Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra menka teorinė galimybė, kad ten gali būti ir kuri nors iš trumpų Šiaulių Karosų, nes dvi iš keturių Karosa B732 iš pradžių dirbo mieste ir tik vėliau jas "numigravo" į priemiestį. Šių dviejų pirmieji garažo numeriai buvo 1108, po to virtęs 2502 (nors Fotobus-e yra ir dar vienas jos "miestinis" garažo numeris - 1406, bet aš tokio neatsimenu) ir 1504, vėliau tapęs 2504.

    Tačiau 99 %, kad šioje nuotraukoje matoma vienintelė sudvejinta Šiaulių Karosa B741, nes ant trumpųjų, kiek suprantu, reklamų išvis nebuvo. O ir tokių "pilnų" Samsung reklamų, kiek atsimenu, ant trumpų autobusų nebūdavo ir kituose miestuose. Beje, pradžioje šios Karosos garažo numeris buvo 1632, vėliau 1910 ir tik po to (jei nebuvo dar kitų "tarpinių" numerių) pakeistas į 1814, koks ir matomas nuotraukoje.
    Paskutinis taisė aRa; 2015.02.26, 06:36. Priežastis: Papildyta (1910)

    Comment


      Parašė aRa Rodyti pranešimą
      Yra menka teorinė galimybė, kad ten gali būti ir kuri nors iš trumpų Šiaulių Karosų, nes dvi iš keturių Karosa B732 iš pradžių dirbo mieste ir tik vėliau jas "numigravo" į priemiestį. Šių dviejų pirmieji garažo numeriai buvo 1108, po to virtęs 2502 (nors Fotobus-e yra ir dar vienas jos "miestinis" garažo numeris - 1406, bet aš tokio neatsimenu) ir 1504, vėliau tapęs 2504.

      Tačiau 99 %, kad šioje nuotraukoje matoma vienintelė sudvejinta Šiaulių Karosa B741, nes ant trumpųjų, kiek suprantu, reklamų išvis nebuvo. O ir tokių "pilnų" Samsung reklamų, kiek atsimenu, ant trumpų autobusų nebūdavo ir kituose miestuose. Beje, pradžioje šios Karosos garažo numeris buvo 1632, ir tik po to pakeistas į 1814, koks ir matomas nuotraukoje.
      Dekoju, už naudinga ir tikrai įdomią informaciją
      Paskutinis taisė rvr; 2015.01.19, 06:07.

      Comment


        http://busturas.lt/lt/naujienos/373-...s-16-marsrutas

        Nuo rytojaus Šiauliuose atidaromas naujas maršrutas. Pagal grafiką akivaizdžiai matyti, kad jis skirtas pramonės įmonėse dirbantiems pietinio gyventojams. Matyt, kažkas labai panašaus į 8 ar 20 maršruto specifiką. Įdomu, ar pasiteisins

        Comment


          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
          http://busturas.lt/lt/naujienos/373-...s-16-marsrutas

          Nuo rytojaus Šiauliuose atidaromas naujas maršrutas. Pagal grafiką akivaizdžiai matyti, kad jis skirtas pramonės įmonėse dirbantiems pietinio gyventojams. Matyt, kažkas labai panašaus į 8 ar 20 maršruto specifiką. Įdomu, ar pasiteisins
          Ar naujai gauti MB "Citaro" jau maršrutuose? Gal kas kokią nuotraukytę, ar GN numeracijos sąrašėlį galėtų paviešint.

          Comment


            Kalba eina apie tuos 9 (berods) autobusus iš Jelgavos? Taip, jau kelios savaitės, gal net daugiau, kaip jie važinėja. Mano asmeniniu požiūriu, autobusai tikrai nėra idealūs, bet už Connecto ir net Iris'us geriau.

            Comment


              Dvi naujienos . Pirma, viejose iš pramoninio parko stotelių pastatytas paviljonas. Ten kur beveik visiškai nėra pėsčiųjų ir keleivių srauto. Tuo tarpu "pietiniame", Lyros g., "Lyros" stotelėje, ten kur keleivių srautas yra pastebimai didesnis, po stotelės rekonstrukcijos paviljono jau nėra apie porą mėnesių. Taip, žiemos orai turbūt trukdo darbams, bet pastatyti šią stotelę jie nesutrukdė.....Galbūt esminis skirtumas yra tas, kad šią stotelę įrengė pats Busturas (spėjimas), o stotelę Lyros g. rekonstruoti ir paviljoną įrengti turėjo įmonė laimėjusi konkursą ir turėjusi rekonstruoti 42 stoteles.



              Antra naujiena: kai kuriuose autobusuose per garsiakalbius pradėjo pranešinėti stotelių pavadinimus, sekančių stotelių pavadinimus ir t.t. Pastebėtas minusas: atsisėdus šalia tokio garsiakalbio iš jo sklindantis garsas tikrai erzina ir dirgina, yra per stiprus. Bet galbūt tokia situacija yra tik kai kuriuose autobusuose.
              Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.14, 23:33.

