Neapkalbinėk. Visai neįdomu, koks žmogus būna laisvalaikiu, įdomu yra jo sprendimai, liečiantys Panevėžio autobusų parko veiklą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
http://www.alfa.lt/straipsnis/103800...10-07-27_12-16Panevėžyje – mažiau maršrutinių taksi
Liepos – rugpjūčio mėnesiais baigiasi maršrutinių taksi paslaugas teikiančių vežėjų sutarčių galiojimas. Panevėžio savivaldybės administracijos organizuotuose konkursuose vežėjų (operatorių) parinkimo keleiviams vežti Panevėžyje miesto vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais, kurių numatyta net 13, dalyvavo tik vienas vežėjas, kuris šiuo metu yra pripažintas nugalėtoju dviejuose konkursuose – 3-iojo ir 10-ojo maršrutų.
Dalis vežėjų, kurių netenkino savivaldybės organizuoto konkurso sąlygos, kreipėsi į teismą. Šiuo metu teismas taiko laikinas apsaugos priemones ir sustabdė savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus. Todėl miesto savivaldybės administracija negali pasirašyti sutarčių su konkurso laimėtojais ir negali vykdyti pakartotino konkurso vežėjams parinkti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTendencijos sveikintinos. Mikrobų reikia atsikratyti, tik, žinoma, palaipsniui, ir lygiagrečiai gerinant susisiekimą autobusais.Hmmm, šiaip jeigu niekas per porą metų nepasikeitė, 3-asis ir 10-asis maršrutai yra patys populiariausi. Net neabejoju, kad jie abu ne mažiau kaip 85 proc. dubliuoja autobusų maršrutus. Taigi čia nėra jokios tendencijos. O kas tikrai reikalinga, tai berods 19-as mikroautobuso maršrutas, jungęs (o gal tebejungia?) geležinkelio stotį per centrą su šiandieniniu „Babilonu“.Parašė groundzer Rodyti pranešimąhttp://www.alfa.lt/straipsnis/103800...10-07-27_12-16
Panevėžyje — mažiau maršrutinių taksi
Tik vienas vežėjas šiuo metu yra pripažintas nugalėtoju dviejuose konkursuose — 3-iojo ir 10-ojo maršrutų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
16-o nepamiršai?Parašė Wycka Rodyti pranešimąHmmm, šiaip jeigu niekas per porą metų nepasikeitė, 3-asis ir 10-asis maršrutai yra patys populiariausi. Net neabejoju, kad jie abu ne mažiau kaip 85 proc. dubliuoja autobusų maršrutus. Taigi čia nėra jokios tendencijos. O kas tikrai reikalinga, tai berods 19-as mikroautobuso maršrutas, jungęs (o gal tebejungia?) geležinkelio stotį per centrą su šiandieniniu „Babilonu“.
Comment
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
1. Nes juose netaikomos lengvatos.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąAI1 nepatinka maršrutiniai taksi noriu sužinoti kodėl .
2. Jie nesistengia laikytis grafiko.
3. Jie nesistengia važiuoti anksti ryte ir vėlai vakare.
4. Jie mėgsta neatlikti dalies ar net viso numatyto reiso.
5. Jie mėgsta neišduoti bilieto.
6. Jie nedraudžia keleivių nuo nelaimingų nutikimų kelionės metu.
7. Jie vengia plauti transporto priemones.
8. Jie darbo viešojo transporto sistemą.
9. Jie mėgsta vežti nesaugiai ir pažeidinėti KET.
10. Jie žiūri tik savo interesų, o keleiviai jiems tėra vaikščiojančios kupiūros.
11. Jie nežino, kas yra aptarnavimo kultūra.
12. Pačios transporto priemonės primena „skarbonkes", į kurias turi įsigrūsti keleivis ir dar kartais turi važiuoti stovėdamas ir dar už tai moka daugiau.
Vienintelis jų privalumas - kelionės trukmė.
Nesuprantu, kaip keleiviai gali būti tokie akli ir vis tiek taip aktyviai naudotis mikroautobusų paslaugomis.
