Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Neviskas, bet tai yra sektinas pavyzdys.



    Turėjau galvoje, kad kontrolė ir pasireikštų griežčiau reglamentuota technika.



    Aš kaip tik manau, jog automatinės durys yra labai gera mintis. Visų pirma būtų higieniškiau, saugiau ir solidžiau atrodytų. Net baisu pagalvoti kiek ir kokių žmonių lietė tą mikroautobuso rankeną...Būtų galima pritaikyti technologijas, kurios neleidžia durų atidaryti transporto priemonei nepilnai sustojus ir atvirkščiai. Taksi yra visiškai kitas reikalas, jų nereikėtų lyginti. Labai nemaža dalis miesto mikroautobusų yra iš Alto ar kitų perdarymo firmų.




    Formaliai tai būtų galima įvardinti kaip didesnį saugumą keleiviams, nes autobusuose, taigi, kameros yra. Taip pat tai būtų geras būdas kontroliuoti vairuotoją - neišduoti bilietai ir t.t.



    Gerai, prižįstu, gal reklama ir reikalinga.



    Nėra jau tokia bloga situacija - nemaža dalis mikroautobusų formų gauna pelną, tik jį naudoja savo asmeninėms reikmėms. Be abejo savivaldybė galėtų pasirūpinti beprocentinėmis paskolomis. Beje dabartiniai kasos aparatai yra jau labai atgyvenęs, taigi, juos vis tiek reiktų greitu laiku keisti.
    Firmose vairuotojai dirba savo nuosavais mikroautobusais,kasos aparatai jų, kura pilasi tai pat iš savo pinigų,Vairuotojas išlaiko firmą,mikrą ir save.Baigei darbo diena surinktus pinigus dalink iš 3. O dabartiniai kasos aparatai atitinka visus mokesčių inspekcijos reikalavimus tai jų keisti tikrai nebūtina.

    Comment


      O neturi vairuotojas tiesiog nustatytą pinigų sumą duoti firmai? Nes galima lengvų lengviausiai suklastoti sumas
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
        O dabartiniai kasos aparatai atitinka visus mokesčių inspekcijos reikalavimus tai jų keisti tikrai nebūtina.
        Gerai pastebėta, tai atitinka mokesčių inspekcijos reikalavimas, bet kokia iš to nauda....

        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Aš taip pat manau, kad tai gera mintis, bet skaičiai buhalterijoje taip nemano. Juk toks reikalavimas reikštų, kad arba reikia pirkti naujus mikroautobusus (ir parduoti senus, nors nežinia kas juos pirktų) arba perdarinėti esančius. Bet kokiu atveju automobilio perdarymas be būtino reikalo (pvz po avarijos) yra riebus minusas. Vėlgi, visa tai kainuos, o kas apmokės? Savivaldybė pinigų neturi, o privačių vežėjų yra per maži pelnai, kad patys tai pajėgtų. Be to, tai bus suprasta kaip smulkaus verslo žlugdymas. Jeigu tegul ir teoriškai visi mikroautobusų vairuotojai mestų šį darbą, savivaldybės VT nesugebėtų jų visų įdarbinti, nes vidutiniškai autobusas/troleibusas perveža daugiau keleivių, o ir reisų/maršrutų nelabai tepadaugės, gal niekas čia ir nepasikeis. Net žiūrint dar plačiau, jau pats faktas, kad keleiviai masiškai naudojasi mikroautobusų paslaugomis įrodo, kad didelio poreikio kažką iš esmės keisti pervežimų mikroautobusais sistemoje dabar nėra.
        Su senais mikroautobusais vargti neapsimoka, reikia žiūrėti į naujuosius. Jeigu mikroautobusų parkas jau nusprendžia įsigyti naujų transporto priemonių, manau, jiems tikrai nebūtų didelė našta paaukoti kelis tūkstančius automatinėms durims. Mieste atsiradus bent keliems tokiems mikroautobusams apie kuriuos kalbėjau anksčiau, tikrai būtų sulaukta atsako ir iš konkurentų.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Keleiviui nėra skirtumo kokiu kasos aparatu išmuštas kelionės bilietas jam vienodai,o automatinės durys kainuoja apie 15-20 tūkstančius litų.Ir jos neatlaikys tokio darbo krūvio,paprastos durys kur kas geriau.

