Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl mikrobus Šiauliuose iš reikia naikinti, o ne integruoti. Realiai tereikėt tik vieno naujo autobusų maršruto, o tiksliau esamo 3 pratęsimo iki Skroblų g., ir dar vieno kažkurio maršruto pratęsimo iki Karaliaučiaus st.
    Iki Karaliaučiaus st. ir toliau turės važiuot autobusai kai kapines atidarys. Taip kad laiko klausimas.
    www.autobusas.4l.lt +
    www.facebook.com/Autobusas4l

    Comment


      Oficialiai paskelbta, kad priekinių durų tvarka Šiauliuose įsigalios birželio 17 dieną.

      Šiauliuose į autobusus – tik pro priekines duris
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Na, pirmas kelias dienas turbūt bus nesusipratimų......

        Comment


          Tegul buna, uztai iki rugsejo dauguma pripras, kai keleiviu smarkiai pagauses..
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Informacija apie įlipimą pro priekines duris

            UAB „Busturas“ informuoja, kad nuo 2013 m. birželio 17 d. viešojo transporto keleiviai į UAB „Busturas“ autobusus gali įlipti tik pro priekines autobuso duris (išskyrus asmenis su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais), o išlipti pro visas kitas, išskyrus pirmas. Keleiviai į autobusą įlipa ir išlipa pagal vežėjo nurodytus informacinius simbolius prie autobuso durų.

            Atvažiavus autobusui, keleiviai privalo tvarkingai išsirikiuoti prie priekinių durų. Kiekvienas keleivis, įlipdamas, turi parodyti vairuotojui terminuotą vardinį mėnesinį bilietą ir pažymėjimą, suteikiantį teisę į lengvatą, pažymėti vienkartinį bilietą arba nusipirkti jį iš vairuotojo bei išsyk pažymėti. Svarbu nesudaryti pernelyg daug nepatogumų kitiems keleiviams ir būti iš anksto pasiruošus vienkartinį bilietą, terminuotą vardinį mėnsinį bilietą ar tikslią pinigų sumą (1,80 Lt arba 0,90 Lt) vienkartinio bilieto įsigijimui autobuse. Būtume dėkingi, kad keleiviai vienkartinius bilietus įsigytų spaudos kioskuose ar kitose bilietų platinimo vietose. Tai - sutaupytos kelionės sekundės ir minutės visiems keleiviams.
            Įlipę į autobusą, keleiviai turi eiti į salono gilumą, kad nesusidarytų spūstis prie priekinių durų. Keleiviai turi suprasti – kuo greičiau jie tai padarys, tuo mažiau bus trikdomas viešojo transporto eismas.
            Autobuse keleiviai vietą turi užimti taip, kad netrukdytų kitiems keleiviams, o privažiavę reikalingą stotelę, priartėti prie galinių ar vidurinių durų ir, autobusui sustojus ir atsidarius durims, nedelsdami išlipti. Keleiviai turi tvarkingai sulipti pro priekines duris, kad keleivių judėjimas autobuso salone vyktų ratu ir išlipantiems pro vidurines ir galines duris atsirastų daugiau vietos. Svarbu nesudaryti pernelyg daug nepatogumų kitiems keleiviams reikia būti iš anksto pasiruošus vienkartinį bilietą, terminuotą vardinį mėnsinį bilietą ar smulkių grynųjų pinigų vienkartinio bilieto įsigijimui. Galinėse stotelėse visi keleiviai privalo išlipti iš autobuso.
            Stotelėje pirmumo teisė įlipti į autobusą suteikiama neįgaliesiems, keleiviams su mažamečiais vaikais, nėščioms moterims ir senyvo amžiaus žmonėms. Sėdimos vietos, virš kurių yra užrašas „Keleiviams su vaikais ir neįgaliesiems“ arba atitinkamas simbolis yra skirtos šiai keleivių kategorijai kiti keleiviai atsisėdę į šias vietas, privalo jas užleisti nurodytiems asmenims.
            Įlipę ne pro priekines duris, keleiviai privalo kuo skubiau pažymėti komposteryje vienkartinį bilietą.
            Be abejo, tiek keleiviai, tiek vežėjai turės apsišarvuoti kantrybe. Neabejojame, kad skundų, bent jau pirmaisiais mėnesiais, sulauksime gausybės. Tačiau tikimės, kad keleiviai greitai įpras prie naujosios tvarkos, t. y. įlipimo į autobusus pro priekines duris.
            Įgyvendindami naująją tvarką tikimės visuomenės solidarumo – prie jos įprasti užtruks šiek tiek laiko, tačiau pokyčiai bus įgyvendinti daug lengviau, jei keleiviai geranoriškai laikysis mūsų siūlomos tvarkos
            Tikimės keleivių supratingumo ir pakantumo, nes autobusai taps tvarkingesni, padidės jų greitis. Surinkę daugiau pajamų, galėsime pateikti miesto gyventojams ir svečiams daugiau autobusų ir intervalai tarp autobusų taps mažesni.
            Neabejojame, kad į viešąjį transportą lipant pro priekį, padidės saugumas, viduje sumažės asocialių asmenų bei išaugs bilietų pardavimas. Labiausiai šių pasikeitimų baiminasi autobusų vairuotojai, kuriems nuo šiol reikės ne tik vairuoti bei prekiauti bilietais,bet ir kontroliuoti, ar visi keleiviai laikosi naujosios tvarkos ir turi galiojančius bilietus.
            Taigi, reiks reiks rodyti ne tik nuolatinius bet ir pažymėjimus... nepatogu ir greičiausiai retam vairuotojui bus svarbu patikrinti ar tas pažymėjimas galioja, ar mėnesinis bilietas tinkamo mėnesio.

