Tik žalioje jaunystėje teko jais važiuoti - ir tai greičiau - ne iš patogumo, bet iš noro greičiau nuvykti iš taško A į tašką B. Jau keleri metai naudojuosi autobusų paslaugomis ir tuo esu patenkintas. Ir įlypimas pro priekines duris beveik neerzina. Pripratau ir atrodo, kad taip ir turi būti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Tačiau yra begalės atkarpų, kur leidžiamas greitis 60 ar net 70km/h. Pvz Laisvės pr., St. Batoro g., Liepkalnio g. ir t.t.. Panevėžyje, kiek žinau, tokių gatvių nėra, nebent Smėlynės gatvė už Rožyno pakeliui į Piniavą...Parašė mersiukas Rodyti pranešimąMieste greitis 50km\h.nepamirškim to.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vilniuje troleibusai tikrai greitai važinėja, tikrai ne lėčiau bent jau nei automobiliai. Tik pristabdo kur ūsai šakojasi. O kurioje vietoje nereikalingas 40 ženklas? Šiaip jų tikrai nėra daug. Tokioje šalyje kaip Lietuva tokių ženklų tikrai nebus per daug, nes vis tiek visi važiuoja ant 60, kur leistina 40.Parašė JohnMan irgi įdomu, kaip ten su tais greičiais. Pats kartais naudojuosi naktinių autobusų paslaugomis Londone ir duočiau pirštą nukirsti, kad jie važiuoja greičiau, nei leistinos 30 mylių per val. (t.y. apie 50km/h). Kartais nešasi taip, kad lenkia lengvasias mašinas, o ties posūkiais reikia laikytis už turėklų, kad neatsidurtum kitoje autobuso pusėje (arba kitame aukšte
). Anksčiau atrodydavo net baisu (na galvoji, kad įsirėš į kokį namą), bet ilgainiui pripranti ir pasidaro dzin. Nors gal greičio ribojimai liberalesni? Lietuvoje juk ant kiekvieno kampo miestuose prikaišiota 40km/h ir panašių ženklų, kur jų visiškai nereikia.
Comment
-
Paprasčiausiai, troleibusai yra viena greičiausių pagreitį įgauannčių transporto priemonių kitaip nei autobusai; todėl ir atrodo, jog važiuoja greičiau.Parašė JohnPvz., Gelvonų gatvėje (ypač atkarpoje arčiau Akropolio) ir Stanevičiaus g. arčiau Ateities g. Taip pat Ateities g. tarp Stanevičiaus g. ir A2... ir t.t. ir pan.
Na bet tiek to dėl tų apribojimų. Geras pastebėjimas dėl troleibusų. Jie tikrai dažnai važiuoja pakankamai greit. Autobusai kažkodėl dažniausiai velkasi vėžlio greičiu, nors ir yra sąlygos važiuoti greičiau.
Comment
-
Dyzeliniai Vilniaus autobusai turi pakankamai galios, kad lėktų greitai, o dujiniai - ne visi. Vis dėlto jeigu autobusai pradėtų manevruoti labai staigiai, tada mes pradėtume piktintis, kad jis "ne malkas veža" - juk pas mus VT naudojasi daug pernsininkų. O tai, kad važiavimo greitis padidėjo, jau niekam nebūtų įdomu.
Vilniuje autobusai velkasi dėl 2 priežasčių - toks grafikas ir toks autobusas. Kokias Karosas tai vairuotojai bijo paspausti, nes užsidegs dar ar motoras iškris
. 30 maršrute jei dirba koks geresnis Carrus City L, tai jis T. Narbuto g. tarp "Panoramos" ir Žvėryno lekia 80 km/h, o Pilaitės pr. tarp Pilaitės ir Papilėnų st. išvis kiek tik gali autobusas.
Comment
-
Na jeigu Vilniuje ir kituose miestuose transportas būtų sutvarkytas kaip Londone, tai kaina irgi būtų kaip Londone arba tikėtina, kad dar didesnė, nes mažas keleivių srautas. Aišku Lietuva turi pereiti prie "normalaus" viešojo transporto, bet tai turi vykti nuosekliai ir neskausmingai nei mokesčių mokėtojams, nei išnykstantiems "mikrobams".Parašė JohnReikia sutikti su A|1
Su "mikrobais" viskas yra gan paprasta:
- Juos naudoti išties apsimoka mažai apkrautuose maršrutuose. Nors tai turėtų būti labai retai apgyvendinta šalis ar teritorija: pavyzdžiui, Rusijos Sibiras.
