Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maršrutai.lt pasipildė Klaipėdos ir Panevėžio objektais

    Beveik mėnuo - tiek laiko prireikė į Maršrutai.lt duomenų bazę įtraukti reikiamus objektus (prekybos centrus, universitetu, bibliotekas ir pan.).

    Viešojo transporto eismo tvarkaraščių atvaizdavimo sistemos Maršrutai.lt kūrėjai nusprendė palengvinti lankytojų pastangas, ieškant reikiamo kelionės varianto. Tame pačiame tinklapyje esančioje greičiausio maršruto paieškoje įtraukę objektų pavadinimus ir jų koordinates, kūrėjai suteikė galimybę lankytojams greitai ir be didelio vargo surasti reikalingą kelionės tikslo vietą.

    Taigi dabar nebereikia laužyti galvos, bandant prisiminti konkrečios stotelės pavadinimą, ir vien dėl to, kad nuvyktumėte ten, kur jums reikia. Juk kelionės tikslas - objektas - ne stotelė.

    Skaityti toliau...

    Visas objektų sąrašas >>>

    Dėkojame šio forumo nariui Wycka už pagalbą rengiant Panevėžio objektų sąrašą
    Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimą
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      [B]Dėkojame šio forumo nariui amiko už Kauno ir Klaipėdos objektų sąrašo parengimą
      Sutik, nekuklu, amiko. Tikiuosi pakeisi į
      Paskutinis taisė Vakaris; 2010.11.04, 07:59.

      Comment


        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
        Bent Panevėžyje esi buvęs? Gali padaryti ir kas 5 min. autobusus į užsidariusių gamyklių rajonus, bet keleivių ten nebus. Pvz. Vilniuje ir kas pusvalandį važinėjantys autobusai yra pilni.
        O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Bent Panevėžyje esi buvęs? Gali padaryti ir kas 5 min. autobusus į užsidariusių gamyklių rajonus, bet keleivių ten nebus. Pvz. Vilniuje ir kas pusvalandį važinėjantys autobusai yra pilni.
          O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
          Nežinau, ar pastebėjote, bet kalba jau gana seniai eina ne vien tik apie Panevėžį, ir pavyzdžiai nebūtinai yra taikomi į šį miestą. Jei pradėčiau vardinti visus įmanomus būdus, kaip autobusų parko viršininkėliai gali susimauti, knygos neužtektų, tad pasirinkau vieną, aktualesnį galbūt Kaune, kai mikroautobusas plyšta nuo keleivių per siūles, o dubliuojamasis autobusas važiuoja kartą į valandą pustuštis, nes net ir labai didelės kantrybės žmogus, pamatęs, kad kitas autobusas už daugiau nei dvidešimties minučių, jo nelauks. Kita vertus, kaip supratau iš spaudos, Panevėžyje, pavyzdžiui, autobusų parkas sugebėjo neaptarnauti autobusais nemažos kažkurio mikrorajono dalies, kur vienintelis susisiekimas buvo mikroautobusais - irgi neprastas susimovimo būdas.

          Panevėžyje buvau porą dešimčių kartų gyvenime, vienu metu net porąsyk į mėnesį tekdavo. Tiesa, kaip tyčia autobusais nevažiavau nė karto, nes nuo autobusų stoties iki Babilono apylinkių nueiti pėsčiomis man pasirodė juokingai trumpas kelias.

          Kalbant apie Vilniaus pilnus autobusus - tai irgi reiškia, kad jie važiuoja per retai, tačiau jau dėl to, kad nebesusitvarko su srautu. Keleiviai - ne silkės, grūstis nemėgsta, užuot spraudęsi dezertyruoja į mikroautobusą (jei kito pakeleivingo autobuso laukti ilgai).

          Na o dėl mikroautobusų stojimo bet kur, tai savivaldybės turi teisę prikabinėti „Negalima sustoti“ kelio ženklų arba reglamentuoti specialias mikroautobusų sustojimo vietas. Štai ir baigtųsi kamikadziški persirikiavimai dėl norinčių važiuoti.