Juk tai tiesiog skardinis vežimas ant ratų. Tik Vilniuje ir Kaune jie kiek tvarkingesni.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kodėl turėtų? Važiuoja tik ten, kur pelninga, t.y. "graibo grietinę" nuo kitų VT rūšių. Važiuoja kada nori. Nesilaiko maršruto, grubiai pažeidinėja KET ir trukdo gatvėje mažiau paslankioms VT rūšims - autobusams ir troleibusams. Rizikuoja keleivių sveikata ir gyvybe ir veža stovinčius, nors tai uždrausta. Klesti juodoji buhalterija, naudoja kontrabandinį ar vogtą kurą... Dabar dar geresnius mikroautobusus naudoja, bet prieš gerą penkmetį supuvę grabai važinėjo, perdaryti iš krovininių ir su padidintu sėdynių skaičiumi, kad net atsisėsti normaliai nebuvo įmanona ne vaikui.
Mikroautobusų kaip transporto rūšies nėra nei viename išsivysčiusų šalių mieste. Mikroautobusai, jei ir naudojami, tai tik vos vienam kitam maršrutui ir yra pilnai integruoti į autobusų sistemą, todėl nekonkuruoja su kitom transporto rūšim.
Gi maršrutinis taksi tai sovietinis išmislas - kuomet VT buvo perspildytas, o taksi buvo deficitinė paslauga. Tai sugalvojo hibridą. Beje, Varšuvoje socialistiniais laikais maršrutinius taksi bandė įdieti net tris kartus, ir visus tris kartus maršrutiniai taksi po kelių mėnesnių žlugdavo. O po TSRS žlugimo jie paplito visose buvusiose sąjunginėse respublikose, kai kuriuose miestuose veikdami chaotiškai ir nekontroliuojamai sužlugdė netgi troleibusų ir tramvajų sistemas, jau nekalbant apie autobusų.
Comment
-
Jie neveža bomžų.O visa kita kontroliuojančių tarnybų darbas.Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Nes juose netaikomos lengvatos.
2. Jie nesistengia laikytis grafiko.
3. Jie nesistengia važiuoti anksti ryte ir vėlai vakare.
4. Jie mėgsta neatlikti dalies ar net viso numatyto reiso.
5. Jie mėgsta neišduoti bilieto.
6. Jie nedraudžia keleivių nuo nelaimingų nutikimų kelionės metu.
7. Jie vengia plauti transporto priemones.
8. Jie darbo viešojo transporto sistemą.
9. Jie mėgsta vežti nesaugiai ir pažeidinėti KET.
10. Jie žiūri tik savo interesų, o keleiviai jiems tėra vaikščiojančios kupiūros.
11. Jie nežino, kas yra aptarnavimo kultūra.
12. Pačios transporto priemonės primena „skarbonkes", į kurias turi įsigrūsti keleivis ir dar kartais turi važiuoti stovėdamas ir dar už tai moka daugiau.
Vienintelis jų privalumas - kelionės trukmė.
Nesuprantu, kaip keleiviai gali būti tokie akli ir vis tiek taip aktyviai naudotis mikroautobusų paslaugomis.
Juk tai tiesiog skardinis vežimas ant ratų. Tik Vilniuje ir Kaune jie kiek tvarkingesni.
Comment
-
Tai dalis naudoja kontrabandinį ir plius autobusų parko kuras.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų? Važiuoja tik ten, kur pelninga, t.y. "graibo grietinę" nuo kitų VT rūšių. Važiuoja kada nori. Nesilaiko maršruto, grubiai pažeidinėja KET ir trukdo gatvėje mažiau paslankioms VT rūšims - autobusams ir troleibusams. Rizikuoja keleivių sveikata ir gyvybe ir veža stovinčius, nors tai uždrausta. Klesti juodoji buhalterija, naudoja kontrabandinį ar vogtą kurą... Dabar dar geresnius mikroautobusus naudoja, bet prieš gerą penkmetį supuvę grabai važinėjo, perdaryti iš krovininių ir su padidintu sėdynių skaičiumi, kad net atsisėsti normaliai nebuvo įmanona ne vaikui.