          Comment


            Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
            Keleiviui nėra skirtumo kokiu kasos aparatu išmuštas kelionės bilietas jam vienodai,
            Keleiviui nėra, bet siekiant palaikyti tvarką viešojo transporto sistemoje, tai svarbu.

            o automatinės durys kainuoja apie 15-20 tūkstančius litų.Ir jos neatlaikys tokio darbo krūvio,paprastos durys kur kas geriau.
            Autobusų automatinės durys atlaiko daug didesnius krūvius, todėl čia nematau problemos.

            paprastos durys kur kas geriau.
            Sėkmės ir toliau liečiant tą pačią rankeną, kurią lietė šimtai labai švarių, niekuo nesergančių ir visuomet rankas nusiplaunančių žmonių
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Dėl rankenos nereikia jaudintis. Autobusuose turėklai (taip pat ir ant durų) ne ką mažiau mikrobiologiškai užteršti. Nebent važiuodamas niekada nesilaikai už turėklų.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dėl rankenos nereikia jaudintis. Autobusuose turėklai (taip pat ir ant durų) ne ką mažiau mikrobiologiškai užteršti. Nebent važiuodamas niekada nesilaikai už turėklų.
                Bet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Ar galima tikėtis, kad nebelikus mikroautobusų, miesto autobusas tuo maršrutu važiuos nors kas 10 min.? Jeigu pats miesto meras ir parko direktorius deda savo galvas už tai, kad taip ir bus, aš ir pats tada pasisakysiu už mikroautobusų naikinimą.

                  Kodėl savivaldybės VT važiuoja lėčiau? Tegul investuoja į greitį (kątik aprašiau kaip), ir nereikės nieko uždrausti — klientai patys pasirinks.
                  Valdžia už savo sprendimus menkai atsako. Ir jau tikrai savo galvos niekas nedės. O kam?
                  Pačios VT įmonės negali investuoti į A juostas nes ne jų fuinkcija. Ir už kokius pinigus? Tai savivaldybės funkcija - organizuoti VT ir užtikrinti infrastruktūra jo veiklai. A juostų taip paprastai nenupaišysi. Tuojau kils problemos kitam transportui, susidarys spūstys. Daug kur reikia platinti gatves, naikinti stovėjimo aikšteles ant šaligatvių ten, kur numatoma A juosta. Daugelį tokių aikštelių savo lėšomis įsirengė įmonės, kurios veikia šalia esančiuose pastatuose. Reikia pertvarkyti sankryžas ir kt. Investicijos didelės ir jas turi daryti pati savivaldybė. O tam reikia nemažų pinigų ir politinės valios - juk daug kur nori nenori turės būti sumažinta važiuojamoji dalis kitam transportui.


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Va čia ir paradoksas. Maža to, kad savivaldybės nesugeba užtikrinti joms pavestų įsipareigojimų vykdymo ir taip tiesiogiai žlugdo savo VT, bet dar ir kaltina (ne visada tiesiogiai) privačius vežėjus grobiant jų klientus. Bet ar tai ne įrodymas, kad privati veikla yra gerokai efektyvesnė, jeigu privatininkai veždami brangiau ir be lengvatų sugeba išsilaikyti (sumoka mokesčius, duoda darbo vairuotojams, perka transporto priemones/kurą ir patys iš to duoną valgo), o parkai dejuoja nuolatiniu lėšų trūkumu. Suprantu autobusų parko direktorių, bet nesuprantu savivaldybės (ne tik Panevėžio) administracijos. Jeigu tie įsipareigojimai yra per dideli (o aš manau, kad taip ir yra), tai pirmiausia turėtų būti pačios savivaldybės iniciatyva kreiptis į Seimą su prašymu mažinti įsipareigojimus arba skirti/leisti pasilikti savivaldybei didesnes lėšas.
                  Jokio paradokso nėra. Jei savivaldybė priverstu privatininkus važinėti bent nuo 6 iki 23 val., priverstų laikytis maršruto trasos, laikytis KET ir neviršyti greičio, tvarkingai persirikiuoti juostose, nestoti bet kur - perėjose, sankryžose, ten, kur draudžiantis ženklas, jokio jų veiklos efektyvumo nebeliktų. Priverstų drausti mikroautobusus, griežtai kontroliuotų, ar išduodami bilietai, baustų jų neišduodančius, kontroliuotų, kokį kurą pilasi, tai netgi dalis mikroautobusų vežėjų bankrotas ištiktų. Tik nereikia priekaištauti, kad tai būtų verslo žlugdymas. Ne, tai tik įstatymų laikymasis.

                  Savivaldybės jau ne vieną kartą skundėsi centrinei valdžiai, kad joms VT lengvatos ne pagal kišenę. Kas pasikeitė?

                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Kaip? Ir kodėl? Ar iki šiol visiškai nekontroliavo? Kas apmokės didesnės kontrolės išlaidas?
                  Labai menkai. Kontroliuoti turėtų ne tik savivaldybė, bet ir mokesčių inspekcija (kasos aparato naudojimas), policija ir kitos institucijos. Vien tik griežtesnė bilietų išdavimo kontrolė turėtų atsipirkti didesnėmis įplaukomis į biudžetą. Savivaldybei irgi nauda būtų - nesąžiningi vežėjai iškristų iš rinkos, daugiau keleivių turės važiuoti savivaldybės VT. Sąžiningiems privatiems vežėjams irgi nauda nuo to. Deja, viskas tai tik teorija. Realybė kitokia, naudos tiesioginės, greitos ir apčiuopiamos nėra. Tai kam dar vargti ir kontroliuoti?

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Bet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.
                    Grindis plauna, išorę plauna, o dėl turėklų... labai labai abejoju. Jeigu ir 'plauna', tai tikrai ne steriliai. bakterijos kaupiasi ne tik ant turėklų, bet ir ant sienų, kėdžių apmušalų. Kasdien su bakterijomis susiduriame liesdami pinigus, kuriais apmokame už prekes ir paslaugas. Ir iš kur žinai, kas lietė tą monetą, iki kol ji atsidūrė pas tave su grąža?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Valdžia už savo sprendimus menkai atsako. Ir jau tikrai savo galvos niekas nedės. O kam?
                      Pačios VT įmonės negali investuoti į A juostas nes ne jų fuinkcija. Ir už kokius pinigus? Tai savivaldybės funkcija - organizuoti VT ir užtikrinti infrastruktūra jo veiklai. A juostų taip paprastai nenupaišysi. Tuojau kils problemos kitam transportui, susidarys spūstys. Daug kur reikia platinti gatves, naikinti stovėjimo aikšteles ant šaligatvių ten, kur numatoma A juosta. Daugelį tokių aikštelių savo lėšomis įsirengė įmonės, kurios veikia šalia esančiuose pastatuose. Reikia pertvarkyti sankryžas ir kt. Investicijos didelės ir jas turi daryti pati savivaldybė. O tam reikia nemažų pinigų ir politinės valios - juk daug kur nori nenori turės būti sumažinta važiuojamoji dalis kitam transportui.?
                      vat užtat. Todėl ir galvoju, ar neverta pereiti prie koncesijos sistemos... Valdininkams VT tėra tik papildomas galvos skausmas. Todėl ir plinta automobilizacija.
                      Dėl A juostų mintis buvo ta, kad ir miesto VT, ir gatvių infrastruktūra priklauso tai pačiai savivaldybei, todėl bent teoriškai turėtų dirbti 'ranka rankon', bet yra kaip yra, nors ir negerai. Net nežinau, ar situacija pasikeis įvedus renkamo mero sistemą.
                      Jeigu gatves vis tiek reikia platinti, jas galima platinti A juostų sąskaita, kaip Vilniuje Konstitucijos prospekte. Faktiškai lengviesiems automobiliams juostų skaičius liks tas pats, tik iš jų bus eliminuoti autobusai, mikroautobusai ir taxi automobiliai. Platinant gatves natūraliai reikės pertvarkyti ir sankryžas, todėl problemos dėl A juostos nematau. Tas pats dėl aikštelės. Jeigu firma nesutinka, negali platinti gatvės, tuo pačiu nebus ir A juostos. Tačiau firmoms turėtų apsimokėti ties pagrindiniu įėjimu esanti VT stotelė.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Jokio paradokso nėra. Jei savivaldybė priverstu privatininkus važinėti bent nuo 6 iki 23 val., priverstų laikytis maršruto trasos, laikytis KET ir neviršyti greičio, tvarkingai persirikiuoti juostose, nestoti bet kur - perėjose, sankryžose, ten, kur draudžiantis ženklas, jokio jų veiklos efektyvumo nebeliktų. Priverstų drausti mikroautobusus, griežtai kontroliuotų, ar išduodami bilietai, baustų jų neišduodančius, kontroliuotų, kokį kurą pilasi, tai netgi dalis mikroautobusų vežėjų bankrotas ištiktų. Tik nereikia priekaištauti, kad tai būtų verslo žlugdymas. Ne, tai tik įstatymų laikymasis.
