apsukant antraip)

                                  Comment


                                    Dėl gyventojų skundų ruošiamasi pertvarkyti privežamųjų autobusų maršrutus

                                    Dėl naujos viešojo transporto tvarkos bendrovė „Busturas“ sulaukia daug šiauliečių skundų. Todėl bus vėl pertvarkomi privežamųjų autobusų maršrutai, piko valandomis budės rezerviniai autobusai.

                                    Po susitikimo su Medelyno rajono gyventojais bendrovės „Busturas“ direktorius sakė, kad į gyventojų prašymus keisti nesuderintų maršrutų kryptis, reaguos. Kovo mėnesį bus sudaromi nauji privežamųjų mikroautobusų maršrutai.

                                    „Ten, kur privežamieji maršrutai startavo, pažiūrėsime kaip galima, atsižvelgus į gyventojų prašymus, optimizuoti. Žodžiu, privežamieji maršrutai žmonėms patrauklūs. Tiesiog jie turi būti maksimaliai patogūs ir pateisinti jų lūkesčius“, – teigė bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

                                    Rytinio ir vakarinio piko metu autobusai perpildyti keleivių, todėl sugedus autobusui, kito ar be keleivių autobuso tektų ilgai laukti, žmonės vėluotų pasiekti savo kelionės tikslą, piko metu netilptų perlipti į kitą transporto priemonę. Dėl šios priežasties bendrovė pietiniame miesto rajone laikys rezervinius autobusus.

                                    „Turim keletą autobusų rezervinių pietiniame rajone. Jeigu, maža kas, atsitiktų, netikėtumai ar sugestų autobusas, kad jis per 3, per 5 minutes privažiuotų ir surinktų tuos keleivius ir nuvežtų“, – aiškino T. Bielinskas.

                                    Dėl viešojo transporto pertvarkų bendrovė „Busturas“ vis sulaukia gyventojų skundų ir pasiūlymų dėl naujos tvarkos. Šiaulių miesto gatvėmis mikroautobusai nebekursuoja nuo vasario 1 dienos.
                                    http://etaplius.lt/del-gyventoju-sku...usu-marsrutus/

                                    Laikys rezerve autobusus, kai autobusai perpildyti niekam dar nesugedus. Taip puikiai sudeliojo tvarkaraščius, kad 12-as 9-10 val. ryte važiuoja visiškai, VISIŠKAI pilnas, baisiau nei rytinio piko metu. O kartais pravažiuoja visiškai tusčias, su 3-5 žmonėmis . Žodžiu, puikiai dirba Busturas.

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      http://etaplius.lt/del-gyventoju-sku...usu-marsrutus/

                                      Laikys rezerve autobusus, kai autobusai perpildyti niekam dar nesugedus. Taip puikiai sudeliojo tvarkaraščius, kad 12-as 9-10 val. ryte važiuoja visiškai, VISIŠKAI pilnas, baisiau nei rytinio piko metu. O kartais pravažiuoja visiškai tusčias, su 3-5 žmonėmis . Žodžiu, puikiai dirba Busturas.
                                      Aš nesuprantu tamstos pasipiktinimo. Pats parašei, kad vieną kartą važiuoja visiškai pilnas, kitą tuščias. Tai ar Busturas turi srautus reguliuot? Jei netyčia važiavo kokia moksleivių klasė ar pan. tai žinoma, kad autobusas bus arti pilno. Pats savo parašymui prieštarauji.
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                        Aš nesuprantu tamstos pasipiktinimo. Pats parašei, kad vieną kartą važiuoja visiškai pilnas, kitą tuščias. Tai ar Busturas turi srautus reguliuot? Jei netyčia važiavo kokia moksleivių klasė ar pan. tai žinoma, kad autobusas bus arti pilno. Pats savo parašymui prieštarauji.
                                        Tai ar Busturas neturi šiek tiek prisitaikyti prie keleivių srautų ar geriau tada paleisti trumpus autobusus piko metu ir ilgus vidury dienos ? Moksleivių variantas atmetamas, nebent aišku jie vis dar eina į mokyklą būdami 40-50 metų .

                                        Tiesiog susidaro vaizdas, kad tvarkaraštyje kažkas padarė skylę. O kitu kraštutiniu atveju nuvažiuoja du ilgi autobusai ir nuveža po 3-5 žmones. Pinigų švaistymas, kai tokie autobusai važiuoja tušti. Na, nebent čia išskirtinis atvejis ir autobusas kažkur užstrigo. Bet oro vežiojimas ilgais autobusais yra įprastas dalykas.

                                        Comment


                                          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                          Tai ar Busturas turi srautus reguliuot?
                                          Busturas turi taikytis prie keleivių srautų, o ne keleviai prie Busturo. Pavyzdžiui ir man nėra suprantama, kodėl 12 iš Dainų žiedo 8 val. yra vos 3 reisai, kai 7 ir 9 val. intervalas svyruoja tarp 5-10 min. Esu tikras, kad buvo galima grafiką sudaryti su tolygesniu intervalu, t.y. vairuotojų pietus nukelti 1 ratu vėliau.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X