Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Prašome neklaidinti žmonių, kad Busturas pagaliau susivokė su pavadinimais. Busturas vadovaujasi miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais. Kada įsakymas buvo parašytas, tada ir pakeitė
    „Busturo“ snaudaliai galėjo kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ir prašyti pakeisti žymiai anksčiau. Be to, „Busturui“ niekas nedraudžia maršruto kryptį švieslentėje nurodyti kitokį negu patvirtintas savivaldybės administracijos direktoriaus - tereikia savivaldybės specialistų leidimo.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      "Busturo" poziuris i VT vystymasi ir progresa, puikiai atsispindi ju autobusuose........

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        „Busturo“ snaudaliai galėjo kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ir prašyti pakeisti žymiai anksčiau. Be to, „Busturui“ niekas nedraudžia maršruto kryptį švieslentėje nurodyti kitokį negu patvirtintas savivaldybės administracijos direktoriaus - tereikia savivaldybės specialistų leidimo.
        O iš kur Jūs žinote, kad Busturas nesikreipė? Kaip bebūtų, maršrutų pavadinimai nebuvo patvirtinti, todėl ir nebuvo keičiami. Viskas labai logiška ir teisinga, bent jau iš įmonės pusės.
        www.autobusas.4l.lt +
        www.facebook.com/Autobusas4l

        Comment


          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
          O iš kur Jūs žinote, kad Busturas nesikreipė? Kaip bebūtų, maršrutų pavadinimai nebuvo patvirtinti, todėl ir nebuvo keičiami. Viskas labai logiška ir teisinga, bent jau iš įmonės pusės.
          Būtų logiška, jei atitiktų keleivių lūkesčius ir būtų jiems patogu, o ne atvirkščiai.

          Neslėpsiu ir neišsisukinėsiu - nežinau, įmonė kreipėsi, ar ne. Ankstesniame komentare aš ne neginčijamai teigiau, bet tiesiog provokaciniu būdu kėliau apskritai Lietuvos viešojo transporto srityje klestinčią problemą - išsisukinėti nuo darbų ir veiksmų, kurie keleiviams suteiktų daugiau patogumo ir teigiamų rezultatų.

          O su „Busturu“ teko ne kartą pabendrauti - įspūdis prastas apie vadovus. Sakyčiau, atgyvenęs. Man kelia nuostabą, kaip leidžiama tokiems progreso nesiekiantiems ir teigiamų rezultatų keleiviams neieškantiems žmonėms dirbti. Aš manau, kad Šiaulių savivaldybėje ir „Busture“ įsišaknijusi biurokratija ir neveiklumas (kalbu ne apie tai, kad ten niekas nieko nedaro ir tiesiog sėdi nedirbdami, sakau tai, jog yra imituojamas darbas susigalvotomis ir kitų išgalvotomis biurokratinėmis kliūtimis, kurias reikia griauti).
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Mikroautobusai mieste liks, bet maršrutai bus koreguojami

            Mieste viešojo transporto laukia pasikeitimai. Pertvarka patikėta savivaldybėje sudarytai darbo grupei, užsakyta Kauno technologijos universiteto mokslininkų studija. Mikroautobusų maršrutai tikėtina liks, bet bus siekiama mažinti jų dubliavimąsi.

            Pagal Europos Sąjungos direktyvą mieste negali dubliuotis visuomeninio transporto maršrutai daugiau kaip 20 procentų. Šiauliuose ir autobusai, ir mikroautobusai važinėja vienodais maršrutais. „Mikroautobusai liks, tik klausimas, kokie maršrutai bus. Esame užsakę studiją, laukiame transportininkų pasiūlymų, tikėtina, kad mikroautobusais bus privežami keleiviai iš atokesnių miesto vietų“, – svarstė administracijos direktorius Vladas Damulevičius.
            Taip pat užsimena apie elektroninį bilietą ir naujų autobusų pirkimą:

            Savivaldybės įmonė „Busturas“ investuoja į autoparką, turi aštuonis naujus autobusus, planuoja įsigyti dar 16 autobusų, tad keleiviams bus malonu, patogu jais važiuoti, gėrėtis miesto vaizdais. Problemų sumažės ir įvedus elektroninį bilietą.
            http://etaplius.lt/mikroautobusai-mi...s-koreguojami/
            Paskutinis taisė Xedos; 2013.10.08, 16:53.

            Comment


              Svarbiausia, kad mikrobų neintegruotų į bendrą sistemą. O šiaip tai Šiauliuose jų iš viso nereikia. Nėra nei vieno maršruto, kur jie būtų reikalingi.

              Comment


                „Mikriukams“ dar kartą priminė, kad sutarčių nepratęs

                Kaista aistros dėl mieste įvedinėjamos vieningos keleivių vežimo sistemos.

                Dar liepos mėnesį privačios vežėjų bendrovės gavo iš Savivaldybės administracijos raštą, kad kitų metų vasario 1 dieną baigiasi privačių vežėjų ir Savivaldybės pasirašyta sutartis dėl keleivių pervežimo.

                Norint pratęsti sutartį, buvo žadama rengti konkursus, o jų sąlygas paskelbti šių metų trečią ketvirtį.

                Privatūs vežėjai sako esą šokiruoti gavę oficialius raštus, kad sutartys nebus pratęsiamos.

                Tuo tarpu Šiaulių miesto savivaldybės administracija tikina, kad apie šį raštą privatūs vežėjai žinojo dar vasarą. Konkursas, esą bus, tačiau maršrutai ir sąlygos neaiškios.
                http://etaplius.lt/mikriukams-dar-ka...rciu-neprates/

                Comment


                  Pasirašytas įsakymas dėl „mikriukų“ naikinimo

                  Nuo kitų metų vasario 1 d. Šiauliuose važinėjančių mikroautobusų vairuotojai pradės varstyti Darbo biržos duris. Šiandien, lapkričio 11 d., Šiaulių miesto savivaldybės direktorius Gedeminas Vyšniauskas pasirašė įsakymą, pagal kurį bus naikinama dešimt maršrutinių taksi autobusų maršrutų.

                  Nuo vasario 1 d. Šiauliuose nebevažinės 31, 34, 36, 37, 42, 46, 51, 54 ir 55 numeriu pažymėti „mikriukai“. Keleivius maršrutiniais autobusais vežantys 150 vairuotojų liktų be darbo. Miesto vadovai siūlo mikroautobusų vairuotojams darbintis UAB „Busturo“vairuotojais.

                  Apie tokį sprendimą nebuvo informuota nė viena privati vežėjų įmonė.

                  Šiaulių miesto savivaldybėje neatsirado nė vieno atstovo, kuris pakomentuotų esamą situaciją dėl privačių vežėjų naikinimo. Ar bus skelbiamas konkursas, ar ruošiami konkurso nuostatai, kur bus įdarbinti be darbo likę apie 150 maršrutinių autobusų vairuotojai atsakyti niekas negalėjo.

                  Nepatenkinti tokiu savivaldybės sprendimu šiauliečiai renka parašus, kad mikroautobusai mieste neišnyktų.
                  http://etaplius.lt/pasirasytas-isaky...uku-naikinimo/
                  Paskutinis taisė Xedos; 2013.11.11, 22:32.

                  Comment


                    Viskas ok, bet ar "Busturas" sugebes normalia alternatyva pasiulyti?

                    Comment


                      Jei iš tiesų mikrobus panaikins ir nebandys vėl kokiu nors būdu jų atgaivinti, kaip kad atsitiko Vilniuje, tai gerai. Iš tiesų svarbu, ar "Busturas" sugebės deramai užkaišioti grafikų spragas kai kurių maršrutų, taip pat ar bus pakoreguoti esami maršrutai, kad ten, kur dabar važiuoja mikrobai, bet nėra autobusų susisiekimo, pradėtų kursuoti ir autobusai.