                      Jau šitą situaciją komentavau. Leiskime mikroautobusams po 20h vežti keleivius už 2Lt, ir jie važinės. O dabar nevažiuoja, nes vėlyvu metu žmonės taip neskuba kaip ryte ar dieną, todėl teikia pirmenybę savivaldybės VT, kuris yra pigesnis.
                      Kas dėl KET ir kitų taisyklių laikymosi, tai buvo tokia situacija Panevėžyje prieš ~10 metų. vežėjai dažnai neimdavo žmonių, jeigu nebūdavo sėdimų vietų, draudžiama buvo atsistoti, kol mikroautobusas nesustojo. Nes policija, net tik kelių (pvz apsaugos) galėjo bet kada prisikabinti, gaišinti ir skirti baudą. tačiau formaliai to nesimatė. Pvz tėvas pasakojo: sustojo mikriukas ties perėja, privažiuoja policijos ekipažas, sustoja vidury sankryžos, išlipa policininkas, pažiūri pro langą ir klausia vairuotojo „Kiek per daug veži?“. Šis atsako pusbalsiu, kad tik du. Tada pareigūnas sako „Mes lauksim gale“, suprask, maršruto gale jie lauks, kol vairuotojas susipratęs pats atveš jiems pusę baudos sumos ir neims čekio. Todėl aš labai nustebau, kad atvykęs į Vilnių pamačiau mikroautobusuose stačiomis važiuojančius keleivius.
                      Beje, kaip tikiesi sukontroliuoti kokį kurą vairuotojai pilasi? Kas ir dabar kontroliuoja ką pilasi taxi, fūros ar privatūs autobusai? Beje, jeigu galingi kuro siurbliai ir karštas oras, vietoje dyzelio galima pilti rafinuotą aliejų.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Savivaldybės jau ne vieną kartą skundėsi centrinei valdžiai, kad joms VT lengvatos ne pagal kišenę. Kas pasikeitė?
                      Vadinasi, nemoka sukelti viešo ažiotažo. nesu pastebėjęs, kad tokių skundų lavina būtų prasiskverbusi į žiniasklaidą. O ypač dabar, prieš rinkimus, tokie skundai neliktų nepastebėti.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Labai menkai. Kontroliuoti turėtų ne tik savivaldybė, bet ir mokesčių inspekcija (kasos aparato naudojimas), policija ir kitos institucijos. Vien tik griežtesnė bilietų išdavimo kontrolė turėtų atsipirkti didesnėmis įplaukomis į biudžetą. Savivaldybei irgi nauda būtų - nesąžiningi vežėjai iškristų iš rinkos, daugiau keleivių turės važiuoti savivaldybės VT. Sąžiningiems privatiems vežėjams irgi nauda nuo to. Deja, viskas tai tik teorija. Realybė kitokia, naudos tiesioginės, greitos ir apčiuopiamos nėra. Tai kam dar vargti ir kontroliuoti?
                      Lietuvoje dažnai persistengiama su kontroliavimu. Taip dažnai, kad net sąžiningi nukenčia. O keleivių vien dėl didesnės kontrolės neatsirastų. Pagaliau juk kontroliuoja irgi žmonės, juos galima papirkti. O jeigu pasitaiko nepaperkamas, tada galima papirkti jo viršininką. Gausis tas pats šnipštas. Todėl ir teigiu, kad bandant gražiuoju susitarti bus daugiau ir greitesnės naudos, negu griežtai kontroliuojant ir baudžiant.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Bet aš žinau, kad autobusus kiekvieną dieną kažkas plauna, ko negalėčiau pasakyti apie visus mikroautobusus.
                        Plauna autobusų išorę, ir vidaus salone tik grindis, kada ne kada prabraukia skuduru per langus ir pertvarų stiklus, kartais pavalo išterliotas sėdynes. Tačiau tikrai nei valo, nei sterilizuoja turėklų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Čia galima pasakyti tik „Bijai mikrobų - neik pro duris“. O šiaip tai dažniausiems gyvenimo atvejams visiškai pakanka parėjus iš pasivažinėjimo viešuoju transportu nusiplauti rankas - jei odos paviršiuje nėra nubrozdinimų ar sužeidimų, tai ji gana efektyviai apsaugo nuo daugumos ligų sukėlėjų. Va jei tie sukėlėjai į virškinimo traktą patenka, tada kitas reikalas.