            PS. Viešųjų ryšių specialistai tai Busture super, iš pradžių pamoko Šiaulių avis kaip įlipti į autobusą, vėliau prižada aukso kalnus, kurių žinoma niekas neįgyvendins, kad tik labai neprotestuotų ir galiausiai vis tiek vairuotojams čia bus blogiausiai, o ne jums
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              „Busturo“ vadovai: naujoji keleivių įlaipinimo tvarka pasiteisino

              Nuo šiandien Šiauliuose oficialiai įsigaliojo nauja įlipimo į maršrutinius miesto autobusus tvarka. Miesto vežėjos bendrovės „Busturas“ administracijos darbuotojai, patys nuo ryto budėję autobusų stotelėse, sako, kad naujoji tvarka įsigaliojo sklandžiai.

              „Busturo“ generalinio direktoriaus Tomo Bielinsko teigimu, pirmadienio rytą bendrovės administracijos darbuotojai kartu su keleivių kontrolę vykdančios bendrovės darbuotojais budėjo 18-oje judriausių miesto autobusų stotelių. „Keleiviai puikiai suprato naująją įlipimo į autobusus tvarką, nebuvo jokių incidentų, viskas vyko sklandžiai“, – Etaplius.lt sakė T. Bielinskas.

              Anot jo, keleiviai iš anksto pasirūpino bilietėliais, todėl nesusidarė eilės. „Tik norėtume paprašyti tų keleivių, kurie važinėja su mėnesiniais bilietais, kad įlipdami jie aiškiai parodytų bilietus vairuotojui. Kartais tampa neaišku, kodėl bilietėlio nepasižymėjęs keleivis keliauja į galą“, – prašė T. Bielinskas.