                      Comment


                        „Busturas“ pasitelks mikroautobusus naujiems maršrutams

                        Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius įpareigojo UAB „Busturas“ organizuoti maršrutus „Lieporiai – Gegužių kaimas“, „Rėkyva – Einoraičiai“, „Zoknių žiedas – Aerouosto g.“, „Rasa“ stotelė – Skroblų g.“, „Kuršėnkelio žiedas – Medelyno žiedas“.

                        Rytoj, lapkričio 19 d. Savivaldybės administracija kviečiasi vežėjus maršrutiniais taksi į pasitarimą.

                        Nuo 2014-ųjų vasario 1 d. maršrutinių taksi mieste neliks, tačiau bendrovė „Busturas“ ketina rengti konkursą, kadangi ne visos gatvės atitinka parametrus, kad galėtų pravažiuoti didieji autobusai. Pasak miesto savivaldybės administracijos, esamiems maršrutams aptarnauti „Busturas“ galės pasitelkti mažuosius mikroautobusus.

                        Planuojama Šiaulių miesto gyventojams sudaryti galimybę jau nuo gruodžio 1 d. važiuoti „Busturo“ autobusais su vienu persėdimu ir naudojantis tuo pačiu važiavimo bilietu, norint pasiekti reikiamą stotelę.

                        Savivaldybė tikina sumokanti „Busturui“ už kompensacijas gaunantį keleivį ir už įmonės patirtus nuostolius – per 2012 metus ir šių metų 10 mėnesių susidariusi suma – 12 milijonų litų. Iš kurių 3 milijonai – už įmonės patirtus nuostolius. Per šių metų gruodžio mėnesį „Busturo“ bendrovė turės reorganizuoti ir tankinti maršrutus, jau tariamasi su miesto rajonų seniūnais dėl stotelių.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Tai vis dėlto bus privežamieji maršrutai, o jau galvojau, kad bus tiesiog panaikinti "mikriukai", nepaisant to ką jie oficialiai šnekėjo, nes mūsų valdininkai mėgsta gražiai šnekėti. Gerai, kad dar susiprotėjo tankinti maršrtutus, gal vis dėlto neteks važiuoti kaip "šprotuose". Tik įdomu, kaip jie įgyvendins tą persėdimų idėją praktikoje....

                          Comment


                            Kiek rimtesnių problemų sudarytų tik Medelyno kvartalų aptarnavimas autobusais. Visur kitur galima drąsiai leisti autobusus. Vadinasi, mikrobų paslaugų, kaip tokių nelabai ir reikia. "Busturas" pats galėtų nusipirkti 2-3 midibusus Medelyno aptarnavimui. Maršrutas Rasa - Skroblų g. iš viso nelabai aiškus. Įvedus persėdimo bilietą, galima važiuoti iki centro ir persėsti į autobusą, važiuojantį į Medelyną.
                            Į Lieporius galėtų važiuoti kurio nors maršruto autobusas iš Gytarių žiedo ar Gegužių žiedo. Iki oro uosto taip pat galėtų kas valandą ne piko metu ir poilsio dienomis važiuoti 15 autobusas, kuris dabar kursuoja tik darbo d. piko metu. Lieka dar marštutas nuo Rėkyvos iki Einoraičių. Bet iki jų irgi galėtų važiuoti 10 autobusas. Kiek tankesniu grafiku.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kiek rimtesnių problemų sudarytų tik Medelyno kvartalų aptarnavimas autobusais. Visur kitur galima drąsiai leisti autobusus. Vadinasi, mikrobų paslaugų, kaip tokių nelabai ir reikia. "Busturas" pats galėtų nusipirkti 2-3 midibusus Medelyno aptarnavimui. Maršrutas Rasa - Skroblų g. iš viso nelabai aiškus. Įvedus persėdimo bilietą, galima važiuoti iki centro ir persėsti į autobusą, važiuojantį į Medelyną.
                              Į Lieporius galėtų važiuoti kurio nors maršruto autobusas iš Gytarių žiedo ar Gegužių žiedo. Iki oro uosto taip pat galėtų kas valandą ne piko metu ir poilsio dienomis važiuoti 15 autobusas, kuris dabar kursuoja tik darbo d. piko metu. Lieka dar marštutas nuo Rėkyvos iki Einoraičių. Bet iki jų irgi galėtų važiuoti 10 autobusas. Kiek tankesniu grafiku.
                              Ten matyt buvo klaida padaryta, bus st. „Rasa“ - Sutkūnai ir Kuršėnkelio žiedas - Skroblų g.