Mikroautobusų kaip transporto rūšies nėra nei viename išsivysčiusų šalių mieste. Mikroautobusai, jei ir naudojami, tai tik vos vienam kitam maršrutui ir yra pilnai integruoti į autobusų sistemą, todėl nekonkuruoja su kitom transporto rūšim.
Gi maršrutinis taksi tai sovietinis išmislas - kuomet VT buvo perspildytas, o taksi buvo deficitinė paslauga. Tai sugalvojo hibridą. Beje, Varšuvoje socialistiniais laikais maršrutinius taksi bandė įdieti net tris kartus, ir visus tris kartus maršrutiniai taksi po kelių mėnesnių žlugdavo. O po TSRS žlugimo jie paplito visose buvusiose sąjunginėse respublikose, kai kuriuose miestuose veikdami chaotiškai ir nekontroliuojamai sužlugdė netgi troleibusų ir tramvajų sistemas, jau nekalbant apie autobusų.
Comment
-
Pasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras)."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Ramiai, jie ir taip iš lėto nyksta. Anksčiau buvau įkėlęs straipsnį, kuriame savivaldybės VT specialistė konstatuoja, kad palyginus su geriausiais mikroautobusų laikais, mikroautobusų maršrutų skaičius sumažėjo maždaug dvigubai. Tačiau ar mes esame totaliai įsitikinę, kad nelikus mikroautobusų, keleivių autobusuose padaugės ir jie ims kursuoti dažniau ir ilgiau, ir VT bilieto kaina nedidės? Turint galvoje, kad taxi kainos Panevėžyje yra artimos savikainai, tai 4 žmonėms išsikvietus vieną taxi automobilį nelabai tolimam atstumui gali būti ir ta pati kaina, ypač kai autobusai veža su persėdimu...Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Maršrutiniai taksi nėra tokie galinti, kad tik dėl jų būtų taip nutikę. Kitos priežastys, nulėmusios tokią graudžią situaciją: daug kas persėdo į nuosavą transportą, daug kas emigravo...Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal nereiktų trūkumu laikyti lengvatų nebuvimą ir už tai smerkti, nes tada tokį pat trūkumą galima pritaikyti ir aviacijai, tai gal oro uostus uždarm, nes lėktuvuose netaikomos lengvatos.Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Nes juose netaikomos lengvatos.
....
.
Comment
-
Aviacija yra oro transportas. Nėra nei vienos oro transporto rūšies, kurioje būtų taikomos lengvatinės nuolaidos. Maršrutiniai taksi yra kelių transporto rūšis ir joje netaikomos nuolaidos, tačiau yra kitų rūšių, kuriose taikoma. Žinoma, tai ne pačių maršrutinių taksi problema, nes ne nuo jų tai priklauso. Tačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.Parašė lietus Rodyti pranešimąGal nereiktų trūkumu laikyti lengvatų nebuvimą ir už tai smerkti, nes tada tokį pat trūkumą galima pritaikyti ir aviacijai, tai gal oro uostus uždarm, nes lėktuvuose netaikomos lengvatos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Su kitais argumentais sutinku, tiesiog norėjau pasakyti, kad lengvatų buvimas nebuvimas mano nuomone neturėtų būti traktuojamas kaip tokios transporto rūšies kenksmingumo požymisParašė amiko Rodyti pranešimąAviacija yra oro transportas. Nėra nei vienos oro transporto rūšies, kurioje būtų taikomos lengvatinės nuolaidos. Maršrutiniai taksi yra kelių transporto rūšis ir joje netaikomos nuolaidos, tačiau yra kitų rūšių, kuriose taikoma. Žinoma, tai ne pačių maršrutinių taksi problema, nes ne nuo jų tai priklauso. Tačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.
Comment
-
Man dauguma mikroautobusų irgi ne prie širdies, tačiau juk keleiviai lipdami į šią transporto priemonę ir mokėdami už šią paslaugą visa tai žino arba bent nutuokia. Taigi klausimas: kodėl keleiviai važiuoja mikroautobusais, jeigu 'šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis'?Parašė amiko Rodyti pranešimąTačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment