Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauja tvarka galioja ne tik Panevėžio VT


    Pirmą kartą per metus viešajame transporte kontrolierių be bilietų sučiupti „zuikiai“ galės atsipirkti perpus mažesne minimalia bauda. Tai numato nuo sausio 1-osios įsigalioję Administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimai.
    Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojo Alvydo Dirsė teigimu, pasinaudoti galimybe mokėti 50 procentų mažesnę baudą pažeidėjai galės su sąlygą, jei baudą perves ne vėliau kaip per dešimt dienų.
    „Susimokėjusiam ir pateikusiam tai įrodantį kvitą „zuikiui“ administracinė byla bus nutraukta“, – sakė A. Dirsė.
    Pataisytame Administracinių teisės pažeidimų kodekse taip pat nebeleidžiama baudų už važiavimą be bilieto susimokėti autobuse.
    „Kad ir kaip norėtų pagautieji „zuikiai“ atsiskaityti vietoje ir greitai bei taikiai atsisveikinti su kontrolieriais, nuo šiol visais atvejais autobuse bus surašomi tik protokolai“, – teigė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas A. Dirsė.
    Dienraščio pašnekovo duomenimis, nuo 2009 metų rugpjūčio, kai baudos už važiavimą miesto autobusais be bilieto buvo padidintos, „zuikių“ sumažėjo daugiau kaip per pusę.
    „Iki to laiko per mėnesį pagaudavome iki 600–700, o šiandien jau tik po 250–300 už dyką važiavusių keleivių“, – pranešė A. Dirsė.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Sveiki, šiandien teko kelis reikalus atlikti mieste, tai naudojausi VT paslaugomis. Teko važiuoti tiek rytinio piko metu, tiek ~11h, tiek vakarinio piko metu. Susidariau gerą įspūdį su jau esamais maršrutais, jų dažnumu ir t.t. Puikiai suderintas (jau prieš mikroautobusų panaukinimą) ir dar labiau sudažnintas A1, A3 ir A14 maršrutų kursavimas, stotelėje reikia laukti MAX 5min, kartais ir mažiau. Taip pat A10 ir A15 link S.Dariaus ir S.Girėno g. puikiai aptarnauja visą mikrorajoną. A6, A7 visada pilni, džiugu matyti, kaip per pastaruosius 10 metų jų populiarumas išaugo keleriopai. Kažin kokia situacija su kątik atnaujintu A9, bei su A11 maršrutu, koks jo užpildymas ne piko valandomis. A13 maršrutas lyg ir pasiteisino, darbo dienomis juo naudojasi mokiniai, vykstantys į PPPVM (Panevėžio prekybos ir paslaugų verslo mokyklą), savaitgaliais visi traukia į/iš Babilono. Ateities gatvė, manau, puikiai aptarnaujama pratęsto A10 maršruto. Tai šiokia tokia glausta apžvalga, labai nesiplėčiau.

      Nežymus minusas: "ant ledo" paliktas rajonas, esantis šalia BAB "Ekranas". Po bankroto, ten vis dar važiuodavo visi A14 reisai. Šiuo metu jis sutrumpintas iki Tinklų g. stotelės. Prie Ekrano marių yra keli daugiabučiai, daugybė nuosavų namų, o artimiausios stotelės toli. Prieš tai ten puikiai darbą atlikdavo maršrutiniai taksi (nepamenu Nr., bet spėju kad bus 14, dar 22 ten važiuodavo). Šiuo metu šį rajoną aptarnauja tik pikinis A5. Siūlymas toks: reikėtų kelis vėlyvesnius A10 reisus pratęsti iki stotelės "AB Ekranas", kad žmonės saugiai parsirastų namo. Savaitgalį situacija dar kita. Būtų idealu, jei A10 būtų nukreipiamas į Tinklų g. per Senamiesčio g., nes S.Kerbedžio g. atkarpoje tarp Smėlynės ir Elektronikos g. savaitgalį merdi, o tuo tarpu Senamiesčio g. pilna nuosavų namų. Mano nuomone, tai būtų rentabiliau.

      Gal kas turit kokių idėjų mano keltu klausimu?
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Užpildymas padidėtų ir kituose miestuose, jei nebeliktų konkurencijos. Tarkim Kaune panaikinus visus mikroautobusus, miesto autobusuose ir troleibusuose nebebūtų laisvos vietos.