Lietuvoje ir kitose ex-USSR šalyse taip yra dėl neadekvataus viešojo transporto, kai keleivių srauto nesugeba paimti normalus viešasis transportas arba jis yra labai lėtas. Bent Vilniuje, Mikrobai tiesiog važiuoja greičiau, dėl ko žmonės jais ir naudojasi. Jei sistema būtų sutvarkyta taip, kad autobusai važiuotų greičiau (pvz., kaip Londone, kur dviaukščiai kartais nešasi kaip F-1 bolidai
) ir būtų tramvajus ar kitoks greitas "light-rail", tai apie mikrobus greit užmirštume.
Comment
-
Kilo tokia idėja. O jeigu miesto VT parkai įsigytų keliolika mikroautobusų bei pažymėtų tam tikrais ženkliukais svarbiausias stoteles (tarkime raide T arba G), ir jose stotų tik tie greitieji mikroautobusai? Tuose mikroautobusuose galiotų terminuotieji VT bilietai, o vienkartinį bilietą galima įsigyti iš vairuotojo už 2Lt Panevėžyje (3Lt Vilniuje ir Kaune)? Jie važiuotų tik darbo dienomis piko valandomis labiausiai apkrautais maršrutais, tarkime Panevėžyje PC „Babilonas“-Kniaudiškių g.-Klaipėdos g.-Basanavičiaus g.-Smėlynės g.-Piniava/„Ekranas“. Vilniuje atitinkamai Oro uostas-Pašilaičiai/Fabijoniškės/Naujoji Vilnia, etc.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDyzeliniai Vilniaus autobusai turi pakankamai galios, kad lėktų greitai, o dujiniai - ne visi. Vis dėlto jeigu autobusai pradėtų manevruoti labai staigiai, tada mes pradėtume piktintis, kad jis "ne malkas veža" - juk pas mus VT naudojasi daug pernsininkų. O tai, kad važiavimo greitis padidėjo, jau niekam nebūtų įdomu.
Vilniuje autobusai velkasi dėl 2 priežasčių - toks grafikas ir toks autobusas. Kokias Karosas tai vairuotojai bijo paspausti, nes užsidegs dar ar motoras iškris
. 30 maršrute jei dirba koks geresnis Carrus City L, tai jis T. Narbuto g. tarp "Panoramos" ir Žvėryno lekia 80 km/h, o Pilaitės pr. tarp Pilaitės ir Papilėnų st. išvis kiek tik gali autobusas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vistiek valstybiniai AP visą reikalą sušiktų, ir tik dejuotų, kad vieni nuostoliai ir prašytų dotacijų.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKilo tokia idėja. O jeigu miesto VT parkai įsigytų keliolika mikroautobusų bei pažymėtų tam tikrais ženkliukais svarbiausias stoteles (tarkime raide T arba G), ir jose stotų tik tie greitieji mikroautobusai? Tuose mikroautobusuose galiotų terminuotieji VT bilietai, o vienkartinį bilietą galima įsigyti iš vairuotojo už 2Lt Panevėžyje (3Lt Vilniuje ir Kaune)? Jie važiuotų tik darbo dienomis piko valandomis labiausiai apkrautais maršrutais, tarkime Panevėžyje PC „Babilonas“-Kniaudiškių g.-Klaipėdos g.-Basanavičiaus g.-Smėlynės g.-Piniava/„Ekranas“. Vilniuje atitinkamai Oro uostas-Pašilaičiai/Fabijoniškės/Naujoji Vilnia, etc.
Comment
-
Nu šiaip tai taip. Prigalvos vėl lengvatų daugiau kaip pusei potencialių keleivių ir net ši VT rūšis bus nuostolinga. Neva pensininkui reikia į mišias bažnyčioje skubėtiParašė R.V. Rodyti pranešimąVistiek valstybiniai AP visą reikalą sušiktų, ir tik dejuotų, kad vieni nuostoliai ir prašytų dotacijų.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Visiškai pritarčiau teiginiui jog kainos ne tiek jau daug ir skiriasi. Galiu tarkim palyginti su Liuksemburgu. Ten bilietas kainuoja 1,5 EUR (~5,19 Lt), tačiau jis galioja 2 valandas. Per tas dvi valandas galima nuvykti iki tikslo (pvz koks prekybos centras, parduotuvė) ir ilgai neužtrukus spėti grįžti namo. Taip pat, su tuo bilietu galima važiuoti į priemiesčius traukiniais ar priemiestiniais autobusais. O dabar palyginkime kiek kainuotu pas mus neilga išvyką iki centro ir atgal VT su persėdimais (imsiu Vilniaus pvz.). Jei neturint lengvatų, reiktu pirkti 2 x 2,00 Lt bilietėlių į vieną pusę ir tada dar grįžimas tiek pat. Viso labo 8 Lt.Parašė JohnTai kad kaina ir dabar ne tiek jau daug skiriasi
. O keleivių kiekis autobusuose Vilniuje dažnai būna didesnis, nei Londone (pastarąjame yra LABAI daug maršrutų ir praktiškai visi jie važiuoja ne rečiau, kaip kas 10 minučių nuo ankstyvo ryto iki vėlaus vakaro). Taip kad nereiktų ieškoti visokių pateisinimų.