                          Comment


                            Ir kokia tvarką palaiko kasos aparatas viešojo transporto sistemoje įdomu labai.Tikriausiai norėtum ,kad visi vežėjai įsigytu aparatus su GPS kuriuos turi KAUTRA.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Čia galima pasakyti tik „Bijai mikrobų - neik pro duris“. O šiaip tai dažniausiems gyvenimo atvejams visiškai pakanka parėjus iš pasivažinėjimo viešuoju transportu nusiplauti rankas - jei odos paviršiuje nėra nubrozdinimų ar sužeidimų, tai ji gana efektyviai apsaugo nuo daugumos ligų sukėlėjų. Va jei tie sukėlėjai į virškinimo traktą patenka, tada kitas reikalas.
                              Žinoma, jog su tuo susiduriama labai daug kur, tačiau šioje vietoje to tikrai būtų galima išvengti...

                              Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                              Ir kokia tvarką palaiko kasos aparatas viešojo transporto sistemoje įdomu labai.Tikriausiai norėtum ,kad visi vežėjai įsigytu aparatus su GPS kuriuos turi KAUTRA.
                              Labai abejoju, jog patikrinus dabartinius mikroautobusų kasos aparatus būtų galima sužinoti daugiau, negu, kiek bilietų išmušė tas aparatas. Norėčiau, kad patikrinus vežėjų aparatus būtų aišku kur, kada, kiek laiko stovėjo mikroautobusas bei galbūt, net jo esamą padėtį ir t.t.
                              Prie ko čia visur Kautra? Jie naudoja visiškai kitokius aparatus.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Žinoma, jog su tuo susiduriama labai daug kur, tačiau šioje vietoje to tikrai būtų galima išvengti...
                                Kaip lašas jūroje potvynio nesukelia, taip ir automatinės durys nesumažins mikrobų pavojaus.