        Dėl daugiabučių, prie ekrano marių, tai manau, kad ten daryti galinės stotelės neapsimokėtų. Galima būtų paleisti kokį nors maršrutą, kad važiuotų tokiu stiliumi kaip A16. Galėtų daryti lanką. Arba kuris nors kitas į Staniūnų pusę važiuodamas pro ten gali prasukti.

        Comment


          2011-01-06, Vilnius, Ateities g. Be šito yra dar vienas tokių spalvų. Manau ryšys su Panevėžiu matomas:

          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Užpildymas padidėtų ir kituose miestuose, jei nebeliktų konkurencijos. Tarkim Kaune panaikinus visus mikroautobusus, miesto autobusuose ir troleibusuose nebebūtų laisvos vietos.

            Dėl daugiabučių, prie ekrano marių, tai manau, kad ten daryti galinės stotelės neapsimokėtų. Galima būtų paleisti kokį nors maršrutą, kad važiuotų tokiu stiliumi kaip A16. Galėtų daryti lanką. Arba kuris nors kitas į Staniūnų pusę važiuodamas pro ten gali prasukti.
            Juokingai tu mąstai. Jei būtų panaikinti mikroautobusai, tai neabejotinai padaugėtų autobusų/troleibusų reisų. Nemanai? O šiaip Kaune neefektyvu naikinti mikroautobusus, reikėtų tik keisti jų maršrutus, kad taptų tik privežamieji.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Teoriškai turėtų padidinti autobusų ir troleibusų. Bet Lietuvoje logikos labai mažai. Todėl, labiausiai tikėtinas variantas būtų, kad norint padidinti pelną, transporto priemonių skaičių paliktų tokį pat. Bent jau Panevėžyje pakoregavo maršrutus ir grafikus tik po to, kai žmonės pradėjo skųstis dėl suprastėjusio susisiekimo.

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Juokingai tu mąstai. Jei būtų panaikinti mikroautobusai, tai neabejotinai padaugėtų autobusų/troleibusų reisų. Nemanai? O šiaip Kaune neefektyvu naikinti mikroautobusus, reikėtų tik keisti jų maršrutus, kad taptų tik privežamieji.
                Manai, jie su tuo sutiktų? Juk Panevėžyje visas triukšmas ir prasidėjo nuo naujo, miestui palankaus, konkurso paskelbimo, kai jame atsisakė mikriukų firmos dalyvauti. Gal ir ne vienu kirčiu, bet palaipsniui mikriukus naikinti reikia, nes jų filosofija - viskas arba nieko, t.y., jei užildymas arti 100 proc., tai važiuos, jei ne, tai nevažiuos visai.

                Comment


                  Kai kuriuose 10 ir 15 maršruto autobusuose, kiek paskutinėmis dienomis teko pastebėti, priekinės durys nebeatidaromos. Vairuotojui matyt per šalta nuo žvarbaus vėjo.
                  ______________
                  The Division Bell

                  Comment


                    Parašė enigma Rodyti pranešimą
                    Kai kuriuose 10 ir 15 maršruto autobusuose, kiek paskutinėmis dienomis teko pastebėti, priekinės durys nebeatidaromos. Vairuotojui matyt per šalta nuo žvarbaus vėjo.
                    Aš irgi neatidarinėčiau kai toks žvarbus vėjas. Sveikata svarbiau.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Aš irgi neatidarinėčiau kai toks žvarbus vėjas. Sveikata svarbiau.
                      Deja, valdininkai mąsto kitaip, tiksliau, visai nemąsto. Todėl taip saugodamas savo sveikatą tu greitai prarastum darbą.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Nėra blogo oro, tik netinkama apranga. Didžioji dalis autobusų tikriausiai turi šildytuvus, todėl toks savo darbo pareigų nevykdymas, mano nuomone, negali būti toleruotinas.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Deja, valdininkai mąsto kitaip, tiksliau, visai nemąsto. Todėl taip saugodamas savo sveikatą tu greitai prarastum darbą.
                          Padavęs į teismą susigrąžinčiau darbą ir dar gaučiau kompensaciją Šiaip, tokiu atveju geriausia, kad būtų profesinė sąjunga ir jos nariai būtų sąžiningi, nepaperkami.
                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Nėra blogo oro, tik netinkama apranga. Didžioji dalis autobusų tikriausiai turi šildytuvus, todėl toks savo darbo pareigų nevykdymas, mano nuomone, negali būti toleruotinas.
                          Gali. Lietuvos orai nėra idealūs. Miesto VT - ne priemiesčio, kur durys atidaromos kur kas rečiau. Darbdavys neturi būti kardinalus, kaip ir darbuotojai - reikia ieškoti intereso. Tokiu atveju darbdavys turėjo darbuotojams išdalyti nemokamas liemenes ar kitokią šiltą aprangą. Žinoma, Lietuvoj darbdaviai yra skregos
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.07, 21:40.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Padavęs į teismą susigrąžinčiau darbą ir dar gaučiau kompensaciją Šiaip, tokiu atveju geriausia, kad būtų profesinė sąjunga ir jos nariai būtų sąžiningi, nepaperkami.Gali. Lietuvos orai nėra idealūs. Miesto VT - ne priemiesčio, kur durys atidaromos kur kas rečiau. Darbdavys neturi būti kardinalus, kaip ir darbuotojai - reikia ieškoti intereso. Tokiu atveju darbdavys turėjo darbuotojams išdalyti nemokamas liemenes ar kitokią šiltą aprangą. Žinoma, Lietuvoj darbdaviai yra skregos
                            Griūk atbulas...
                            Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                            Comment