              Comment


                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                Antra naujiena: kai kuriuose autobusuose per garsiakalbius pradėjo pranešinėti stotelių pavadinimus, sekančių stotelių pavadinimus ir t.t. Pastebėtas minusas: atsisėdus šalia tokio garsiakalbio iš jo sklindantis garsas tikrai erzina ir dirgina, yra per stiprus. Bet galbūt tokia situacija yra tik kai kuriuose autobusuose.
                Stotelių pranešimo sistemą dar tikrai reikia tobulinti. Kartais pranešama "kita stotelė...." ir daugiau nieko nepasakoma. Jau atvažiavus į kitą stotelę galima išgirsti pranešimą "kita stotelė, CENTRO" ir iškarto po to "CENTRO". Manau reikia pareguliuoti ir pranešimų garsą, nes kai kuriuose autobusuose jis per garsus, o kai kuriuose šiek tiek per tylus. Bet žvelgiant bendrai, sistema veikia visai neblogai.

                Comment


                  Į Šiaulius tik ką iš Jelgavos atvykę Mercedes-Benz O530 Citaro jau "ožiuojasi". Vakar #1128 sugedus (avarijos požymių nepastebėjau) Tilžės g. prie sankryžos su Vytauto g. užsikišo eismas iki pat Stoties g.
                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.25, 23:21.

                  Comment


                    Pats laikas

                    Spręs stoginių problemą

                    Šiau­lie­čiai krei­pė­si į re­dak­ci­ją pik­tin­da­mie­si, jog au­to­bu­sų sto­te­lė­se stin­ga sto­gi­nių ar­ba sto­gi­nės įren­gi­nė­ja­mos ne ten, kur la­biau­siai rei­kia. Sa­vi­val­dy­bė in­for­muo­ja su­da­riu­si dar­bo gru­pę sto­gi­nių pro­ble­mai spręs­ti. Arū­nas Ado­mai­tis, Mies­to inf­rast­ruk­tū­ros sky­riaus ve­dė­jas, in­for­ma­vo, jog Sa­vi­val­dy­bė po vie­ną nau­ją sto­gi­nę įren­gė sto­te­lė­se Ge­gu­žių žie­de, Gy­ta­rių gat­vė­je, Pra­mo­nės par­ke ir Rad­vi­liš­kio gat­vė­je.
                    http://www.skrastas.lt/?data=2015-03...&id=1427135117

                    Comment


                      Ar ne laikas „imti vadžias į rankas“? Kaip NVTKA pričiupo „Busturą“

                      Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.

                      http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...ustura?l=1&p=1
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Šaunuoliai!

                        Comment


                          Tik kad straipsnis ne vien apie "Busturą"...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tik kad straipsnis ne vien apie "Busturą"...
                            Tai labai gerai - būtų nuobodu skaityti. Žurnalistė į mus kreipėsi prašydama papasakoti apie mūsų veikla ir svarbesnius nuveiktus darbus, prašė ir konkrečių pavydžių, kaip apgynėme keleivių teises.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Man dar iškilo vienas klausimas - ar galima privačioms saugos tarnyboms perleisti teisę išrašinėti admininstracinių TP baudas? Ar jos ten išrašinėja kažkokius kitokius aktus, kuriais remiantis paskui kažkas (KAS?) skiria baudas?

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Ar ne laikas „imti vadžias į rankas“? Kaip NVTKA pričiupo „Busturą“

                                Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.

                                http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...ustura?l=1&p=1
                                Galima tik paploti. Turbūt Busturo vadovai pagalvojo, kad kai Šiauliuose Busturas liko vieninteliu vežėju ir su niekuo nebereikia dalintis keleivių srautais, galima užsiimti savivale.
                                Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.20, 20:12.

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Galima tik paploti. Turbūt Busturo vadovai pagalvojo, kad kai Šiauliuose Busturas liko vieninteliu vežėju ir su niekuo nebereikia dalintis keleivių srautais, galima užsiimti savivale.
                                  Ir kituose miestuose situacija prasta. Bet, pažymiu, ne visuose ji vienodai bloga.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Tai, kad vežėjas vienas yra gerai. Liberalizmas, deja, bet Europoje prie VT pagerinimo neprivedė. VT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos. Bet vis tiek geriau rūpinasi ten, kur vežėjai valdiški.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      VT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos.
                                      Šiauliuose VT nėra rūpinasi. Rūpinamasi tik kaip padidinti Busturo pelną, kas ir buvo padaryta. O toje situacijoje Busturas dar ir pastebėjo progą savavališkai įvesti taisykles prieštaraujančias įstatymams.

                                      Nors mikriukams nepritariu, bet toks atviras Busturo, kaip savivaldybės įmonės, protegavimas atrodo nelabai skaniai.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai, kad vežėjas vienas yra gerai. Liberalizmas, deja, bet Europoje prie VT pagerinimo neprivedė. VT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos. Bet vis tiek geriau rūpinasi ten, kur vežėjai valdiški.
                                        O koks skirtumas koks vežėjas? Konkurencija visuomet išeina į naudą. Savivaldybė paskelbia sąlygas, kas jas atitinka, tegul ir veža. Svarbiausia yra įtikt keleiviui, o ne proteguot pinigų plovimo mašiną, kas dažnas atvejas mūsų savivaldybių parkuose.

                                        Comment


                                          O kodėl negalima proteguoti? Tai savivaldybės įmonė, ne privatininkas. Įstatymai nedraudžia to daryti.
                                          Kas kita, kad VT negerėja, daromi teisės pažeidimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X