                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Labai abejoju, jog patikrinus dabartinius mikroautobusų kasos aparatus būtų galima sužinoti daugiau, negu, kiek bilietų išmušė tas aparatas. Norėčiau, kad patikrinus vežėjų aparatus būtų aišku kur, kada, kiek laiko stovėjo mikroautobusas bei galbūt, net jo esamą padėtį ir t.t.
                                Tamsta vis neatsakote į esminį klausimą. Kas visa tai kontroliuos ir tikrins. Pagaliau už ką tai bus daroma? Jeigu tikrins žmonės — juos galima papirkti, jie ir nepapirkti gali pražioplinti pažeidimą. Jeigu tikrins aparatūra (kompiuteris) — tai čia bus tas pats kaip e-bilietas, kurioje projekte Panevėžys nedalyvauja ir dar ilgai to neturės, nes tokia įranga yra per didelė prabanga Panevėžio VT srautams.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Tamsta vis neatsakote į esminį klausimą. Kas visa tai kontroliuos ir tikrins. Pagaliau už ką tai bus daroma? Jeigu tikrins žmonės — juos galima papirkti, jie ir nepapirkti gali pražioplinti pažeidimą. Jeigu tikrins aparatūra (kompiuteris) — tai čia bus tas pats kaip e-bilietas, kurioje projekte Panevėžys nedalyvauja ir dar ilgai to neturės, nes tokia įranga yra per didelė prabanga Panevėžio VT srautams.
                                  Be abejo, jog tikrint turėtų žmonės. Tiesą sakant, nežinau, kokios institucijos kontroliuoja viešojo transporto darbą Panevėžyje, bet jos ir turėtų pasirūpinti kasos aparatų tikrinimu be papildomo atlygio (žinoma, būtų tikrinami ne visi aparatai).
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Be abejo, jog tikrint turėtų žmonės. Tiesą sakant, nežinau, kokios institucijos kontroliuoja viešojo transporto darbą Panevėžyje, bet jos ir turėtų pasirūpinti kasos aparatų tikrinimu be papildomo atlygio (žinoma, būtų tikrinami ne visi aparatai).
                                    Gerai, tikrina žmonės. Tačiau reikia naujų kasos aparatų, kurie turi daugiau funkcijų, taigi ir kainuoja brangiau. Manai, vežėjai bus sužavėti, kad tai numetama ant jų pečių? Matai, kontrolės užsireikė savivaldybei, o už tai mokėti reikia vežėjams. Savivaldybė privalės bent jau kompesuoti naujų kasos aparatų įsigijimo išlaidas. Iš principo tai jau net ne kasos aparatas, o navigacinė įranga. Toliau, užtruks, kol visi vairuotojai išmoks naudotis naujais aparatais, o laikas — pinigai. Trečia, tuos aparatus vėliau tikrins ir kontroliuos žmonės. Jų atlyginimai ir taip nėra dideli, o čia yra papildomos funkcijos tiems patiems tikrintojams, kuriems taip pat reikės išmokti tuos aparatus tikrinti. Tikėtina, kad tikrintojų reikės daugiau nusamdyti. O kuo didesnis kolektyvas, tuo paprasčiau 'sumerkti galus', tuo paprasčiau papirkti tikrintoją, nors jis ir be kyšio gali pražioplinti ir nepamatyti pažeidimo. O jeigu ir pamatė, „nematys“ už sutartą kainą. O jeigu pasitaikys koks nepaperkamas arba užsiprašys per daug — nupirks jo viršininką. Be to, smulkmena, bet paprastai nauja ir sudėtinga technika dažnai genda. O kiekvienas gedimas sukelia sumaišties tiek vairuotojų, tiek tikrintojų darbe (pvz gali pasiteisinti, kad neatitikimas atsirado dėl aparato gedimo).
                                    Man asmeniškai pastangos staigiai sugriežtinti kontrolę tikintis akivaizdaus rezultato primena durų uždarymą. Tik visada pamirštama arba net nesuvokiama, kad langai lieka atviri
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Klaipėdoje kaip ir Panevežyje spredžiamos mikroautobusų ir AP problemos www.ve.lt

                                      Comment


                                        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                        Klaipėdoje kaip ir Panevežyje spredžiamos mikroautobusų ir AP problemos www.ve.lt
                                        Jooo... Gal ir nerimta, bet nesusilaikiau ir parašiau komentarą. Paprastai naujienų portaluose nekomentuoju, nes komentarus skaito tik paaugliai ir portalo komentarų prižiūrėtojai — cenzoriai
                                        http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...comment-459391
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                          Klaipėdoje kaip ir Panevežyje spredžiamos mikroautobusų ir AP problemos www.ve.lt
                                          Pateik žmoniškai straipsnio nuorodą, ačiū.

                                          Dėka Wyckos nuorodą atradau...
                                          Šiaip straipsnelis tai „skystokas" - per mažai kritikos, per mažai griežtesnio tono ar konkrečių idėjų. Pigus, švelnus, nedrąsus pasamprotavimo tekstukas be jokio autoriaus savitumo - net neįdomu skaityt
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.08.01, 22:18.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X