                              Kiek pastebėjau, priekinių durų dažnai neatidaro stotelėse, kur šalikelėse daug prikasto pristumdyto sniego. Keleivių patogumui - gi nebrisi per pusmetrinę pusnį.
                              ______________
                              The Division Bell

                              Comment


                                Nuo antradienio (Vasario 1-os dienos) Panevėžyje važinėja naujas autobusų maršrutas Nr.10a, taigi nelikus "mikrobų", tik dabar pradeda lysti visos jų sukeltos nęsamonės miestų VT
                                P.S. Jeigu taip ir toliau daugės autobusų maršrutų Panevėžyje, po kokių 10 metų galėsime pagalvoti ir apie troleibusų liniją Klaipėdos gatve
                                Paskutinis taisė Kosovo; 2011.02.03, 17:49.
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                  Nuo antradienio (Vasario 1-os dienos) Panevėžyje važinėja naujas autobusų maršrutas Nr.10a, taigi nelikus "mikrobų", tik dabar pradeda lysti visos jų sukeltos nęsamonės miestų VT
                                  P.S. Jeigu taip ir toliau daugės autobusų maršrutų Panevėžyje, po kokių 10 metų galėsime pagalvoti ir apie troleibusų liniją Klaipėdos gatve
                                  Reikia tik džiaugtis, kad VT yra gyvas, o ne merdėja.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Smagu girdėti, kad prečiasi maršrutų tinklas. Pastaruoju metu visi sudažninti, atsirado 9, 10A maršrutai. Tik va galėtų savaitgaliais apkeisti 10 su 10A, t.y. nutraukti 10 kursavimą savaitgaliais, o 10A paleisti iki Paliūniškio g. Juo netgi Vaivadų gyventojai pasinaudotų, nes nebetoli lieka paeiti. Manau, būtų daugiau keleivių nuo Smėlynės gatvės, nes šiuo metu ten 10 visada važinėja tuščias.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      Pastaruoju metu kasdien naudojuosi VT kelionėms į respublikinę ligoninę, rytais autobusai kursuoja kas 3-5 min., jie dažnai beveik visiškai užpildyti. Tad net nereikia žinoti grafiko- ateidamas stotelėn pamatai atvažiuojantį ir net nemanai mėginti pasivyti- kitas bus netrukus

                                      Retokai kursuoja 9-asis maršrutas, iš ligoninės kasdien keliauju į aeroklubą, tai tenka gaišti laiką. Betgi per daug nesipiktinu, nes iki aeroklubo dažnai atvažiuoju aš vienas, keleiviai būna išlipę anksčiau.

                                      Teigiamai vertinau VT pertvarką Panevėžyje ir anksčiau, o kai dabar pačiam teko susidurti, to paties palinkėčiau ir kitiems miestams.
                                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                      Comment


                                        Jau aprašyti miesto maršrutai 1990-iais vizualiai: lankstinukas ir iškarpa iš laikraščio.






                                        Didesnė: http://foto.terpe.lt/inkelti/20110222/i46_PanAuto91.jpg

                                        Comment


                                          Maršrutai, nurodyti 1969-ais metai išleistoje knygelėje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X