              Generalinio direktoriaus paprašius pasvarstyti, ar naujoji tvarka Šiauliuose bus priimta panašiai, kaip kituose miestuose, T. Bielinskas tvirtino, kad Šiauliuose ji ko gero įsigalios sklandžiau. „Tokia tvarka nebuvo nauja, nes kiti miestai seniai ja naudojasi, todėl šiauliečiai apie ją buvo girdėję. Nesiryšiu komentuoti daug diskusijų sukėlusio Vilniaus atvejo, bet manau, kad Šiauliai įlipimo per priekį tvarką įgyvendino sklandžiausiai“, – Etaplius.lt pasakojo T. Bielinskas.

              „Mes jau dabar neabejojame nauda. Autobusai bus švaresnis, o kelionės tvarkingesnės. Sumažės nevalyvų keleivių. Galbūt daugiau šiauliečių persės į miesto autobusus“, – kalbėjo T. Bielinskas.

              Teigiama, kad taip keleivių pervežimo bendrovė siekia padidinti „zuikių“ kontrolę. Prieš įlipant keleiviai prašomi paruošti bilietėlius. Nuo šiol vairuotojai perima dalį kontrolės funkcijų, nes kontrolieriais prisijungs tik piko valandomis.

              Pasak T. Bielinsko, autobuso vairuotojas turi teisę paprašyti nevalyvo arba neblaivaus keleivio. „Jei toks keleivis nelipa lauk, vairuotojas vis tiek turi važiuoti savo maršrutu, tačiau įspėja keleivių kontrolę vykdančią bendrovę. Jei keleivis dar ir nedrausmingas, tada kreipiamasi į policiją“, – aiškino T. Bielinskas.

              Norint pirkti bilietėlius autobusuose, keleiviai turi turėti ne didesnes nei 20 litų kupiūras. Taip siekiama atpratinti keleivius vežioti negabaritinį bagažą.

              Leidžiama nemokamai vežtis ne didesnį nei viena keleivio vieta rankinį bagažą. Už bagažą, kurio ilgio, pločio ir aukščio suma ne didesnė kaip 180 centimetrų, įsigaliojus naująjąi tvarkai, reikia pirkti papildomą bilietėlį

              Neįgaliesiems ir tėveliams su vaikiškais vežimėliais bus skirtos viduriniosios autobusų durys.

              Etaplius.lt primena, kad šiauliečiai su naująja įlipimo į autobusus tvarka galėjo susipažinti jau praėjusią savaitę. „Busturo“ eksploatacijos direktorius Vilius Laužikas Etaplius.lt sakė, kad tai buvo pačių vairuotojų iniciatyva. „Mes tvarką įvedėm tik nuo pirmadienio, o vairuotojai norėjo išmėginti, kaip viskas veikia, kaip reaguoja žmonės“, – pasakojo V. Laužikas.

              Pasak eksploatacijos direktoriaus, neigiamų keleivių reakcijų bendrovė „Busturas“ kol kas nesulaukė. „Aš pats šįryt važinėjau autobusu, žmonės lipa tvarkingai, nemačiau nė vieno pasipiktinusio keleivio“, – konstatavo V. Laužikas.
              Šiek tiek blefuoja Busturas. Pagirtina, jog bene visi vairuotojai atidarinėja priekines duris, vėliau tik visas likusias, matyt gana griežtai buvo informuoti apie naująją tvarką, net Kaune pradžioje taip nebuvo Visgi turintys nuolatinius bilietus jų nerodo ir vairuotojai nereikalauja juos rodyti. Daugelyje autobusų praėjimas gana platus, todėl kol vienas keleivis perka bilietą iš vairuotojo apie dešimt tiesiog gali praeiti į galą. Priekyje kiek mačiau yra po du "krokodilus" ir bent vienas iš jų sumontuotas taip, jog vairuotojui neįmanoma matyti ką ir kaip ten žymi keleivis. Bet, manau, su laiku sistema pradės puikiai funkcionuoti
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                iš vienos dienos tokios išvados. Juokingai skamba. Kol nėra e-bilieto, tol iš viso apie priekinių durų tvarkos privalumus nėra ko kalbėti. Pajamos šiek tiek padidės pirmus porą mėnesių, o paskui zuikiai ir toliau važinės su n kartų žymimais talonėliais.