Comment
-
Verta atkreipti dėmesį, kad Panevėžys yra tokio dydžio ir išplanavimo miestas, kuriame galima taip suorganizuoti VT, kad tarp visų kvartalų būtų tiesioginis VT susisiekimas. Beveik taip ir yra. Esant tokiai VT sistemai, nereikalingas valandinis bilietas. Tačiau vis tiek laikausi nuomonės, kad reikalingas (ir tas poreikis 2011m. rugsėjyje dar padidės) tiesioginis VT susisiekimas PC „Babilonas“-Klaipėdos g.-Nemuno g.-CIDO arena-S. Kerbedžio g.-Geležinkelio stotis-(Smėlynės g.-j. Elisono g./Piniava)-(Senamiesčio g.-Lėvens g.-Vaivadai). http://www.marsrutai.info/panevezys/...74199_24.35875
Dar Panevėžio mieste yra vienas didžiausių gyventojų tankumas iš Lietuvos miestų — 2 153 žm./km², o tai taip pat turėtų būti privalumas vystant miesto VT.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
YraParašė Wycka Rodyti pranešimąTačiau yra begalės atkarpų, kur leidžiamas greitis 60 ar net 70km/h. Pvz Laisvės pr., St. Batoro g., Liepkalnio g. ir t.t.. Panevėžyje, kiek žinau, tokių gatvių nėra, nebent Smėlynės gatvė už Rožyno pakeliui į Piniavą..."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Tai nurodyk kur jos?Parašė Kosovo Rodyti pranešimąYra
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taip, 70km/h.Parašė balabanas Rodyti pranešimąbijau klyst, bet man atrodo, kad pramonės ir savitiškio gatvėmis galima 70km/h spaust
Comment
-
dar lyg ir pušalato nuo sankryžos su pramonės gatveParašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, 70km/h.
Comment
-
Biliūno dar yra 60, o Pušaloto, Kerbedžio, Janonio, Nemuno gatvėse nebėra, nors seniau būdavo kiek pamenu.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąAtsakė jau už mane. Beje, Biliūno gatvėj berods dar 60 km/h buvo, o gal ir yra
Comment
-
Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVerta atkreipti dėmesį, kad Panevėžys yra tokio dydžio ir išplanavimo miestas, kuriame galima taip suorganizuoti VT, kad tarp visų kvartalų būtų tiesioginis VT susisiekimas. Beveik taip ir yra. Esant tokiai VT sistemai, nereikalingas valandinis bilietas. Tačiau vis tiek laikausi nuomonės, kad reikalingas (ir tas poreikis 2011m. rugsėjyje dar padidės) tiesioginis VT susisiekimas PC „Babilonas“-Klaipėdos g.-Nemuno g.-CIDO arena-S. Kerbedžio g.-Geležinkelio stotis-(Smėlynės g.-j. Elisono g./Piniava)-(Senamiesčio g.-Lėvens g.-Vaivadai). http://www.marsrutai.info/panevezys/...74199_24.35875
Dar Panevėžio mieste yra vienas didžiausių gyventojų tankumas iš Lietuvos miestų — 2 153 žm./km², o tai taip pat turėtų būti privalumas vystant miesto VT.
Aš siūlyčiau tokį maršrutą, kuris nuo Babilono judėtų Ateities g. (taip kompensuodamas maršrutinių taksi panaikinimą, ir nr.10 važiuotų senąja trasa), tada trasa eitų Statybininkų gatve link CIDO, ir nuo ten link centro pro autobusų stotį (matote schemoje), kuri ir yra pagrindinis tikslas miesto svečiams. Esant būtinumui, maršrutą galima pratęsti visomis reikiamomis kryptimis, tačiau šiuo metu nėra kur, nes tiek Vaivadai, tiek Dembava, tiek Piniava aptarnaujami gerai, ypač geras Piniavos susisiekimas su miestu. Nebent galima suderinti su traukinių atvykimo/išvykimo laikais ir pratęsti kelis autobusus į geležinkelio stotį per Marijonų, Stoties gatves (anksčiau tokia trasa važinėdavo 19maršrutinis aut.). Tokie mano pasvarstymai. Gal kas turi savo nuomonę šiuo klausimu?

Keli reisai per dieną į stotį
دائما الليتوانيه
Comment
Comment