                              Kas iš to kad važinėtų autobusai ir vežiotų orą, kol po kurios nors optimizacijos būtų nuspręsta jog išvis ten susisiekimo nereikia. Kai kurių šių maršrutų ilgis vos keleta kilometrų, tad ir vienam mikroautobusui pastoviai kursuojant, susisiekimas bus neprastesnis, o kai kur ir geresnis nei yra dabar.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Šiauliuose irgi bus pritaikyta parazitinė Vilniaus schema, kai mikrobus samdo ne savivaldybė, o vežėjas, šiuo atveju "Busturas". Mikrobams gi garantuotai mokės už ridą ir mokės "Busturas" iš savo kišenės. Tai kas pigiau? Ar optimizavus autobusų maršrutų tinklą (o jis Šiauliuose tikrai ne optimalus, dalies maršrutų, kuriais autobusai kursuoja vos kelis kartus per dieną iš viso nereikia įvedus bilietą, leidžiantį važiuoti su persėdimu) viso labo paleisti 1-2 papildomus midibusus į Medelyną (Skroblų g.), o kiti pavažiuotų kiek toliau nei dabar kursuoja, ar išlaikyti 4-5 mikrobus? Manai, kad vieno autobuso reisas pigiau nei du mikrobų reisai?
                                Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 14:50.

                                Comment


                                  Labai įdomu, kaip galima praktikoje įgyvendinti persėdimo bilietą nesant elektroninio bilieto sistemai? Nebent bud kažkoks čekis spausdinamas, ant kurio bus užrašytas kelionės pradžios laikas?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Įmanoma tik esant elektroniniam komposteriui. Tačiau tuomet irgi persėdimų skaičius negalėtų būti fiksuojamas, tik galiojimo laikas.
                                    Man irgi įdomu, kap bus. Bet juk sako, kad bus. Tiesa, juk žadėjo nuomotis e-bilieto sistemą. Tik kažkaip nesitiki, kad per tokį trumpą laiką ją jau sugebėjo įdiegti.

                                    Comment


                                      Atnaujintas Šiaulių autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.4.jpg

                                      Beje, štai tokią įdomybę aptikau per Google Street View: http://goo.gl/maps/nWzNb Be to, kad nuorodas į šitos stotelės grafiką Busturas kažkodėl slepia (tokių stotelių pasirodo dar labai nemažai yra), čia parašyta, jog joje stoja 24 autobusas. Pirmą kartą girdžiu, kad į Gegužių kaimą važiuotų kažkas kitas negu 3A.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Atnaujintas Šiaulių autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.4.jpg

                                        Beje, štai tokią įdomybę aptikau per Google Street View: http://goo.gl/maps/nWzNb Be to, kad nuorodas į šitos stotelės grafiką Busturas kažkodėl slepia (tokių stotelių pasirodo dar labai nemažai yra), čia parašyta, jog joje stoja 24 autobusas. Pirmą kartą girdžiu, kad į Gegužių kaimą važiuotų kažkas kitas negu 3A.
                                        24M gal reiškia, kad tai maršrutinis taksi.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Taip, užrašas ant stotelės padarytas dar prieš maršrutų pernumeravimą. Važiuoja ten 54 mikroautobusas. Tvarkaraštis iš Gegužių kaimo žiedo stotelės.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X