          Comment


            Mikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Mikrobai kelio ženklų nepaiso. Jiems nieko nereiškia sustoti netgi tiesiog perėjoje ar sankryžoje, kur tai ir be jokių ženklų draudžiama. Nieko nereiškia įlaipinti ar išlaipinti keleivius sankryžoje (degant raudonam signalui) stovint 2 ar 3 juostose...
              O už ką kelių policijos pareigūnai algas gauna?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Sutik, nekuklu, amiko. Tikiuosi pakeisi į
                Kas nekuklu? Nekuklu pasisakyti apie savo rankomis neatlygintai atliktus gerus darbus? Ar čia tik lietuviams taip neįprasta tai ir suprantama kaip neigiamas bruožas, o tokius žmones įprastai vadina pagyrūnais? Jei mąstai būtent taip, tai aš galiu kad ir šiandien mesti viską, ką darau. Įdomu, kaip būtų geriau...
                Nesuprantu aš tavęs. Pagal tavo logiką, žmonės kuria naudingus dalykus ir tai turi daryti tyliai, niekam nepasisakydami, ką jie veikia?
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.04, 10:33.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  O kas dėl konkurencujos, tai mikriukai visada bus greitesni, sustos kur norės, nemokės mokesčių ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai juos panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus ir nėra.
                  O kas dėl keiksmažodžių, tai net aukščiausios politinės valdžios atstovai keiksis, ignoruos įstatymus ir padorumo ribas, nemokės nuomos už bendrabutį ir valdišką automobilį ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai Seimą panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus į tokį Seimą ir nėra.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Gal kas žinot kokia situacija su autobusų stotimi, vis dar po teismus tamposi? Gėdingesnės stoties ko gero reiktų ilgokai paieškoti, o dar EČ artėjaIr dar, įdomu ar prieš čempionatą paleis kokius papildomus maršrutus iki Arenos ir ar spės gauti tuos dujinius/elektrinius/hibridinius autobusus?
                    Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 09:53.

                    Comment


                      Gėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Gėdingesnė stotis yra Kretingoje - pastato griuvėsiai ir dispečerinė mediniame kioske. Naujų autobusų iki čempionato nebus. Be to Lietuvoje krepšinio čemionatui rengiantis kuo keliaus atvykę ir vietiniai sirgaliai nesirūpinama.
                        Ko aš ir bijojau...nesirūpina ne tik kuo važinės, bet ir kur gyvens. Spėju bus panašiai kaip kokioj Palangoj, prie kelio stovės bobutės su užrašais "Rooms for rent. 100 metres from Arena"

                        Comment


                          Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                          Ko aš ir bijojau...nesirūpina ne tik kuo važinės, bet ir kur gyvens. Spėju bus panašiai kaip kokioj Palangoj, prie kelio stovės bobutės su užrašais "Rooms for rent. 100 metres from Arena"
                          Gal Tamsta ir juokauji, bet man tokios tamsiai pilkos mintys šmėsčioja jau beveik metus. Jeigu viešbučiai tikrai sukels kainas, tai nieko nuostabaus, kad turistai iš exsocialistinių valstybių patys ieškosis tokių bobučių nakvynei.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            O kas dėl keiksmažodžių, tai net aukščiausios politinės valdžios atstovai keiksis, ignoruos įstatymus ir padorumo ribas, nemokės nuomos už bendrabutį ir valdišką automobilį ir t.t. Tokius dalykus gali iš esmės sukontroliuoti tik apskritai Seimą panaikinus, todėl juk ES daugiau nieko panašaus į tokį Seimą ir nėra.
                            Nesupratau, ką norėjai pasakyti. Parlamentai visose valstybėse yra, priešingai nei mikrobai.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Gal Tamsta ir juokauji, bet man tokios tamsiai pilkos mintys šmėsčioja jau beveik metus. Jeigu viešbučiai tikrai sukels kainas, tai nieko nuostabaus, kad turistai iš exsocialistinių valstybių patys ieškosis tokių bobučių nakvynei.
                              Ironiškas tas mano juokas... tikrai būtų įdomu išgirsti miesto valdžios nuomonę (ką čia nuomonę, geriau tikslų veiksmų planą) šiuo ir kitais klausimais, nes kitaip turėsim didelį "Bordelio" Čempionatą, su po miestą desperatiškai besiblaškančiais sirgaliais, visiškai sutrikdyta miesto viešojo susisiekimo sistema ir, greičiausiai, palapinių miesteliu kultūros ir poilsio parke:/
                              Paskutinis taisė Monteq; 2010.11.04, 14:06.