                Comment


                  Nei karto nebuvau paprašytas parodyti bilieto. Tik padariau "testą". Kartą lipau ir parodžiau, kitą kartą nieko nerodžiau ir absoliučiai jokios reakcijos. Vairuotojams vienodai tu rodai ten jiems bilietą ar špygą . Tik panašu, kad nuo naujos tvarkos vairuotojams šiek tiek painu pasidarė, nes buvo keli atvejai, kai vos išvis neužmiršo atidaryt duris ir išleist keleivius...........

                  Comment


                    Ar vairuotojus iš viso materialiai skatins? Įtariu, kad ne.

                    Comment


                      Nauja tvarka tikrai kirto per galvas vairuotojams. Šiandien nuo Saulės miesto link pietinio pajudėjęs autobusas pervažiavo visą viaduką ir vairuotojas, net nepastebėjo, kad vidurinės durys liko atidarytos .

                      Comment


                        Norint pirkti bilietėlius autobusuose, keleiviai turi turėti ne didesnes nei 20 litų kupiūras. Taip siekiama atpratinti keleivius vežioti negabaritinį bagažą.
                        Tiesiog auksinė logika!
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nauja keleivių įlaipinimo tvarka duoda teigiamų rezultatų

                          Daugiau kaip prieš mėnesį pradėta vykdyti keleivių įlaipinimo pro priekines autobusų duris tvarka duoda teigiamų rezultatų. Vien per pirmąsias dvi liepos savaites, autobusų vairuotojai pardavė šešiolika procentų daugiau bilietėlių nei per tą patį laikotarpį pernai.

                          Nuo birželio 17-osios prasidėjusi naujoji keleivių įlaipinimo pro priekines autobusų duris jau tęsiasi ilgiau nei mėnesį. Panašu, kad per tą laiką prie jos priprato ir keleiviai. Problematiškiau tik vaikus vežimėliuose vežančioms mamoms.

                          Autobusų vairuotojai taip pat pastebi, kad žmonės jau priprato prie naujosios tvarkos, todėl nesusipratimų pasitaiko rečiau.
                          http://etaplius.lt/nauja-keleiviu-il...amu-rezultatu/

                          Comment


                            Veltui džiūgauja. Kol potencialūs zuikiai neperprato naujos tvarkos trūkumų, tol pajamos augo, kai perpras, tai pajamos nustos augusios. Nes esant popieriniams bilietams, juos galima žymėti ne vieną kartą.

                            Comment


                              Na va, o vairuotojai naujai tvarkai nepritaria, kad ir gauna procentą nuo parduotų bilietų, kurių pardavimai išaugo. Beje, kad ir naujai tvarkai vairuotojai nepritaria, bet tenka pastebėti, kad vairuotojai klausinėja keleivių ar turi bilietus, kai jie neleistinai įlipa pro vidurines ar galines duris. Matyt motyvacija vis dėlto yra .

                              Nepritaria naujai tvarkai

                              Pasikeitimą vairuotojai vertina skeptiškai: „Gaila matyti besigrūdančius į autobusą žmones. Jei žmogus turi nuolatinį bilietą, kodėl jis turi laukti eilėje su kitais, kurie bilietus pasižymi šalia vairuotojo esančiame komposteryje? Manau, kad kontroliuoti keleivius turėtų būti kontrolės, o ne vairuotojų darbas. Mes kiekvieno žmogaus turime laukti. Visi kol sulipa, praeina daug laiko. Manau, kad tokia tvarka nepatogi“.

                              Kontrolieriai nesugeba patikrinti kiekvieno autobuso keleivio, todėl, pasak R. Bielinsko, ir buvo sugalvota pertvarka, kad keleiviai būtų įleidžiami tik pro priekines duris. Rezultatai rodo, kad jau sumažėjo „zuikių“.