                              Comment


                                Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                                Ironiškas tas mano juokas... tikrai būtų įdomu išgirsti miesto valdžios nuomonę (ką čia nuomonę, geriau tikslų veiksmų planą) šiuo ir kitais klausimais
                                Valdžia šiais laikais kainų nereguliuoja. Čia galioja rinkos sąlygos. Jeigu bus norinčių už atitinkamą kainą pirktį paslaugą, ji tiek ir kainuos. Galų gale juk ir pačiam miestui geriau bus, daugiau užsidirbs.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Valdžia šiais laikais kainų nereguliuoja. Čia galioja rinkos sąlygos. Jeigu bus norinčių už atitinkamą kainą pirktį paslaugą, ji tiek ir kainuos. Galų gale juk ir pačiam miestui geriau bus, daugiau užsidirbs.
                                  Kainos šiuo atveju pati mažiausia problema

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Nesupratau, ką norėjai pasakyti. Parlamentai visose valstybėse yra, priešingai nei mikrobai.
                                    Tai aiškinu vos ne kaip ant pirštų:
                                    Draudžiant, draudžiant ir dar kartą draudžiant nieko iš esmės naudingo nepasieksime. Jeigu nori efektyvaus draudimo, privalai pasiūlyti adekvačią alternatyvą. Šiandien Panevėžio AP tokios pilnavertės alternatyvos dar negali pasiūlyti. Pvz lėtas autobusų greitis (dar lėtesnis nei Vilniuje ar Kaune), nėra greitųjų autobusų maršrutų. VT įvaizdį dar pakeltų ne simbolinis, o realus (daugiau nei 3/5 visų stotelių) įrengti laukimo pavilijonai su stogu ir miesto VT žemėlapiu.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Kas nekuklu? Nekuklu pasisakyti apie savo rankomis neatlygintai atliktus gerus darbus? Ar čia tik lietuviams taip neįprasta tai ir suprantama kaip neigiamas bruožas, o tokius žmones įprastai vadina pagyrūnais? Jei mąstai būtent taip, tai aš galiu kad ir šiandien mesti viską, ką darau. Įdomu, kaip būtų geriau...
                                      Nesuprantu aš tavęs. Pagal tavo logiką, žmonės kuria naudingus dalykus ir tai turi daryti tyliai, niekam nepasisakydami, ką jie veikia?
                                      Gerbiu ir vertinu Tamstos triūsą, tik norėjau pasakyti, kad nekuklu viešai "skirti sau įvertį ". Tik tiek. Prašau neįsižeisti ir tęsti gerus darbus

                                      Comment


                                        Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                                        Kainos šiuo atveju pati mažiausia problema
                                        O kokia didžiausia? Apskritai viešbučių trūkumas? Nemažai aišku važinės iš Vilniaus, bus galima autobusų grafiką patankinti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Tai aiškinu vos ne kaip ant pirštų:
                                          Draudžiant, draudžiant ir dar kartą draudžiant nieko iš esmės naudingo nepasieksime. Jeigu nori efektyvaus draudimo, privalai pasiūlyti adekvačią alternatyvą. Šiandien Panevėžio AP tokios pilnavertės alternatyvos dar negali pasiūlyti. Pvz lėtas autobusų greitis (dar lėtesnis nei Vilniuje ar Kaune), nėra greitųjų autobusų maršrutų. VT įvaizdį dar pakeltų ne simbolinis, o realus (daugiau nei 3/5 visų stotelių) įrengti laukimo pavilijonai su stogu ir miesto VT žemėlapiu.
                                          Nesakau, kad AP parkas neturi trūkumų, juos reikia spręsti. Bet mikrobai nėra sprendimas dėl anksčiau išavardintų priežaščių. Kiekvieno nesužiūrėsi kur ne vietose sustoja, kaip mokesčius moka ir t.t. O kai AP ir miestas neturi pajamų, tai ir kokybę gerinti sunku.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X