                              Vadovas teigia suprantantis vairuotojų nepasitenkinimą, nes vairuoti ir dar kontroliuoti kiekvieną važiuojantį keleivį sudėtinga, be to, pasitaiko labai nemandagių keleivių. Tačiau naudos turi ir vairuotojai - daugiau bilietų parduodantiems vairuotojams bendrovė moka premijas.
                              http://snaujienos.lt/naujienos/miest...s-nra-auksins-

                              Comment


                                Mikroautobusams kitąmet Šiaulių gatvėse gali nebelikti vietos

                                Keleivius pervežantiems mikroautobusams kitąmet Šiaulių gatvėse gali nebelikti vietos. Profsąjungos „Solidarumas“ atstovai tvirtina, kad mikroautobusai turėtų važiuoti tais maršrutais, kur mažai keleivių ir nevažiuoja „Busturo“ autobusai. Be to, siūloma iki 2 litų padidinti autobuse įsigyjamo vienkartinio bilieto kainą.

                                Bendrovėje „Busturas“ ir savivaldybėje apsilankę Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ nariai tvirtino, kad tais pačiais maršrutais negali važiuoti autobusai ir mikroautobusai. Esą mikroautobusų vairuotojai sudaro avarines situacijas.

                                „Pamatėme, kad yra betvarkė dėl mikriukų – užvažiuoja į priekį, avarinės situacijos. Reikia, kad būtų nukreiptas ten, kur visuomeninis transportas netikslingas, mažai keleivių“, – pasakoja UAB „Busturas“ profsąjungos „Solidarumas“ pirmininkė Alma Steponavičienė.

                                „Busturo“ vadovai sako, kad mikroautobusų vairuotojai galėtų įsidarbinti autobusų vairuotojais jų įmonėje, nes vairuotojų trūksta, didesnis atlyginimas.

                                Kaip bus pertvarkytas visuomeninis transportas kitąmet, spręs politikai. Žadama atsižvelgti į kauniečių mokslininkų rengiamą viešojo transporto studiją.
                                http://etaplius.lt/mikroautobusams-k...elikti-vietos/

                                Comment


                                  Mikriukai + - neblogi, vairavimo stilius tikrai pavojingas, talonėlius 50\50 vairuotojų duoda. Taigi manau kažką keisti reikia.

                                  Comment


                                    Tokio dubliavimo, koks yra Šiauliuose, nėra jokiame kitame Lietuvos mieste, todėl keista tikrai būtina. Privežamųjų maršrutų Šiauliuose nėra, tačiau mikroautobusai galėtų kursuoti maršrutais, kuriais kur autobusai važiuoja retai (pvz. 5, 8, 9, 10, 11, 23, 25), savaitgaliais ir kitais. Be to jau maždaug nuo aštuntos valandos daugelyje maršrutų pradedamas oro vežiojimas, ten irgi galėtų važinėti mikroautobusai.

                                    Visgi, tai Šiauliai, jei miesto valdžiai užteks stuburo panaikinti mikroautobusų maršrutus, tai jau nemažas pasiekimas...
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Nors ir praėjo daugiau nei pusė metų, bet Busturas pagaliau susivokė, kad jų autobusai važiuoja iki Savanorių žiedo, o ne "Rasos".
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Gal man tik pasivaideno, bet atrodo, kad šiandien tikrai mačiau 7-o maršruto autobusą, su užrašu "Rasa"..........

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Nors ir praėjo daugiau nei pusė metų, bet Busturas pagaliau susivokė, kad jų autobusai važiuoja iki Savanorių žiedo, o ne "Rasos".
                                          Atvaizdas
                                          Prašome neklaidinti žmonių, kad Busturas pagaliau susivokė su pavadinimais. Busturas vadovaujasi miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais. Kada įsakymas buvo parašytas, tada ir pakeitė
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X